Jótékonyság
2009.05.22. 11:42
A Tokio Hotel mindig is híres volt a jótékonyságáról, mindig szívesen segítettek a rászoruló gyermekeken, adakoztak vagy adták a nevüket egy jó cél érdekében. A modul ötlete és néhány szöveg forrása Bettytől származik - köszönöm az engedélyét ezúton is.
2005. augusztus 16. Magdeburg, Stars for Kids-koncert
A banda szerepelt egy szabadtéri koncerten - pontos információim nincsenek róla.
[Fotóalbum] [Fotóalbum]
2005. december 21. Bernburg, SOS Gyermekfalu
A banda ellátogatott és megismerkedett a gyermekfalu kis lakóival, és ötven, a Tokio Hotel logójával ellátott gitárt ajándékozott.
[Fotóalbum]
2006. december 01. Neubrandenburg, Ein Herz für Kinder
A banda 5000 koncertjegyet ajándékozott a rászoruló gyermekeknek, akik máskülönben sosem juthattak volna el a fellépésükre.
[Fotóalbum]
2006. december 16. Ein Herz für Kinder gálaest
A banda a C&A-val közösen egy 300.000 eurós csekket adományozott az Ein Herz für Kinder alapítványnak.
[Fotóalbum] [Fotóalbum]
2008. június 07.
Igaz, nem éppen a többihez hasonló jótékonysági akcióban vett részt Gustav, amikor vért adott a Magdeburgi Gladiátorok kézilabda-csapatának segítve - hogy a csapat megnyerhesse az FCM szurkolói ellen kötött "vérfogadást". "Körülbelül 6000 szurkoló (mindkét csapatból összesen) adott már vért." - mondta az SCM-fanatikus Gabi Blume. "Reméljük, összejön a 7000." Gustav nagy Gladiators-szurkoló. "Amikor vért adok, meg akarom mutatni, hogy a városomat támogatom, különösen az SCM-t." Mivel a vérrel emberéleteket mentenek, így ez is jócselekedetnek számít! ^^
2008. ősze, Crossover e.V.
A banda csatlakozott a Samy Deluxe és két társa által alapított jótékonysági szervezet reklámfilmjéhez. "Samy Deluxe, aki többek között Tom egyik nagy kedvence, Marvin Willoughbyval és Juliea von Dohnányival létrehozta a Crossover e.V.-t. A projekt célja, hogy elősegítsék az együttműködést és a kölcsönös megértést a fiatalok között. Ennek érdekében különböző sport és zene szakkörökön vehetnek részt az iskolák tanulói és így a diákok különböző társadalmi és kulturális ismereteket szereznek. Ez az egyedülálló kezdeményezés a különbségek mellett rávilágít a közös dolgokra is. A projekt segítségével új lehetőségekkel is szembesülnek a résztvevő iskolák diákjai. A projektet több német híresség is támogatja többek között Oliver Pocher." [írta: Betty]
2009. február 18.
Az Ahlener Zeitung beszámolója szerint a Tokio Hotel egy nagy csomag ajándékot, valamint egy koncertmeghívást küldött egy ladbergeni jótékonysági szervezetnek, amely múlt nyár óta számos híresség segítségét kérte a szükséget szenvedő gyermekek számára - volt, aki egy bőkezű csekket küldött, akadt, aki személyes megjelenésével örvendeztette meg a kicsiket. "Egy koncertlátogatás túl megterhelő lenne a gyerekeknek, de akkoris csodálatos ajánlat." mondta Johanna Saale, a gyermekmentő szolgálat munkatársa. [Forrás] 2009. március 13.
A banda ismét jótékonykodott: 20.000 euróval gazdagította a Musik Macht Schlau alapítványát, ami a hátrányos helyzetű gyerekek zenei oktatását tűzte ki célul. [Forrás]
2009. május 28. H&M kampány: Fashion Against AIDS
A banda egy általuk tervezett trikóval támogatta a divatcég ezévi kampányát, hogy felhívják a figyelmet az AIDS elleni harcra valamint a biztonságos szexre - ezért díszeleg a trikón a "ROCK HARD F**K SAFE" [FUCK] azaz "Éld az életed, szeretkezz biztonságosan" felirat. Az eladásokból származó bevétel 25%-ával olyan szervezeteket támogatnak majd, amelyek azzal foglalkoznak, hogy felvilágosítsák a fiatalokat a HIV vírus és az AIDS veszélyeiről és megelőzéséről. Amikor a H&M megkérdezte a fiúkat, vajon részt vennének-e a "Divat az AIDS ellen" kampányban, ők azonnal igent mondtak és Bill elmondta: "Egy másodpercig sem tétováztunk, hogy részt vegyünk ebben a kampányban. Ez egy klassz kombinációja annak, hogy megtervezheted a saját trikódat és ugyanakkor felhívhatod a figyelmet az AIDS-re is."
[Fotóalbum]
Forrás: Betty
|