F1 RFactor -A- Liga 2011 (RFT2008)  Ło≡o> INGYENES FORMA-1 SZIMULÁTOR BAJNOKSÁG!
A-Liga.hu

Egy vadonatúj bajnokság:

- versenyzői profilok
- ranglisták
- automatikusan frissülő honlap
- örökre dokumentált eredmények

...

csak néhány érv az A-Liga mellett!

START:

2011. augusztus 28.


<<< Az új honlap >>>

<<< Jelentkezés >>>
 

 
F1 rFactor -A- Liga













 
A-Liga Cikkek
 
Bajnokság állása

Egyéni ponttáblázat:

Konstruktőri táblázat:

 
Partnerek



 

        

 Forma 1.wyw.hu - Formula I.

 szimulatorok



 
Hírdetés
 
Szavazás
Tartalom
 
Fórum
Fórumok : 2008/2-es Nyilatkozatok : 09 - Japán GP Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
norbi

2008.07.14. 15:54 -

_____________________________________________________________________________

Fisicofan Előzmény | 2008.07.18. 09:58 - #11

Üdv!

Elnézést hogy csak most írom a nyilatkozatom, de szerda estig megint  nem volt gépem, és akkor is szenvednem kellett vele.

Végre visszatértem 2 kihagyott verseny után, alig fél órám volt készülni, így nem számítottam komoly eredményekre. Az időmérőn meglepetésre - engem legalábbis meglepett - a 2. helyre hoztam be az autót, egyéni legjobb idővel, de ha Norbi nem hibázik, akkor nem lett volna meg az első sor, de azért örültem neki.

A rajt jól sikerült, de amikor megpróbáltam elmenni Power mellett, elmértem a féktávot, így ő és Zero is elment mellettem. Valahogy aztán visszakeveredtem a második helyre, de csak addig amíg Senna megérkezett mögém, és életveszélyes manőverekbe nem kezdett. Az egyik ilyennél rendesen sikerült kizökkentenie a ritmusból, és vagy 3-4 helyet visszaestem. Kicsivel később megint rátaláltam, akkor Klacsával próbálkozott, és ebből a csatából is én húztam egy elég rövidet, megpördültem.

Innen nyugodtan próbáltam autózni, bízva az egy kiállásos taktikámban. De a végére pont hogy ez lett a vesztem, ugyanis Zero és Pisti is 1 kiálláson volt, így amikor kimentem a boxba, több másodpercig várnom kellet, és a dobgós esélyeim elszálltak. Azt gondoltam legalább a negyedik hely meglesz, de nem így lett, Norbi kb 4-5 kör alatt 10 másodpercet ledolgozott velem szemben, mivel többet is tankoltam a kelleténél, meg a gumik sem voltak jó állapotban. A végén Power még kört is adott nekem, idén először kaptam kört, de ez szerintem a nagyon kevés gyakorlási idő számlájára írható.

Összetettben sajnos visszaestem a harmadik helyre, pedig Malajzia óta a második helyen tanyáztam, de a két versenyes kimaradás nagy hátrányt jelentett, és sajnálom hogy nagy álmom idén sem teljesül, hiszen egy verseny erejéig sem tudtam vezetni a vb-t, pedig most lett volna esélyem, de így már gyakorlatilag nincs. A második helyért fogok hajtani mostantól, hiszen Power átvette a vezetést, és szerintem nincs senki a ligában aki hosszútávon felvegye vele a versenyt, így én máris letettem arról hogy idén VB legyek, de azért igyekszem, hátha történik valami. Nürburgring az egyik nagy kedvencem, előző idényben sikerült jól szereplnem, és ugyanezt remélem idénre is, Fuji volt a bemelegítés, de a németeknél visszatérek az élbolyba, reményeim szerint legalábbis.


csabikaa Előzmény | 2008.07.17. 19:46 - #10

Ez volt életem első futama a BMW szineiben. Nem is alkottam túlságosan maradandót. Mondjuk nem vártam semmit se a futamtól, mivel előtte 8 kört mentem. Közel három hete kormány se volt a kezembe. Elég nehéz volt, hogy futam közbe kellett az idáils ívet megtalálnom. Mert hát azért a futam előtt följött egy vihar, és áramszünet. Úgy indultam neki, hogy bármikor elmehet az áram... Időmérőn talán az utolsó előtti időt szereztem meg. A rajtom most fantasztikus volt, de nem sokáig tudtam magam tartani. Sorba mentek el az emberek mellettem. Elég reménytelen volt a helyzetem, bár az 1 kiállás még működhetett volna. De hát próbáltam kockáztatni, és kellő pályaismeret hiányában az sorozatos kicsúszásokat eredményezett. A futam közepe fele újabb lendület vett a vihar, és a vége előtt olyat villámlott, hogy ijjedtemben még a kormányt is félre húztam. Így a biztonság érdekében inkább kikapcsoltam a gépem.

Remélem az Európa gp-n jobb eredményt érek el.


papi Előzmény | 2008.07.17. 11:34 - #9

Jónapot!

Az időmérőn jópár tizeddel elmaradtam a tesztideimtől, ezért csak 6. helyről indultam.

 

A rajtnál valami nem stimmelt nekem, mert csak akkor láttam a lámpát világítnai mikor már a 3. is égett, szerintem a zöldet is későn láttam meg ezért nagyon lemaradtam majd az első kanyarnál egy pillanatra megált a játék azt hittem lefagyott vagy elment a net, de nem, így utolsóként tudtam folytatni, mert norbi is megelőzött, majd fixet és csabikát megelőztem még eben a körben, próbáltam menni norbi után mondván csinálja nekem a hellyet mert nagyon beindult a rajt után majd klacsára lettem figyelmes a pálya végén aki elé épphogy betudtam menni mikor éppen visszafelé tartott a pályára. Majd a következő körben anyira gyorsan akartam bevenni a beláthatalanul ivelős balos kanyart hog kimentem a fűre az autóm meg is ugrott egy kicsit, ezért a következő kanyart nem tudtam normálisan bevenni és sajnos telibe kaptam pisty oldalát, elisment e ajobb első fefügg. ekkora ütéstől, még valahoyg bejöttem aboxba 44mp-ig akarták csinálni az autóm és amért nem tudtam az autóra rátankolni mert elvoltak álítva a lcd-t irányító gombok ezért feladtam a versenyt.

Pystytől elnézést kérek, de szerencsére neki nem tört semmi komolyabb az autóján és grat a második helyéhez, grat zeronak a+. plészéhez és grat m-powernek aki szanaszét veri mezőnyt és zsinórban 5 ször nyer, sajnos ez nem a renault hétvégéje volt megint mert norbi sem tudott dobogóra érni, és csapatnak össze-kell szednie magát mert egyre ljjeb esünk a táblán, jön nürdurgring amit utálok, de muszájlesz valami eredményt felmutatni a sok nullázás után.


Pysty Előzmény | 2008.07.16. 18:57 - #8

Sziasztok! 

 Most már valóban mondhatom hogy a verseny napjára minden pályán lassulok  0.5-1 mp-t .Az időmérőm ennek megfelelően sikerült . 4-ik helyről a csodálatos 5-ik helyre  rajtoltam,majd pár körrel ezután már a 7-ikhelyen autókáztam(asszem Norbi meg Gábor csattant belém).Fő az optimizmus! Többen is hibáztak így sikerült vert helyzetből a második helyre kerülnöm. Ezután már csak arra koncentráltam hogy befelyezzem a versenyt. A taktikám jól működött ,Zeronak is akivel elég szoros volt a csata az utolsó körig.

Gratula mindenkinek!


Klacsa Előzmény | 2008.07.16. 15:03 - #7

Sziasztok!

Egészen megkedveltem ezt a pályát amikor áttértünk az rFactorra és ott teszteltem pár kört. Sajnos ezzel az egységes setuppal minden pályát megutálok, Így történt ez Fujival is. Mára kifejezetten rühellem.

 

Az időmérőm pocsékul sikerült. kb 1 mpel sikerült lassabbat autókáznom mint edzésen.

 

A rajtom remekül sikerült, Pystyt lerajtoltam behuzodtan belső ívre gondolván hogy majd az elől lévők mellé is esetleg beférhetek, de sajnos nem így lett és amit a rajttal nyertem azt az első kanyarral veszítettem is egyből. Sokat harcolgattam sok emberrel, talán fel sem tudnám sorolni mindenki nevét, mindenkinek köszönöm, jó volt.... kivéve Senna. Tudom hogy billentyüvel nehezebb menni, pláne az utolsó szektorban, de akkor könyörgöm legalább ott ne küzdj úgy mint aki nem tud gondolkodni..... sebaj, megpördültem és mindenki elhúzott. Elengedtem Sennát mert nem tudtam hogy én voltam-e a hibás vagy ő.... igazából tudtam de nem akartam galibát Sajnos a koccanás során sérült a jobb első felfüggesztés és ezért nagyon lelassultam. Volt kb 1 hibátlan köröm és kész.Hatodik hely, pocsék, de ez van.

 

Nürburgringen meglátom mit tudok menni, nem tulzottan szeretem ezt a pályát, ezzel a szar setuppal pedig még kevésbé.... várom már hogy végre normális setupokkal lehessen autózni.

 


Zero Előzmény | 2008.07.16. 10:03 - #6

Az időmérőn szinte senki sem tudta megfutni azt az időt, amit szabadedzéseken. Talán így sikerülhetett a 3. rajtnégyzetet megszereznem, pedig nekem is elmaradt egy jó fél másodperccel az időm az edzésidőhöz képest.
Sokaknak nem tartozik a kedvenc pályájuk közé a Fuji. Nekem sem. A 3. szektorban a két legrosszabb tényező kombinálódik a pályán: tört kanyar - emelkedőn.

A rajt után a jobbos visszafordító elég éles, így nehéz azt csont nélkül teljesíteni a kezdeti „tülekedésben”. A belső ívről fordulva M-Power Ferrarijával koccoltam egy kicsit a kanyar töréspontjában. Mivel én voltam hátrébb ezért a koccért a hibás én vagyok. Utólag is elnézést kérek Tőle, ami miatt egy kicsit megcsúszott a kiválasztott ívről és átmenetileg pozíciót is vesztett. Szerencsére a sérülés az autókon nem volt komoly, így a menetteljesítmény sem csökkent.
Az első körökben a 2. és 3. helyen autóztam, majd kezdtek rám megérkezni a sporttársak. Elég nehéz autóval indultam, így várható volt, hogy megelőznek. Nem is erőlettem a harcot, hagytam hadd menjenek… Az 5. helyig estem vissza, bár sejtettem, hogy leszek még előrébb is 1 vagy 2 hellyel. Ez így is lett. A megfelelő taktikámnak köszönhetően visszakúsztam a verseny során a 3. helyre, és itt sikerül célba érnem az előttem poroszkáló Pysty mögött 4-5 mperccel.

Sajnálom, hogy a futam alatt több versenyző is belekerült – önhibáján kívül – kisebb csete-patéba, ami miatt nem tudták hozni a formájukat és ez pozíciókba került nekik a végén.
Hiányoltam a jól megszokott csapattársamat SZL-t is. Sajnos a nyári elfoglaltság uborkaszezont eredményez néhányunknál a ligában. :)
Gratulálok M-Powernek, mert ismét megállíthatatlan volt, és a verseny végére kb. 50 mpercet vert a őt „üldöző” dobogósokra. Gratula Pystynek is, akivel pár másodpercen belüli „küzdelmet” folytattunk a verseny során a megegyező taktikánknak köszönhetően!

*** Fly McLaren! ***


M-power Előzmény | 2008.07.15. 16:32 - #5

Sziasztok!

A versenyre sikerült jól felkészülnöm, nagyon jó időket tudtam autozni a szabadedzéseken, szóval bizalommal vártam az időmérőt.
Ekkor jött az amit még most se értek, az első 2 körömön nem tudtam bemenni 1:12 alá, talán túlerőltettem, és csak a 3. körömön sikerült 1:11:6 -ot mennem, míg a szabadedzéseken mindig megvolt az 1:11:5, a verseny előtt meg mentem 1:11:3 -at. Szerencsémre Norbi hibázott, így biztos volt az első helyem.

A rajtot végre megint jól kaptam el, az eslő kanyarnál is sikerült jó féktávot vennem, de először Fisico rongyolt át előttem keresztbe, majd Zero is elszámította magát, és kicsit belémcsúszott. Ez elég is volt arra, hogy visszacsússzak  Zero mögé a 2. helyre, de 3 kanyarral később sikerült visszaelőznöm. Az autom nem sérült meg jelentősen, szerencsére az oldalszekrényt találta el. Ettől kezdve folyamatosan szakadtam el, senki nem zavart, saját tempot tudtam diktálni. Az volt a vicces, hogy a leggyorsabb köreimet teli tankal, friss gumival értem el, de amint túlmelegedtek az abroncsok és kicsit megkoptak, visszalassultam vagy 0.4 -et. Így nem is volt értelme hosszú etapokat menni, hisz csak fölös időt veszítettem volna.

Az elején nem gondoltam volna, de most már megvan az esélyem a VB címre is, ami még motiváltabbá tesz. Remélem Klacsaval sikerül a Ferrarit is előkelő helyre juttatni a konstruktőröknél.

Elég sima verseny volt, talán eddig a legsimább. Remélem az Europa nagydíjon szorosabb lesz a befuto, és végre Norbi -val is csatázhatok egyet fej-fej mellett. Gratula mindenkinek!

 

 


Senna Előzmény | 2008.07.15. 14:44 - #4

 Ez a pálya teljesen ismeretlen volt nekem, de úgy érzem 1 hét alatt felkészűltem e lehető legjobban. Az utolsó szektorban nem tudtam jól menni(bill miatt), így nagy volt  a lemaradások a riválisokkal szemben.
Időmérő: Én úgy készűltem, hoyg a rossz időjárás miatt csak a Warmupra megyek, de a szerver beingedett. Akinek elrontottam a  gyorskörét a belépésemmel sanálom, de tudom ez nem ér semmit.  2 gyorskört tudtam megtenni ezzel a 7. helyre rangsoroltam be magam, de az időeredményeket látva a 3. meglehetett volna.
Futam: A rajt tökéletes volt azonnal lerajtoltam 1 ellenfelemet, majd az első kanyarba még 3 őt megelőztem. A futamok alatt nagyon sokat csatáztam az első 6 körben( Fisico, Zero, Gábor, Pisty és Klacsa). Senkit nem sajnáltam ott támadtam ahol tudtam(nagyon agresszív voltam).  Szabályos  ellőzéseknem   tartom a manővereimet és  szabályos védekezésnek is. Viszont  a Kalcsa elleni küzdelmem során 3 szor össze is ütköztünk(én voltam a hibás) BOCSÁNAT.  nem tudtam ellenkormányozni a 3. szektor első részében így   belecsúsztam oldalról aminek megpördülés lett a vége. Sajnálom , hogy a versenyét elrontottam.  A futamon az első 6 kör alatt voltam a csúcson is (2 hely) és a mélybe is (10).  3 kiálláss volt a tervezett, de a sebességem megfelelőő volt a két kiállásra is így modosítottam. Viszont ez rossz döntés volt mert a gumik nem bírták a 10-15 kört.   Végűl a 7. helyen végeztem kegyetlen sok hibával a verseny 2. felétől. Most euróba  következik   háááát   erősen gondolkozom mi legyen a jövőben sokak örömére xd!! Jóó felkészülést és gratulálok mindenkinek


Fix Előzmény | 2008.07.15. 09:55 - #3

...felkészülésre pont 1 hetem volt, szemben a múltkori 3 órávalJ, szombattól már kibékültem a kormány beállításaival is. (M-power thnx).
 
…gyakorlás alatt viszonylag egységes időket sikerült…azaz egységesen lassútJ itt született meg a gondolat: a versenyen 1 kiállásos taktika agyig tankolt kocsival.
 
…időmérő szorosra sikeredett, Csabikát 0,01x-el sikerült leelőzni. …Norbi is növelte önbizalmamatJ… aztán meg jött a „zongorista” és jól rám vert, ráadásul még a versenyen is jól muzsikált.
 
…versenyen, rögtön a rajt után sikerült taktikusan átvennem az  utolsó helyet J, Gondoltam ha valakinél gyorsabb leszek akkor majd megelőzöm, különben meg minek tartsam fel.  Kezdetben Csabikával meccseltem azt benéztem egy ívet és lemaradtam, Ő meg elment… majd később a gumifalba pukkant nagy sietségében. Mivel Gábor ez elején feladta, így meglett a 8. hely ami = 1 pont , Innentől már csak arra koncentráltam, hogy befejezzem a versenyt. Sikerült. Nem igazán emlékszem már az időkre, de ha M-power-t kilőnénk a Marsra, akkor talán még kört sem kaptam volnaJ, volna, volna …
 
…egész hétvégére elmondható, hogy kerestem az íveket, mint teve az oázist, de azért nem volt rossz
 
…következő versenyen épp nyaralok, utána jövök !!!

norbi Előzmény | 2008.07.14. 21:54 - #2

Az időmérő borzalmas. Ilyen időt sohasem futottam. Minden gyors körömben megpördültem. Így a tök utolsó helyen végeztem. Warmupon megmentem azt  az időt amit tudtam és azt az időt amit Power is futott az im-en. 11:6-ot.

14-8-10 volt a taktikám: Akkor is ez lett volna, ha a 2. helyről indulok. Nah utolsó helyről-->go. kb. 3-4 körön belül felküzdöttem magam a 2. helyre. Megelőztem vagy 8 autót. RENDBEN. Aztán jött megint a szárnycsere, mert sikeresen megcsúsztam. Szárnycsere a 8. körben. Aztán grrrrrrrrrrrrr megint 14 körre tankoltam a verdát. Nehéz volt de így is ment azért. Zero és pista kijött a boxból Pistába belementem véletlenül ezért bocs tőle. Zero megelőzött és balra húzott az autóm. Aztán mentem a boxba. 10 körre tankolva. 15 mp-t ledolgozva Fisit meg tudtam előzni 7 körön belül. De Zerot illetve Pistát már nem tudtam.

Nagyon sajnálom ezt a futamot. Grat a dobogósoknak.!


norbi Előzmény | 2008.07.14. 15:54 - #1

_____________________________________________________________________________


[11-1]

 
A-Liga
A liga
INGYENES!
 

 



 

 
Következő esemény

IP: 80.98.112.212:34313

 


 

Webview


 
EzaNap.HU

 
Társalgó (Chat)
 
Számláló
Indulás: 2006-02-11
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
F1 rFactor -A- Liga

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?