ééés... |
lapsa |
2007.07.27. 10:49 |
ha regizel akkor láthacc csajokat kocsin is:P megéri...:D ha esetleg nem találnád bal oldalt a cool menüben;) |
new |
lapsa |
2007.07.27. 00:45 |
új képtár! csajok a motoron |
Video: Audi TT clubsport quattro bemutató |
lapsa |
2007.07.25. 10:44 |
Letisztult vonalak, egyedülálló dinamika, egy vérbeli sportkocsi menetteljesítményei – ezek minden Audi sportautó alapvető jellemzői. A „clubsport quattro” tanulmánnyal az Audi a legtisztább, legpuritánabb formájában fogalmazta meg a TT karakterét.
|
Ford Kuga |
lapsa |
2007.07.25. 10:26 |
Az európai piacon népszerűnek éppen nem mondható Maverick után jövőre egy sokkal merészebb és látványosabb szabadidő-autóval jelentkezik a Ford.
|
Pause |
Lapsa |
2007.07.13. 18:03 |
AZ OLDAL SZÜNETEL!!! NYÁR VAN ÉS SENKINEK SINCS KEDVE ILYENKOR A GÉP ELÖTT PUNNYADNI! BOCS MINDENKI! Majd ésresítelek benneteket ha újra elindulunk! szép nyarat! |
Honda Civic Type-R szedán karosszériával |
lapsa |
2007.04.03. 11:28 |
Az unalmasabb külső erősebb motorral párosul a Civic legújabb, Japánba szánt sportváltozatában.
Galéria - kattintson a képre
Míg az európai Type-R épp hozza az elődje teljesítményét, azaz papíron 201 lóerős, addig a négyajtós kivitelbe szerelt K20A jelzésű kétliteres négyhengeres maximum 225 lóerőt adhat le 8000-es percenkénti fordulatszámon, 215 Nm-es csúcsnyomatéka pedig 6100-as fordulaton jelentkezik. Nem tudjuk, hogy a teljesítménykülönbség szándékos-e, vagy csak az egyes piacokon érvényes környezetvédelmi normák eltéréséből fakad-e, bár az előbbi feltételezést erősíti, hogy az S2000-es ugyanekkora motorja 240 lóerős Európában és Japánban egyaránt.
Galéria - kattintson a képre
Sajnos eddig nem derült ki, hogy a szedán karosszériás Type-R gyorsabb-e, és ha igen, mennyivel, mint európai névrokona. Az autó műszaki megoldásainak listája azonban sokat sejtet. A kétliteres motorhoz hatsebességes, sűrűn áttételezett kézi váltó kapcsolódik, a fékezésről pedig 17 hüvelykes féktárcsák és négydugattyús féknyergek gondoskodnak. Az autóra 18 hüvelykes keréktárcsákat szerelnek, bár kisebbeket a fékek miatt nem is nagyon lehetne. Láthatóan az autó külsejét is igyekeztek feldobni, új lökhárítókkal, jelzésértékű szélesítésekkel a sárvédők ívein, és persze vörös hátterű Honda-jelvényekkel, de a négyajtós Civic arányain nem segíthettek, így az autó valószínűleg sokkal gyorsabb, mint amilyennek látszik.
Ez a mi számunkra persze nem okozhat gondot, hiszen a négyajtós Type-R nem exportra készül, így legfeljebb néhány tucat kerülhet belőle Európába. |
Őszre várható az új Maserati Spyder |
lapsa |
2007.04.03. 11:27 |
A csodaszép GranTurismo Coupé alapjaira épül az olasz márka új nyitott autója.Ami biztos, hogy a Spydert is a Pininfarina stúdió tervezi, méghozzá nem is a szokványos vászontetővel: összecsukható kemény tetőt terveznek hozzá. A nyitott modell műszakilag azonos lesz a GranTurismóval, de várhatóan rövidebb annál, hiszen az elődjéhez hasonlóan kétszemélyes lesz. Az autó külsejéről egyelőre keveset tudni - képünk csupán egy légből kapott elképzelést ábrázol - de aligha járunk messze az igazságtól, ha feltételezzük, hogy a Spyder külsőre sem különbözhet nagyon csukott testvérmodelljétől. |
Shelby Cobra GT500KR, az utak királya |
lapsa |
2007.04.03. 11:24 |
Az eddigieknél erősebb Mustangot mutat be a Ford és a Shelby Automobiles a New York-i Motor Show-n. A típus nevében a KR egyszerűen annyit tesz, King of the Road, azaz az utak királya, ami nagyképűen hangzik, de Ford-viszonylatban akár igaz is lehet. A GT500 5,4 literes V8-as motorját tovább izmosították, így már 540 lóerő és 750 Nm leadására képes. Ráadásul rövidebb végáttételt, és áthangolt futóművet kapott, így még alkalmasabb rá, hogy igazán gyorsan vezessék. A KR ráadásul brutálisabban is néz ki, mint a mezei GT500-asok, ami elsősorban az új, nagy légbeömlőkkel ellátott motorháztetőnek és az óriási tízküllős kerekeknek köszönhető. |
nissan 350z nismo |
lapsa |
2007.04.03. 11:22 |
A Nissan Z 37 éves történetében most jelentkezik először gyárilag tuningolt Nismo modellel a gyártó. A Nismo 350Z aerodinamikai csomagja erősen emlékeztet a japán Super GT-bajnokság első helyén végzett versenyautó megjelenésére agresszív orrköténnyel, oldalsó légterelőkkel, hosszabb, diffúzorral kiegészített hátsó lökhárítóval és méretes könyvespolccal az autó fenekén. A csomag ezúttal nemcsak látványos, a kiegészítések által termelt leszorítóerő jelentősen növeli az autóval elérhető kanyarsebességet és fokozza a stabilitást.
A multilink felfüggesztést is feszesebbre hangolták, elöl négy-, hátul kétdugattyús Brembókra cserélték a féknyergeket, a fémszürke, szuperkönnyű, Nismo feliratú felniket pedig a Rays szállította. A szintén Nismo márkájú kipufogón át még fenyegetőbb a 300 lóerős V6-os motor morgása. A Nismo 350Z kizárólag hatfokozatú kézi váltóval kapható. |
KTM X-Bow: élmény négy keréken |
Lapsa |
2007.03.21. 17:21 |
A KTM terjeszkedik, mégpedig nem is akárhogyan. Az osztrák motorkerékpár-gyártó jó negyvenévnyi működés után 1991-ben csődbe ment, de 1992-ben újraéledt és azóta évente átlagosan 21 százalékkal növeli eladásait. Az Európa második legnagyobb márkájává előlépett KTM-et többek között ez ösztönözte arra, hogy autógyártásba fogjon.
|
|