F1 RFactor -A- Liga 2011 (RFT2008)  Ło≡o> INGYENES FORMA-1 SZIMULÁTOR BAJNOKSÁG!
A-Liga.hu

Egy vadonatúj bajnokság:

- versenyzői profilok
- ranglisták
- automatikusan frissülő honlap
- örökre dokumentált eredmények

...

csak néhány érv az A-Liga mellett!

START:

2011. augusztus 28.


<<< Az új honlap >>>

<<< Jelentkezés >>>
 

 
F1 rFactor -A- Liga













 
A-Liga Cikkek
 
Bajnokság állása

Egyéni ponttáblázat:

Konstruktőri táblázat:

 
Partnerek



 

        

 Forma 1.wyw.hu - Formula I.

 szimulatorok



 
Hírdetés
 
Szavazás
Tartalom
 
Fórum
Fórumok : 2007/2-es Nyilatkozatok : 08 - USA GP Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
SZLMCL

2007.10.23. 22:33 -

Korso Előzmény | 2007.10.26. 23:20 - #9

Az időmérő nem sikerült jól,de nem is számítottam jobbra mert 1 kézzel a nyilaknál mentem és ez teljesen szokatlan volt A rajt nem sikerült jól száraz gumival a szakadó esőben.Nagyon szenvedtem a körülmények miatt,és boxba is jártam rendesen.Szerencsémre azonban Fisicho kiállását követően a 8. 1 pontot érő helyet meg tudtam szerezni.Körülbelül ennyi történt,gratulálok Tibinek és a másik két dobogósnak és persze mindenki másnak is!!! Mindenkinek sikeres felkészülést a következő futamra a francia nagydíjra!!!

Fisicofan Előzmény | 2007.10.25. 21:47 - #8

Az időmérő edzésen sikerült a lehető legjobb pozíciót megszereznem, így idén másodszor indulhattam a csapattársammal a 2. sorból.

A versenyről nincs sokminden amit mondhatnék, az esőben egyik gumi sem működött, a száradó pályán pedig nem tudtam menni valamiért, akármilyen gumit próbáltam egyik sem működött akkor sem, így aztán inkább feladtam a versenyt, mert bár 1 pontot szerezhettem volna mindenképp, de annyit szenvedni nem érte volna meg. Pályafutásom alatt az első versenyem volt amit hiba miatt, vagy saját elhatározásból feladtam.

A pechszéria tehát tovább tart, ráadásul most Klacsának sem sikerült kiemelkedőt teljesíteni. Amennyiben a következő három futamon is ilyen szerencsétlenség-sorozatok érnek, akkor az idénre feltehetően abbahagyom a versenyzést, és csak jövőre térek vissza, de jelenlegi csapatomat természetesen a kihagyás alatt is segítem.

Most rövid idő alatt három futamunk is lesz, amitől azt várom hogy végre nem én leszek az akinek minden mozdulata rosszul sül el, és szeretnék ismét a dobogóért harcolni.

U.i: Gratula Tibinek és az egész Ferrari teamnek, hiszen kettős győzelmet szerezni valóban szép eredmény :)


n.a. Előzmény | 2007.10.25. 17:32 - #7

Az időmérőn az 5. helyet szereztem meg( az eddigi legjobb időmmel), erről mást nem tudok mondni! A rajt nem sikerűlt olyan jól mint szerettem volna, mert a száraz gumik, vizes pályán nem tapadtak eléggé, de a 2. vagy a 3. lehettem! az elő kanyarig azt hittem be is fordulok simán, de kiütöttek (a csapattársam) szerencse a kocsi nem tört! a futm végén a 3. lettem! Gartulálok az Tibinek a jószereplése miatt(meg mindenkinek)! Most többet nem(de jó lenne) irok mert nincs sok időm a suli miatt! Jó felkészülést mindenkinek!

vigyuri Előzmény | 2007.10.24. 19:05 - #6

Remekül sikerült az időmérőm, hisz az első sorba kvalifikáltam magam, megfutottam a hétvégém legjobb idejét. Nem mertem kockáztatni, ezért száraz gumikkal indultam, amit sajnos 2 kör után ki is kellett cserélni. Eső lett. Esőben a gumijaim mindig szétkopnak 5 kör alatt... Amint láttam, hogy elállt a 36 körös verseny 18. köréntől már a vizes aszfalton is száraz gumikkal mentem. Ahogy száradt az ideális ív, úgy lettem egyrecsak a leggyorsabb, hátulról küzdöttem magam felfelé, de sajnos néha vízre csúsztam, akkor szinte korcsolyáztam csak. A végén nagyon belehúztam, aminek meglett az eredménye, egy Ferrari kettősgyőzelem. Sok sikert mindenkinek a felkészüléshez.


Tibike Előzmény | 2007.10.24. 18:09 - #5

Az időmérő jobban is sikerülhetett volna hiszen 8 tizedre voltam csak az elsőtől és így is csak a 7. helyet tudtam megszerezni, de nem csüggettem és kitűnő taktikával készültem a futamra (mikor még azt hittem hogy száraz futam lesz). Amikor a futam előtti készülődések voltak Felhős időjárás volt viszonylag nagy hőmérséklettel párosítva, de nem is tudom miért, de az Intermediet-gumival hajtottam a pályára és ez jónak bizonyult. A 7. helyről nem vártam nagy csodát a rajtnál, de szeretem az esőt és így nekem élvezet esőben vezetni, jó volt a rajtom: kirobbantam a rajtkockámból és egy ideig árnyékként követtem Sennát aztán áthúztam a túloldalra és Gyurit is sikerült megelőznöm. Az első kanyar után már az első helyen álltam(először nem hittem el) szorosan mögöttem SZL jött de ő aztán a kör közepén hátrébb szorult és Zero állt be stabilan mögém és a futamon felváltva adogattuk egymásnak az első helyet. 18 kört interrel és 18 kört szárazgumival mentem. Volt egy-két kisebb nagyobb hibám a verseny alatt, de a lekörözéseknél is volt fennakadásom(Norton,SZL) de kiemelem Korsot aki ha látta hogy jövök szinte fejvesztve lassított és állt félre, ezt ezúton is köszönöm. A verseny vége előtt 10 körrel azt láttam hogy a csapattársam valami módon feljött a 2. helyre és már csak azon imádkoztam, hogy ez is legyen a befutó, és bejött. Gratulálok a Ferrarik remekléséhez és Senna 3. helyéhez is. Klacsának és Fisinek máskor több szerencsét kívánok.

Zero Előzmény | 2007.10.24. 14:54 - #4

Az időmérőn nem tudtam a legjobb időmet hozni, mert kevés volt rá a lehetőségem. A kiírt 12 kör valójában csak 6 gyors kört takar. (Legalábbis nálam) De ez nem is nagyon zavart, mivel számtalanszor volt már rá példa (és most is), hogy a rajtrács hátsó fertályáról is lehet nyerni, illetve az első sorból is lehet bukni egy-két szerencsétlen (rajt)balesetből kifolyólag – --- Ne számítottam itt Indianapolisban esős futamra, így esős setupot nem is csináltam. Bár, ha lett volna, akkor sem azt töltöttem volna be az indulás előtt. Az időjárás jelző (és előrejelző) felhős időt mutatott, aránylag magas aszfalthőmérséklettel. A boxból kikandikálva viszont néhány gyenge villámlás is látszott a borús égen. Ebből gondoltam, hogy egy kis eső is lehet. Így intermediate gumival indultam el, de a száraz beállításokkal. A rajt után rögtön érezhető volt az eső „áldásos” hatása. Az autók vízfüggönyt húztak, és az első egy-két kanyarig szakaszosan is mozogtak. A rajt után az egyik Renault ment előttem, majd az 1. kanyar bejáratánál a semmiből megjelent közvetlenül előttem két BMW-is, akiket így sajnos meglöktem és kicsúsztak. Elnézést kérek tőlük, ebben a szituációban sajnos nem tudtam volna elkerülni a koccanást! (Szerencsére nem sérültek az autók.) – -- Az első kör megtétele után a 8. helyről a 3-ra jöttem fel, mivel sokan kimentek gumicserére. Bár, így köztes esőgumival is elég nehéz volt irányítani az autót, mert a tapadás szinte minimális volt. Nem akartam beiktatni egy plusz kiállást, mivel jó volt a versenypozícióm. Úgy döntöttem, hogy ha belepistulok is, lenyomom ezt az első etapot így csúszkálva, mivel a többiek jóval mögöttem jártak még. Bíztam benne, hogy a pálya száradni fog és az inter gumik majd jobban fognak muzsikálni. Hát ez nem egészen alakult így. :( Az első (tervezett) kiállásomnál nem változtattam a gumikat, csak az első szárnyat állítottam a legmeredekebbre. Az autó vezethetősége nem sokat javult így sem a második etapban, mivel a száraz pályára volt a setup. Utólag a hátsó szárnyon, a rugózáson, a differenciálműn és a kipörgésgátlón már nem lehet állítani. Kis hátsó szárnnyal mentem, ezért az autó hátulja folyton ki akart törni a kanyaroknál még enyhe gázadás hatására is. Monszunszerű volt a pálya állapota. Aztán az ideális ív száradni látszott, de a vezethetőség nem igazán lett jobb. Ennek ellenére a harmadik helyről a másodikra jöttem fel, és volt, hogy az első helyen is autóztam. A második etapom végére a tapadás radikálisan csökkent, valszeg a gumikopás miatt. Így volt, hogy egy kör alatt kétszer is piruetteztem. Szerencsére ez az aszfalton történt, így nem sok időt vesztettem, bár elég veszélyes mutatvány volt. A második kiállásomat emiatt két körrel előrébb hoztam és esőgumikat tettem fel a jobb tapadás reményében. A kiállás előtt a tankolandó üzemanyag mennyiségét is átállítottam jó két körrel többre, hogy az utolsó etapomban elegendő legyen. (Ennek ellenére mégis csak annyit tankoltak, amennyi eredetileg volt beállítva.) Az esőgumik egy kicsit jobban tapadtak, nem vonaglott annyira az autó hátulja, mint korábban az intermediattel, de így is nagyon óvatosan kellett vezetni. A pozícióm az utolsó etapban a 2. és az 1. hely között váltakozott, és volt, hogy több körön át vezettem a versenyt Tibike előtt. Abban bíztam, hogy a kevesebb üzemanyag is elég lesz a befejezésig, mivel talán kevesebbet fogyaszt úgy az autó, hogy kicsit lassabban megyünk és nincsenek erős kigyorsítások. Nem így lett. Az utolsó előtti körben láttam a kijelzőn, hogy egy körrel kevesebb a benya a verdában. A vezethetőség most is nagyon leromlott (akárcsak a második etapom végén) vélhetően a gumi túlmelegedés és -kopás miatt. A 6. kanyarban már alig reagált a kormánymozdulatra, csak korcsolyázott tovább egyenesen, mintha jégen mentem volna. Kicsúsztam a 2. helyről, jött a kavicságy, majd a gumifal és a szárnytörés. Itt ketten már megelőztek. Összeszedtem a McLarent és irány a box. Az idő alatt, amikor kiálltam tankolni (még 4,5 litert) és szárnyat vételezni, még ketten hagytak le. A 6. pozícióba kerültem, így vágtam neki az utolsó körnek. Az 4-5. kanyarnál az előttem száguldozó Klacsa is kirepült szinkronhiba miatt, így visszakaptam tőle egy pozíciót. Az 5. helyen értem célba. --- Sajnos most úgy alakult, hogy az előkelő hely, a dobogó, amit a verseny nagy részében őriztem, vigyáztam, egy kör alatt elszállt. Nem örültem neki. :-( De hát technikai és vezetői hibák mindig voltak és lesznek is – ez is hozzátartozik a küzdelemhez, és ezért nem tekinthető egyetlen verseny sem előre lefutottnak. – -- - Gratulálok Tibikének a győzelemhez! Nagyon megérdemelte, mert az egész verseny alatt jól ment és az élen járt. Továbbá gratulálok mindenkinek, főként a másik két dobogósunknak, akiknek a kitartásuk meghozta a szép eredményt a futam végére! :-) - ____________________________________________________________________ *** Fly McLaren! ***

Klacsa Előzmény | 2007.10.23. 22:56 - #3

gratulálok a dobogósoknak! nem írok színesen mert szar kedvem van, és el vagyok teljesen keseredve... ami az időmérőt illeti az első sorból akartam indulni mivel az kvali előtti szabadedzésen 1:03.027-es időt mentem és elvileg ez volt a legjobb idő az A ligában... ennek ellenére a 3ik helyet szereztem meg... a futam pocsékul kezdődött... elkezdett esni, szárazzal mentem ki hogy férfi legyek... baszhattam , mert amikor már felálltunk a rajtrácsra már akkor esett az eső, az első körben mentem kereket cserélni de a SZL-hez hasonlóan mindenféle esőgumit kipróbáltam ami van a játékban kb 10 kör alatt...aztán amikor elkezdett száradni a pálya akkor sikerült az inter gumikkal nagyon jól mennem ami meg is látszik a leggyorsabb körökön... a végére sikerült a renault-ot a 4ik helyre feltornázni(igaz nem csak rajtam mult), de aztán ezt a nagy szenvedést 1 mp alatt lerombolta 1 büdös szinkron ami miatt a kerekem leért picit a fűre és már csapódtam is a falnak, mivel ez az utolsó körben történt ezért elengedtem zero-t és becammogtam a 6ik helyen... jelzem ezennel feladtam a dobogóért való küzdelmemet és a legtöbbet fejlődő pilóta címért sem küzdök tovább, megpróbálok jól szerepelni és annyi...

SZLMCL Előzmény | 2007.10.23. 22:42 - #2

Hát nem az élete versenye volt a mai a McLaren Mercedes csapatnak, ami engem illet az időmérő jól sikerült és az első helyről indulhattam. A versenyen viszont elkezdett esni az eső, gondoltam még elég lesz a száraz gumi, 1 kör után kiderült hogy tévedtem és mehettem be kerékcserére, ezután 12 kör távlatában kipróbáltam az összes esőgumit és egyik sem volt jó, annyira csúszott mindegyik hogy nemigaz valószínűleg beállításaim miatt. Nagykár hogy épp itt eredt el az eső, mert száraz körülmények mellett nehéz lett volna megfogni a McLareneket ugyanis a versenysetup érdekes módon megtankolva jobban volt vezethető a középső részen mint üres tankkal. Miután végigpróbáltam a gumipalettát ismét szárazat tettem fel, és túl is tankoltam az autót rendesen ami miatt belassultam és egy idő után ez sem tapadt már annak ellenére hogy a pálya szárad. Mind1 legalább megint férfi lettem mint Webber:D Végére megint ki kellett mennem és csak 6 körre tankoltam ami még annyira sem tapadt mint a telitankolt és Klacsa is megelőzött, igaz nem teljesen előzött hanem átment rajtam, de erről nem tehetett. Végén csapattársam kárára 1 helyet sikerült javítanom, bár nem tudom mi történt vele sajnálom mert nagyon jó helyen autózott egész verseny alatt. A verseny krónikájához hozzátartozik hogy 2szer falnak is mentem lag miatt, de egyáltalán nem volt olyan vészes mint amire számítottam. Gratula a Ferrarisoknak a kettős győzelemhez, főleg Tibikének aki nagyszerűen versenyzett végig és a taktikát is eltalálta! UI: jókat csatáztam elején Sennával, középső részen Gyurival végén meg Klacsával, csak kár hogy az eredmény nem lett az igazi mert amúgy jó verseny volt, főleg mikor Gyurival kb 3-4 szer adtuk át egymásnak a helyet kicsúszás miatt :D

SZLMCL Előzmény | 2007.10.23. 22:33 - #1



[9-1]

 
A-Liga
A liga
INGYENES!
 

 



 

 
Következő esemény

IP: 80.98.112.212:34313

 


 

Webview


 
EzaNap.HU

 
Társalgó (Chat)
 
Számláló
Indulás: 2006-02-11
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
F1 rFactor -A- Liga

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?