Baranya Kupa 2007
Nagy Attila 2007.06.20. 09:38
Egyetlen pozitivum, hogy simán célba értünk :)
Hogy ez a versaeny se legyen egyszererű, arról gondoskodtunk. Az először kölcsönkért vonóhorgos kocsit visszamondták, mert hengerfejgyanus a dolog. Ezután kapkodva szereztünk egy másikat, Vida Peti segitett ki a bajból. Azt aki a vonóhorog-tahográfos szabályt kitalálta, ha humánus lennék akkor simán fejbe lőném, hogy további "jó" ötleteitől megmentsem a világot, tanitó szándékkal viszont beleültetném egy 3500 kg összsúlyú kocsi vonóhorgába és addig húznám az aszfalton még ujra 3500kg összsúlyú lenne a szerelvény. Kitérőnek ennyi. Csütörtökön felpakoltunk, péntek reggel irány Komló. Persze 100 km után 110-120-as tempónál Szól Laci: - Ti nem éreztek édeskés szagot ! Ha azt nem is éreztünk, viszont a hőfok mutató kivolt billenve. Annyi jó benne hogy ezek a koreai droidok nem tesznek bele egy visszajelzőt hogy időben észleljük a hibát. Szerencsére letudtunk hajtani az autópályáról és orvosoltuk a hibát. Na ezután 90-100-as tempóban este 6-ra ott is voltunk Komlón ! Még gyorsan megnéztük a pályákat. Sajnos nekem ismeretlenek a pályák és ez a gyakorlás kevés is lesz, de ez van ! 1. gyors: Miután reggel szakadt az aső a rajtnál, feltettük a vizes gumikat (még slik volt semmi más), de a gyorson napsütés fogadott minket, ekkor tudtuk a mai eredményeinknek annyi ! Sajnos eső gumi csak monszunban jó, mert nagyon nem lehetett vele rendesen menni, csak csúszkáltunk, egyet még forogtam is vele :). 2. gyors: Miután nincs gumicsere lehetőség, ezt is letoltuk vizessel. Igy a 2 gyorson kb. 1 percet bent hagytunk magunkhoz képest is. Kicsit el is kedvetlenedtem. 3. gyors: Ide már feltettük a slik gumikat. Mindjárt mentünk is egy jóizűt. Nem kockáztattunk, mert értelmetlen lett volna ott a kategória végén, de jó mert visszatért az eltünőben lévő versenykedvem ! 4. gyors: Ezt is letoltuk simán és becsorogtunk a célba. Sajnos messze nem sikerült amit terveztünk. Ugy látom még ideális körülmények között is csak a kategória 8-10. helyére lettünk volna jók. Egyik oka az ismeretlen pályák, valaminit a kevés gyakorlás. Valamint a kocsi teljesitménye sem üti meg az itteni autók erejét. Pedig ez egy darabig még igy lesz, mert motorépitésre egyenlőre nincs meg az anyagi keret. Következő versenyünk valószinűleg már csak a Szendrő rally lesz. Ahol talán a hazai pálya segithet egy jobb eredmény elérésében !
|