F1 RFactor -A- Liga 2011 (RFT2008)  Ło≡o> INGYENES FORMA-1 SZIMULÁTOR BAJNOKSÁG!
A-Liga.hu

Egy vadonatúj bajnokság:

- versenyzői profilok
- ranglisták
- automatikusan frissülő honlap
- örökre dokumentált eredmények

...

csak néhány érv az A-Liga mellett!

START:

2011. augusztus 28.


<<< Az új honlap >>>

<<< Jelentkezés >>>
 

 
F1 rFactor -A- Liga













 
A-Liga Cikkek
 
Bajnokság állása

Egyéni ponttáblázat:

Konstruktőri táblázat:

 
Partnerek



 

        

 Forma 1.wyw.hu - Formula I.

 szimulatorok



 
Hírdetés
 
Szavazás
Tartalom
 
Fórum
Fórumok : 2008/2-es Nyilatkozatok : 04 - Kanada GP Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
SZLMCL

2008.06.04. 22:04 -

Pysty Előzmény | 2008.06.09. 13:54 - #10

Az időmérőn nem tudtam gyorskört futni ezért a 8. helyről indultam. Verseny rajtja jól sikerült, ÖöööööÖ, mivel egy kiálláson voltam többen megelőztek, de ez nem lett volna túl nagy baj mert számításaim szerint dobogó közelbe érhettem volna. De ezután következet a meglepetés Zeroval egy boxba kerültünk és várnunk kellett míg megtankol, ezen buktam, több mint 10 mp-et. Visszacsúsztam egypár helyet, de utolsó körben szerencsém volt mert Zero felfüggesztése tönkrement így beértem a 7. helyre. 

Gratulálok mindnekinek, Reélem a következő versenyen jobban tudok majd teljesíteni!!!!!!

 


Zero Előzmény | 2008.06.05. 22:36 - #9

Zéró lett a teljesítményem ezen a futamon is. (Sajnos a hétköznap esti futam nekem nem igazán jó, mivel nyári szezonban minden nap estig dolgozom.) Az időmérőre is úgy estem be. Előtte nap késő este tudtam csak egy 15 kört próbálni ezzel a fix setuppal.
Emiatt sok reményt nem fűztem a versenyhez. Az időmérőn az utolsó helyet szereztem meg. Mögöttem csak azok ketten voltak a rajtrácson, akik nem tudtak a kvalin megjelenni.
Tudtam, hogy sok esélyem nincs a jó helyezésre, ezért egy kiállásos taktikát választottam. Ez éppen belefért a felvezető körrel együtt.
A rajt után a mezőny végén poroszkáltam, majd apránként sikerült előrébb kerülnöm, ahogy jöttek ki az első tankolásra a sporttársak. Egészen a második helyig feljöttem, majd nekem is elérkezett a tankolás és a kerékcsere ideje. Itt aztán visszaestem pár helyet, majd néhányan a könnyebb autójukkal könnyen (és szépen) megelőztek.
Az utolsó körökben az 5. helyen autózgattam és Kimi próbált megközelíteni. A legutolsó körben a visszafordító előtt belém trafált és a hátsó felfüggesztésem is odalett. (Lehet, hogy nem látott vmi hiba miatt, ezért lett eza baleset) Az éles kanyar után emiatt már nehezen volt irányítható az autó, a fűre evickélt, majd onnan próbáltam összeszedni, de a hátulja nagyon ficánkolt. Nem tudom, hogy az ütközésnél még mi sérült meg belül a McLaren-emen, mindenesetre érdekes volt, hogy ott a hajtű kanyar után még volt 3 liter benzinem, ami az egyenes végén, utolsó sikánra csak úgy eltűnt az autóból, így a célegyenesben leállt a motor és nem tudtam már vele célvonalat érni.

Ez a szezon eddig csak a kudarcokat hozta a legkülönfélébb módokon. Valószínűleg én is hibás voltam/vagyok ezekben, de a körülmények is ellenem „szövetkeztek”. :)
Még egy futamot adok magamnak, aztán átadom a versenyzői ülést egy jobb, ügyesebb és szerencsésebb versenyzőnek, mert a McLaren megérdemli. :)
Sajnálom, hogy megint páran nem tudtak részt venni ezen a nagyon pörgő és izgalmas futamon. :(

Gratulálok SZL-nek az újabb győzelméhez, és a többieknek is, mivel a verseny közben a láttam (a kijelzőn is a másodpercekből), hogy komoly és izgalmas csaták folytak a pályán! :)

*** Fly McLaren! ***

 


NnortonN Előzmény | 2008.06.05. 18:53 - #8

Gratulálok mindenkinek nekem nem sok szerencsém volt az utolsó pillanatokig szenvedtem az rFactor telepítéssel de végül indultam a versenyen 12 kör után lassult az autóm és megadta magát. 3 idénybe voltam és még életembe nem versenyeztem Kanadába.


SZLMCL Előzmény | 2008.06.05. 15:20 - #7

Mindig is nagyon szerettem ezt  a pályát de eddig mindig belszerencsém volt. Teszteken megint látszott, hogy nagyon szoros csata lesz.

IM: Mind3 gyorskörömben elrontottam az első szektort, nem értem miért de versenyen is mindig ott vesztettem a többiekhez képest, valami nem ment ott. Az első gyorskörömben az utolsó sikánt levágtam, igaz hogy csak kb fél keréknyi távolság hiányzott volna a szabályoshoz, de akkor is vágás volt (utólag mondom mitán megnéztem a replayt). Az biztos, hogy 5 tizedet nem nyertem vele, de 1-et tuti. A teszteken is mindig az utolsó szektor sikerült a legjobban, de sztem inkább a visszafordító miatt. Várom a bírók döntését, én magam 2-3 tizedre büntetném következő időmérőn.

A rajtot jól elkaptam, idei szezonban először, pedig valamivel nehezebb volt a kocsim, mint M-Poweré aki mellőlem rajtolt. Ez kellemes meglepetés volt az eddigi futamok rajtjait látva. Igyekeztem az első körben pár másodperces előnyre szert tenni amíg a többiek bíbelődnek egymással, ez többé kevésbe sikerült is, M-Powert leszámítva akinek, csak maximum századokat tudtam adni szektoronként, de mivel néha ő is adott így állandósult a kb 2 mp távolság. Egyszercsak azt láttam, hogy eltűnik és Gábor a második. Sajnáltam nagyon, mert nagyon jól ment teszteken is és az egész hétvégén, de a vihar miatt erre a megszakadásra volt esély sajnos. Ezután az első boxig nem történt semmi, próbáltam annyi előnyt kiautózni amivel visszajöhetek az első helyre, mivel többen egy kiálláson voltak és nem tudtam hogy kik azok. Ez sikerült is, pár méterrel a második Gábor elé jöttem vissza. Innentől kezdve nyugodt versenyem volt, spórolni nem spóroltam ezután se mert szerettem volna annyi előnyt összegyűjteni, amivel még egy hiba is beleférne. Nem is nagyon találkoztam senkivel, kétszer majdnem megpördültem amikor kimentem a fűre, de más említésre méltó dolog nem történt. Sajnálom Zerot hogy 50m-el a cél előtt megállt az autója :S és M-Powert is hogy megszakadt a nete.

Grat mindenkinek! Főleg Csabinak Norbinak meg Gábornak!

 

 


norbi Előzmény | 2008.06.05. 12:55 - #6

A hét ezen tályán nem volt időm tesztelni oly sokat de mentem egy fél órácskát a futam előtt is!

im:     Végig jobb voltam elsőnek 1- majd 2 tizeddel de az utolsó szektorba visszakaptam 5 tizedet nem tudom hogy de sztem lehet vágtak de mindeggy (SZL mondta is az IM   után hogy vágott, ez szép gesztus volt hogy őszintén bevallotta!) Nah szal 3. helyről indulhattam!

Verseny:    Utálok a 3. helyről indulni, és a kocsimba is volt 14 körre való üzemanyag. M power t sikerült meglőni a  rajtnál, de nem sokáig élvezhettem hisz nagyon lusta volt a gépem. Elment Fisi is és Kimi is mellettem. (persze M-power is) Aztán Fisit és Kimit tudtam tartani sajnos ez lett a vesztem:S. Óriási bukás volt és Fisi épp elém jött vissza én meg nem tehettem mást mint, hogy belemenjek. Hát bele is mentem. Szárncsere! Ilyenkor FULL ra tankoltam a gépet és még lustább volt mint előtte, jah és a felf. is egy kicsit furán állt. Nah szóval lusta volt és a valahanyadik körbe beleálltam a falba, NAGYON NAGY szerencsém volt hogy nem tört le a szárny igaz orrkúp az keményen sérült. Ilyenkor Kimi elment tőlem és az utolsó voltam tán. Aztán nyomtam ahogy tudtam és nagyon jó tempót autóztam. Amikor oda kerültem a 3. helyre.. Aztán a 3. voltam és Gábor on hoztam körönként 1 et. De sajnos megint egy nagy Pech! Letörte a szárnyát pont akkor amikor be akartam menni a Boxba. Így tehát kb. olyan 18 mp lehetett az állásom a boxba:S Így tehát elment mellettem Fisi is és Zero is megh persze Gábor is. Oda kerültem oly 2 körön belül Zerohoz és nem sokáig ellenkezett velem, nagyon udvarias volt, nah szóval meglőttem az első kanyarba. Majd Fisit is az első kanyarba de ez már 1 körrel később volt. Aztán Gábort követtem majd megpörgött így megelőztem. 8 ra volt tőlem Csabikaa de 6 kör alatt csak 1 re sikerült lehozom a hátrányt.

Végülis jól sikerült a futam ahhoz képest milyen Pech es voltam:S

Grat SZL NEK és Csabikának meg persze Gábornak is.

Jön Monza ahol a Ferrari hazája van. Hát ott sokat fogtok kapni!:D


M-power Előzmény | 2008.06.04. 23:26 - #5

Hát hol is kezdjem. Nagy reményekkel készültem Canadára, és elég gyorsan is sikerült megtanulnom a pályán a jó ritmust. A szabadedzéseken is egyre csak javultak a köridőim, tehát jó eséllyel vártam az időmérőt.Tudtam, hogy megvan az esélyem a polra, de ahhoz hibátlan kört kellett volna teljesítenem. Ez nem jött össze teljesen, mert 2 kanyart is elrontottam, és ez pont elég volt SZL -nek arra, hogy elém kerüljön. De nagyon boldog és elégedett voltam a 2. rajtkockával is.

Ekkor érkeztek az első baljós jelek, villámlott és dörgött. Ekkor már tudtam, hogy nagy szerencse kell ahhoz, hogy végigmenjek a futamon.
2 boxkiállásos taktikát választottam, így viszonylag még könnyen tudtam kezelni az autót. A rajtnál kicsit megint bealudtam, SZL nagyon jól elkapta, és a 3. helyen Norbi is. Az első kanyarnál még elment mellettem Norbi, de aztán a 3. kanyarkombinációban sikerült visszavennem tőle a 2. helyet, és SZL nyomába eredhettem. Nagyon jó tempót tudtunk diktálni ketten a mezőny elején, és nagyjából a köridőink is megegyeztek. Ennek köszönhetően már az elején elszakadtunk a mezőny többi tagjától. Nem tom hány kört sikerült megtennem, mielőtt lekapcsolt a net, de ennek már nincs is jelentősége. Amíg versenyezhettem, nagyon jól éreztem magam és ez a legfontosabb.:)

Remélem Monzában vissza tudok majd vágni, és végre sikerül befejeznem egy futamot.

 

És gratula mindenkinek!!!


kimi9 Előzmény | 2008.06.04. 23:02 - #4

Sziasztok!

I.M

Nem lett jó,de ide számítottam most magamat,mert csak ma tudtam pár kört menni este..5.helyről vártam a rajtot és elég szoros volt az I.M.

Race!

A rajt egész jól sikerült,de a harmadik kanyarban volt valami hibám és visszacsúsztam.Aztán sikerült visszaelőznöm Gábort.Majd Norbi mellett mentem el és Fisikofan is meg volt bár lehet,hogyösszeértünk egyszer.mert több előzés is volt itt hármunk között.Óriási volt.Majd a visszafordítóban eltünt mindenki és a köv. pillanatban már Fisi meg is tolt én meg megpördültem a falnak,(szárny)Norbi meg Fificofan-nak.Norbival mentünk a boxba Fisinek nem kellett.Hagytam a taktikát és 3 kiállásra módosult így.Végig izgalmas versenyem volt,mert majdnem mindenkit meg kellett előzböm vagy 2szer.A 2.kiállásom után azt számoltam,hogy mennyit kell tankolnom és el is néztem 2 kanyart.Aztán annyira számoltam,hogy bementem az egyenes végén a boxba.Mondtam is ezt nem hiszem el és vissza előzött Fisi és Zéro is.Utánuk erdtem és visszavettem a helyemet.Nem tudom kb. talán 3. lehettem mikor kiálltam a 3. vagyis a 4. boxkiállásomra!  :)Ezután annyira nyomtam neki,hogy nem számított semmi Gábor az út szélén volt és utána teljesen ott voltam már Zéro mögött az utsó körben.A visszafordítónál akartam előzni és nem tudtam,hogy melyik oldalon fog majd fékezni,mert nem volt 1értelmű.(megnéztem a replay-t) és nem tudtam már teljesen kikerülni,meglöktem 1 kicsit és túl is csúsztam visszaelőzött aztán a fűre ment,ekkor mentem el megint mellette.5. hely,pedig sokkal jobb is lehetett volna.Zérótól elnézést kérek,de nem tudtam kikerülni,mert nem tudtam,hogy kívül v. belül marad.Majd a bírok eldöntik.Eszméletlen izgalmas verseny volt bár tudtam a 8. kör után,hogy nem lesz annyira jó helyezés.Grat mindenkinek és SZL-nek főleg!!Most már jó lenne valaki megfogná.Mondjuk én!!   :)

Sziasztok.

 


csabikaa Előzmény | 2008.06.04. 22:31 - #3

Az időmérőn nyújtott teljesítményem mostmár lassacskán kezd kritikán aluli lenne. 1 mp-vel jöttem lassabat, mint az az előtti teszten.Így a 6. helyről vághattam neki a futamnak. Még így is bizakodó voltam, mert ez a pálya sokkal jobban feküdt, mint pl. Bahrein. A rajtom hagyományaimhoz híven pocsékul sikerült. Gábor el is húzott mellettem. Már az első körben beálltunk egy nagyon szép kis vonatozásba, melynek nagyjából én zártam a sorát. Próbáltam tapadni Gáborra de támadási pozíciót nem tudtam kiharcolni. Majd pár kör múlva a hosszú egyenesbe vmi nagy karambol volt, hát épphogy ki tudtam kerülni őket, így sikerült megúsznom. S miután M-Power netje nem bírta a gyűrűdést, már a 3. helyen találtam magam. Sokat gondolkodtam, hogy Gábor milyen taktikán lehet, mert egyszerűen nem tudtam előzési pozíciót kiharcolni (talán egyszer sikerült, de ennyi). Bíztam benne, hogy nem 1 kiálláson van, mert akkor esélyem se lett volna előrébb lépni. Mivel nem akart kijönni a boxba, ezért egy picit módosítottam a taktikámon, így 2. hosszabb etap mellé egy rövidet gondoltam. A 13. körben kijöttünk mind a ketten, és meg is érkeztem a nyakára, de sajnos nem volt gyorsabb a kiállásom így megint mögötte voltam. Majd próbáltam utolérni, de ennek az lett a vége, hogy a célegyenes előtti sikánt eléggé elnéztem, szinte állóra fékeztem a kocsit. Meg is lett az eredményem. Mind Kimi, mind Fisi elment mellettem. Majd vagy 2 kör múlva meg megpördültem az egyik kerékvetőn és Norbi is elment mellettem.Újból a 6. helyen találtam magam. Ekkor újból elfogott a csalódottság, hogy egy nagy lehetőséget puskáztam el. Végül minden mindegy alapon nyomtam neki. Közbe sorra jöttek ki előlem az emberek. Míg újból a 2. helyen találtam magam. Még vagy 3. körre elegendő benzin volt a gépembe. Tudtam, hogy most sokat vissza tudok előzni, ha kihozom a maximumot. Ami az időmérőn nem jött össze, itt összejött. Tudtam 3 hibátlan kört menni, és az üres tankkal sikerült annyi előnyt kiautóznom, hogy a 2. helyre jöhessek vissza. Bár nem volt sok előnyöm próbáltam tartani Gáborral szemben. Majd egyszer csak eltűnt mögülem, és Norbi volt vagy 6 mp-re tőlem. Tudtam, ha nem hibázok már simán megvan a 2. hely. Hál' Istennek annyivel nem volt gyorsabb, így ebben a szezonban először állhattam dobogóra.

Nagy grat SZL-nek, aki hatalmas ment  ma is, és külön gratulálnék Gábornak, aki sztem szenzációsat autózótt ma.

Jó készülést Monzára!


papi Előzmény | 2008.06.04. 22:21 - #2

7 helyről indultam.

A rajt zavaró volt mert 1-2 körön át szmog volt a pályán, Kimit valahol megelőztem, de a nem láttam szinte semmit a FÜSTTŐL ÉS VISZA ELŐZÖZZ. Aztán előttem egy 3-mas boly alakult ki Kimi,Norbi Fisi , majd Kimi a visszafordítóban eltűnk majd a nagy egyenes végefelé ujra előbukkant mindhárman boxlátogatást tettek és így harmadik voltam, 1 kör se kellet M_pwert eltávozozz a vihar miatt második voltam és Csabikával fogócskztunk, a tetőpont az volt hogy még boxba is egyszerre jöttünk, előtte tudtam visza jönni pedig még vissza is kellet tolatnom. Mjad következett volna a 2. kiálásom az autó remekül vezethető volt, és akkor a ki****ott sikánban valamér lesmároltam a falat és megtört a szárnyam hátul az első meg leszakadt. így hát jöni keletett a boxba, annyira összezavart ez hogy 5 körrel töbet tankoltam és irdatlan nehéz volt vezetni a kocsit.A 3. hely még megvolt nagy nehezen, de az első kaynarban keresztbe álltan és Norbi elment melletem, majd fisi is utólért, nagy nehezen tartootam, de a kocsi már nagyon ramaty volt mert már a jobb oldala is húzott, így lecsúsztam a fűre és szárnytörés, már nem volt kedvem boxba menni az uccsó 2 körre így kockáztattam a 7. helyemet deh 1 vagy 2 pont itt annyira mindeggy volt már.VÉgül 6-7 lettem mert zero kocsija megált a cél előtt sztem így lettem a 6 dik de mndegy mert azért fantaztikus futam volt esemény gazdag. Gratula mindenkinek!

Sajna elég rosszra sikeredett a debütálás a ferárinál deh müaynszok döntöttekjövőhéttől várhatóan több idő lesz majd a tesztre és csak sikerül valamit felmutatni ebben az évben.

 

Gó Italy!!!


SZLMCL Előzmény | 2008.06.04. 22:04 - #1



[10-1]

 
A-Liga
A liga
INGYENES!
 

 



 

 
Következő esemény

IP: 80.98.112.212:34313

 


 

Webview


 
EzaNap.HU

 
Társalgó (Chat)
 
Számláló
Indulás: 2006-02-11
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
F1 rFactor -A- Liga

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?