F1 RFactor -A- Liga 2011 (RFT2008)  Ło≡o> INGYENES FORMA-1 SZIMULÁTOR BAJNOKSÁG!
A-Liga.hu

Egy vadonatúj bajnokság:

- versenyzői profilok
- ranglisták
- automatikusan frissülő honlap
- örökre dokumentált eredmények

...

csak néhány érv az A-Liga mellett!

START:

2011. augusztus 28.


<<< Az új honlap >>>

<<< Jelentkezés >>>
 

 
F1 rFactor -A- Liga













 
A-Liga Cikkek
 
Bajnokság állása

Egyéni ponttáblázat:

Konstruktőri táblázat:

 
Partnerek



 

        

 Forma 1.wyw.hu - Formula I.

 szimulatorok



 
Hírdetés
 
Szavazás
Tartalom
 
Fórum
Fórumok : 2008/1-es Nyilatkozatok : 03 - Spanyol Nagydíj Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
SZLMCL

2008.02.24. 22:39 -

Zero Előzmény | 2008.03.03. 16:31 - #14

Nem tudtuk rendesen beállítani az autót erre a pályára, csapattársammal hiába próbálkoztunk. Nem értettük, hogy a többi csapat mit talált a beállításokban, mi pedig mit nem. A szabadedzéseken láttuk, hogy többen 14-es időket futnak, nekünk meg a 16 sem jött össze könnyen.
Az időmérő edzésen is szinte mindenki 14-es köröket futott. Nem sok értelmét láttam kimenni és menni egy gyors kört. Elkönyveltem magamnak a rajtrács végét.
Nem sok jó reménnyel vágtam neki a futamnak. A helyzetünket rontotta, hogy SZL nem tudott rajthoz állni komoly - tőle független - technikai okok miatt. A taktikám az volt, hogy minél kevesebbet hibázni, és minél kevesebbet látogatni ki a boxba.
Két kiállásra terveztem a futamomat.

Sajnos a második tankolásomnál valószínűleg elszámoltam az üzemanyagot, mert a futam vége felé láttam, hogy egy körre való adaggal karcsúbb a benzinállományom. Pedig a verseny utolsó köreiben nagyon jól utolértem Fisi-t és talán egy előzés is belefért volna az utolsó körben, ha nem kell kimennem még pár liter benyára, hogy be tudjam fejezni a futamot.
Így maradt a 7. hely a befutóra. Nagyon sajnálom, hogy kevés pontot tudtam most gyűjteni egyedül a McLarennek.

Bízom benne, hogy Kanadában teljes létszámban és mindenféle hiba nélkül vághatunk neki a futamnak!

*** Fly McLaren! ***

 


Mafiosi Előzmény | 2008.02.25. 23:35 - #13

Számomra a spanyol nagydíj időmérője meglepő volt hisz 8. helyről ugy indultam hogy az első helyezetthez képest mindössze 3 tizedes lemaradással értem be az időmérőn. a rajtot nem is részletezem.... a verseny első felsében nagyon jó temptót tudtam diktálni klacsa mögött de mivel ISMÉT szarrákoptak a gumik nem tudtam tartani a tempót végül 6. lettem...


Fisicofan Előzmény | 2008.02.25. 18:16 - #12

Az időmérőn olyan időt futottam amit még azelőtt soha, így elégedett voltam, annak ellenére hogy csak a 10. helyet szereztem meg. A versenyem nem indult jól az első kanyarban kicsúsztam, és kezdhettem üldözni a komplett mezőnyt. Sikerült közelednem az előttem haladókhoz, majd szép lassan elkezdtem egyre jobb pozíciókat szerezni. Az első kiállásom előtt 3. voltam, de tudtam hogy ezt megtartani nem tudom. A verseny középső részében nagyon izgalmas csatát vívtam Vigyurival és Mafiosival, és tudtam tartani őket, sőt többször gyorsabb is tudtam lenni náluk. A második kiállásra Mafiosival karöltve érkeztem, neki kicsit tovább tartott a tankolás, de még éppen befért elém, így megkezdtem az üldözését. Nem sok idő kellett és megelőztem, majd igyekeztem továbbra is gyors lenni, hiszen reméltem hogy Vigyurit is megfoghatom. Ő pár körrel tovább maradt kint, ami meg is látszott, kb. 7 másodperccel elém jött vissza, de azért néha sikerült hoznom rajta egy kicsit. Majd hibáztam egyet, kicsit kicsúsztam a kavicságyba, de túl sok időt nem vesztettem vele. A verseny vége felé Vigyuri hibázott egyet az új kanyarnál, ezért ismét közel kerültem hozzá, de 2 kör már nem volt elég hogy megelőzzem, így az 5. helyen értem célba.
Elégedett vagyok a futammal, hiszen ilyen jó verseny nagyon régen volt. És természetesen hatalmas gratuláció a csapattársamnak Klacsának, aki megszerezte a Ferrari idei első győzelmét, méghozzá nem is akármilyen versenyzéssel.
A Monacoi Nagydíj következik ami ismét nagy izgalmat fog hozni, és ott aztán kiderül hogy kinek vannak acélból az idegei.

Zero Előzmény | 2008.02.25. 15:55 - #11

A szabad tesztek nagyon jó összhangban zajlottak több pilótával is és nagyon hasznosak voltak. Csapattársammal közösen egy elég jó és stabil beállítást hoztunk össze erre a pályára.

Az időmérőn is elég jó köridőket futottunk, mégis századmásodpercek döntöttek egy-egy rajtpozíció sorsáról. Soha nem volt még ilyen szoros végeredmény a kvalifikáción! (Tényleg, mint az igazai F1-ben!) :)

A rajt(ok) viszont annál kaotikusabb volt(ak). Vélhetően szinkronhibák miatt történtek a sorozatos balesetek. Vagy sok volt a 12 versenyző a szervernek, vagy 1-2 ember válaszideje (pingje) nagyon rossz volt, így összezavarta az egész mezőnyt. A SC-os rajtnál többször az indulás után a csapat nagy részét bevágta a boxutcába, de úgy mint amikor vasvillával hánynak odébb valamit. Végül az önálló repülőrajt mellett döntöttünk, amire ismét megjelent a SC, mivel az első kört lassan teljesítettük. Tovább csiszoltuk az alternatív rajtmódszerünket, és úgy finomítottuk, hogy az első versenykört kvázi felvezető körként tesszük meg normál, verseny tempóban, de óvatosan és az előzéseket mellőzve. Az előzések csak az első kör végével kezdődhettek volna! Ennek ellenére az indulás (rajt) után, az első kanyar előtt már voltak, akik gondolkodás nélkül tolták a verdát, és átgázoltak néhány gépjárművön. (Lehet, hogy LAG miatt nem látták az előttük lévő autókat) Az első kanyarkombinációban is volt némi tülekedés, koccolódás, kisodródás.

A harmadik helyről rajtolhattam, de a hátulról érkező éles igyekezet és a káosz miatt a 2. kanyar után csak néztem ki a bukósisak alól és a 8. helyen találtam magam. Néhány kört végigmentem így, majd – a korábbi versenyek mintájára – elkezdtem lassan a felzárkózást, bár a hátrányom elég nagy volt az élmezőnyhöz képest. A 8. helyen kóricáltam, előttem Kimi, Norbi és SZL. Így vonatoztunk néhány körön keresztül, majd Norbi fordult keresztbe a 3 nyújtott jobbos kanyarban és SZL belement - nem sokkal előttem. Alig lehetett őket hirtelen kikerülni, de azért sikerült. Egy ideig még Kimi járt előttem, én pedig immár a 6. helyen követtem. Majd előttünk Vigyuri is megpördült az utolsó sikán jobbos kerékvetőjén. Az ötödik helyre kerültem. Nem sokkal később Kimi kiment tankolni, így már a 4. hely volt az enyém.

Aztán nekem is eljött az első kerékcsere ideje (a 9. körben), ami után megint a 8. helyen találtam magam. De utána a többieknek is elérkezett a kiállás ideje, így az 5. helyre kerültem.

Mafi volt előttem és elég jól meg tudtam közelíteni. Éreztem, hogy egy kicsit gyorsabb vagyok nála, így nem engedtem el a frakkját. Ő pedig nem adta magát könnyen. 3-4 körön keresztül küzdöttünk egymással a legsportszerűbb keretek közt. Közben Kimi keresztbefordult a pályán, és a 3-4. helyre kerültünk Mafival. Aztán vétett egy kisebb elfékezési hibát MafiJózsi a harmadik szektor elején a jobbos, meredek kanyarban, és ezt kihasználva meg tudtam előzni, majd előnyömet növelni is tudtam. Így már a 3. helyen jártam.

A második menetrendszerű kiállásom után egy pozíciót veszítettem átmenetileg, de azt visszaszereztem, amikor Vigyuri is kiment tankolni.

Az utolsó etapban Abyss járt előttem eleinte 7-8 mperccel, és Gyuri mögöttem is kb. ennyivel. A kijelzőn láttam, hogy Gyuri próbál felzárkózni mögém és sietve lapátolja a szenet a Honda kazánjába. :) Meg is futotta a leggyorsabb kört akkor, de ~5 mpercnél nem tudott jobban megközelíteni. Én viszont Abysst igen. A futam végére már 1 mperc körül is voltam tőle. (Ha még lett volna pár kör, lehet, hogy a 2. pozícióért megküzdhettem volna vele.)

A kerékcserék most is pontosan és precízen zajlottak az istállónk boxában, a McLaren szárnyalt a remek beállításoknak köszönhetően, a gumikopás sem volt számottevő, így kiegyensúlyozott és viszonylag gyors köröket tudtam menni hiba nélkül, végig a versenyen.

Gratulálok a győztesnek, Klacsának, aki okosan kilőtt a rajtnál, majd senkitől sem zavartatva, kellő távolságban, saját tempójában tudott az élen autózni, nem törődve a hátsóbb trakcióban zajló problémákkal! Elismerésem Abyssnek is a kitartó vezetésért és a dobogó második fokáért! (Gondolom, örült, hogy csak 30 körös volt a futam, nem 33) ;)

Sajnálom, hogy sok baleset történt a futam alatt és értékes pozíciók vesztek kárba. Többek közt csapattársam is egy ilyennek lett a vétlen áldozata, így a csapatunk nem gyűjtött túl sok pontot itt Barcelonában. De majd bepótoljuk Monacoban, mivel az McLarenes pálya szokott lenni.

Jó felkészülést kívánok minden gárdának a hercegségben megrendezésre kerülő „utcai harcra”!

*** Fly McLaren! ***

 


Zoletti Előzmény | 2008.02.25. 15:53 - #10

Nos nekem ez volt az első versenyem így a többi versenyzővel de mivel nem volt sok időm gyakorolni erre a pályára ezért nem is fűztem sok kecsegtetni valót.. Számomra az volt a lényeg ,hogy a pályán tudjak maradni és ha véletlen kiesik valaki előllem azt kihasználva elörrébb jussak. Rengeteg rajt baleset miatt volt mikor egész jó helyezést értem el de új rajtot rendeltek el. Így hát búcsuznom kellett az áhitatott 5 helytől amit baleset mentesen megszereztem. Közvetlen a rajt után sikerült lerajtolnom Gábort aminek örültem hiszen éreztem ,hogy a Kocsim nem igazán volt a tökéletes pláne miután az egyik kanyarnál szabály szerüen nem kimélve m4rc1 kissé belém jött. gondoltam csak lefékez és nem jön belém. Tévedtem! Emiatt a  verseny háromnegyede alatt túlkormányott volt és rángatott. Próbáltam belőlle kihozni a maximumot de csak arra tellett ,hogy Norbi támadásait illetve Gábor hajráját vissza verjem.  Az ideális szögeket  megfelelően zártam bár volt amikor azt hittem ebből biza kocc lesz. Szerencsére nem lett hála a tapasztalatomnak. Utolsó helyen battyogtam de látva Gábor a pályára szélére való parkolását kissé felcsillant a szemem. Hmm talán még pontot is szerzek?? Mindazon álltal a sok rajtprocedúra és az időveszteség mellett tanúlságos volt a verseny számomra. Van még mit javitani az autó gyorsulásán és aerodinamikáján. Ebben az évben sztm a bajnokságba nem sokat fogok tudni beleszólni de talán a CSAPAT-TÁRSAMnak sikerűl majd. Bízom benne ,hogy a HONDA-mérnökeivel sikerűl majd egy olyan beálítás sorozatot találni amivel már bizakodva mehetünk a futamoknak. Gratula mindenkinek!


m4rc1 Előzmény | 2008.02.25. 15:25 - #9

Az időmérő elég rosszul sikerült  mert elég hátul végeztem.

A verseny 9-dik pozícióból indultam mafi volt melletem előttem norbi , a sok rajtot követően többen is hibáztattak hogy kilöktem őket bár nem tudom miért mert egyszer löktem meg mafit egy felvezetőn utána végre elindultunk a sok rajt után a rajton vigyáztam mindenkire nem akartam előrébb kerülni deh mivel a rajtnál vigyáztam ezért megelőzött gábor deh pár kör múlva visszatudtam előzni utána norbi keresztbe ált előttem és sajna neki mentem próbáltam ki kerülni deh nem tudtam mikor mentem volna  abox-ba a kört végén nem tudom milyen okból deh a kocsimat elég szépen megygyepálta gábor és fisicofan :orkúp mind 2 felfüggesztés jobb bal oldala és hátulja azután szl-elé jöttem be nagyon meg akart előzni deh nem sikerült azután a box kiáláss után norbi szl elé került és norbi üldözött deh nem sok sikerrrel grat. mindenkinek .


norbi Előzmény | 2008.02.25. 14:42 - #8

Az időmérőről nem is beszélnék, mert még ilyen siralmas helyen nem végeztem.

A futam végre elindult, és sikeresen szétdarálták az utómat pedig nagyon figyeltem mindenkire. sérülések:orrkúp,jobb oldal,bal oldal, felfüggesztések, hátsó szárny.

Ilyenkor belém jött az agresszió is egy kicsit gyorsan megelőztem Zerot, utána kimit, majd SZL-t, és végül Gyurit egy pillanatra, mert egy kicsit hibáztam ő meg puff belém, Nem volt idpm lemenni a pálya közepéről ezért sokan belémjöttek még, ezért szeretnék elnézést kérni tőlük. Jöttem be szárnycserére, és egyben tankoltam is. Nagyon hátul voltam tán az utolsó pozíciót foglaltam el, majd olyan 8 mp-et behozva Zolettit kellett megelőznöm. Sokat bíbelődtem vele egyszerűen annyira jól fogta a sdzögeket hogy hihetetlen. A célegyenesbe olyan 1 mp volt köztünk amikor kimi a boxból halytott ki. A lendületemnek köszönhetően megtudtam előzni, de vhogy összegabalyodtunk és repültem vagy 8 métert, neki meg semmi baja sem lett. Innentől kezdve csak mentem és mentem míg utólnem értem Marcit. Marcival is bíbelődtem sokáig, és végül addig amíg engem előztek meg SZL személyében.

A verseny sztem izgalmasd volt, jól éreztem magam a pályán, de természetesen lehetett volna jobb is. A taktikámmal nem volt gond, biztos dobogó helyezésd lett volna.

Grat KLacsának és a többieknek.

 


kimi9 Előzmény | 2008.02.25. 11:24 - #7

Az időmérő:

Későn értem be a szerverre és rögtön kijöttem a boxból.Be volt állítva 3 körre,de nem tudom miért 1 kört mutatott és csak akkor vettem észre mikor a gyors körömön kifogyott a benzin.Ennek köszönhetően a 6.helyre volt elég,mert túlléptem a megengedett kör számot.Sorry, elnéztem!A sokadik rajt után az 1. kanyar előtt Vigyuri azthiszem hátulról meglökött aztán a köv. kanyarban bejött mellém és elment.Szenvedtem a kocsival végig és vétettem 2 hibát is ami sok időmbe kerültVolt egy best lap-om is,de azt lenyomták Klacsájék.Az elején jól ment és értem utól a többieket Zéróval a nyomomban.3. voltam mikor Abyss-t utólértem és a hiba miatt szárnyam veszett Mafi és még valaki elment mellettem rögtön. Szerencsémre abban a körben amikor pont kiállásom lett volna,de a 3 kiállásos taktikám nem jött be.Annyi,hogy a gumim nem csúszott annyira mint a többieknek.A vége előtt pár körrel Gáborra kezdtem felzárkózni és 1 kör volt hátra és a célegyenes vége utáni kanyarkombinációban sikerült elmennem mellette és így 2 pontot sikerült szereznem a 7. hellyel.nem vagyok elégedett a teljesítményemmel,mert nem jönnek az eredmények.Azért nem adom fel,mert jó a társaság és ez fenn tart.Mindenkinek jó felkészülést a köv. futamra.És grat Klacsa-nak meg mindenkinek aki ott volt.


Klacsa Előzmény | 2008.02.25. 10:57 - #6

Sziasztok!!!

Előszőr is nagyon örültem, hogy ismét 30 perces volt az időmérő. Így volt időm rendes időt futni. Annyira rendeset amilyet még nem is mentem hétvégén. Zero mindössze 0.075 mpel követett. Aztán volt még két köröm ahol az elsőhöz képest 0.370 volt a különbség az első két mérőpontnál, de az utolsóban hibáztam, így matadtam a második. Pontosabban a negyedik. De sajnos hogy most se menjen minden simán. Sokan beléptek a 13-ik körükbe; többek között Kimi, Norbi akik előttem jártak és csapattársam Fisicofan is (habár ő nagyon nem került hátrébb ). Ezeket a pilótákat a szabály értelmében a rajtrács végére kellett száműzni sajnos. Így lettem második. Mellesleg eszméletlen szoros volt a rajtrács, így nem volt ciki még kilencediknek sem lenni mert még az is 4 (!!!!!!!!!!!!!!!) tizeden belül volt a polehoz képest. Ráadásul az én személyes tesztrekordom is kb ennyi volt.

 

A rajt kicsit nevetséges volt. De sajnos mivel nagyon rosszul voltam ezért nem volt túlzottan őszinte a mosolyom. A repülőrajtnak szerintem még a felvetése is nevetséges volt. Lag ide vagy oda az A ligába ezért kerültek tapasztalt pilóták, hogy 12en el tudjunk rajtolni balesetmentesen.Aztán végre sikerült. Abyss-t minden rajtnál sikerült megelőznöm. Így történt ez az utolsónál is. Szerencsémre, mert az volt a taktikám, hogy elsőnek fordulok és sokáig maradok kinn, sokáig magam mögött tartok mindenkit, mivel nem volt sok előzési pont. Ez így is történt. Mögöttem hibáztak, csatáztak, így fel sem tudtak jönni rám. Tovább kinn maradtam mint a többiek. Ezalatt futottam 2 leggyorsabb kört. Majd bejöttem és amikor végeztem, már 12 másodperc volt az előnyöm. Ez folyamatosan nőtt, a második kiállásomnál már 22 volt és a végére 27mp volt ha jól emlékszem. Mentem még egy kört nehogy valamiért kizárjon, de aztán végül megkönnyebbülten vettem tudomásul hogy nyertem.

Vigyuri büntetéséhez pár szót hozzátennék én is, de úgy érzem nem ide kellene, hanem a fórum egy másik rovatába

Gratulálok mindenkinek.Főleg Fisicofannak, akinek nagyon nem ment ez a pálya és most hozott 4 pontot. Vigyuri büntetése után(ha lesz) lehet hogy 5-öt. Jól jött ez a Ferrarinak most. Monacoba jó felkészülést mindenkinek és szerintem mindenki játsszon le pár rajtprocedúrát a középmezőnyből, különben 11kor sem kezdjük el.


vigyuri Előzmény | 2008.02.25. 09:33 - #5

Az időmérő rendkívül szoros volt. Az ötödik helyen végeztem 3 tized hátránnyal az elsőhöz képest. A rajtprocedúra azt a maradék kis gyakorlottságomat is elűzte. Ezt nem kommentálnám.

A futamon már az első körben megsérült az autóm szokás szerint. Kettő darab kiálláson voltam, többször is hibáztam, ezért meg kellett elégednem a negyedik hellyel. Gondoltam én. De ez nem ilyen egyszerű, mert SZL felhívta a figyelmemet, hogy büntetést kapok.

1. cikázás - Norbi előtt cikáztam, mert nyomkodtam a computert és húzódtam arrébb, hogy ne kapjon szélárnyékot. Mikor mellém ért természetesen el is engedtem, nem meccselgettem vele.

2. levágás - Levágtam az új kanyart, mert elfelejtettem fékezni. Abyss volt előttem, őt illedelmesen magam elé engedtem. Nem tudtam olyan szabályról, hogyha SZL van mögötted adjuramistenengeddeldekurvagyorsanmertbüntitkapsz.

3. Norbit kilöktem - Norbi hibázott, mögém került, pattogott az autója. Az esetet megbeszéltük vele, nem óv, egyikőnk sem hibás. Továbbá ezt nem kommentálnám, mert szerintem ennyi elég is.

4. levágások - többször is levágtam az új kanyar utolsó jobbosát, mert képtelen voltam néha bevenni az autó egyensúlya és a gyakorlatlanságom miatt.

Azt hittem emberséggel is meg lehet az ilyet oldani, de a szabálykönyv szent, ezért tartsuk be. Várom a büntetéseimet!!!


SZLMCL Előzmény | 2008.02.24. 23:22 - #4

Az időmérő eredményemmel nem vagyok túl elégedett, de ez már megszokott, valahogy sohasem sikerül a szerveren azt hoznom amit teszteken. A leggyorsabb körömbe kipróbáltam egy régebbi setupot és sokkal gyorsabb is volt, de volt egy hiba, talán még szorosabb lehetett volna az eleje ha az nincs. A versenyre jól felkészültünk Zeroval és Klacsával is kb egyforma tempót mentünk. Ennek ellenére sajnos nem sikerült jó eredményt elérnem több ok miatt is. A rajtnál óvatos voltam (ahogy néztem én egyedül, mert csak úgy elviharzottak mellettem az első kanyarba páran). Az első körben Abyssal csatáztam, de nem hagyott túl sok helyet a jobbosban így le kellett mennem a fűre nehogy ütközzünk. Ezután Norbi megelőzött, meg volt több helycsere is. Gyuri később elrontotta a kanyart és az aszfaltozott részen levágta a fél utolsó szektort, igaz hogy nem nyert vele pozíciót, de nem is vesztett, pedig ha ott betonfal van legalább 4en megelőzik. Majd később Norbi ráesett Gyurira a célegyenesben, ahol Gyu összevissza cikázott előtte, nehogy meg tudja előzni. Később valami történt Norbival keresztbeállt és belementem, majd belém is valaki, majd abba is valaki és így tovább kb 5 ember. Itt volt vége a versenyemnek, sérült az autó alig tudtam menni vele ezekután a gyorsabb kanyarokban, megy az egyenesben is. Innentől kezdve csak autókáztam, a végén még sikerült megelőznöm Norbit (bár nem hagyta könnyen magát:)), de nem tudtam így se pontszerző lenni. Kár ezért a versenyért végre lehetett volna egy jó kis küzdelem hiszen nagyon szoros volt az időmérő.

Gratula Klacsának a győzelemhez! Zero is ismét fontos pontokat hozott a McLarennek neki is gratula!!! Meg mindenki másnak is!


abyss Előzmény | 2008.02.24. 23:13 - #3

Nem túl bizakodva vártam a futamot, mivel nem volt időm tesztelni, ahogy nem volt Malajziában sem, és ahogy nem lesz ezentúl sem.

Az IM-n sikerült egy jó időt mennem, ami pole pizíciós időnek számított, miután Kimi frenetikus idejét törölni kellett.

A x+n-dik rajt-ot jól kaptam el, de mint minden mai rajtnál Klacsa lerajtolt, és elkezdett elszakadni tőlem. Nagyon lassú voltam, és valaki meg is előzött, arra már nem emlékszem ki volt, de az első boxkiállás után visszaszereztem a pozíciómat. Sajnos az autó nem volt túl jól irányítható, nem tudom miért, pedig nem is volt sérült. Próbáltam a maximumot kihozni a kocsiból a 2. etap-ban, hogy utolérjem Klacsát, de ez esélytelennek bizonyult, ezen felül még a gumik is gyorsan elkoptak. Sokat hibáztam, az új sikánnal volt a legtöbb gondom. A harmadik etapban Zero eléggé megizzasztott, amikor elkezdett rám feljönni. 7mp-s előnyöm volt, amiből 1.5mp lett kb a verseny végére. Ahogy elkezdtem gyorsítani A Zero okozta fenyegetés miatt, úgy hibáztam egyre többször, ami jelentős időveszteségbe került.

Mindent egybe véve, elégedett vagyok a 2. hellyel és örülök, hogy meg tudtam tartani a világbajnokságban a vezető pozícióm. Gratulálok Klacsának, aki nagyon ügyesen és hibátlanul versenyzett, és megérdemelten nyert.

 


papi Előzmény | 2008.02.24. 22:52 - #2

A im en utolsó elötti lettem, ami számomra nem volt meglepő.

 

Aztán a rajt valahogy csak elindult  utolsó ként hagytam el az első kanyart mert szándékosan elengedtem egy kicsit a mezőnyt hogy ne legyen galiba, a hondás zolettit üldöztem aki kicsit cirkált elöttem,   majd valahogy egy mekláren meg egy ferarri is kecsúszott majd a kör végén marci is lassult  eggyütt jöttünk a boxba én hamarab tudtamkijönni,  Majd jött a verseny vége ahol megilyedtem mert nem nagyon akartak az emberek jönni a 2. kiállásra, de végül kijöttek és úgy látszott meglsz a 7 hely és a két pont a csapatnak mert norbit össze-vissza törték agy ez a futama tönkrement. Aztán két körrel a vége előtt figyeltem az üzemanyagot ami vészesen elfogyott, volt még hátra egy jó kör mikor kimi utólért kis ökkenéssel element melletem, majd a köt utolsó szektorában kifogyott a benzin az autóból és így feledtam ( nem is tudtam volna mást csinálni :D ).

 

Végülis ez egy fantasztikus futam lett volna a számosra ha nem fogy ki a benya az utolsó körben, nem tom melyk pálya jön d sikereres felkészülést kívánok mindenkinek.


SZLMCL Előzmény | 2008.02.24. 22:39 - #1



[14-1]

 
A-Liga
A liga
INGYENES!
 

 



 

 
Következő esemény

IP: 80.98.112.212:34313

 


 

Webview


 
EzaNap.HU

 
Társalgó (Chat)
 
Számláló
Indulás: 2006-02-11
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
F1 rFactor -A- Liga

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?