Magyar Sandra Fan Portál azaz SANDY INFO

Aktuális

Friss:
- Címlapok
(x)
- Grimaszok (x)

Videó

Legfrissebb kép

Sandra Project


Premonition
Szerep: Linda
Műfaj: Dráma/Thriller
Státusz: Elkészült! 
Több Info:
IMDB||Hivatalos oldal

Milyen friss lesz?
- Még sok kép!
- Extrák menü és kap új elrendezést!

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Rajongók
Indulás: 2005-12-29
 
Két hét múlva örökké(2002)

Két hét múlva örökké

A Történet

George Wade (Hugh Grant) New York egyik vezető ingatlanfejlesztési vállalatának felelős pozícióját tölti be, ámbár a felelősség és a komolyság nem erős oldala. Bátyja, Howard (David Haig) a Wade Corporation agya és üzleti sikereinek motorja, és egyáltalán nem nézi jó szemmel testvére hóbortját. George ugyanis előszeretettel alkalmaz jogtanácsosként kétes ajánlólevéllel érkező, ám rendkívül csinos jogásznőket, viszonyt kezd velük… és ez addig tart, míg az illető hölgy valami költséges hibát vét, melyért Howard végül kirúgja őket.
Most azonban betelt a pohár, Howard választás elé állítja öccsét: alkalmaz végre egy komoly ügyvédet, vagy búcsút mondhat a részvényeinek. Így kerül a céghez Lucy (Sandra Bullock), a Harvardon végzett, intelligens, stratégiai elmével, erős környezetvédelmi és szociális lelkiismerettel megáldott ügyvéd, akinek voltaképpen esze ágában sincs meghajolni a cég elképzelései előtt. Épp ellenkezőleg, megpróbál hatni George-ra, hogy akadályozza meg a szomszédságában lévő közösségi centrum lerombolását, és hogy helyére lakásokat építsenek. Mikor George ígéretet tesz, elfogadja az állást. Ám ahogy telnek a hónapok, Lucy-nek egyre több álmatlan éjszakát szerez új állása és új főnöke.
George ugyanis mindinkább személyi asszisztenseként kezdi kezelni a nőt, késő este tanácsokért hívja fel, és lassan már nyakkendőt sem tud választani nélküle. Lucy-nek elege lesz a megpróbáltatásból, és beadja felmondását. George azonban megmakacsolja magát, nem akarja elengedni, hacsak nem találnak egy hozzá hasonló, vagy még jobb utódot a helyére.
Az új jelölt, June Carter (Alicia Witt) valóban megfelelőnek tűnik: kevés ugyan a tapasztalata, de fiatal és csinos, és George-nak rögtön megakad rajta a szeme. Ám hamar kiderül, ezt a nőt nem olyan fából faragták, mint elődjét, aki a cég tekintélyes anyagi eszközeit értelmes célokra igyekezett fordítani. June megalkuvó, mellette nyugodtan alhat George lelkiismerete, tovább élvezheti a gazdagság kényelmét és felületességét, és persze randevúzhat vele.
Lucy visszatér korábbi munkájához, ám boldogtalannak találja az életet George után. Amikor együtt látja June-t és régi főnökét, rá kell jönnie igazi érzéseire. Közben George is küszködik a hiánnyal, melyet sokoldalú tanácsadója, bizalmasa hagyott maga után, aki kihozta belőle a legjobbat. Túl késő lenne mindkettőjüknek megvallani az érzéseiket?

A Produkcióról

Hugh Grant most először játszanak együtt, Bullock és Mark Lawrence rendező azonban már jól ismerik egymást a Beépített szépség és a Mint a hurrikán című filmekből, melyeknek Lawrence volt a forgatókönyvírója. „Riasztó, egyben nagy kihívást jelentő feladat romantikus vígjátékot készíteni – mondja Bullock. – Már azt is elég nehéz elérni, hogy egy film igazán humoros legyen, de eltalálni hozzá a megfelelő résztvevőket, komolyan feladja a leckét az alkotóknak.”
Bullock és Grant mindketten színészként és producerként is dolgoznak, és már régóta keresték az ideális projektet a közös munkához. „Mindig is szerettem volna Sandy-vel dolgozni, mert nála jobban senki sem érzi ezt a fajta vígjátékot” – mondja Grant.
„Hugh nemcsak tehetséges komikus, hanem vérbeli filmkészítő és hihetetlenül felkészült színész”- adja vissza a bókot Bullock.
A film forgatókönyvén Lawrence a Beépített szépség utómunkálatai alatt kezdett el dolgozni, és végig Bullock és Grant járt a fejében a szerepek írásakor. „Tetszett az ötlet, hogy olyan emberekről szól a történet, akik ugyan egymás mellett dolgoznak és szoros kapcsolatban állnak, mégsem jut eszükbe soha, hogy az egymás iránt táplált érzéseikkel foglalkozzanak” – mondja Lawrence.
Bullock tudtán kívül segédkezett a forgatókönyv létrejöttében: „Mindig átkukucskáltam Marc válla fölött a laptopjára, elolvastam a már kész jeleneteket és hozzátettem a magam ötleteit – mondja. – De fogalmam se volt róla, hogy olyasvalamibe nyúlok bele, amit nekem szán. Nagyon tetszett a két főszereplő közötti dinamika. Egymás idegeire mennek, az ember mégis azt szeretné látni, hogy jól kijönnek egymással, akkor is, ha ez lehetetlennek tűnik. Végül is fel kell tenniük maguknak a kérdést: »Túl késő megmondani neki, hogy szeretem?« És hogyan vállaljuk a kockázatot, mikor nem vagyunk biztosak a másik érzelmeiben?”
„Miután elolvastam a forgatókönyvet, elküldtem néhány közeli barátomnak, hogy vajon ők is ugyanolyan viccesnek találják-e, mint én – mondja Grant. – Marc nagyszerűen vegyíti az elmésséget az emberséggel. Mindig is szerettem volna játszani egyik forgatókönyve alapján készült filmben. Ebben a történetben leginkább a két ember közti közeli kapcsolat tetszett, amelynek ellenére mégis képtelenek észrevenni egymás iránt érzett szerelmüket, míg majdnem késő lesz.”
A két főszereplő nemcsak Lawrence forgatókönyvében bízott, hanem rendezői munkáját is elismeréssel figyelték. „Marc nagyon jól kezeli a színészeket – mondja Bullock. – Nem fél megmondani nekem, ha valami nem működik. És más író-rendezőktől eltérően lazán változtat a forgatókönyvön akár ott, a helyszínen is.”
„Az írás elég magányos tevékenység – mondja Lawrence -, rendezőként viszont állandóan van körülötted valaki. Nagyon élveztem azt az energiát és összetartást, melyet a több száz ember között tapasztaltam, a színészektől kezdve a stáb minden tagjáig.”
Sandra Bullock is örült kettős feladatkörének. „Szeretem több oldalamat is hasznosítani, és néha jobban élvezem a produceri teendőket, mint a színészi feladatokat, mert nagyobb teret ad az együttműködésre – mondja. – Az általam játszott Lucy szociálisan érzékeny jogásznő, intelligens és nagyon tartózkodó, és ilyet még sosem játszottam.”
„Lucy szülei maguk is mindketten aktivista ügyvédek, ezért aztán lányuk gyakran érzi úgy, hogy elárulja őket és saját magát is azzal, hogy George-nak dolgozik – mondja Lawrence. – Úgy okoskodik azonban, hogy a férfi pénzével és lehetőségeivel, valamint a saját ötleteivel egy csomó jót tehet a világban. De nem hagyhatja figyelmen kívül azt az óriási konfliktust, hogy a Wade Corporation jogi ügyei mellett George nyakkendőivel, bútoraival és szerelmi életével is foglalkoznia kell.”
„Lucy élete a George-hoz való alkalmazkodásról szól – folytatja Bullock.- A férfi élete lesz az elsődleges, önmagára nem jut elég ideje. George tudja ezt és visszaél az előjogával. Mikor Lucy rájön, ő hagyta, hogy túl sokszor kihasználják, végül felteszi magának a kérdést: vajon miért hagyta ezt?”
„Úgy képzelem, Lucy már az első találkozáskor beleszeretett George-ba – mondja Lawrence. – Szerintem rögtön vonzódni kezdett hozzá, és a benne dúló nagy vívódás is azóta tart: »Hogyan érezhetnék bármit is egy olyan férfi iránt, akit nem tisztelek?«”
Ez a belső konfliktus végül arra készteti, hogy sorsdöntő lépésre szánja el magát. „Elhatározza, hogy nem vesztegeti tovább az életét arra, hogy ennek a felelőtlen majomnak a mindennapi szükségleteit szolgálja ki – mondja Grant. – Tehát felmond, George pedig mindent elkövet, hogy megakadályozza a kilépését, mert már élete szinte minden területén rá van utalva.”
„George olyan világban él, ahol mindenkitől azt hallja, amit hallani szeretne – magyarázza Lawrence. – Lucy az egyetlen, aki az igazat mondja neki, és ezt egyszerűen nem hagyhatja elveszni. Szereti a hízelgést, a pénzt és a körülötte rajzó mutatós nőket, de a jobbik fele tudja, hogy szüksége van olyasvalakire, mint Lucy.”
A nő azonban nem hajlandó tovább játszani a főnök mindenese szerepet, és két hetes határidővel felmond – ebben az is benne van, hogy gondoskodik egy olyan utódról, aki még nála is jobb. Ekkor lép a képbe June Carter, aki tagadhatatlanul jól passzol George-hoz. „Izgalmas volt eljátszani a szerepet – mondja Alicia Witt –, mert egy romantikus vígjátékban a „harmadik” mindig egy prosti, egy jégkirálynő vagy pedig valami igazán undok teremtés. Marc forgatókönyve azonban nagyon okosan elkerülte ezeket a közhelyeket, és June egyik kategóriába sem tartozik a felsoroltak közül.”
„June maximálisan hisz abban, hogy a pénz jó dolog, és hogy aki tagadja ezt a tényt, az képmutató – magyarázza Lawrence. – Míg Lucy állandó bűntudatot ébresztett George-ban a gazdagsága miatt és hogy nem tesz vele semmit a rászorulók érdekében, addig June úgy áll a kérdéshez, hogy George nagyszerű, megérdemelte mindezt és élvezze kedve szerint. A férfi számára tehát rendkívül csábító a lehetőség, hogy egy szép, intelligens nő szájából hallja, mennyire tökéletes ember is ő.”
„A csábítás kölcsönös – jegyzi meg Witt -, s ez nemcsak annak tudható be, hogy George gazdag, szexi és okos. Azt hiszem, June kicsit naiv, és őszintén hiszi, hogy ez a dolog működőképes. Ugyanakkor George számára sokkal könnyebb elfogadni, hogy tetszik egy nőnek, akiről nem tud semmit, mint a Lucy iránti igazi érzéseiről elmélkedni.”
Lucy eleinte felszabadultnak érzi magát, ahogy elhagyja a céget, ám hamar rájön, hogy nem tud szabadulni az érzéseitől. „June érkezése előtt Lucy sosem tartott George egyetlen nőjétől sem – mondja Lawrence. – De most komoly riválisa akadt, nem egy 18 éves buta fruska, hanem egy attraktív, tanult nő. Amikor tehát azt látja, hogy George vonzódik hozzá, a kapcsolatuk igazinak tűnik mindahhoz képest, amit eddig látott nála.”
„Lelke mélyén George érzi, hogy szereti Lucy-t, bár ennek nem ébred tudatára mindaddig, amíg a nő el nem megy” – mondja Grant.
„Élete szerelme ott dolgozott az ajtaja előtt hónapokon át, de George erre majdnem túl későn döbben rá – mondja Lawrence. – El kell határoznia, hogy egyszer az életben elég bátor lesz ahhoz, hogy a szívére hallgasson, tekintet nélkül a következményekre. Hugh Grantet megfigyelni ebben a munkában olyan volt, mint Willie Mayst nézni a baseball meccseken. Tökéletes az időzítése, játékában ügyel a legapróbb részletekre is, és igazi komikumot képes közvetíteni anélkül, hogy komolytalan lenne.”
„Leginkább Hugh munkafegyelmét és perfekcionizmusát csodálom – teszi hozzá Bullock. – Állandóan azon gondolkodik, hogyan lehetne javítani egy-egy jeleneten, hogyan tudná segíteni és támogatni a körülötte levőket. Emellett képes kilépni a jelenetből, és kívülről meglátni, hogy mire van szüksége nemcsak az ő karakterének, hanem az egész filmnek.”
Grant szerint Bullock remek légkört teremtett a forgatáson. „Ugyanolyan hatással van rád, mint az a barátod, akivel nem néztek egymásra, mert ha mégis, akkor rögtön nevetésben törtök ki – mondja. – A forgatás során végig nevetési problémákkal küszködtünk. A stábnak teljesen az idegeire mentünk.”
„Az emberek azt hiszik, könnyű, amit Sandy csinál – mondja Lawrence. – De az az igazság, hogy rendkívül nehéz. Úgy tesz mulatságossá egy jelenetet, hogy közben nem vész el a valóságossága. Remek tapasztalat volt vele dolgozni rendezőként és forgatókönyvíróként egyaránt.”

A forgatásról - helyszínek, díszletek, jelmezek

A film forgatása 2002 februárjában kezdődött Manhattan üzleti negyedében. A filmbeli Wade Corporation székházának külsőihez Peter Larkin látványtervező a Lucent Buildinget választotta, és a cég logóját egy hatalmas W betű jelentette. „Azt akartuk, hogy a történetben minél nagyobb szerephez jusson a város és egyedülálló építészete, és igyekeztünk mindezt újszerű módon megmutatni - mondja Bullock. – Ezért olyan magasságból filmeztünk, mintha átkukucskálnánk az épületek fölött és ránéznénk a háztetőkre, ahogy azt rendesen nem láthatjuk.”
George tágas, Greenwich Village-i háromszintes luxuslakását a Sky Stúdióban építették fel. „George lusta ugyan, de művelt és jó ízlése van, és az otthonának ezt vissza kell tükröznie – mondja Larkin. – Hugh azt javasolta, hogy nézzük meg a Sensationals nevű angol művészcsoport képeit, és engedélyt kaptunk, hogy ezek közül néhánnyal díszítsük a lakást.”
Lucy sokkal szerényebb körülmények között él, az ő otthonát egy Brighton Beach-i lakásban vették fel. „Először arra gondoltunk, hogy nagy rumli lesz nála, és olyannak állítottuk be a lakást, mintha a nő túl elfoglalt lenne ahhoz, hogy rendet rakjon – mondja Larkin. – De Sandra úgy érezte, hogy Lucy ennél sokkal rendesebb, és ezért csinosabbá tettük a szobákat.”
„Azt akartam, hogy Lucy lakása tükrözze gazdája mániákusságát; ő ugyanis olyan ember, aki még a lefekvéshez is határidőnaplót használ – mondja Bullock. – Megkértem Petert, hogy építsen egy mozgatható polcot az ágy közelébe, melyen elférnek Lucy elektronikus és kommunikációs kütyüjei, például a laptopja és a mobiltelefonja. Meg akartuk mutatni, hogy az otthonában semmi sem szól a magánéletről – a fürdőszoba, a konyha és az asztal mind egy lépésre vannak George-tól. A lakás összes eleme inkább a féri életéről szól, mint Lucy-éről.”
Lucy ruhatárához Gary Jones jelmeztervező egy feltűnő fekete-fehér ruhát tervezett, melyet Yves St. Laurent és Valentino kollekciója ihletett. „Klasszikus külsőt terveztünk, melyet Lucy professzionista stílusával elegyítettünk: nőies, de praktikus – mondja Jones, aki további inspirációért a 30-as és 40-es évek filmjeihez fordult, valamint Audrey Hepburn és Katherine Hepburn stílusához. – George-nak pedig több mint jó érzéke van az öltözködéshez, elegáns John Tudor öltönyöket visel, illetve tengerészkék szmokingot a cirkuszi gála-jelenetben.”

Szereplők

SANDRA BULLOCK (Lucy Kelson / producer) az 1994-es kasszasiker, a Féktelenül (Speed) óta számít a közönség egyik első számú kedvencének, és bár a kiugrást jelentő film folytatása nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, filmjei zömmel elnyerték a nézők és a kritika tetszését. Erről tanúskodik több díja és jelölése, valamint a kitüntetés, hogy 1996-ban az amerikai mozisok őt kiáltották ki az év színésznőjének. Bullock a kamera mögött is keresi az érvényesülést, Fortis Films néven vállalatot alapított, mely főleg független produkciókkal foglalkozik. Első rövidfilmje a „Making Sandwiches”, mozifilmes produceri bemutatkozása a Majd elválik (Hope Floats) volt.
További filmjei: „Hangmen”, A pénz nem boldogít?! (A Fool and His Money), „Who Shot Patakango?”, Szerelmi bájital (Love Potion No. 9), Én és a maffia (Me and the Mob), Újév reggelén (When the Party’s Over), Én és Hemingway (Wrestling Ernest Hemingway), Amit szerelemnek hívnak (The Thing Called Love), Az amazon (Fire on the Amazon), Nyom nélkül (The Vanishing), A pusztító (Demolition Man), Aludj csak, én álmodom (While You Were Sleeping), A hálózat csapdájában (The Net), Szerelemben, háborúban (In Love and War), Képtelen képrablás (Two If by Sea), Ha ölni kell (A Time to Kill), Féktelenül 2. (Speed 2: Cruise Control), Átkozott boszorkák (Practical Magic), Zsaru pánikban (Gun Shy), Mint a hurrikán (Forces of Nature), 28 nap (28 Days), Beépített szépség (Miss Congeniality), Kísérleti gyilkosság (Murder By Numbers), Vagány nők klubja (Divine Secrets of the Ya-Ya Sisterhood).

HUGH GRANT (George Wade) 1994-ben a Négy esküvő és egy temetés (Four Weddings and a Funeral) révén vált híressé, alakításáért megkapta a Brit Filmakadémia díját és a Golden Globe-ot. Öt évvel később a film írói és producerei által készített Sztárom a párom (Notting Hill) még ennek a sikerét is felülmúlta, ezért a filmjéért szintén jelölték a Golden Globe-díjra. 1987-ben a Maurice-ban nyújtott alakításáért a Velencei Filmfesztiválon a legjobb színésznek járó díjjal tüntették ki.
További fontos filmjei: „Love, Actually”, Egy fiúról (About A Boy), Bridget Jones naplója (Bridget Jones’s Diary), Süti, nem süti (Small Time Crooks), A keresztapus (Mickey Blue Eyes), Halálos terápia (Extreme Measures), Az angol, aki dombra ment fel, de hegyről jött le (The Englishman Who Went Up a Hill But Came Down a Mountain), Változások kora (Restoration), Értelem és érzelem (Sense and Sensibility), Áldatlan állapotban (Nine Months), Várva várt nagy kaland (An Awfully Big Adventure), Szirének (Sirens), „Night Train to Venice”, Napok romjai (The Remains of the Day), Keserű méz (Bitter Moon), A nagy ember (The Big Man), Impromptu, „The Dawning”, „Nocturnes”, Bengáli éjszakák (La nuit Bengali), A fehér féreg búvóhelye (The Lair of the White Worm), „Remando al viento”, Úri passziók (White Mischief), „Privileged”.

ALICIA WITT (June Carter) David Lynch Dűne (Dune) adaptációjában debütált, és szerepelt a rendező nagy sikerű Twin Peaks-sorozatában is. Játszott továbbá a Maffiózók (The Sopranos) és az Ally McBeal sorozatokban. Filmjei: Vanília égbolt (Vanilla Sky), „Ten Tiny Love Stories”, Cecil B. DeMented, „Playing Mona Lisa”, Rémségek könyve (Urban Legend), „Bongwater”, „The Reef”, „Citizen Ruth”, „Mr. Holland’s Opus”, Négy szoba (Four Rooms), „Fun”, Vegyes-páros (Bodies, Rest & Motion), „Liebestraum”.

DANA IVEY (Ruth Kelson) ismert New York-i színházi színésznő, több alkalommal jelölték Tony-díjra. Fontos filmjei: Narancsvidék (Orange County), A kölyök (The Kid), „Walking Across Egypt”, Dilidoki (Mumford), „The Impostors”, „Simon Birch”, Sabrina, A skarlát betű (The Scarlet Letter), A szerelem hullámhosszán (Sleepless in Seattle), Bűnben égve (Guilty as Sin), Huckleberry Finn (The Adventures of Huck Finn), Addams Family 1–2., A Riviéra vadorzói (Dirty Rotten Scoundrels), Bíborszín (The Color Purple), „Explorers”.

ROBERT KLEIN (Larry Kelson) szintén elismert színész mind a színház, mind a televízió és a film világában. Első albuma 1973-ban jelent meg, melyért Grammy-díjra jelölték Az év legjobb komédiája kategóriában, ezt követően további három albummal jelentkezett. Néhány filmje: „People I Know”, „I’m with Lucy”, „The Safety of Objects”, „Labor Pains”, „Primary Colors”, „Next Stop Wonderland”, Szép kis nap (One Fine Day), Jeffrey – Valami más, Segítség, karácsony! (Mixed Nuts), „Radioland Murders”.

HEATHER BURNS (Meryl) főleg televíziós produkciókban szerepel, első mozifilmes szerepét A szerelem hálójában (You’ve Got Mail) című filmben kapta, valamint játszott a „Number One”, a Beépített szépség (Miss Congeniality) és a „You Are Here” című filmekben is.

DAVID HAIG (Howard Wade) korábban is játszott már Hugh Granttel a Négy esküvő és egy temetés (Four Wedding and a Funeral) című vígjátékban. Számos tévéfilmben és színielődáson szerepelt, és két darabot írt a Hampstead Theatre számára.

Alkotók

MARC LAWRENCE (író, rendező) most első alkalommal rendez, de Sandra Bullockkal már dolgozott együtt forgatókönyvíróként a Beépített szépség (Miss Congeniality) és a Mint a hurrikán (Forcers of Nature) című filmeken. Ő írta továbbá A gyereknepper (Life With Mikey) és a Párosban a városban (Out of Towners) című filmek forgatókönyvét.

MARY McLAGLEN (executive producer) legutóbbi filmjei a Vagány nők klubja (Divine Secrets of the Ya-Ya Sisterhood) és A jövő kezdete (Pay It Forward) voltak. Korábbi munkái: Átkozott boszorkák (Practical Magic), Majd elválik (Hope Floats), Szép kis nap (One Fine Day), Bilko főtörzs (Sgt. Bilko), A Hold színei (Moonlight and Valentino), Az ügyfél (The Client), Sommersby, „Cold Feet”.

BRUCE BERMAN (executive producer) filmjei közül: Miss Daisy sofőrje (Driving Miss Daisy), Nagymenők (GoodFellas), ), Malcolm X, Ártatlanságra ítélve (Presumed Innocent), Robin Hood, a tolvajok fejedelme (Robin Hood: Prince of Thieves), Mindörökké Batman (Batman Forever, Több mint testőr (The Bodyguard), JFK – A nyitott dosszié, A szökevény (The Fugitive), Dave, Ha ölni kell (A Time to Kill), Twister, Sivatagi cápák (Three Kings), Csak egy kis pánik (Analyze This), Átkozott boszorkák (Practical Magic), Mátrix, „Gossip”, Hármasban szép az élet (Three to Tango), Háborgó mélység (Deep Blue Sea), Űrcowboyok (Space Cowboys), Tripla vagy semmi (Ocean’s Eleven), Kutyák és macskák (Cats & Dogs), Kiképzés (Training Day).

KOVÁCS LÁSZLÓ, A.S.C. (operatőr) filmjei: Szelíd motorosok (Easy Rider), Öt könnyű darab (Five Easy Pieces), „That Cold Day in the Park”, „The King of Marvin Gardens”, „The Last Movie”, Mi van, doki? (What’s up Doc), „Paper Moon”, Harry és Walter New York-ba megy (Harry & Walter Go To New York), Sampon (Shampoo), „Nickelodeon”, New York, New York, Ö.K.Ö.L. (F.I.S.T.), „Inside Moves”, Beatnemzedék (Heart Beat), Frances, A játékszer (The Toy), Szellemirtók (Ghostbusters), Törvényszéki héják (Legal Eagles), A kis Nikita (Little Nikita), „Say Anything”, Szilánkok (Shattered), Radio Flyer, Ruby Cairo, „The Scout”, Szabadítsátok ki Willy-t! 2. (Free Willy 2.), Tökéletes másolat (Copycat), Közös többszörös (Multiplicity), Álljon meg a nászmenet! (My Best Friend’s Wedding), Hóbarát (Jack Frost), Szívedbe zárva (Return To Me), Beépített szépség (Miss Congeniality).

PETER LARKIN (díszlettervező) filmjei közül néhány: Beépített szépség (Miss Congeniality), Elvált nők klubja (The First Wives Club), Szóljatok a köpcösnek (Get Shorty), Payne őrnagy (Major Payne), Az öreg hölgy és a testőr (Guarding Tess), Kártyavár (House of Cards), Három férfi és egy bébi (Three Men and a Baby), Aranyoskám (Tootsie).

SUSAN E. MORSE, A.C.E. (vágó) Woody Allen egyik állandó munkatársa, részt vett a rendező szinte minden filmjében: Sztárral szemben (Celebrity), Agyament Harry (Deconstructing Harry), A varázsige: I Love You (Everyone Says I Love You), Hatalmas Aphrodité (Mighty Aphrodite), Lövések a Broadwayn (Bullets Over Broadway), Rejtélyes manhattani haláleset (Manhattan Murder Mystery), Férjek és feleségek (Husbands and Wives), Árnyékok és köd (Shadows and Fog), Bűnök és vétségek (Crimes and Misdemeanors), New York-i történetek (New York Stories), Egy másik asszony (Another Woman), Hannah és nővérei (Hannah and Her Sisters) – ezért a filmért Oscar-díjra jelölték -, Kairó bíbor rózsája (The Purple Rose of Cairo), A rádió aranykora (Radio Days), Broadway Danny Rose, Zelig, Szentivánéji szexkomédia (A Midsummer Night’s Sex Comedy), Csillagporos emlékek (Stardust Memories), Manhattan.

GARY JONES (jelmeztervező) filmjei: Vagány nők klubja (Divine Secrets of the Ya-Ya Sisterhood), „The Princess Diaries”, „Heartbreakers”, Gyilkos donor (Desperate Measures), „Vanya on 42nd Street”, Bűnben égve (Guilty As Sin), Moszkitó part (The Mosquito Coast), Út az ismeretlenbe (Trip to Bountiful).

JOHN POWELL (zeneszerző) a londoni Trinity Zeneművészeti Főiskolán végzett, majd Gavin Greenaway-jel saját stúdiót alapítottak, és eddig több mint száz reklámkampányhoz komponáltak zenét. Első filmzenéjét az Ál/Arc-hoz (Face/Off) írta. Társszerzője volt a Csibefutam (Chicken Run), a Shrek, a Z, a hangya (Antz) és az Irány Eldoradó (Road to El Dorado) című animációs filmek zenéjének, valamint ő hangszerelte az Egyiptom hercege (The Prince of Egypt) zenéjét. További filmjei: A Bourne-rejtély (The Bourne Identity), Nevem Sam (I Am Sam), D-Tox, Reszkess, Amerika! (Just Visiting), „Drumline”, Üldözési mánia (Rat Race), Evolúció (Evolution), Mint a hurrikán (Forces of Nature), Robbanáspont (Chill Factor).

Fotók

A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „file:///C:/Documents%20and%20Settings/Lilla/Dokumentumok/K%E9pek/story09_05.jpg”.

A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „file:///C:/Documents%20and%20Settings/Lilla/Dokumentumok/K%E9pek/story05_05.jpg”.

A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „file:///C:/Documents%20and%20Settings/Lilla/Dokumentumok/K%E9pek/story_05.jpg”.

A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „file:///C:/Documents%20and%20Settings/Lilla/Dokumentumok/K%E9pek/story04_05.jpg”.

A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „file:///C:/Documents%20and%20Settings/Lilla/Dokumentumok/K%E9pek/story07_05.jpg”.

A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „file:///C:/Documents%20and%20Settings/Lilla/Dokumentumok/K%E9pek/story08_05.jpg”.

A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „file:///C:/Documents%20and%20Settings/Lilla/Dokumentumok/K%E9pek/story02_05.jpg”.

A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „file:///C:/Documents%20and%20Settings/Lilla/Dokumentumok/K%E9pek/story03_05.jpg”.

 


X Menü X
X
Sandra X
X
Filmei X
X
Style X
X
Galéria X
X
Extrák X
X Videók X

More/Több?

Az oldal másolása TILOS!

©SandraBullock.Gportal.Hu by Sam(i)/Lillus
2005-2007

 

Figyelem!
Nyilatkozat

Én nem vagyok Sandra Bullock! Azon kivül nem állok vele kapcsolatban, sem a menedzserével, sem a rokonaival vagy bármilyen ismerősével! Csak egy rajongó tinilány vagyok aki szeretne összehozni egy jó oldalt Sandráról! Köszi!

 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!