F1 RFactor -A- Liga 2011 (RFT2008)  Ło≡o> INGYENES FORMA-1 SZIMULÁTOR BAJNOKSÁG!
A-Liga.hu

Egy vadonatúj bajnokság:

- versenyzői profilok
- ranglisták
- automatikusan frissülő honlap
- örökre dokumentált eredmények

...

csak néhány érv az A-Liga mellett!

START:

2011. augusztus 28.


<<< Az új honlap >>>

<<< Jelentkezés >>>
 

 
F1 rFactor -A- Liga













 
A-Liga Cikkek
 
Bajnokság állása

Egyéni ponttáblázat:

Konstruktőri táblázat:

 
Partnerek



 

        

 Forma 1.wyw.hu - Formula I.

 szimulatorok



 
Hírdetés
 
Szavazás
Tartalom
 
Fórum
Fórumok : 2008/1-es Nyilatkozatok : 09 - Európa GP Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
SZLMCL

2008.04.13. 22:12 -

Fisicofan Előzmény | 2008.04.16. 11:22 - #12

Nagy elvárásokkal indultam neki a nürburgringi hétvégének, mert elég jól ment a pálya, és már muszály volt valami eredményt felmuatanom.

Az időmérő jól sikerült, ahoz képest hogy elég nehéz autóval indultam, a 2. sorba kvalifikáltam magam, ami idén még nem sikeárült.

A rajtom jól sikerült, lerajtoltam Norbit, majd Gyuri után igyekeztem. A 2. vagy 3. körben Gyuri hibázott a pálya végén, így megelőztem. Sikerült jó időket futnom, folyamatosan elszakadtam a többiektől, csak Marcin nem tudtam hozni, de erre számítottam is. A kiállásaim hibátlanul zajlottak, és vissza is jöttem a második helyre. A futamon nagyobb hibát nem vétettem, kissebb elfékezéseim voltak csak. Grat Marcinak, meg mindenkinek aki célba ért

Sikerült megszereznem az idei első dobogómat, ami remélem a további futamokra is kihatással lesz. A francia pálya szinén fekszik nekem, ami ismét jó esélyeket ad egy jó eredményre.


Zero Előzmény | 2008.04.15. 00:12 - #11

Sajnos nem tudom, hogy miért hozta nagyobb betűkkel az utolsó bekezdésemet az eredetileg word-ben megírt szövegből kikopizva. :(


Zero Előzmény | 2008.04.15. 00:04 - #10

Az eddigiek pályák közül a legnehezebbnek tűnt ez a Nürburgring a szabadedzések alatt. Nehéz volt jól beállítani az autót, a kanyarokban eléggé csúszkált és mindezek mellett a magas kerékvetők is nagyot tudtak dobni, ha két kerékkel megközöltük. Nehéz volt eltaláni a megfelelő hasmagasságot, úgy hogy nem menjen a leszorítőerő és a stabilitás rovására. Folyamatos összpontosításra és gépészkedésre volt szükség, mert könnyen lehetett rontani a pálya bármely szegletében.

Érdekes lett a megtankolt autókkal az időmérő edzés. A kvalifikáción a 6. helyre kerültem a rajtrácson. Úgy éreztem, hogy innen még akármilyen eredményt is el lehet majd érni a versenyen. Végülis aztán nem akármilyen lett az eredményem, hanem semmilyen.

Mivel ettől a futamtól a módosított szabályaink értelmében nincs új rajt egy-egy baleset miatt, ezért óvatosabban támadtam meg az első kanyart nehogy vkinek bajt okozzak. Mint az rögtön kiderült, felesleges volt, mert amikor a kanyar bejáratára akartam ráhúzni, hátulról kaptam egy hatalmas ütést, amitől a levegőbe emelkedett a McLaren és hosszan szaltózva a kavicságyban landolt, majd a benne lévő lendület még elég volt arra, hogy a gumifalban az első szárnyat is letörje. L Itt már éreztem, hogy a futamomnak lőttek. Mehettem a boxba rögtön az első kör végén. Sajnos a szárny hiánya miatt hosszabb lett a féktávom, így túlcsúsztam a boxutca határoló vonalán. Emiatt kaptam egy stop&go-t is. „Sánta vagy? Nesze, itt van még egy púp is!” – mint a viccben. :) Így lett plusz 2 két kiállásom a tervezett 2 felett. Eltolni a taktikát nem tudtam, mert nagyon a verseny elején voltam. Ezzel a két "malőrrel" sok időt veszítettem és a mezőny végén kullogtam, holott a köreim nem voltak rosszabbak, mint a középmezőnyben autózóknak.

Az utolsó etapban az előttem lévő Gábort beértem 30 másodpercen belülre. Az futott át az agyamon, hogy ha a rajt utáni incidens miatt vétkesnek hozzák ki őt, és kap 30 mperc büntit utólag, akkor a 8. hely meglesz, így 1 pontot hozhatok a csapatomnak. Az utolsó körben az egyik kanyar bejáratánál megjelent egy chat-felirat „juhéééééj” vagy valami hasonló formájában. Ezt Marci követte el, mivel neki már véget ért a versenye. A többieknek, viszont még nem!!! Ez megzavart, és így lecsúsztam a kanyar ívéről és megpördültem. Ezzel együtt elveszett a 30 mpercen belüli előnyöm is (Gáborhoz képest), és az is, hogy esetleg 1 pontot hozhatok a McLaren konyhájára ezen a számomra nagyon szerencsétlenül sikerült futamon. :(


Tibike Előzmény | 2008.04.14. 20:54 - #9

Nem vártam semmi különlegeset ettől a futamtól, mivel a verseny napján délután gurultam először az aszfaltcsaíkra---> eredményeképp az utolsó (10.) rajtkocka az Időmérőn...

A rajtnál nem indultam gyorsan, mivel még a gép hátráltat és sok autónál szaggatok, ezért mindenki elment, de egy különös jelenségnek lettem szemtanúja, ahogy a Zero által hajtott McLaren- Mercedes a levegőben szaltózik és Gábor kicsúszik... Két helyet jöttem előre, ezután a többiek gyorsabbak voltak min 1 mp-el körönként mint én ezért maradtam le folyamatosan, de a boxkiállásokkal feljöttem, Kimi kiesett így már 7. volta, Norbinak gondjai akadtak ezért meg tudtam könnyedén előzni, Szl szárnyattört de irdatlan tempóval vissza is vette az 5. helyet. A 2. kiállásom előtt már nagyon néztem a számlálót mivel Norbi átlag 1,5-2 mp-et hozott rajtam körönként, de a 2. kerékcserém után még visszajöttem elé 6 mp-re. Ezt ő könnyedén ledolgozta, de pont jött a lekörözés és így még plussz 2 kört tudtam magam mögött tartani Norbit, de a végzet engem is utolért, s a 2. mérőpont előtti kanyarkombinációnál győnyörűen megelőzött, és így a 7. helyen értem célba. Ezek után remélem fejlődésbe kezdek mostantól. Köszönöm...


m4rc1 Előzmény | 2008.04.14. 20:44 - #8

hali

én nagyon vártam a futamot gyors voltam im et megnyertem bár nagyot hibáztam.

rajton nagyon jól eljöttem jobban nem is lehetett volna csinálni majd gyuri jött mögöttem 1 körbe 4 secet kapott majd 2 körbe már 6 volt és csak húztam el 1 kiálásom már 24 seccel vezetem és bejöttem kimi mögé a 3 dik helyre mivel hibázott én a kocsit betettem belső ívre és mikor gyorsítottam kanyarból ki összeértünk bár ezér kaptam büntit deh 1 körre rá fisit is megelőztöm utána már üresen mentem és spóroltam deh ígyis 43-seccel nyertem ami nagyon sok gratula mindekinek főleg csabinak!


kimi9 Előzmény | 2008.04.14. 18:48 - #7

Sziasztok!

IM:20 óra16 perc.Ekkor lett meg a game jól,hogy nem volt hiba és ment is!At összes setup-om elveszett és gyorsan csináltam 1-et pár perc volt rá.Azthiszem a 8.helyet értem el at IM-őn,mert mikor bementem a boxba kereket cserélni kifelé piros volt a lámpa ,megálltam.Álltam 1 darabig és átmentem rajta nem kaptam büntetést.Mikor a gyors kört kezdtem volna pont lejárt az időmérő ideje.Már ekkor is csúszott az autóm.

Race:2 kiálláson voltam és megtankolva vártam a rajtot.Jól jöttem el és elmentem 1 pár autó mellett.Majd Norbit ,Csabikát és Vigyurit is megelőzve a 3. helyen voltam.Mikor már Fisi-re zárkóztam fel és kb 2 mp-re voltam tőle Marci a boxból jött ki.A harmadik kanyarban 1 kicsit odébb lökve az ívrő elment mellettem és már őt nem értem utól.Sajnos az 1. kiállásom előtt kb 300 méterrel ugyanott fogyott ki a benzin,mint tavaly a B ligában.Ennyi volt a versenyem.Persze ha!Grat mindenkinek és Norbinak nagyon köszönöm még1szer a segítséget a game-mel kapcsolatban,hogy 48 órát segített!Bye!


norbi Előzmény | 2008.04.14. 13:45 - #6

Az im tökéletes volt, bár mentem jobb kört is, de 10 körhöz nekem pont jó volt a 2. hely.

Már a rajtnál éreztem, hogy nem jó valami mert kb. 5 en elsuhantak míg nekem csak a kerék pörgött Startautomatikával. Valahogy a 3. helyre visszakerültem de annyira csúszott az autó, hogy nem igaz. Próbáltam így is jó tempót menni de lehetetlen volt és mikor már elvesztettem a koncentrációs képességemet megis pörögtem. Aztán mégegyszer és mégeygszer és kb. még így 5 ször ebbe a körbe. 5. kör volt mondom ennek véget kell vetni. 40 es szárnyat felraktam hátulra. Így sebességem nem volt sőt még így is csúszkált de mkég meglehetdeett fogni. Csökkentettem a hátrányom Tibikével szemben. Aztán jött a box és full is nyomtam a verdát mertcsak így bírta ki. Olyan 6 mp et ledolgoztam 2 kör alatt és végül meg is előztem Tibikét.

Amúgy jó verseny lett volna és sztem harcolhattam is volna az 1. helyért bár marci nagyon gyors volt.Grat Marcinak a 3. futamgyőzelmének és már avb. t is vezeti, hát nehéz dolgunk lesz megfogni:). Grat csapattársamnak aki most szerzett 1 pontot. Továbbá gratulálok Fisicofannak aki jelentős javuláson megy át ezeken a heteken. Nagyon szép versenyt ment Csabika is igaz bár van C ligás rutinja de akkor is.

Jön Franciaország itt biztos versenyképes autót dob össze a csapat és itt nagyon fogom nyomni neki, mert az eggyik kedvenc pályám.


papi Előzmény | 2008.04.14. 13:39 - #5

Az időmérőn 9. lettem, ez volt nagy gond mert elég jó verseny taktikám volt.

 

Majd szinte 2-3 mp belül felborult az egész, mert elbambultam a rajtnál, és belemetem zéróba, kiperdült- én meg nem láttam hogy hova és tovább hajtottam, majd a boxkiálás után norbi volt mögöttem, de nehéz autóval csúsztam és valahol elment.Majd beértem a 8. pozicíóban.

Gratula marcinak, fisinek és legfőképp csabinak aki első futamán dobogóra ért fel és egyből több pontja van mint nekem, bocsánatot kérek zerotól ha ez segít valamit, sajnos engem és a körülöttem lévőket mindig utóléri fortuna bal keze, megpróbálok valamit kitalálni a kövi futamra mert ez a teljesítmény gyalázatos! és legfőképp úgy ha mások versenyét is tönkrevágom vele.Megígérem hogy nem lesz több rjatbaki a részemről!


vigyuri Előzmény | 2008.04.14. 11:02 - #4

Sajnos voltam olyan sügér, hogy peccs nélkül gyakoroltam egész héten, de ennek ellenére időmérőn 3. lettem köszönhetően az új szabályoknak. Fantasztikus kört mentem, megfutottam az 1 29 7-es eddigi rekordomat, úgy hogy 8 körös volt az első etapom.
A rajtnál semmi gond nem történt, az autó nagyon jól működött. Kisebb gondjaim akadtak a tapadással, végig próbáltam határon autózni, ennek lettem az áldozata 3x is elhagytam a pályát, volt amikor meg is pördültem. Kanada óta továbbra is tart az elégedetlenségem, természetesen magamat is okolhatom ezért, mert Európában, ha kicsit jobban összeszedem magam fogható lett volna a 2. hely is.
Dicséretet érdemel Csabika, jót meccseltünk a végén, de mivel neki rövidebb volt az utolsó etapja ezért esélyem nem volt megfogni. SZL-től pedig elnézést szeretnék kérni, még ha nem is voltam hibás, hisz óriásit blokkoltam előtte, ezért tört le a szárnya. Nehezen, de nekem sikerült elkerülnöm Norbi félig keresztbeállt autóját.
A versenyem akkor úszott el mikor saját hibámból eldobtam a 2. helyet, amit Marci mögött szépen tartottam.
Nagyon izgalmassá válik a bajnokság, kezdem élvezni, de remélem kicsit precízebben fogok tudni vezetni ezentúl, mert a végelszámolásnál sokat jelenthet.
Kevés sikert mindenkinek franciaországi gyakorlás során! :)


csabikaa Előzmény | 2008.04.13. 22:53 - #3

Először is szeretném megköszönni, hogy kaptam egy pilótai állást a Renultnál. Nagyon örültem, hogy az A-ligába versenyezhetek. Több meglepetés is az igencsak gyorsra sikerült felkészülésem során. Mivel csak szombaton tudtam, meg hogy ligatag lettem, így csak ezután tettem föl ezt a modot, és azért elég komoly eltérések vannak az A és C-liga között. Ráadásul ezután semmi időm sem volt készülni a futamra (közbejött 1 lagzi és névnap.) Futam előtt 1 órával ültem le a gép elé, és akkor próbáltam a lehető legtöbbet kihozni az autómból. Így nem sokat vártam. Egyetlen célom volt, hogy a 8. hely legyen meg. Az időmérőn a 7. helyet szereztem meg, amivel a benzin mennyiséghez képest még meg is elégedtem. A rajtot nagyon jól elkaptam, bár SZL-t alig tudtam kikerülni. Sikerült 2 helyet is előre ugranom. VIszont az első jobbosba csak annyit láttam, hogy egy Merci és egy Toyota száguldott el keresztbe. Centiken múlott, hogy nem történt semmi baj. Egy darabig tartottam az 5. helyet, de a nehéz autóval nem sokáig tudtam. Mind Kimi, mind pedig SZL megelőzött. Az első boxkiállásom után már az 5. helyre jöttem szorosan Gyuri mögé érkeztem meg. Nyomtam a gázt tövig, de nem tudtam közel férkőzni hozzá. Bár sejtettem, hogy valószínűleg tovább tudok kinn maradni, mint ő. Ez így is volt. Kb. 2-3 körrel többet tudtam körözni, és ez pont elég volt, hogy a 3. helyre érjek vissza. Nagyon kellett vigyáznom, hisz 1-2 mp volt közöttünk, és tudtam, hogy egy apró hiba elég ahhoz, elveszítsem a dobogós helyezésem.Végül is sikerült komolyabb hiba nélkül célba érnem, így az első futamon dobogós helyezést érte. Grat a csapattársamnak, és mindenkinek. És megegyszer köszönöm a lehetőséget


SZLMCL Előzmény | 2008.04.13. 22:17 - #2

Az időmérő nem sikerült jól, csak az ötödik lettem, nagyobb hiba nem volt a gyorskörömbe mégis több mint 1mp-el lassabb volt mint kellett volna igaz nagy volt a forgalom a pályán. A rajtnál megint beragadt a rajtautomatika így többen elmentek mellettem. Ezután elég sokáig ment az adok kapok szinte mindenkivel, főleg Gyurival és Csabikával. Csabit nagynehezen sikerült megelőznöm, de amikor utolértem Gyurit és szélárnyékba voltam, Norbi kicsúszott Gyuri elől, erre Gyuri fékezett én meg belementem és letört a szárny. Itt annyi is volt a versenyembek mert nem tudtam maradni a 2 kiállásos taktikán mivel nem lehetett végig megtankolni a vasat ezért át kellett állnom 3-ra. Az utolsó 8-10 körben 1-1,5 mp-et hoztam a 4. Gyurin körönként de így is csak 7 mp-re sikerült lefaragnom a hátrányt. Elég csalódott vagyok mert megint sérült autóval kellett mennem egész versenytávon szinte. Remélem franciaországban már minden rendben lesz. Grat a győztesnek és a dobogósoknak is! Sajnálom hogy Zerot elég csúnyán kilökte Gábor így csak 4 pontot szerzett ma a McLaren.


SZLMCL Előzmény | 2008.04.13. 22:12 - #1



[12-1]

 
A-Liga
A liga
INGYENES!
 

 



 

 
Következő esemény

IP: 80.98.112.212:34313

 


 

Webview


 
EzaNap.HU

 
Társalgó (Chat)
 
Számláló
Indulás: 2006-02-11
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
F1 rFactor -A- Liga

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?