Hírek : Mixivel a Lanciában |
Mixivel a Lanciában
2005.04.06. 17:14
Lehet vitatkozni azon, hogy mi is valójában RALLYE, kinek mi a célja azzal, hogy indul. Amikor Mixi az egyik hétfői gyűlésünkön megkérdezte van-e kedvem beugrani az Angyal Tomi helyett az egri futamra egyböl nemet mondtam, hiszen nulla tapasztalattal, egy-két amatőr serleggel, és nagy lelkesedéssel még nem éreztem úgy hogy helyem volna az első osztályban.
Nem úgy sikerült...
Lehet vitatkozni azon, hogy mi is valójában RALLYE, kinek mi a célja azzal, hogy indul. Amikor Mixi az egyik hétfői gyűlésünkön megkérdezte van-e kedvem beugrani az Angyal Tomi helyett az egri futamra egyböl nemet mondtam, hiszen nulla tapasztalattal, egy-két amatőr serleggel, és nagy lelkesedéssel még nem éreztem úgy hogy helyem volna az első osztályban. Most sem érzem így Pedig szeretem, és tiszteltem a nagybetűs RALLYE-t
De amikor meghallottuk az Integrale-t, a barátaim megfenyegettek, hogy ha nem ülök be, akkor végem. Szóval bevállaltam, és ma már tudom, hogy mi mindent veszítettem volna, ha nem mondok igen-t akkor.
Ez az autó egy farkas. Farkas bőrben... Persze ebben nem volt ALS, meg szinte minden utcai rajta, motor, váltó, hajtás, és nem volt benzinnyomásunk (4bar helyett 1,1bar), aztán amikor azt megcsinálták, utána egyből eltört minden tőcsavar szépen sorban az első keréken, mégis azt mondom, hogy ha lehetne, éjjel-nappal vele aludnék Még akkor is, ha a 250 helyett kb. 90 LE –vel mentünk, olyan hosszú áttétellel, amilyennel még nem is találkoztam soha. Megtettünk mindent, amit lehetett, hogy eljussunk az esti szervizig, mert ott a 45 perc alatt összerakták volna a Laciék az autót hibátlanra, sajnos nem sikerült mert fél perccel túlléptük a maximális késést a második szervizben. Kár érte, de semmiképpen nem mentünk volna tovább, ha nem tudják biztonságosan megcsinálni az autót. (Én akkor hagytam fel végleg a versenyzők fikázásával, amikor elkezdtünk menni amatőrben, és sorra jöttek a gondok. Sosem magyarázkodtunk, hogy ez volt sz@r, vagy az, de megértettem, hogy a pálya mellett állva egy kanyar alapján nem szabad általánosítani...)
Mixi nem elmebeteg kamikaze, nem is (ne is) ezt várjuk tőle. Ellenben egy hihetetlenül jó ember, kiváló tanár, aki nélkül a rally, nem arról szólna, amiről kéne. Én hosszú idő óta nem találkoztam ennyi önzetlen emberrel, mint most, akiknek bemutatott, és ezek az emberek közel sem azok voltak, akikről általában a hírek szólnak. Örülök, hogy találkozhattam velük. Köszönetet érdemel a Versenyigazgató (Kovács Levente) és az ATB, akik minden lehetőséget megadtak, hogy egyáltalán el tudjunk rajtolni, Keszler Matyi bá szervízcsapata, akik 110%-ot adtak, hogy tovább tudjunk menni. Továbbá hálám fogja üldözni őket: Mixi, Hajdú Zoli, Fabinyi Zoli, Jedlóczky Laci, Galadri, és a barátok, szurkolók akik bíztattak minket. Miattatok éreztem magam autóversenyzőnek egy hétig!
|