F1 RFactor -A- Liga 2011 (RFT2008)  Ło≡o> INGYENES FORMA-1 SZIMULÁTOR BAJNOKSÁG!
A-Liga.hu

Egy vadonatúj bajnokság:

- versenyzői profilok
- ranglisták
- automatikusan frissülő honlap
- örökre dokumentált eredmények

...

csak néhány érv az A-Liga mellett!

START:

2011. augusztus 28.


<<< Az új honlap >>>

<<< Jelentkezés >>>
 

 
F1 rFactor -A- Liga













 
A-Liga Cikkek
 
Bajnokság állása

Egyéni ponttáblázat:

Konstruktőri táblázat:

 
Partnerek



 

        

 Forma 1.wyw.hu - Formula I.

 szimulatorok



 
Hírdetés
 
Szavazás
Tartalom
 
Fórum
Fórumok : 2008/2-es Nyilatkozatok : 08 - Magyar nagydíj Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
papi

2008.07.07. 21:52 -

_____________________________________________________________________________

n.a. Előzmény | 2008.07.10. 23:40 - #9

 Előszöris nagyon örülök, hogy ismét a  ligában versenyezhetek!  Az időmérőő huh nehéz róla mit mesélni.  A teszthiány miatt  em tudtam  jóó köridőt futni és így nem is előztem meg sok   riválist!  A futam elég jól kezdődött, majd az első szektor után volt 1 kis koccanásom, melynek következtében Gabi  volt az áldozata(bocsy) sajna... Sajnálatos, hogy 1 kört sem tudtam teljesíteni mert a vihar miatt elmet az áram és a net is! A következő Futam  Japánban lesz, hát oda még sokat kell fejlődnöm, de Európába visszatérve  szeretnék a dobogós helyezésekért küzdeni!! Jóó felkészülést mindenkinek és Gratuláloka dobogósoknak!!


SZLMCL Előzmény | 2008.07.09. 14:57 - #8

Álmomban sem gondoltam volna hogy időmérőn 2. leszek, elég jól össze jött az a kör, max még 2 tized volt benne. Sajnos kb 15 gyorskör volta felkészülésem erre a versenyre, ami a versenyen látszott meg leginkább, hiszem nem tudtam milyen gumikkal menjek, a boxnál nem tudtam a magas kerékvetőkről, meg azért a pálya is elég trükkös, főleg táblák nélkül. Sejtettem, hogy a rajtnál megfoghatom M-Powert mivel mostanában nagyon jól sikerülnek a rajtjaim, de Norbi is nagyon jól rajtolt így vele harcoltam az első kanyarba, ő volt jobb íven ezért megelőzött. Tudtam, hogyha M visszaelőz utána nem lehet megfogni ezért elég agresszíven védtem az íveket, de ez sem volt elég, jóval jóval gyorsabb volt így is, majd amikor Norbival mindketten egyszerre hibáztunk ő át is vette a vezetést. Ezután Klacsa is ott termett mögöttem a lágy gumijaival, utólag nekem is azt kellett volna választani mert a köz.lágy is csak a sárgáig kopott el. Klacsát tudtam tartani de az első kiállásnál fentakadtam a kerékvetőn és buktam vagy 10-12 mp-et. Ezután Norbit kergettem, akinél gyorsabb is voltam fél mpvel kb körönként, de aztán hibáztam ha jól emlékszem, visszaestem annyira amennyiről kezdtem a felzárkózást, majd elkezdtem újra, megint sikerült viszonylag, majd jött a box amiután Gábor mögé jöttem vissza, és mivel nem vette jól be az első kanyart beestem szélárnyékba, csak mivel az általam megszokottnál korábban fékezett ezért sajna belementem, ezután nem tudtuk eldönteni ki menjen elöl tovább ott álltunk másodpercekig egymás mellett, majd végül elindultam. Bocsánat érte Gábortól. Ezután a sérült autóval már semmire nem mentem, Norbi is gyorsabb lett így esélyem se volt utolérni. Gratula a dobogósoknak főleg M-nek aki megint nyert, lassan visszaállhatna már automata váltóra ha nem akar unalmas versenyeket!:P :D


M-power Előzmény | 2008.07.08. 18:43 - #7

Sziasztok!

Iddig se rajongtam a magyar pályáért, és ezek után se fogok.:) Ennek ellenére jó eséllyel vártam a ringet. Az időmérőn sikerült kiautoznom egy nagyon jó, majdnem tökéletes kört, így a pole -ból indulhattam.

Versenyre erősen megtankolt autoval álltam fel, sajnos kicsit több is volt benne, mint amennyi kellett. A rajtnál beragadtam, mert a kivetített lámpát néztem, és az mindig késik egy pöppett az eredetihez viszonyítva. SZL el is ment mellettem, majd próbáltam egyből a kanyarban visszatámadni, de zárta az ívet, így hogy ne találjam oldalba kénytelen voltam a fűre kormányozni. Norbi volt a nevető harmadik, elment mindkettőnk mellett. Majd az történt ami a teszteken is, elsőnek jó volt a nehéz auto, tudtam tempot menni, vissza is előztem SZL -t. Majd kezdett elszállni a tapadás, meg is csúsztam, de szerencsére sikerült megfognom a palánk előtt. Igaz SZL visszaelőzött, de tudtam szorosan utánnuk menni. Majd mikor kb. 1,7 -re voltam Norbitól, ő is, és SZL is hibázott egyszerre, és elmentem mellettük.  Ekkor még 1 kört kellett várnom, hogy visszajöjjön a tapadás, utánna már rendben voltam. Aztán menet közben megváltoztattam a stratégiámat, és megcseréltem az elsőt az utolsóval. így a középső szektorban 10 körre tankolt autoval tudtam menni, így már ekkor sikerült elszakadnom. Ettől kezdve már csak be kellett hoznom az autot, ezen a hulladék pályán.

Én úgy vagyok vele, hogy akkor is nyerek, ha Norbi nem hibázik, mert lett volna 4 köröm könnyű autoval pluszban, majd megint 10 köröm friss gumikkal, amin tudtam azt a tempot diktálni, amit kopott gumival és üres tankal. De azt megígérhetem, hogy többet nem alszok be a rajtnál.

SZL -t sajnálom, ő lett a legnagyobb áldozata ennek a szar pályának. Én végig mondtam, hogy itt nagyon rosszak a kerékvetők.:) De ha nem akad fent, nem lehetett volna kettős ferrari győzelem. Így viszont sikerült az idei évben először kettős győzelmet aratnunk Klacsaval. Nem tom mi lesz Fujiban, nem rajongok azért a pályáért se, nem is ismerem, de próbálom a legtöbbet kihozni magamból.

Grat mindenkinek, és sok sikert az újoncoknak is!


Pysty Előzmény | 2008.07.08. 16:46 - #6

királyság!!!!!!!! senki nem panaszkodik a gumikopás miatt!!!!!!!!!   Attól függetlenül hogy rosszúl sikerült az időmérőm egész jó verseny tudtam volna futni.  A tesztek során  1-szer se tapasztaltam ilyen mértékű kopást!  ez bizony elcseszte a versenyem.ha esetleg ez feltünt másnak is kérem jelezze! A slic-kel  6-7  a  keménnyel  9-10 kört tudtam teljesíteni.

ez rosszabb arány mint monacóban!!!!!!!

gratula mindenkinek !!!!!     


Fix Előzmény | 2008.07.08. 13:08 - #5

It waz ö veri difikult rész…
 
Elöljáróban köszönet Klacsának, hogy segített bejutni a játékba…
 
Futam előtt 2 órával sikerült először bejutnom a serverre. Mivel profilt változtattam mondanom se kell, hogy az eddig megszokott beállítások elvesztek és a setup is furcsa volt az eddig megszokotthoz képest.
 
Időmérőtől nem nagyon vártam többet, mint amit teljesítettem,. De így legalább nem indult senki a hátam mögül…J
 
Versenyben a kitűzött célom lett volna max 2 kör hátranyal végig menni. Ennek ellenére már az első kör elején sikerült beleesnem egy füst felhőbe. …és bizony mások is voltak abban keresztbe, hosszába… felfüggesztés, első szárny gatya lett. Nagy nehezen sikerült betántorognom a boxba útba ejtve egy-két táblát (szerintem pont azokat amiket kerestetekJ), valamint a sóder ágynak is sikerült elvenni az ártatlanságát. A szerelők baromi lassúak voltak… így meg is lett az első kőr plussz. Box után sem lett tökéletes az autó mert be volt sárgulva a jobb eleje, mint a főtt liba talp. Nem volt öröm vezetni mert még mindig tántorgott… miután már azt hittem, hogy megszoktam, na pont akkor csaptam a palánknak... fröccsent egyet, DE nem adtam fel, csak akkor mitán megkaptam a 2. körömet meg a levágós büntiket. Így 20 kör után feladtam
 

A verseny tetszett, amit nem nagyon tudtam kontrolálni az a verseny előtti boksz taktika és kormány szög beállítás, az a 34 mp kicsit kevésnek bizonyult.

 


norbi Előzmény | 2008.07.08. 10:35 - #4

Haló jó napot kívánok!

Már a szabadedzésen is küstzködtem mert előtte elálítottam a kormány arányait, ami borzalmas rosz ötlet volt, hisz kicsit fordítottam rögtön reagált rá az autó nagy kormány fordulatokkal. Azt hittem szerverhiba, de nem az volt

Így az időmérő is totális csőd volt 3 gyorskört lehet menni amelykben 2 gyorskörömben meg is csúsztam és az a 3. se volt mérvadó. 18 at még az elején nem mentem amikor kezdtem a teszteléseket.:D

Nah mindeggy elkezdődik a felvezető. Itt is a probléma hisz melegíteni akartam a gumikat, de nem sikerült mert rögtön megcsúszott az autó és bumm bele a falba, ilyenkor kértem egy új felvezetőt.

Megkaptam! Aztán felértünk a rajtrácsra. Szerencsére a rajtom csodásan alakult 1. helyre fel tudtam kapaszkodni. De egyszerűen a nyújtott jobbosba nem lehetett befordítani az autót, mert nem tapadt be. El mentem jó 2 mpre de jött a jobbos lementem a fűre, feljöttek... Aztán megint ugyanez. Majd a 3. próbálkozásnál kicsit megcsíptem a füvet és el is vesztettem a vezetői pozíciómat., mivel megpörögtem. Klacsa mögé jöttem vissza... Aztán megint megpördültem. Egyszer megtudtam előzni klacsát amikor jöttem be a boxba, de nem sokat ért. 1 körrel tovább tudott kint maradni. Nem tudtam rá nyomást gyakoroltatni, mert nem éreztem totáliisan 19.0 volt a legjobb időm amikor 18:3 at mentem a teszteken ilyen benzinnel (persze jó arányokkal). Nah szóval így telt ez a futam nekem is.

Azt mondom, hogy egy jó taktikával és egy hibátlan vezetéssel megtudtam volna nyerni a GP-t. Hisz az elején mentem el tőlük, és összetudtam volna annyi előnyt kocsvácsolni hogy még mindig én vezessek. Itt nehéz előzni, s a 2. etapban később jöttem volna ki mint M-Power. Nah mindeggy, már megszoktam, hogy nem jönnek össze ezek a futamok.

Este viszont megoldóttak a kormány problémáim, mert bementem Fujira  , s még ott sem voltak jók az arányok. Aztán bementem a másik rFactoromba még a régibe megnéztem az arányokat, átállítottam az új rFactoromba és tökéletes volt a kormány.

Gratulálok a két Ferrarisnak, és SZL nek is. Újra bocsánatot kérek Pistától a múltkori esetért.

És hogy Fuji-ban is 2-ős Ferrari siker?:D Ne röhögtessetek!:DxD


Klacsa Előzmény | 2008.07.08. 07:09 - #3

Sziasztok!

 

Végre visszatértem az egyik kedvenc pályámon a Hungaroringen :)

Az időmérőn annyit tudtam menni amennyit vártam, esetleg megelőzhettem volna Norbit, de jelentősége nem hiszem hogy lett volna.

A rajtom jó volt... pontosabban nem rossz. Tartottam a pozíciómat, de az első kanyarban Pysty a külső ívet használta ami szabad volt, így ott visszaestem egy helyet. Aztán követtem őt, Senna pedig engem.......... Én fékeztem, mivel előttem fékeztek, Senna későn reagált, nekem jött keresztbeállt, Papi beleszaladt. Ha jól emlékszem Pystyt úgy előztem meg hogy ő hibázott. Aztán körökön keresztük vonatoztunk SZL- jómagam- Norbi sorrendben. Norbi picit lemaradt, mert hibázott, SZL és én pedig szinte azonos köröket autóztunk. Majd én is hibáztam, és Norbi meg is előzött, de szerencsémre ez volt a kiálló köre. Én még maradtam két körre akárcsak SZL, behozni már nem tudtam, de sajnos neki sikerült felkapaszkodnia a boxutca bejáratánál az egyik padkára. Sajnos itt előztem meg pedig szivesen meccseltem volna vele. Visszajöttem Norbi elé 3 másodperccel, és innen csak nőtt a különbség 4 szekundumot.

 

Gratulálok mindenkinek aki befejezte.

Örülök hogy egy második hellyel sikerült visszatérnem, ráadásul ez kettősgyőzelem is :) Ha a Toro Rosso pontjaihoz adódna hozzá akkor komolyan számolni kéne velünk a konstruktőriben :) így azért még nem sok, de megpróbáljuk ledolgozni :)

Fuji-ban mégegy Ferrari kettős győzelemnek lehettek szemtanúi :)


papi Előzmény | 2008.07.07. 21:58 - #2

6. helyről vágtasm neki a futamnak.

Majd a rajtnál senna megelőzött, nem tudta valahol megelőzni klacsát és pont előttem kersztbe állt , próbáltam kiikerülni de nem lehetett mert elfoglata az összes helyet az aszfalton. Szárnytörés , 2 első felfüggesztés sérülés, boxba kellet mennem és nem volt értelme már a futamnak, csak azért mentem végig mert 3 pont csak jól jön a csaőatnak. Az vihar miatt amúgy is ideges voltam, utánna még a baleset is ami simán elkerülhető lett volna a senna türelmesebb.

frat mindenkinek!

 

 


papi Előzmény | 2008.07.07. 21:52 - #1

_____________________________________________________________________________


[9-1]

 
A-Liga
A liga
INGYENES!
 

 



 

 
Következő esemény

IP: 80.98.112.212:34313

 


 

Webview


 
EzaNap.HU

 
Társalgó (Chat)
 
Számláló
Indulás: 2006-02-11
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
F1 rFactor -A- Liga

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?