F1 RFactor -A- Liga 2011 (RFT2008)  Ło≡o> INGYENES FORMA-1 SZIMULÁTOR BAJNOKSÁG!
A-Liga.hu

Egy vadonatúj bajnokság:

- versenyzői profilok
- ranglisták
- automatikusan frissülő honlap
- örökre dokumentált eredmények

...

csak néhány érv az A-Liga mellett!

START:

2011. augusztus 28.


<<< Az új honlap >>>

<<< Jelentkezés >>>
 

 
F1 rFactor -A- Liga













 
A-Liga Cikkek
 
Bajnokság állása

Egyéni ponttáblázat:

Konstruktőri táblázat:

 
Partnerek



 

        

 Forma 1.wyw.hu - Formula I.

 szimulatorok



 
Hírdetés
 
Szavazás
Tartalom
 
Fórum
Fórumok : 2010/1-es szezon nyilatkozatok : Malájzia, Sepang Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
Copy

2010.06.13. 22:20 -

 

Laczko Előzmény | 2010.06.20. 18:56 - #17

q1: tovább jutottam

q2: a kemény gumit választva csak egy 9. időt autóztam

verseny: rajtot nagyon jól kaptam el 5. ként fordultam az első kanyrnál. Többen is kiestek előlem így 2 . helyen találtam magm egy idő után. A mögöttem érkezők gyorsbbak voltak  lágy guminak köszönhetően és átrágták magukat rajtam így a 4. hely volt kilátásban mikor a vége elött 5 körrel még Tibike is utol ért deh őt szépen tudtam tartani de sajnos a zutolsó körben egy kanyart sikerült elnéznem és így nagyon rám esett Tibike majd sikerült berakni az autót mellém és elmnet mellettem így csak az 5. helyne végeztem.Hajrá Gyuri csak sajnos a Shanghai futamon nem lesz :(


painkiller Előzmény | 2010.06.20. 18:48 - #16


Copy Előzmény | 2010.06.15. 22:29 - #15

Q1:Első hely

Q2:2-dik hely,megvoltam  vele elégedve.

Race:A Rajt jól sikerült és az elős kanyar után már átvettem a vezetést,sajnos a 2 kanyar után a Lcd re pillantottam és nem láttam Ago nevét,nagyon elkeseredtem hogy állandóan közbe jön valami,az első pár körökben adam követett tisztes távólságból,félnem nem kelett.Utána Prevet kezdett űldőzőbe venni de végül ő is eltünt mögűlem,ezután egyedül kelett autókáznom,tudtam hogy már nagy az esély a győzelemre és inkább csak arra figyeltem hogy ne hibázzak,viszzavett tempóban körözgettem,miután ago neve ismét feltünt a LCD-n onnantól tudtam hogy utólfog érni de nem is erőltettem semmit,végül a 2dik boxkiállásom után kicsivel megelőzött,eggy ideig tudtam tartani de a gumik nagyon koptak és inkább hagytam az egészet a fenébe,hisz a 2 hely is nagyon megfelelt nekem,az utolsó 2-3 körben ago valami oknál fogva lelassúltXD És viszza vettem a vezetést,végül Force 1-2-be értünk célba és végre megmutattuk hogy mire vagyunk képesek,ígérem hogy ez megszokássá fog válni,tessék felkötni a gatyót mert a Force megízlelte a sikert és egészen megsem áll a végső győzelemig!!!!


AGOSTON Előzmény | 2010.06.15. 10:28 - #14

Q1: Nem erőltettem, bár bosszantott h Opti megvert :)

Q2: Mentem egy jónak mondható kört, így ismét meglett a pole :) Red Bull feeling :P:D

 

Verseny: Mivel a setem valamiért jobban működött teli autóval mint üressel, egész jó versenyt vártam. A rajtnál szokás szerint beragadtam, az első kanyar után a 2.ra egy kis tulakodás után másodikként fordultam, de ott valaki hozzámért és visszaestem inter mögé, akit sajnálatosan a következő kanyarban sikeresen kitorpedóztam, mivel nem számítottam rá, hogy a forgalom miatt jóval az ideális féktáv előtt fog fékezni. Elnéztem, BOCSÁNAT. Kicsit megsérültem, de használható maradt, talán egy ici-picit lassultam be. Igazából senkivel nem kellett csatáznom, mert mikor utolértem az előttem haladót, az mindig kicsúszott előlem :D:S Prevet-et szeretném megdicsérni, mivel a verseny közepén, mikor mögötte haladtam, egyáltalán nem éreztem, hogy megtudom előzni. Gratulálok neki, gyors volt, sajnálom. Na jó nem sajnálom, örülök hogy kiesett előlem:D:D:D Innentől az órával voltam csatába, igyekeztem utólérni Optit, aki látványosan lassú volt, sztem vmilyen műszaki dolog hátráltatta. A boxkiállásom jobban sikerült igy megtudtam előzni, de a verseny vége előtt 3 körrel az üzemanyag adagolóm vacakodott így visszavette első helyét. Szerencsére a hibás alkatrész ismét működni kezdett és a 2 helyen célba értem.

Grat OPTI, készítsd a helyet a polcodon a VB győztes serlegének.


migi35 Előzmény | 2010.06.14. 18:25 - #13

 Q1: bejutottam azthiszem a 7. helyre körülbelül erre számitottam.

Q2. ha jol gondolom a 8.helyről rajtoltam de már nem biztos mert szinte nem is volt célom a legjobb időt elérni mert akkora volt a különbság a legjobbak és köztem,hogy szinte mindegy volt a honnan indulok.

Veseny.Hát az eddigi legjobb versenyem volt a szezonban és ez már valami,mert eddig mindig csak panaszkodtam.

A rajtom elég jol sikerült,mert nem ütköztem senkivel és tudtam tartani a poziciómat. nem akartamkakaskodni senkivel igy csak mentem a többiek után egy darabig követtem a toyotás srácot, talán gyorsabb voltam egy kicsivel de nem tudtam megelőzni aztán később az eggyik kanyarban hirtelen adtam gázt és megforogtam. aztán jött az első gumicsere és tankolás. minden renben ment és tartottam a pozicióm. A verseny végefelé teljesen feljött rám Tome akivel igazi jó csatát vivtunk amit igazán élveztem,mert Tome egy uriember  és  sportszerü volt velem,igy előtte fejeztem be a versenyt. Összeségében egyre jobban érzem magam a ligában és sok normális jó fej emberek alkotják. köszönöm srácok. remélem még többet tudok majd a jövőben fejlődni és sokat tudunk majd csatázni egymással. Üdv mindenknek.


tome001 Előzmény | 2010.06.14. 15:04 - #12

Q1: nem jutottam be, ami engem is meglepett. Sajnos kevés időm volt tesztelni hétvégén, így ennek tudhatom be

RAjt: Nem volt rossz, habár elég sűrű volt a mezőny az első 2 körben.

Race: Jól mentem végig, nagy hibám nem volt, kisebbek viszont igen. A verseny közepe felé Tibikével hacoltam egy keveset, végén meg migit üldöztem 1-2 másodpercen belül, de nem sikerült őt megeleőznöm. Jól ment, stabilan, és sportszerűen védekezett úgy hogy gratulálok neki. Kövi verseny Kína, ami helpek nélkül elég nehéznek tűnik, de majdcsak megbírkozom vele.


Intercooler Előzmény | 2010.06.14. 14:29 - #11

Q1: Mentem egy átlagosnak mondható időt, de tudtam hogy arra elég hogy bejussak!

Q2: Ez egy kicsit viccesre sikeredett, mert majdnem rá is b....am!  Nem állítottam be a hüttő méretket!

Ezért a nyilatkozatom végén lenne egy javaslatom!!!!!!!!!! Úgy vélem hasznos lehet mindenki számára!

Verseny: Gondoltam sumákolok egyet és a külső íven megpróbálom körbe autózni a mezőnyt. Legnagyobb megdöbbenésemre ez nagyon bevált, hisz a 3. helyen találtam magam. Aztán jött a 3. lassú kanyar aholl az egész eddigi munkám ment a kukába! Nincs harag AGO megértettem! (Bár azt megjagyezném hogy a szabályok szerint ugyebár be kellett volna várnod) Mindegy!

Meg kell hogy mondjam itt lement a függöny nálam! Amit utólag sajnálok mert a visszazárkózás hevében véletlenül megtóltam CeNTi-t amit nagyon sajnálok! És ezért kiengesztelés képpen szeretnék neki beállításal segítséget nyujtani a következő futamon. Nagyon jó csatáim voltak, bár egy két koccanás volt utánna is viszont mindent összevetve a leg élvezetesebb futamom volt! Főleg Vihar-al és Vigyuri-val. Állati jó volt! Bár az elejét sajnálom köszönöm a remek élményeket, remélem sok ilyen lessz még!

Javaslat a következő: A Q2-be jutott pilóták a bejutási sorrendben írják be a helyezésüket a chat-be, ezzel jelezve hogy a hűttők be vannak állítva versenykörülményekre! Addig ne indulhasson a 2. etap!!! Elkerülendő hogy feledékenységből tönkre menjen a versenyük! Mert én is csak annak köszönhetem hogy ez nem tőrtént meg, hogy a célvonalon való áthaladás előtt kigyulladt a hűttővisszajelző! Nem nagy szabály viszont sokat tehet értünk és az élvezetes versenyek érdekében! Köszönöm és grat mindenkinek!


Prevet Előzmény | 2010.06.14. 13:05 - #10

Q1: bejuttotam a 10 be

Q2: 3. helyet sikerült megszereznem

Verseny:a rajtnál vesztettem 2-3 helyett de az első körbe csapattársam szerencsétlenségére,volt egy balesete amiből többen jól jöttünk ki így 2 helyet javítottam.A kör végén adam hibázott és így össze szedett maga mögött 6 embert, többen is támadtak Cardmagic meg is előzött az első kanyarba.Próbáltam egyből vissza venni a helyemet ami össze is jött.Pár körrel később Laczkot támadtam a hátsó egyenesbe,a belső íven próbáltam tartani a kocsit ami sikerült is.De a célegyenesbe nagyobb volt a sebessége így együtt érkeztünk az első kanyarba,ahol sikerült megelőznöm,ezek után futottam a saját tempómat.
Sajna a gépem készenlétre tette magát verseny közbe így a gép leállt,semmit nem tudtam tenni ellene.Kínába remélem végre célba érek.


Adam Előzmény | 2010.06.14. 12:33 - #9

Q1:Egy nem olyan jó idővel de sikerült bejutnom a q2-beés ezért nagyon boldog voltam főleg hogy olyan beteg voltam hogy ki sem tudtam kellni az ágyból.

Q2: Egy nagyon jóó idővel a 4. helyet tudtam elcsípni.

Race:A rajtot ismét kíválóan kaptam el és már az első kanyarban 2.-ként fordultam.Majd optival szorosan követtük egymást vmikor ő vmikor én futottam meg a legygórsabb kört,de aztán az egyik kanyarban megjelent a fáradság a betegség miatt így nekivágtam a ferkát a falnak.Vissza tudtam jönni de nhány kör után ismét ütköztem a fallal és má nem látam értelmét tovább folytatni.

Grat a két force indiásnak és főleg a csapattársamnak tibikének aki ismét egy nagyon profi versenyzéssel behozta a 4. helyen a másik ferkát.


Copy Előzmény | 2010.06.14. 12:13 - #8

Petikee18 Nyilatkozata: Az időmérő edzésen már sorozatban kétszer mért idő nélkül maradtam így a rajtpozíciom nem volt valami fényes,megpróbáltam jól rajtolni de nem tudtam teljessen nyomni a gázt a rajtnál ugyanis azt elöttem lévő renault túl lassan indult el így majdnem belecsusztam és vissza kellet hogy vegyek a tempóból utána követtem a szélárnyékát ami sikerült és belső íven 3 versenyzőt kitudtam fékezni ám a mögöttem lévő ferike fék nélkül beesett a kanyarba amikor épp fordultam el és összeakadtunk ahol kb 7-8 mp-t veszítettem így Davids a csapattársamat üldöztem Ferike peig mögöttem volt és megelözött belassultam valamiért ám Ferikét davids feltartotta így beértem őket 1 körön bellül és elöttem összeütköztek Ferike keresztbe állt és így már nem tudtam énsem elkerülni az ütközést ezért felkellet adnom a versenyt...Ferikét megkérem hogy máskor ne ilyen agresszivan és baleset veszéllyesen versenyezzen ne próbáljon meg lehetettlen helyen előzni ám megette és ez miatt csapattársam és az én versenyemet is tönkretette ami a legrosszab a saját magáét is... a Kínában megpróbáljunk feljebb jönni.


vigyuri Előzmény | 2010.06.14. 11:21 - #7

Nem sokat vártam ettől a versenytől, mert csak hétfőn és kedd délelőtt tudtam készülni rá. Kedd estétől egészen vasárnap estig nyaralni voltam, így kb beestem a kocsiba és toltam neki. Jobb kört mentem időmérőn, mint az addigi legjobb köröm.

Megtankolt autós fázisban 8 körre tankoltam meg a kocsit, de messze elmaradtam a várt pole-tól.

A rajtnál veszítettem néhány pozíciót, utána pedig kaptam egy stop and go-t megint, akárcsak Bahreinben. Innentől kezdve borult minden, ezért megtankoltam 21 körre az autót lágy gumikon, és harcoltam az utolsó pontszerző helyért, ami meg is lett, az előttem haladó Inter-ék kakaskodása miatt :)

Gratulálok csapattársamnak, aki mellé végre odaállt a szerencse is, és egy hibátlan futammal számára is elkezdődött az idény.

A bajnokság szempontjából nem az igazi a helyzetünk, de mindenképpen javulni fogunk. A következő futamot lehet hogy ki kell hagynom, de utána teljes erőbedobással küzdök énis a céljainkért.

Jó felkészülést!


PPETI Előzmény | 2010.06.14. 10:44 - #6

hali!

Kellemes és izgalmas verseny volt ahol bekerülve a Q-3 ba,megprobáltam 1 kiállással végig csinálni a versenyt. Full benzin és kemény keverék ez volt a taktika. Igy viszont nehéz volt beállitani a fékeröt tökéletesre. Most lepödtem meg elöször,hogy itt versenyen nem lehet álligatni a fékeröt amikor fogyni kezdett a benzinem tettem volna elöre de nem engedte! Ezt nem értettem igazábol... De tudtam,hogy ezzel elcsesztem és ezek után könnyü autonál rendesen küzdöttem az auto megfékezésével.

a rajtom jol sikerült mert nem tört meg az auto a nagy kavarodásban és elkezdhettem a autozni a saját tempomat a nehéz kocsival! Aztán hibáztam és megpördültem egy kigyorsitásnál és ez egy szárny cserébe került meg rengeteg idöveszteségbe! Persze a taktikám is felborult innentöl kezdve!

Interrel csatáztunk egy jo pár körig! Gyorsabb volt de probáltam zárni az iveket elötte jo darabidg aztán mikor külsö ivröl beesett elém akkor elvettem a gázt, mert nem volt értelme tovább harcolni! Egy korrekt versenyzöt ismertem meg interbe:-)

Utána sokáig egyedül mentem! Vigyurit üldöztem a vége felé de igazábol nem birtam támadni,igy a 9.helyen értem célba és most elöször tudtam végig csinálni a futamot müszaki hiba nélkül:-)

Gratula Optinak és a többi versenyzö társamnak!


Davids Előzmény | 2010.06.14. 09:06 - #5

Q1: 15. helyen végeztem de a gép újraindulása miatt csak az utolsó rajthely jutott nekem, de ennél több volt mint 15. hely mivel az egyik jó gyors körömön toomi feltartott és így nem tudtam javítani kínában már közelebb leszek a Q2-höz.

Verseny: szóval az első versenyem amit be tudtam fejezni és ezért elégedett vagyok mivel eddig minden segítség nélkül mentem amitől lelasultam ezért nem találtam a tapadást ...de az utolsó körökben rájöttem miért van ez és így ott már kiegyensúlyozott teljesítményt nyújto.ttam..A rajt elég érdekes volt probáltam jó helyre keveredni és kihasználni az ütközéseket csak az előnyöm nem tartott sokáig és így majdnem mindenki elment melletem. Csapatszinten kínára jobbak leszünk és csak remélni tudom hogy sikerülni fog a Q2-be jutás...Mindenkinek grat aki részvett a versenyen...

( bocsi hogy külön írom csak véletlen elküldtem az előzőt:S )                                         BMW POWER :D

 


Tibike Előzmény | 2010.06.13. 22:54 - #3

Q1: 12. lettem egy számomra vitatott első im-szakaszon, de no comment, így Q2-re nem volt szükségem.

Verseny: Boxból rajtoltam mert sok veszítenivalóm nem volt, legalább az első kanyaros folyamatos nekemütközéseket megúsztam. 2 kör alatt máris 4 helyet ugrottam, tömeges ütközés volt... Az első kiállásomig elég stabilan jöttem fel a 6. helyig kb, kiállás után a 9. helyre jöttem vissza, pár körrel később Tome jött ki a boxból és egyszerre fordultunk az első kanyarban, de én már melegebb gumikon elmentem mellette, együtt kb 1-1,5mp átlaggal közelítettünk Migire, akit nem tudtam megelőzni, többször is hibáztam, így Tome megelőzött, de hibázott ő is így maradt a felállás. Migivel együtt jöttünk ki a 2. kerékcserére és sikerült megelőznöm a boxban. Pár körrel később Tome-t is megelőztem és Migi mögé ragadt aki már bő 6mp-re volt mögöttem. Előre tekintettem, Lacko ment előttem 8mp-el és még volt 13 kör. Egy lapra mindent feltéve folyamatos 1:31:5 közeli időkkel közeledtem felé, amikor az utolsó körökre beértem. Az utolsó körre alig fél másodperc diferenciával érkeztünk, a kör felénél bebújtam mellé, de nem volt hely így maradtam mögötte. A hátsó egyenesre fordítónál rontott és kicsit tágabban vette a kanyart mint kellett volna, így bebujtam és védtem a belső ívet. A célegyenesre fordító kanyarból ő jött volna ki jobban ha nem jön belém, de sikerült megelőznöm és 4. helyen beérnem! Grat neki!!

Teamnek meg fel a fejjel, és csak előre nézni!! Betegség már nincs és Kínába ujra a dobogóért fogunk harcolni!

NEVER GIVE UP


Copy Előzmény | 2010.06.13. 22:20 - #2

 


[15-1]

 
A-Liga
A liga
INGYENES!
 

 



 

 
Következő esemény

IP: 80.98.112.212:34313

 


 

Webview


 
EzaNap.HU

 
Társalgó (Chat)
 
Számláló
Indulás: 2006-02-11
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
F1 rFactor -A- Liga

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?