15. FELADATOK:
Mi indiánok Hollister bázisát kezdjük ostromolni. Menj az indiánvezérhez és szállj be a csónakba! Amíg a főnök evez, le kell lőnöd a fickókat a sziklákról és egyéb helyekről. Miután kiszálltál a hajóból végig kell menni a bányában, fel a felszínre, végig a házak között... ,miközben mindenhonnan ellenségek özönlenek. Az egyik kis házból kijövetel lesz egy forgócsövű gépfegyvert tekerő csávó, akit a kihajolás, vagy a quickroaw módszerrel le lehet szedni. Föl kell menni a bázis falát alkotó épületbe, ahol egy nagy nyílás előtt áll egy ágyú. Szálljunk bele és a négy szürke tetejű barakot repítsük a levegőbe. Ha ez megvan, az ellenség kinyitja az ajtót, az út szabaddá válik, nyomulás és lövöldözés van tovább. A következő ilyen helyiségben megint áll egy ágyú, ismét pattanjunk be és süllyesszük el a hajón érkező erősítést! Menjünk le, ki az ajtón, majd zúzzuk addig az újabb ellenséges csapatot, amíg fel nem jutunk a kis emelvényre, ahol egy ágyú áll. Ezzel könnyen adhatunk a maradék köcsög pofájára! Robbantsuk be vele a szemben lévő falat! Pattanás ki és nyomás az újonnan robbantott útvonalon! Egy fa bunker előtt lesz a lövöldözés, majd befelé hatolva, majd a tetőre. A másik tetőn egy ágyús van akit dinamittal tudunk csak kinyírni. Nyomd hosszan a dobást és ügyesen célozva hajítsd az ágyú mögé. Ne tartsd túl sokáig, mert akkor a levegőben felrobban. kicsit felé célozz, hogy beessen az ágyú védőpajzsa mögé. Ha kifogytál a dinamitokból, menj le ahonnan jöttél és a lépcsőfordulóban van egy láda, ami csurig van dinamittal. Ha kinyírtad az ágyúst, a fa paraván le lesz borítva és szabad az út a másik tetőre.
16. FELADATOK:
MIELŐTT ELKEZDENÉD, OLASD EL A HOLLISTER ÉS REED KINYÍRÁSA CIKKET! FONTOS!!!
KATTINTS IDE!
^^^^^^^^^^
Beszélj az indiánfőnökkel, hogy elkezdhesd a feladatot. Elhajókáztok egy másik szigetre, ahol Hollister található. Egyből ránk is támad, ezért kapni fog a pofájára.
ÖLD MEG HOLLISTERT!
Ha kinyírtad,
ÚJ PUSKÁT KAPUNK!
Ahogy a széf felé igyekszel, Margruder lovasai felbukkannak. Jön az első, akit próbálj meg azonnal lekapni és elvenni a lovát. Irtsad őket amíg jönnek, közben lovagolj a szikla mögé, ahonnan jöttél és pihentesd a lovad, nehogy megpusztuljon. A "kis" csata után menj a széfhez, nyomj háromszöget, Soapy kinyitja, erre megjelenik Reed.
ÖLD MEG REED -ET!
Ha kinyírtad,
MEGKAPJUK A PUSKÁJÁT!
ITT EGY KÉP
18. FELADATOK:
Pattanj fel a lóra és vágtázz le a komphoz! Kelj át a folyón, majd lovagolj el egészen Az Apach Camp -be! Ott találkozz Soapy -val és szólítsd is meg! A bejátszás után szaladj le a többiekhez és pattanj lóra! Lovagolj el velük a legelőre, ahol két apach -al fogtok találkozni. Margruder banditái fognak támadni titeket, meg kell védeni Soapy -t és az apachokat! Ha leromboltad őket, Soapy -t kell követni lovon. Egy helyre fogtok megérkezni, ahol leszálltok a lóról és fölgyalogoltok egy magas helyre. Egy bejátszás fog következni.
ÚJ BOW -OT KAPUNK!
19. FELADATOK:
Le kell jutni erről a helyről. Margruder emberei próbálnak megakadályozni utunkon kardal, puskával. Mikor lejutottál, menj oda Soapy –hoz. A bejátszás után a megérkezett vonaton tartózkodó ellenségeket kell lelőni és a folyamatosan érkező lovasokat. Mikor a lovon vagy, vágtázz kicsit elölre, majd fordulj be balra abba a biztonságos sziklák közötti kis átjáróba. Onnan a szikla mögül kihajolva könnyebben elintézheted az ellenségeket és az ágyúst. De vigyázz, ne hagyd el a küldetés területét!
20. FELADATOK:
A bejátszás után Margruder kis birodalmának udvarán vagytok. Pattanj be az ágyú mögé és lőj be a két ablakon, ahonnan stalling gun –nal lőnek kifelé. Amikor az ágyút hordozó kis vasúti kocsi elindul, szaladj előtte és lődd ki az érkező ellenséget és a fent elhelyezkedő többit, aki gépfegyverrel lő. Váltsd a síneket a megfelelő irányba (háromszög). A házat megkerülő síneken haladva újabb ellenségek lesznek majd. A ház mögül egy szekér fog előrobogni. A ház két ablakából is fognak kihajolni és közben lőni. Az újabb forduló után egy bejárat lesz szemben velünk, ami a hegy belsejébe vezet. A fordulás előtt érdemes leszállni a kiskocsiról és puskát fogni. Kihajolva leszedegetni a magas sziklafalon álló ellenségeket valamivel egyszerűbb, mint a lassan forgatható ágyúval. A bejárat ajtaja felett egy ágyú viszonozza a tüzet egy ablakból. Az ágyús kilövése után az ajtó következik. Odabent is van pár katona, meg egy váltó, ami ismét átfordításra vár. Lesz pár barikád, aminek adni kell az ágyúval, lesz pár barlangjárat, amiből katonák jönnek elő, szerencsére ott van mindig pár TNT –s hordó. Utunk során lesz pár stalling gun –nal lövöldöző katona. Nemsokára egy fordító tálcához érünk. Egy kart kell meghúznod, hogy át lehessen fordítani (háromszög). Clay és a többiek elkezdik tolni a fordítótálcát, neked pedig védeni kell őket és persze magadat. Ez egy kör alakú barlangterem, sok becsatlakozó barlangjárattal. Figyeld a kis térképet, hogy honnan érkeznek a katonák, nehogy hátba támadjanak esetleg. Ha a tálca megfordult, patt vissza a kiskocsira, majd lődd szét az utolsó következő akadályt! Clay és a többiek lelépnek a keletkező kis barlangomlás után. De Colton White tántoríthatatlan és mély bosszúvágyat érez. A bejátszás után menjünk tovább és tovább… Margruder utolsó szál embereit kell a padlóra küldeni, miközben haladunk egyre feljebb a hegy belsejében. Végül eljutunk az utolsó hatalmas aranybánya terembe. Margruder már ott vár minket felpáncélozva. Tök vicces, olyan, mintha egy kályhát húzott volna magára. Nem maradt más hátra mint végezni az öreggel. Ha kétségeid támadnának, olvasd el a Margruder kinyírása tippet: ITT |