F1 RFactor -A- Liga 2011 (RFT2008)  Ło≡o> INGYENES FORMA-1 SZIMULÁTOR BAJNOKSÁG!
A-Liga.hu

Egy vadonatúj bajnokság:

- versenyzői profilok
- ranglisták
- automatikusan frissülő honlap
- örökre dokumentált eredmények

...

csak néhány érv az A-Liga mellett!

START:

2011. augusztus 28.


<<< Az új honlap >>>

<<< Jelentkezés >>>
 

 
F1 rFactor -A- Liga













 
A-Liga Cikkek
 
Bajnokság állása

Egyéni ponttáblázat:

Konstruktőri táblázat:

 
Partnerek



 

        

 Forma 1.wyw.hu - Formula I.

 szimulatorok



 
Hírdetés
 
Szavazás
Tartalom
 
Fórum
Fórumok : 2008/3-as NYILATKOZATOK : 12. -Valencia GP Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
Klacsa

2009.01.05. 00:02 -

______________________________________________________________

viktor Előzmény | 2009.01.06. 18:30 - #16

időmérő:Hát nem ment valami jól mert 1:34:600-ot mentem és a legjobb köröm az 1:33:000 volt tehát nem ment jól.

verseny:A rajtnál Kimi M-power Norbi ütközött és M-power kiesett és Norbinak is letört a kereke.Majd én is elkezdtem harcolni és már a 9. voltam de följebb nem bírtam menni.A végén is csak 9. lettem.De örülök annak hogy Vozi a csapattársam ügyes volt és megszerezte a WILLIAMSnek a 8 pontot.GRAT VOZINAK AKI NAGYON JÓ VOLT.


Zero Előzmény | 2009.01.06. 16:29 - #15

Üdv!

Élvezetes volt a valenciai utcákon száguldozni. Bár, igazán jól működő és gyors beállítást nem sikerült készítenem erre a pályára. A török setupon farigcsálgattam.
A többség jobb köridőket ment a szabadedzéseken és a kvalifikáción is, mint én.

A Q1-ben sikerült megfutnom a legjobb időmet, így meglett a beutalóm a Q2-be. A megtankolt autóval is viszonylag jó kör sikerült volna, ha a célegyenesre ráfordító kanyart nem mérem el egy kicsit. Itt értékes tizedek úsztak el, így csak a rács 10. helyéről vághattam neki a futamnak.

A rajtot jól kaptam el. Sajnos az első kanyar előtt - még az egyenesben - bal oldalról nekem csapódott Klacsa, majd visszatért a sávjába. (Kormányhibára gyanakodtam nála, de mint kiderült Papi ijesztette meg úgy, hogy bal oldalról ezerrel a fülébe dudált) Az autóm bal első felfüggesztése és az oldalszekrény sérült meg.
Az első kanyar után a Kimi-káze akció törmelékjeiből szerencsére nem kaptam, de az első sebek miatt kissé ficánkolt a Meki hátulja, a kanyarokat nem fogta olyan jól és a fékutak is egy kicsit hosszabbak lettek. Az első etapot lenyomtam így, miközben Tibike érkezett meg mögém és körökön keresztül jót csatáztunk (mint a régi szép időkben!). :) Gyorsabb lett volna nálam, de itt Valenciában, a kanyarokban szinte lehetetlen előzni, ha valaki rendesen fogja, védi az íveket. Az egyenesekben pedig én voltam egy kicsivel gyorsabb, így meg tudtam védeni a pozíciómat. Bíztam benne, hogy még összefutunk ezen a versenyen... Később tapasztaltam, hogy kiállni kényszerült. Sajnálom és ezúton is köszönöm neki a korrekt meccselést!

Az első etap végére az üzemenyagjelző is „megtréfált”. (Tudtam, hogy nagyobb a fogyasztás, mint azt jelzi. Többet is pakoltam rá már eredetileg is az etapokra, de mint élesben kiderült, ez is egy kicsit vénig lett) A kiállás előtti köröm közepén vettem észre, hogy csak 2 lityi benya van a tankban. Éreztem, hogy ez full gázon nem fog kitartani a boxig, így lassabbra vettem a tempót, hogy biztosan beérjek. Ez sikerült is. A javítgatásokkal együtt több, mint 20 mpercig dekkoltam a boxban. A sérüléseket viszonylag jól megcsinálták, bár teljesen tökéletes nem lett a verda.
A második etapban már szétszakadozott a mezőny. Említésre érdemes dolog nem történt, a 8. helyen körözgettem.

A 2. kiállás után, a harmadik etapomban a 9. helyről sikerült befognom Viktort, majd megelőzni. Néhány körrel később Iceman-t is utolértem és megelőztem. (Nem voltak nagy meccsek, de mindketten korrekten csinálták.) Vélhetően egy kiálláson voltak és kopottabb gumikkal mentek.

A verseny végére a 7. helyen jártam, amikor megint az üzemanyag-kijelző kezdett szívatni. Két kör volt még hátra, de már látszott, hogy nem fogja bírni nyállal az utolsó fél körre. Úgy tűnt, hogy egy újabb tankolással pedig elveszthettem volna 2 helyet.
A 8. és 9. helyen lévő fiúkat már lekörözte az élen járó Ágoston és Vozi. Egy esélyem maradt, hogy egy körrel kevesebbet kelljen megtennem…  Lassítva bevártam őket a célegyenesben, hogy befussanak előttem, így megkaptam a kört tőlük, de utána rögtön a kockás zászlót is. :)
Így sovány 2 pont jött a csapatnak, de ezért legalább megdolgoztam most.

Gratulálok Ágostonnak az első győzelméhez, Vozinak a remek 2. helyhez és Peteenek is a dobogóhoz!

 

Sajnálom, hogy M-Power elmegy. Nem tudott velünk versenyezni és mi sem vele! J Ezt be kell látnunk. Egy erősebb liga biztosan jót fog tenni neki, nagyobb lesz a kihívás, a megmérettetés. Viszont így fejlődhet még tovább! Reméljük, hogy mihamarabb a csúcsra tör ott is! Azért nem veszítjük szem elől…! :)

 

*** Fly McLaren! ***

 


vozi Előzmény | 2009.01.06. 14:46 - #14

HellosztokHellosztok


Elsőnek Hammernek szolok:nah hammer elsönek kanadába is segítettem egy köszönömöt se kaptam meg más pályán is segítettem kb mit álícs ha valami gondod van de ezen után is szivesen segítek ha van rá szükséged ez mindenkinek szol:D

IM:a q1ben hát 32 7 sikerült attöl féltem hogy sikerül egy jo szektor és egyiket bisztos elrontom és nem tudtam javítani
a 02ben viszont magamhoz képest nehéz autoval fenomenális kört tudtam összetenni ez a 7helyre volt elég.

Verseny:hát elég rosszul kezdödött felvezetö volt hát én okos gyorsan váltottam vissza és bumm a fal szárny nuku:SDe ahogy láttam a kimis ugyet láttam hogy jo is hogy a boxbol indultam... az elenjén nehéz volt mert 22 körre tankoltam az autot inkáb 1 kiálásra váltottam mint az eredeti 2 és jo döntés volt  mert jo volt a tempom végre az elején méég megszoktam lecsuszkáltam az ivről de utána már hozzászoktam és jo volt hammeréket utolértem és megelöztem tisztán és ök is szépen csinálták de jött norbi inkább elengedtem hogy ne legyen az hogy feltartom de elöttem hibázott pörgött és majdnem telibekaptam de szerencsém volt utána jöttek a kiálások  és egyre elörébb találtam magam de pnt elém jött papi gyorsan utolértem egyszer kicsit ütköztünk(sorry) de szépen sikerüt kifékezni nem volt gond:) szerintem az volt a joö hogy nem kellet szélárnyékba autoznom ez is volt a kulcs meg az hogy petee hibázott meg hát M meg Norbi is kiésett...Aztán sikerült tartani Ago tempoját de 15töl sikerült 4sre ledolgoznom a hátrányom mert fogyoba volt az üzemanyaga

 sokat készültem erre a futamra és végre szerencsém volt és köszönöm ferkének meg Vikonak petee Ago meg papimeg aki segített a sok gyakorlásba Grat mindenkinek föleg aki beért mert nem volt nkönnyü

Sok sikert Mnek a továbbiakra de sajnálom hogy elmeyg Sok sikert és jo felkészülést Belgára mert nehéz lesz


Klacsa Előzmény | 2009.01.05. 22:00 - #13

Hammer ha megengeded itt reagálok erre (tudom hogy nem ide kéne), mivel úgy érzem én is érintett vagyok a témában.

 

Segítségek: Én eddig egyszer sem láttalak téged szerveren gyakorolni, hogy esetleg tudjak neked ott segíteni… legalábbis így rémlik. Eddig az újoncok, akik segítséget kértek,  kaptak is tőlem, tudásomnak megfelelően. Klikkekről én nem tudok, ha mégis van tuti az enyém a legjobb gyere a mienkbe :D

 

Körözés: Az hogy minden futam előtt elmondjuk a kék zászló szabályt szerintem nem fikázás.

 

Fiatalság: A kiskorúakat nem a liga dolga szép beszédre nevelni. Szerintem a liga vezetése/segítőinek még egy bunkó megnyilvánulása nem volt senki felé.

 

Időmérő: Akkor mész ki amikor ki szeretnél. Ne tarts fel senkit, ha felvezetőn vagy, de ha gyorskörön akkor úgy mész ahogy tudsz, jogod van hozzá, hogy képességedhez mérten fusd végig a gyorsköröd. Ebben SENKI nem akadályozhat (ez most azoknak szól akik esetleg szólnának a lassabbaknak)

 

Ajánlatom továbbra is áll. Vegyél fel msn-en és segítek. klacsa@msn.com

 

Ezt ne vedd okoskodásnak, esetleg bántásnak…  


hammer Előzmény | 2009.01.05. 17:20 - #12

Sziasztok!

 

Én is úgy jártam mint Klacsa, így csak a rövidített verziót adom elő:

 

IM:Nem én lettem az utolsó bár csak kicsivel lettem jobb mint Fix, de már akkor pozitív volt az este.

Futam: Indulás jól sikerült, azt nem is tudom ki volt mellettem de még talán őt is be bírtam volna fogna de nem akartam a közutálat tárgya lenni így utolsó elöttiként fordultam el az első kanyarban. A balhé után Fix elhúzott és gyakorlatilag az egész futam azzal telt el, hogy egymással csatáztunk. Nagyon élveztem, legalább volt kivel kicsit versenyeznem, még nem volt rá alkalmam. Aztán jött egy nagy adag mázli és beestem a 10. helyre...KIRÁLY....1 pont. Nagyon boldog voltam.

Aki nem kiváncsi csak a versenyre az ne olvassa tovább. Egy-két gondolat a futamokkal kapcsolatban, ne haragudjatok, hogy leírom de mivel most mindenki hisztizik én sem tartom magamban tovább a kezdőkkel kapcsolatos témákat.

Szerintem ahogy a kezdőkkel bántok az katasztrófa. Be vagytok gubózva a kis klikkekbe és jó is de azért öszntén ha segítenétek a beállításokban még akkor is csak maximum a porfelhőt látnánk utánnatok. Az élmezőny első 6-8 embere gyakorlatilag megközelíthetelen és nem csak az időeredményre gondolok. Két ember volt idáig aki segíett állítani az autón és a kormányon, Nekik egy nagy THANK YOU!!!!!

A többiek csak fikázni tudnak. Életveszélyes kezdők, kék zászló lengetés és egyébb beszólások amitől egy új közösségbe bekerülő ember nem mindig hapy. Én 33 vagyok de a kiskorúak úgy leugatnak a pályán hogy köpni-nyelni nem tudok. Mikor persze megtudják a koromat akkor "bocs az előbbiért" mondattal mossák magukat:)Srácok a multijátéknak van egy kultúrája amit lehetne kicsit finomítani a ligán belöl. Én azt hittem, hogy azért találkozunk itt este, hogy együtt versenyezzünk és ne mint egy adrenalin bomba feküdjünk le, hogy másnap olyan szitkokat szórjunk egymásra amit szerdán már vissza is vonunk bűnbánóan.

Az időmérővel kapcsolatban: a gyengébbek mikor mehetnek ki gyors kört futni? Nem mindig úgy jön ki, hogy üres a pálya így eggyütt kell mennünk de a "profik" a felvezető körükön sem engednek el, hiába vagyunk mi gyorson. A jók mennek 5-10 kört, a kezdők 1-3 kört. Én a vége felé próbálok menni mindig, hátha csitulnak a kedélyek de még akkor sem mindig üres a pálya, miért is lenne, hiszen verseny van. Ha az autó stabilitásán valaki segítene állítani a kopaszoknak akkor lehet, hoyg megelőzni is könnyebb lenne egy kicsit :((( A mi gyors körünk 6-8 sec-mal lassabb ám!!!!

Bocs a kifakadásért, de ez öt hét tapasztalata a közösséggel kapcsolatban. M sajnálom, hogy elmész mert talán te lehettél volna aki tét nélkül segíthet a kezdőknek hiszen te fényévekre voltál!!!

Üdv mindenkinek, jó gyakorlást


ICEMAN Előzmény | 2009.01.05. 17:10 - #11

Sziasztok

 

IM: mivel a teszteken 1-2 mp-el le voltam maradva nem sok jóra számítottam, ez be is jött. 13 helyről indultam (bár 4 tizeddel is elmaradtam az addigi legjobb időmtől)

RACE: nagyon nehéz autóval rajtoltam, így Viktor simán megelőzött. Az első kanyarkombinációból kijövet a kavarodást sikeresen kikerültem, bár egy pattogó kereket nagyon kerülgetnem kellett. Viktor csatázott a leszakadó Norbival, falra is tették egymást, ezért külső íven mindkettőjük mellett el tudtam haladni, de a híd előtt Viktor hátulról belém jött. Előtte -az előzésnél- Norbi csúszott a kocsim oldalának, így a kocsim oldala és hátulja is sérült lett. A verseny eleje nagyon unalmas volt, talán a 9-ik helyen körözgettem, az előttem haladók nagyon messze, az utánam jövők szintén. A boxkiállások miatt a 7. helyig jöttem fel. Bevállaltam az 1. kiállást, de nem valami jó taktika volt, mert borzasztó volt vezetni az autót, főleg a féktávokon alig lehetett megállni, így nem igazán tudtam haladni. A kiállásom rendben ment, a 7. helyre is jöttem vissza, de mivel lassú voltam Zero leelőzött, így maradt a 8. hely. Viktor volt mögöttem kb. 26 mp-el, gondoltam minden oké, csak be kell hozni a kocsit. Ekkor néztem rá én is a benzinmérőre és a körszámlálóra és azt hittem leesek a székről, mert több kör volt hátra, mint amennyi benyóm volt....... A motorteljesítményt visszavettem, nyomtam neki mint az őrült, kicsit nőtt is Viktor és köztem a különbség, de talán hibázhatott is Viktor, mert mikor kiálltam a nem tervezett tankolásra 42 mp. előnyöm volt. A rövid tankolás után visszajöttem a 8. helyre és mentem még 3 kört, mikor leintett a kockás zászló....

Pontot szereztem, de nem rajtam múlott, a kiesőknek köszönhetem. Párszor már én is idő előtt hagytam el a pályát, úgyhogy tudom hogy milyen érzés, de hát ez van. A pontnak azért örülök. Sajnálom, hogy a csapattársam nem tudott részt venni a futamon.

A dobogósoknak grat, a kiesetteknek meg fel a fejjel!!!!!!

 

 

 

 


Klacsa Előzmény | 2009.01.05. 16:19 - #10

Sziasztok!

mivel egyszer már megirtam a nyilatkozatomat, de hála a gportalnak eltünt valahol az éterben, ezért most rövidebbre fogom.

IM: 9ik lettem, lassan kezdek hozzászokni, de nem adom fel, valahogy előrébb fogok kerülni, ezt ígérem.

Verseny: Rajtom közepesen sikerült átlagosnak mondnám. Zerora ráhuztam a kormányt az első kanyarban, amiért elnézést kérek tőle, visszajátszásnál már nem ijedtem meg papitól. Nem tudom miért huztam jobbra. Az első köröm pocséknak nevezhetó kb 3an mentek el simán mellettem annyit hibáztam. Aztán a tempóm elég jó volt, sokat csatáztam, csabival, papival, peteevel (hirtelen csak ők jutnak eszembe, elnézést a nem említett pilótáknak), köszönöm nekik. Aztán utsó kiállás után láttam hogy nem elég a benzinem, elkeseredettségemben elengedtem 3 pilótát is mindenféle ellenállás nélkül. Pontosabban peteenél még ellenálltam és szerintem meg is tartottam volna a helyemet, de ugy gondoltam hogy fölöslegesen nem akarok agressziv lenni, ugyis még jövök a boxba ezért elengedtem őt is végül :)

Sikerült beérnem a hatodik helyen, de szerintem ha elég a benzinem akkor harmadik lettem volna, mert amíg nem vettem észre hogy kevés a benzinem addig petee nem igazán tudott közelembe férkőzni. El vagyok keseredve, nagyon pocsék idény van a hátam mögött, és még mindig nincs vége.

Én is sajnálom Power-t mert nagyon jó embert ismertem meg benne. Sajnálom hogy itthagy minket, de én teljes mértékben megértem és támogatom a döntésében. További sok sikert kívánok neki, remélem még találkozunk valamilyen ligában.


papi Előzmény | 2009.01.05. 15:41 - #9

helló

im: 7. helyet sikerült megszereznem.

verseny: a nagy dzsuvát kikerültem, és csabikávala hátam mögött-elött, körözgettünk, szerencsére én voltam elől nagyrészt :) aztán 2 körrel hamarabb kellet jönnöm mert rosz volt a kijelző ... csabikának a benyája kifogyott így ezután egyedül mentem, majd vozi ért utól, aki a híd elődd meglökött a féktávon, de nem volt vészes, majd a vissza firdítóba mellém ért és mivel ő volt jobb íven elengedtem a gázpedált, jobb volt  az a 4. hely mint egy "csitt-csatt bumm-bummal " v hogy szokta mondani Krisz :D  Majd petee szárnytörése, vozi, agoston boxlátogatása miatt VEZETTEm a versenyt avgy 3-4 körig xD aztán az 5 helyre tnagóztam vissza, pedig a latin tánc nem az erősségem :D.
 5. voltam, klacsát utőlértem és megelőztem. Ezt a 4. helyet sikerült végül megszereznem, a befutó sem volt mindennapi, sikerült az utsó kanyarban neki mennem az elválasztó flanak full szemből így szárnytörés és egy rövertz majd vissza 1 es, váltósorozat után megszereztem a4. helyet.
 Grat mindnekinek!

Sajnálom h M itthagy minket, igaz h agyonvert mindenkit, de szerintem ezzel senki nem foglalkozott mert egy barátra ezért nem lehet haragudni :) nyilván benne érzhető h ennél is sokkal több van még , és még 1-2 emberben a ligán belül, ezért részemről csak annyit h további sok sikert kívánok neki, ha jövőre indul az RFT-ben akk ha tehetem biztos fogom nézni a közvetítést és szurkolni neki és norbinak is!

Jó felkészülést mindnekinek spa-ra, végre egy igazi pálya már ebbe a sok európai szar után :D

Ferikének azt üzenem, h spara keljen fel, aludni este kell :D


norbi Előzmény | 2009.01.05. 12:58 - #8

Heló!

Az Im első etapban megint szar voltam, egyszerűen nem tudok ott menni. Igaz csak hétfő kedden, és vasárnap mentem akkor sem sokat, de tetszett ez a pálya.

Megtankolva jobb voltam sztem mint üresen 56 liter volt bennem, de 3 tizedet elpazaroltam sajna, így csak a 3. lettem.

Verseny: Hát gondolom mindenki tudja Kimi belémjött aztán M Power megcsúszott én meg bumm bele, gyakorlatilag az egész futamom elment itt. Még utána vágtam egy kanyart mert nem tudtam bevenni, ezért is kaptam egy stop and go- t. És sajna azt töltöttem le hamarabb, utáéna még egy kör a sérült autóval, és csak akkor az 54 sec es javítás... Ez is megvolt, pár kör múlva megkérkeztem Tibikére, hogy visszavegyem a köröm meg is előztem, aztán zerot is, de sajna megdobott egy fal, így megint hibáztam és még egy 50 másodperces szerelés. Utána már csak mentem értetlenül tapasztalatot szereztem egy két dologról, és a versenyben a leggyorsabb köröm is meg volt.

Nah hát Power ilyen ha nem a te hibádból megy el egy verseny. Hozzá kell szokni sajnos, nekem sokszor volt már ilyen. Sztem nyomd le még ezt a pár futamot ne hagyd cserben a csapattársadat, és a ligát sem.

 


kimi9 Előzmény | 2009.01.05. 10:36 - #7

Sziasztok!

Nekem a versenyem úgy volt rossz ahogy volt.Mégegyszer elnézést kérek M-től!

A versenyről.Olvasva pár pilóta írását.

Nem tudom ki nézte meg a replay-t,de a Norbi féle galibáróba nem voltam benne.Agostonnal való csatáról csak annyit,hogy gyorsabb volt,de meglökött vagy 4szer és elment ugyan,de ezt úgy érte el,hogy a palánkba lökött és teljesen irányíthatatlan volt a kocsim.Hozzáteszem nem haragból írtam le ezt sőt arra gondoltam ez volt a büntim azonnal.Nem akartam szóvá tenni,de látom senki nem tud úgy versenyezni,hogy hátrébbról kell menni vagy mondjuk ki kell menni a boxba.Én csak azt mondom ha kapsz egyet a pályán előfordul sokszor kaptam már.Nem mondtam,hogy új rajt meg nem ér ez.Be álltam a boxba és kezdtem a végéről.Ez benne van.Azt hiszem nem vagyok olyan aki minden versenyen kiüti a másikat.Sajnos el kell viselni ezt is,mert nincs senki egyedül a pályán.Biztos én is megkapom a büntetésemet.Sok sikert a Belga pályához.


csabikaa Előzmény | 2009.01.05. 09:13 - #6

Üdv mindenkinek!

Az időmérőn újra visszaköszöntött a régi szokásom. Nem tudom miért van, de jóval gyengébb kört tudtam menni, mint amire valójában képes vagyok. Még szombaton kényelmesen 1.32-es köröket róttam, addig az időmérőn csupán 1.33.6-t tudtam menni. Ezzel az idővel nagyon csalódott voltam, főleg úgy, hogy a 11. helyet értem el vele.

Abban bíztam, hogy a versenytempóm jó lesz. A rajtot elég jól elkaptam, de próbáltam a lehető legóvatosabban közlekedni. Majd az első kanyar után 1-2 pattogó kerékre lettem figyelmes, melyet hál"Istennek sikerült kikerülnöm. Azt nem tudom, hogy mi történt az élen, ahhoz elég távol voltam. Elég sok hiba volt általánosságba az első 1-2 körbe, ennek köszönhetően feljöttem az 5. helyre. Majd miután fölzárkóztam Papira egy nagyon komoly csatát vívtunk, olyannyira, hogy már Klacsa is megérkezett a nyakamba. Nemegyszer volt olyan, hogy Papival oda-vissza előztök egymást, de valahogy mindig ő jött ki belőle ügyesebben. Majd jöttek a boxkiállások. Gondoltam, hogy az utolsók között jövök ki. Papi is kijött előlem, így már a 2. helyen voltam. Mikor átjöttem a célvonalon még több, mint 1 körre való benzin volt a kocsiba. Legalábbis a kijelző szerint. Sajnos a box előtt két kanyarral leállt a kocsi.

Összegessége az a pár kör nagyon jó és izgalmas volt. Úgy érzem, ebben a futamban akár a dobogó is benne volt, de a pontszerzés minimum. Nagyon sajnálom, hogy így alakult.

Grat a dobogósoknak, ill. minden célbaérkezőnek.


M-power Előzmény | 2009.01.05. 01:15 - #5

Sziasztok!

Először is nem így terveztem, sajnálom hogy így alakult...
Valenciát a tesztek alatt megszerettem, sikerült bemennem 1:31 alá, pontosan a best az 1:30:707 volt. Így okkal bizakodva vártam ezt a futamot is, mivel tudtam hogy a riválisok előtt járok legalább 0,3s -el.
Az Im jól sikerült, q1 sima volt, q2 -ben elég nehéz autoval mentem, a 14 körben jöttem volna ki tankolni. Jó taktikának bizonyult volna, mert könnyű autoval kicsit gyorsabb voltam, mint nehéz autoval friss gumikon. A POLE meglett, persze hiba csúszott a körömbe, de belefért.

A rajt sima volt az első kanyarig, jól kaptam el, behúzódtam belső ívre, hogy Ago -ék ne tudjanak elmenni még véletlenül se. Ekkor jött Kimi a 6. helyről, és hazavágott. Kilökött, az auto sérült. Ekkor még visszajöttem az első helyre, de ahogy gázt adtam az auto hátulja elindul, tapadás hátul nulla  volt, és már nem tudtam megfogni, keresztbe álltam. Norbi így telibevert, kitört a hátsó kerék. Eddig tartott nekem a Valencia Gp. Az az érzésem, ez is egy sima verseny lehetett volna számomra, de nem számít, grat a dobogósoknak.

Az év elején még volt moticáciom, mikor láttam, hogy SZL, Ago, és Norbi közel vannak hozzám. Aztán ez a motiváció a Francia Gp után teljesen megszűnt. Egyszerűen meguntam azt, hogy egyedül kóvájgok elől futamról - futamra. Isten bizony, ennél uncsibb dolog nincs... Mikor azzal szórakoztatod magad, hogy minél többet verj a mögötted lévőre. Vagy lásd Francia Gp, ahol azért hajtottam, hogy Ago -t még letudjam körözni. Tiszta nevetséges, tudom, de tényleg így van. Meguntam az egészet, és ezt nem nagyképűségből mondom. Próbáljátok egyszer ki, milyen érzés is az. Nem irigyelnétek...
Franci után megfogadtam, hogy addig taposom a pedált, amíg nyerek, és már csak az motivált, hogy annyi futamot nyerjek egyhuzamba, amennyit tudok. Úgy terveztem Olasz Gp -ig nyerek, utánna már lett volna annyi pontom, hogy hátradőlhessek és átadjam másnak a lehetőséget. Mivel ez nem sikerült, így már nincs miért tovább folytatnom a dolgot, teljesen értelmetlen lenne. Van 27 pont előnyöm, ami reálisan nézve bőven elegendő, elég lenne csak a 3. helyeken beérnem. De már nincs olyan dolog ami itt tartson, inkább másra fordítom az itteni teszt km -eket.
Persze, Ago írta, hogy ő is sok futamon kiesett... Én amiota itt versenyzek kétszer estem ki. Most, ami ellen nem tudtam mit tenni. És tavaly, amikor ledobott a szero. Szóval nem panaszkodok, elég stabilnak mondhatom magam, mondjuk Hockenheimben majdnem rácáfoltam. Itt azért megjegyzem, hogy Ago -ról példát lehet venni, mert nagyon sportszerű pilóta, ő volt az egyetlen aki mindig óvatos volt, soha nem csinált butaságokat. Sok pozitív dolog volt ebben az évben, amit jó lenne magammal cipelni. Hotlapsokon végig nagyon jó voltam, asszem Törököt kivéve enyém volt az összes pályacsúcs, ami azért nem rossz eredmény, büszke is vagyok rá. Próbáltam mindig a maxot hozni, ami általában sikerült is. Elégsok tapasztalatot gyűjtöttem, mióta itt a ligában versenyzek, ami még jól jöhet a későbbiekben. Persze így utólag belegondolva vannak negatív dolgok is. Ha nem kezdem el itt a szezont, akkor már valszeg megszoktam volna a V3 -at, és a helpek nélküli vezetést. Így viszont sajna megint elég sok lemaradásom van, amit itt az ideje pótolni, ha komolyabb mezőnyben is nyerni akarok. És pár emberben csalódnom is kellett, de már nem érdekes. Nincs harag bennem, csak abba kellene belegondolni, hogy engem valaha is láttatok e állat módon vezetni, versenykörülmények között...
Bocsánat Klacsatól, mégse lesz Toro VB, pedig úgy beszéltük meg. Azért jó csapat voltunk, és a végén 2db kettős győzelemmel zártunk.
Na, asszem ennyit akartam elmondani, nem akarok senkit untatni a hülyeségeimmel. Jó volt itt versenyezni, főleg az első évben. Köszönöm SZL -nek is a lehetőséget, mert ő adott lehetőséget elsőnek, hogy itt lehessek köztetek.

Én egyenlőre abbahagyom az aktív F1 -ezést, átmegyek tanulóba, próbálom szokni az új modot. Hotlapsokon valszeg ott leszek szasztv -n, versenyeken még nem indulok, amíg nem leszek versenyképes. Ha meg nem jön össze, akkor inkább abbahagyom. Én olyan vagyok, hogy ha valamit elkezdtek csinálni, abból a maximumot szeretném kihozni minden helyzetben. Ráadásul nem szeretek 2. lenni, mert úgy gyorsan elmegy a kedvem az egésztől.:)

További sok sikert mindenkinek, és mégtöbb Pole -t és győzelmet kívánok!

Gives You Wings - Scuderia Toro Rosso Power!


Petee Előzmény | 2009.01.05. 00:29 - #4

Sziasztok!

Időmérő:

Az első etapban folyton hibáztam a györs körömön. Nem sikerült igazán jó kört mennem. A q2ben sem voltam megelégedve az idömmel. 5. helyről vártam a rajtot.

 

Verseny: Az 5. helyböl gyakorlatilag 4. lett mert Vozi falnak csapta a gépet. Ilyet én is csináltam lsd később-.- A rajt sima volt nekem legalábbis. Láttam hogy balhé volt elöl de külső ivről pont kikerültem az egészet. Hirtelen az első helyen találtam magam. Ennek annyira megörültem hogy a kis Agurim seggét a falnak is csaptam úgyhogy húzott picit. Kimitöl igy is egész jól szakadtam el. A kiállásnál a javitás 9 sec volt de kb ugyanoda jöttem vissza. Agoston volt mögöttem. Fura volt hogy nem húzott a kocsi a kiállás után. Ennek örömére megint sikerült odavágnom-.- és helyreállt a rend :D megint húzott:D Agostonnal kb egy tempót mentünk. Aztán olyan 6-7 körrel a kiállásom előtt 12 sec előnyöm volt és sikeresen bezúztam az első szárnyam:( 26 sec volt a javitás :( az előnyömnek annyi is volt... Klacsával csatáztunk 1et és igy lett meg a harmadik hely.  Nagyon csalódott vagyok. Ekkora lehetőségem nem tudom mikor lesz újra :S elbénáztam...

Grat mindenkinek, Főleg Agostonnak és Vozinak.


Klacsa Előzmény | 2009.01.05. 00:05 - #3

AGOSTON:

Időmérő: Az első etapban is nehéz autóval körözgettem, mert vmi oknál fogva közelebb voltam megtankolt autóval M-hez, mint üressel, ezért erőltettem a nehéz autóval való haladást.

Második etapban az első két szektorom marha jó lett, de az utolsót elkúrtam így épp hogy meglett a 2. hely.

 

Verseny: a rajtnál szépen jöttünk el mind a hárman (M, Norbi, Én), az elsőp kanyart kicsit elovatosgodtam, nehogy a hideg gumikon eltaláljam M-et és ekkor egy piros autó irtó tempóban beszállt a kanyarba és kiütötte M-et és Norbit. Én is kaptam, de hála égnek nem sérült nagyon az autóm, bár balra húzott. Utána csatázgattam, az 5. helyről lépkedtem felfelé, aztán a 3. helyen megragadtam pár körig Kimi mögött, de végül őt is sikerült kifékezni. Ezután még kaptam egyet hátulról  így mégjobban belassultam. Petee ekkora már tetemes előnyt szerzett az ÉLEN, nem is tudtam faragni, csak tartani a távolságot. A boxkiállások simán mentek, épp oda érkeztem mindig vissza, ahova akartam, ám egy gondot észrevettem. A benzinszámláló kicsit csalt és a betankolt mennyiség nem annyi körre volt elég, mint amennyire kijelezte. Nem tudtam mást csinálni, mint - miután Petee sajnos az első helyet feladni kényszerült-, az élen haladva 15-18 ezres fordulatnál váltottam üzemanyagtakarékosságból. Ennek következtében a 14 msp-és előnyömből lett 4 msp, de engem intett le a kockás zászló először. Gratulálok Vozinak, Peteenek és nagyon sajnálom M-et és Norbit, úgy érzem nagyot meccseltünk volna.


Klacsa Előzmény | 2009.01.05. 00:02 - #2

______________________________________________________________


[15-1]

 
A-Liga
A liga
INGYENES!
 

 



 

 
Következő esemény

IP: 80.98.112.212:34313

 


 

Webview


 
EzaNap.HU

 
Társalgó (Chat)
 
Számláló
Indulás: 2006-02-11
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
F1 rFactor -A- Liga

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?