Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
Audi S5 |
|
2007.05.31. 13:29 |
az Audi A5 formavilága a sportosság és az elegancia kiegyensúlyozott egységét fogalmazza meg, az Audi S5 egy atléta még erőteljesebb megjelenését ölti magára. A hűtőrács az Audi S-modelljeire jellemző módon platinaszürke árnyalatú, függőleges krómtagokkal kiegészítve. Az első és a hátsó lökhárító egyaránt markánsabb formákat képvisel, a légbeömlők rácsai hangsúlyosabbá váltak. A külső tükrök alumíniumhatású házai éppúgy egyéni stílusjegyként jelennek meg, mint a karosszéria színére fényezett küszöblécek vagy a kettős vezetésű, négy ovális véggel kialakított kipufogórendszer. A csomagtér-ajtó még határozottabban kiformált, további aerodinamikai leszorító erőt produkáló légterelőjében pedig a sportos karakter egyértelmű funkcionális előnyöket hordoz.
Az igazi erő azonban belülről jön. Az Audi S5 belső terének kialakítása következetesen a jármű karakterét követi: a dinamikus, egyben kifinomult stílust itt sportülések és sportkormány, szürke műszerszámlapok vagy éppen alumínium küszöblécek fogalmazzák meg. Természetesen itt is bőséges játéktér áll rendelkezésre az egyéni igények kielégítésére. Jó példa erre a dekorberakások kínálata, amely a szénszálas hatású felülettől az alumíniumon és a nemesacélon át egészen a fafajtákig terjed. Az Audi S5 így végül teljes egészében tulajdonosa ízlésére szabható.
Az S5 szériafelszereltségében az új 18 colos, 245/40 R 18 méretű gumiabroncsokkal szerelt „S Design” keréktárcsák mellett többek között a LED-csíkokból álló nappali világítással kiegészített „Xenon plus” fényszórók vagy az elektromos állítású sportülések is szerepelnek. |
350 000 gyufaszálból összeragasztott Citroen C4-es!!! |
|
2007.03.24. 13:38 |
"A makett közel 65 százaléka elkészült már" - mondja érdeklődésünkre Krajczár Imre, a rekordkísérlet kivitelezője. A makettezést még általános iskolában megkedvelő fiatalember tavalyelőtt ősszel jelentette be szándékát, miszerint gyufaszálakból építi fel a francia autó életnagyságú modelljét.
Az autó jelenleg egy táplánszentkereszti műhelyben készül, külső felületével néhány napon belül végez az alkotó, és ekkor már csak a belső munkák várnak majd rá.
Az építéshez 15 ezer doboz gyufát használ fel, amellyel több mint 350 ezerszer begyújthatnánk a gáztűzhelyet, lévén, hogy a dobozok tartalma ennyi szálnak felelnek meg. "A külső burkolat esetében a gyufaszálak foszforfejének egyik oldalát le kellett vájni, különben nem lett volna tökéletes a ragasztás" - ecseteli a nehézségeket Imre.
Az élethű kialakítás érdekében emberünk az eredetinek megfelelően kivitelezte az íveket, a hajlatokat, így "a legnagyobb eltérés maximum fél centi". Az autó vázát két tízszer tíz centiméteres fagerenda és több merevítő adja, ennek köszönhetően a fa Citroën hordozható lesz.
A modell elkészítése Guinness-rekord kísérletként is szolgál, azonban a hitelesítési folyamattal időközben gondok adódtak. A makett építésének kezdetén sikerült a kötelező regisztráció, a több hónapos csúszás miatt azonban tavaly szeptemberben 250 angol fontra lett volna szükség annak meghosszabbításához - ám erre akkor nem volt keret.
Krajczár Imre szerint a hitelesítésre van még esély: az autó elkészültekor el kell majd küldeni a teljes fotó- és videóanyagot, a február elejére tervezett bemutatóra pedig szeretettel várják a Guinness Rekordok Könyvének képviselőit is.
"Nem unod még a gyufaszálakat?" - merül fel bennünk a jogos kérdés, ám Imre mosolyogva csóválja a fejét. "Annyira nem, hogy egy új autót tervezek, amelyet még az év vége előtt szeretnék befejezni" - mondja, a részletekről azonban még nem kíván beszélni.
De a következő makettig is sok munka vár még a gyufaszálak szerelmesére, a fa Citroënt ugyanis szeretné egyes városi, országos és nemzetközi kiállításokon, vásárokon is bemutatni. Ezekből pedig akad, bőven...
további képeket az ˝ÉRDEKES nagyon˝ menüpontban találsz!!!! |
Subaru Impreza (eladó darab) |
Melissa |
2006.12.26. 19:12 |
2007-es; 15 km-t futott....280 lóerős... 260 kW-os, benzines,klímás, fekete metál, 4/5 ajtós...ABS ,négykerékmeghajtás, centrálzár, metálabroncs, elektromos ablak, xenon fényszóró, 6 sebbeséges, hőmérő, szinezett üveg, fűthető külső tükör, servo kormány, Radio/CD
IRÁNYÁR: 43.160 €
(érdeklődni a szerkesztőknél lehet)
|
Peugeot 908RC |
Melissa |
2006.09.13. 17:59 |
a Peugeot is készített egy luxusautót mutatóba, méghozzá olyat, amelyhez még csak hasonlót sem láthattunk soha. A 908RC egy középmotoros luxusszedán, amelybe V12-es dízel-versenymotor került az utastér mögé, keresztirányban beépítve. A hosszú távú versenyekre szánt 5,5 literes motor a gyártó szerint kerek 700 lóerős, így még ezt a szörnyűséges méretű, fura orr-része miatt leginkább óriáshódra emlékeztető bálnát is könnyedén mozgatja. |
tábla alias sebesség korlátozó!!! |
Melissa |
2006.09.11. 18:23 |
hát persze ,hogy ez a tábla csak a gördeszkásokra vonatkozik!!!:D |
biztos nagy szám lehetett annak idején!!! |
Melissa |
2006.09.11. 18:11 |
ez a verda(ha egyáltalán verdának lehet nevezni azok után,hogy egy óráig kellett egy karral tekerni a motorját,hogy beinduljon),a világ legelső autógyártmánya!!!!!Ford T-Mobile lett a neve!!!a mai világban már elég értékes veterán autónak számít!!!és a ford majálisra ki is hoztak kamionon egy pár veterán fordot,köztük,ha jól tudom ilyen is volt!!!tekerő karral lehetett beindítani és nagyon nem volt praktikus kocsi,mivel rohadt sok üzemanyagot fogyasztott!!!na mind1,száz szónak is egy a vége: gyönyörű darab!!!(és még a felnik is tök királyul néznek ki rajta!!!) |
Új! |
Melissa |
2006.06.27. 22:56 |
Átalakítottunk mindent!! nemrégiben ez az oldal son of dork-os volt,de mivel úgy gondoltam,hogy ha megváltoztatom,akkor több haszna lesz,így hát átalakítottam!!!a szerkesztő pedig: Melissa |
ÜDV!!! |
Melissa |
2006.05.30. 17:54 |
csá |
Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
|