Magyar Super Mario Fan Club
Főmenü
 
Nintendo
 
Nintendo Entertainment System
 
Super Nintendo Entertainment System
 
Nintendo 64
 
Nintendo GameCube
 
Wii
 
Wii U
 
Nintendo Switch
 
Game Boy
 
Game Boy Color
 
Game Boy Advance
 
Nintendo DS
 
Nintendo 3DS
 
Mobiljátékok
 
Érdekességek
Érdekességek : Mario Kart 64 mizéria

Mario Kart 64 mizéria

supermario4ever  2007.09.27. 01:32

Problémák részletes elemzése

Link barátom játszott manapság a Mario Kart 64-gyel, és ő világított rá erre a problémára. Fel is vázolom részletesen. A követlező a helyzet: Amikor Grand Prix-n elindul az első pálya versenye, akkor a gép "kiválaszt" 2 karaktert (kisorsolja, hogy találomra előrelök kettőt, nem tudom) akik mindig a nyomodban lesznek (ha 1. helyezett vagy) és bármit csinálsz velük, mindig utolérnek. Épp most nyomtam egy 150cc-s Flower Cupot, és igazat kell adnom neki. Mert tényleg, akármivel kiütöd őket, teknőspáncél, banánhék, stb. valahogyan, de mindig megelőznek. Én nem tudom, hogy titkos gombát kapnak, vagy fogalmam sincs, de tényleg frusztráló. Link azt mondta, hogy őt kifejezetten a cél előtt előzik meg, engem mindig utol akarnak érni! :-S Nézzük egy kicsit másképp ezt a dolgot. Elképzelhető hogy a fejlesztők szándékosan csinálták így, azért, hogy így tegyék iztgalmasabbá a versenyt. Hisz gondolj bele: Ha egyszer kiütöd, és ha többet nem látnád őket, akkor nem lenne annyira izgalmas. Mondjuk azért lehet idegesítő, hogy kiütés után 10 másodperccel térnek vissza. Ezt a hibát a GC-s Mario Kartra tökéletesen kijavították, és már nemigen előznek be emberkék azonnal. A DS-es Mario Kart meg már élvezetesen könnyű. De kérdem én: Jó-e az, ha egy játék könnyű? Mondjuk ezt akérdést a Mario Kartnál elég snassz feltenni, hisz alapból multira épül. Igazság szerint most így visszajátszva a Mario Kart 64 tényleg nehéz, nem beszélve a Super Mario Kartról. Megjegyzem a Super Mario Kartot, már akkor ismertem, amikor még nem volt Mario Kart 64, és valahogy nem tűnt akkoriban annyira nehéznek, mint most. A régi NES, SNES-es időkben valahogy természetes volt, hogy az első pár próbálkozásra marha nehéz egy játék, bele kell jönni. Most meg baromira könnyűek a játékok, ezért vész el a játékélmény. Lehet, hogy egy kicsit szentimentálisra veszem most a figurát, de akkoriba régen, valahogy benne volt az emberben a vágy, hogy csak azért is végigviszi a játékot, ha törik, ha szakad! És az az izgalom, hogy meg tudom-e csinálni, végig tudok-e menni egy pályán, az régen sokkal inkább megvolt. Ezért is panaszkodnak sokan, hogynincsenek már olyan játékok mint régen. Hát persze, mert túl könnyű, és nincs meg az az érzés, hogy csak azért is végig viszem. Hiányzik a tűz. Visszatérve a Mario Kart 64-re. Azt se felejtsük el, hogy a játék 1996-os. Hiába volt az akkori időkhöz képest baromi erős a Nintendo 64 hardware-e, lehet, hogy akkor még nem tudták megoldani technikailag sem, hogy korrekt verseny legyen. Amúgy a Super Mario Kartben is ugyanez van, csak másképp. Ott úgy van, hogy minden karakternél külön-külön meg volt határozva a gépi játékosok sorrendje, és ez meg is maradt a verseny végéig. És az volt a lényeg, hogy az első 4 karaktert, ha kiütöd, akkor nagyon siet, hogy visszakapja a pozícióját, az utolsókat meg ha kiütöd, akkor ott maradnak, ahol vannak. De az utolsók se most jöttek a 6.20-as busszal! Azok meg azt cisnálják, hogy ha épp előttük vagy, akkor legyen akár 15 másodperc előnyöd, valami titkos gomba, segítségével, vagy nem is tudom, hirtelen nagyon begyorsítanak, és egyszer csak arra "ébredsz", hogy pont mögötted van pár centivel. Szóval már 1992-ben sem voltak hülyék a fejlesztők, tudták, hogy hogyan tegyenek gonosszá egy játékot! ;-)

 
Aktuális játék
Mario & Rabbids: Sparks of Hope
 
Megjelenések

Mario vs. Donkey Kong - MEGJELENT!
Princess Peach: Showtime! - MEGJELENT!
Paper Mario: The Thousand-Year Door - 2024. május 23.
Luigi's Mansion 2 HD - 2024. június 27.
Nintendo World Championships: NES Edition - 2024. július 18.

DLC-k:
-

 
Képek
 
Média
 
Egyéb oldalaim
 
Társoldalak
 
Linkek
 
Gamer rendezvények
 
Konzolboltok
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Vélemény-nyilvánítás
Lezárt szavazások
 
Számláló
Indulás: 2006-03-19
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?