F1 RFactor -A- Liga 2011 (RFT2008)  Ło≡o> INGYENES FORMA-1 SZIMULÁTOR BAJNOKSÁG!
A-Liga.hu

Egy vadonatúj bajnokság:

- versenyzői profilok
- ranglisták
- automatikusan frissülő honlap
- örökre dokumentált eredmények

...

csak néhány érv az A-Liga mellett!

START:

2011. augusztus 28.


<<< Az új honlap >>>

<<< Jelentkezés >>>
 

 
F1 rFactor -A- Liga













 
A-Liga Cikkek
 
Bajnokság állása

Egyéni ponttáblázat:

Konstruktőri táblázat:

 
Partnerek



 

        

 Forma 1.wyw.hu - Formula I.

 szimulatorok



 
Hírdetés
 
Szavazás
Tartalom
 
Fórum
Fórumok : 2007/2-es Nyilatkozatok : 13 - Brazil GP Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
vigyuri

2007.11.19. 12:27 -

NnortonN Előzmény | 2007.11.25. 20:17 - #8

grat mindenkinek aki befejezte a versneyt!!!Az időmérő sem volt rossz amit tudtam az ment.Köszönöm HarsHnak hogy ott volt a versenyen jól mentél.A rajt után 1 kis összetűzésem volt vele de komolyabb baj nem lépett fel. Zeroval is jót csatáztunk. Nem tudok hosszasan írni erröl a futamról! :(


Tibike Előzmény | 2007.11.22. 20:59 - #7

Az időmérőn az egyik felvezető körömben hibáztam így a végére egy plussz körre megtankolt autóval mentem ki arra az utolsó 4 körömre!! Ugy láttam elég jól sikerült összeraknom az első gyorskörömet, mert az addig 2. SZL-t megvertem 2 tizeddel és az utolsó gyorskörömben is gyorsabb voltam az addigi időmnél, de már nem tudtam javítani, így a 2. helyről rajtoltam, Gyu mögül, SZL elől! A rajt jól sikerült és 3.-ként fordultam, mivel SZL Gyu-t és engem is lerajtolt, után több körig csak követtem a csapattársam de végül valamilyen módon elé kerültem(legalábbis a Kompjúter ezt mutatta), de végül Gyuri begyorsult és én 5-6 kör után elég jól elkezdtem csuszkálni a kocsival! Kijöttem és száraz gumikat tetettem fel és ezután maradtam a végéig száraz gumikon! Ez nem bizonyult jó döntésnek, mivel többször is kicsusztam, és ennekk köszönhettem az egyetlen szárnytörésemet is!! Így végül 1 kör hátránnyal érkeztem meg a célba a 4. helyen!!!

Korso Előzmény | 2007.11.22. 19:36 - #6

Az időmérő nem sikerült jól erről többet nem is tudok és nem is írok. A futam sem sikerült túl jóra de legalább már nem lépett ki a játékból és legalább célba tudtam érni.Igaz az esős körülmények között vagyis csak vizes volt a pálya nem voltam jó mert nem gyakoroltam egy kört sem vizes pályán.5 kört kapva csak annak örültem hogy be tudtam jönni a 8. helyre és így legalább 1 pontot szereztem.Ennél több nem is sikerülhetett így.A lekörözéseknél próbáltam nagyon figyelni igaz volt egy jó párszor amikor a kocsik eltüntek de próbáltam a lehető legjobb körülmények között elengedni mindenkit ha valakit nem tudtam eléggé jól elengedni akkor utólag is elnézés kérek.Más fontos nem is történ a részemről a versenyen és így nem is írok körökről részletes információt.Gratulálok SZL-nek a győzelméhez és a többi dobogósnak és mindenki másnak is. Sikeres felkészülést a következő futamra a török nagydíjra!!!

Klacsa Előzmény | 2007.11.21. 21:00 - #5

Az időmérőm borzalmasan sikerült hál' égnek.7ik lettem.csak orion és korsó végzett mögöttem.ez azt hiszem hogy az előző időmérőkhöz képest pocsék eredmény lett. ------------------------------------------------------------------------------ ugy döntöttem hogy esős pályán nem próbálok meg senkit megelőzni a rajtnál, majd kicsusznak a többiek, hiszen Mafi beajánlotta a száraz gumit, és szerintem páran választották is ezt.ha nem akkor csak simán gyorsabb voltam náluk :) 7-nek fordultam el és az első körben 3-4 kör után már a 4ik voltam.Itt valamikor egy bmw is lökdösött. Tibike előttem volt, de körről körre hoztam be,Aztán jött Korsó lekörözése ami neki egész simán ment ugy láttam, viszont engem nem engedett el és ezért kicsusztam a célegyenes végi kanyarban, a következő körben utolértem és sikerült is megelőznöm, de akkor már Tibike elhúzott.Aztán ismét rátapadtam és hamar be is hoztam a lemaradásom.Kiment boxba előlem, és a következő körben én is kimentem, de majd 6-7 mpel előtte jöttem ki.Nem tudom mi történt vele. Utána hosszú körökig semmi nem történt velem. SZL kiállása utána rátapadtam mint szőke nő a kirakatra. hosszú körökig üldöztem, majd sikerült meg is előznöm. De aztán nekem is box volt és így visszajött elém. Boxom után semmi nem történt sokáig, majd 5-6 körrel a vége előtt Gyuri állt egy helyben(majdnem nekimentem, ha lehet legközelebb ne ott állj meg xD). Ekkor elkezdtem nyomni neki mint süket a csengőt, de gyorsabb volt és egy hibám után megelőzött.... Gratulálok mindenkinek .... Korsó ellen nem óvok mivel valószínűsítem hogy nem látott. sőt utána mondta is. [1-5 kör megelőztem pár versenyzőt, Futam közepe felé SZL üldözése, vége előtt 6 körrel Gyuri elől menekülés, majd 2 körrel a vége előtt Gyuri megelőzött]

SZLMCL Előzmény | 2007.11.20. 21:49 - #4

Az időmérőn 3. lettem, nem is számíthattam jobb eredményre, hiszen annyi időm volt gyakorolni, ameddig léptünk be a szerverre időmérő előtt. Ha múltkor nincs a Mafi féle Kimi funrace, akkor a pályán se mentem volna ebben az évben a futam előtt. Sejtettem hogy a Ferraiknak jobb a versenysetupjuk is, ezért gyorsulásra állítottam a kocsit és teletankoltam. A telitank ellenére simán lerajtoltam a két Ferrarit szóval megérte, sikerült is elszakadni 4-5 mp-re, de aztán egy lag a célegyenes végén kitett a fűre és Gyuri megelőzött mire visszakászálódtam. Itt még nem aggódtam, mivel sejtettem, hogy az időjárás miatt senki nem választ 1 kiállást az élen. A gond a boxkiálláskor keletkezett, amikor is kanyarodtam rá a boxra, és kaptam egy lagot (nem volt nagy, de épp elég volt hogy beletegyen a falba), szárny le, tolatás, miegymás Gyuri már meg is előzött pedig több mint 10 mp-re volt mögöttem, a boxbkiállás után ismét inter gumikkal mentem, de mivel rohamosan szárazd fel a pálya néhány kör után a szerelőim a fülemre szóltak, hogy tojást fognak sütni a gumikon a verseny után. Ezután szinte minden körben hűtöttem a gumit a vizes részeken, és tudatosítottam a szerelők fejében, hogy mégsem lesz tojássütés. A telitankolt autó és a rossz állapotú gumik ellenére sikerült konstans köröket mennem az egész versenyen, leszámítva az utolsó pár kört amikor már minden elfogyott az autón, és Gyuri jött rám fel mint a talajvíz, de túl messze volt már. Az igaz, hogy nem kicsi szerencsével nyertem, de sztem így is megérdemelt volt a győzelem, mert a falban parkolás nélkül visszajöttem volna Gyuri elé a boxkiállása után, előzni pedig itt sem könnyű (igaz Klacsa? :D) Nem vitatom hogy a Ferrarik gyorsabbak voltak, de a taktikám a helyén volt szerintem és 3 kiállásos takikával nagyon nehéz lett volna befogni, ha egyikünkkel sem történik semmi, mivel elég hosszú a box, plusz még a verseny első negyedében gyorsabb is voltam a vizes pályán a nehéz autóval (valószínűleg jobban tapadt mint a könnyű autók). Sajnálom hogy Zero megint balesetet szenvedett, hiszen nagyon jól ment egész hétvégén! {Rajt, kb. 8-körben a lag kitesz a fűre, első kiállásomkor falban végzem, első kiállásom után 5-6 körrel Klacsa evickélt mögöttem (nekem legyen mondva az evickélés by Palik :D), és ez igy is maradt hosszú idegsejteket felemésztő körökön át, 2 körrel a vége előtt volt egy versenyem az egyik lekörözöttel, kb ennyi}

Zero Előzmény | 2007.11.19. 15:08 - #3

Két kiállásra terveztem ezt a futamot, mivel itt Sao Paolo mellett eléggé hirtelen változékony az időjárás. Amennyiben szükséges, a két tankolás alatt lehet variálni a gumikkal oda-vissza. -- Érdekes, meleg és vizes aszfalt fogadott minket a futamra. Az esős beállítások stabilnak, de lassúnak bizonyultak most, a száraz elég gyors volt, viszont a kanyarokban instabil. Az indulás előtti pillanatban mégis az utóbbi mellett döntöttem. Egy keveset emeltem a szárnyakon és intermediate gumikat tettem fel. Vártam, (ahogy sztem mindenki) hogy majd felszáradjon a tiszta időben a pálya és minél hamarabb száraz papucsokkal lehessen száguldozni. Száraz pályára elég jó beállítást sikerült készítenem, így a negyedik helyre kavilifikáltam magam 1:03.3-as idővel. A száraz verseny-setupom is nagyon jó lett, mivel a privát tesztelések alatt versenyre tankolva is stabilan 1:04 első felét tudtam autózni. Jó reményekkel vártam a futamot, amik aztán a 2. körben szertefoszlottak… :( -- -- A rajt elég simán zajlott le a körülöttem. SZL szerencsésen az élre állt, előttem a két Ferrari, én pedig a 4. helyen tudtam befordulni a rajt után az első kanyarkombinációban. A harmadik kanyar utáni egyenes elején a mögöttem lévő HarsH kipöccintett a bukótérbe és elment mellettem, mintha ott sem lettem volna. (Lehet, hogy nem látta az autómat? A vízfüggönyt azért látnia kellett volna így is!) Szerencsére a gumifallal nem kerültem kapcsolatba és a kis kitérő után az 5. helyre visszaállva tudtam folytatni a versenyzést. Mivel gyorsabb voltam HarsH-nál néhány kanyar után visszavettem a 4. helyemet és a Ferreraik után eredtem. A 2. körben kicsúszott előttem Gyuri, így már a harmadik helyre kerültem. Aztán – szintén ebben a körben - a belső lassú kanyaroknál az egyik jobbos kanyar előtt megint kilökött HarsH. Az autóm megpördült és nekivágódott a gumifalnak és letört a szárny. (Az ő autóján pedig megint nem tört semmi!) Ez már a második eset volt rövid idő alatt, ezért óvast nyújtok be. -- Mehettem a boxba. Nagymértékben taktikát módosítani nem volt értelme, mert még csak 2 kör ment le. Tartottam tőle, hogy az inter gumik két hosszú etapot nem nagyon bírnának ki. Így a tervezett 2 kiállásból 2+1 kényszer lett. A mezőny végére értem vissza e kiállásom után.- – Ezek után monoton körök következtek, szinte semmi említésre méltó esemény nem történt körülöttem és a bakterház környékén sem. Az aszfalt a verseny első felében nem nagyon akart száradni, hátratekintésnél mindig lestem a vízfüggöny nagyságát, ami nem akart kisebb lenni. – Majd ahogy a többi versenyzőnek is elérkezett a tankolás ideje, előrébb tudtam kerülni néhány hellyel. Aztán nekem is eljött a tervezett első, rendes kiállás, ami után megint hátrébb találtam magam. A verseny második felére már kevesebb víz volt a pályán és az ideális ív felszáradni látszott. Ezért a harmadik etapomra száraz gumikat tettem fel. Ezzel már gyorsabb köröket tudtam menni. Sajnos a futam eleji incidensből kifolyólag még így is elég nagy volt a hátrányom a többiekhez képest. Előttem Norton ment, akin körönként tudtam jó egy másodpercet hozni. (Ő előtte pedig HrasH volt). Behozni és megelőzni a futam végéig viszont már nem volt időm. (10 mperc még hiányzott.) Így a 7. helyen végeztem, amivel nagyon nem vagyok megelégedve. Emiatt az összetettben is veszítettem a pozíciómból és a McLaren csapat is kevesebb pontokat könyvelhet el, tehát jogosan vagyok dühös. :) - Sajnos ez már a sokadik verseny, amikor a futam elején balesetet szenvedek más hibájából, és az ebből keletkező hátrány miatt értékes pontokat veszítek a végelszámolásnál. Mivel szoros a csapat- és az egyéni bajnokság is (minden apró pont számíthat), ezért óvást nyújtok be a kilökéseim miatt a liga megfelelő rovatában. Nem tartom szerencsésnek, hogy C ligás újoncokat hoznak a ligánkba a bajnokság második (kiélezett) részére, akik aztán tapasztalatlanságuk révén baleseteket okoznak a jó helyezésekért küzdő felek között. Nem HarsH-al van személy szerint problémám, csak most már egy kicsit elfogyott a cérna. :) (Jó volna, ha szabályozva lenne, hogy az A*ligába csak olyan versenyző kerülhet be ezután, aki már egy teljes évadot, versenyzett egy másik ligánkban.) --- - Gratulálok a dobogósoknak! ________________________________________________________________________________________ *** Fly McLaren! ***

vigyuri Előzmény | 2007.11.19. 12:32 - #2

Az időmérőt 1 körrel is magabiztosan nyertem volna, hála a sikeres felkészülésnek és a csapatnak, valamint a felkészítőimnek. Örülök, hogy a Ferrari indulhatott az első sorból.

A futamon az első néhány körön csúszkált az autó, de ahogy száradt fel a pálya, én lettem messze a leggyorsabb, ebben közrejátszott a 10 9 9 9 -es 3 kiállásos taktikám is. Az utolsó etapomra már száraz gumikat kértem, amivel hasonlóan tudtam menni mint az addigi intermedietekkel. Izgalmas futamom volt, tudtam, hogy enyém lehet a győzelem, de 5 körrel a vége előtt elkezdett szaggatni a játék kegyetlenül, ami mostmár kiderült valószínűleg a futva maradt NOD32 automatikus frissítése miatt volt. Leraktam a tálcára a játékot, mert nem láttam még a pályát se, értelemszerűen meg is álltam. Nem volt egy kellemes érzés. Mire újra elindultam már csak a 3. hely maradt. Klacsa néhány másodpercre volt tőlem, de ezt könnyedén ledolgoztam és át is verekedtem magam rajta. SZL még mindig több, mint 20 mp-re volt tőlem, amit csak 14re tudtam lecsökkenteni a maradék 4 kör alatt... Sajnálom, hogy így alakult. Egy valamit tudok ígérni a csapatnak, azt hogy idén a Ferrari lesz a bajnok. Remélem Törökországban a dobogón 2 Ferrari és egy Renault lesz. Ezért mindent el fogok követni. Sikeres felkészülést!

Nem sok izgalmas dolog volt a futamon részemről, talán 5-6 körrel a vége előtt a nagy szaggatás, és utána a vadKlacsa levadászása az égről.


vigyuri Előzmény | 2007.11.19. 12:27 - #1



[8-1]

 
A-Liga
A liga
INGYENES!
 

 



 

 
Következő esemény

IP: 80.98.112.212:34313

 


 

Webview


 
EzaNap.HU

 
Társalgó (Chat)
 
Számláló
Indulás: 2006-02-11
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
F1 rFactor -A- Liga

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?