F1 RFactor -A- Liga 2011 (RFT2008)  Ło≡o> INGYENES FORMA-1 SZIMULÁTOR BAJNOKSÁG!
A-Liga.hu

Egy vadonatúj bajnokság:

- versenyzői profilok
- ranglisták
- automatikusan frissülő honlap
- örökre dokumentált eredmények

...

csak néhány érv az A-Liga mellett!

START:

2011. augusztus 28.


<<< Az új honlap >>>

<<< Jelentkezés >>>
 

 
F1 rFactor -A- Liga













 
A-Liga Cikkek
 
Bajnokság állása

Egyéni ponttáblázat:

Konstruktőri táblázat:

 
Partnerek



 

        

 Forma 1.wyw.hu - Formula I.

 szimulatorok



 
Hírdetés
 
Szavazás
Tartalom
 
Fórum
Fórumok : 2007/2-es Nyilatkozatok : 06 - Monaco GP Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
SZLMCL

2007.10.07. 23:15 -

Fisicofan Előzmény | 2007.10.10. 11:43 - #11

Időmérő edzés:

Erről nincs sokminden amit írhatnék, az időmérő legelején üzemanyagbugom lett, majd miután ezt jeleztem, le is dobott a szerver. A warm up-on SZL-ék megengedték hogy teljesítsek két mért kört, amit szeretnék megköszönni. Bár így már nem igazán tudtam jó kört menni, mindenki ki-be lépkedett, és mindenki beszélgetett, dehát ez van :). Így aztán  talán legrosszabb idei időmérő eredményemet értem el a 8. hellyel.

Verseny:

Annyira nem is bántam hogy a végéről indultam, mert reménykedtem hogy kimaradhatok az első kanyarbeli balesetekből. Sajnos ez nem sikerült, már nem tudtam megállni a kanyar elején és elvesztettem a vezetőszárnyamat, majd mikor elindultam egyszercsak elkezdtem a levegőből lefelé zuhanni :).

Kimentem a boxba, lecseréltem a szárnyamat, majd a következő húsz körben kb. 12-13-szor mentem boxba legalább, mert mindig a kanyarokban jött a szinkronizálás. Majd még az esővel is hátrányba lettem, a monszungumi ugyanis nem jött be. Ekkor nagyon magam alá kerültem mert az előttem lévő Tibikéhez képest 1 kör hátrányban voltam...

Majd kb a 20. körtől mintha minden megváltozott volna, jókor jöttek a szinkronok, és folyamatosan egyre közelebb értem az előttem lévőkhöz. Az egyik tankoláskor Fakyval és Tibikével együtt értem, és már körhátrányban sem voltam, így kemény csatába kezdtem. Fakyval több mint 1 körig harcoltam, majd nagynehezen sikerült lenyomnom, de Tibike ekkorra már 10-15 mp-re volt előttem. De azért nem bánom mert tényleg jó csata volt Fakyval.

Elárulom, azért imádkoztam az utolsó körökben hogy történjen valami Tibivel ami miatt boxba kell mennie, és esetleg elé kerüljek (bocs Tibi, de ez így szokott lenni :P). Ez nem jött be, így aztán 5. helyen értem célba, 2 kör hátrányban a Mekikhez képest.

Gratulálok Zeronak az első győzelméhez, és méginkább Klacsának akinek végre sikerült a dobogón végezni. Mindketten nagyon megérdemelték már :).

Kanadában sajnos rossz eredményre számítok, mivel az eddigi teszteken még 1:10 alá is nehezen sikerült bemennem, de azért igyekszem minnél jobban szerepelni. Jó felkészülést, találkozunk a tengeren túlon :).


Tibike Előzmény | 2007.10.09. 17:43 - #10

Időmérő:

Az időmérőm ugy sikerült ahogy terveztem és szerintem a maximumot kihoztam a kocsiból, de Kanadában a rajtrács elejét célzom meg.

 

Verseny:

A rajtom jól sikerült és mindenkit láttam hál' Istennek, de az első kanyar szinte mindenkit megbabonázott és csak Fakynak maradt fennt a szárnya, az első kör végén forgalmi dugó alakult ki a boxutcában, de sajnos a csapattársamra nem számíthattam mert bug-hiba miatt nem állt rajthoz. Szal visszatérve a versenyre 2.-ként jöttem ki a boxból és a 3. helyre jöttem vissza Faky és SZL mögé. A Ferrarival semmi gondom nem volt a futam alatt de jópárszor megismerkedtem a boxutcával és megismertem hírességeket is mint pl.: Baumgartner Zsolt, Wéber Gábor és még sokan mások :D:D... Kétszer tul rövidre vettem az alagut végi féktávot, kétszer pedig nem tették fel a vezetőszárnyam és így kénytelen voltam még1* kiállni. Az eső nem volt váratlan számomra és esőben a két McLaren után én voltam a leggyorsabb, de sajnos jöttek a vezetői hibák. Így a Renault pilótája Klacsa ért be 3.-ként és én 4.-nek. Gratulálok Zeronak első győzelméhez, Gyu-nak pedig fel a fejjel.

Kanadában jön a viszavágó!! :D

(Köszönöm Klacsának a színes írást :D:D:D)


Klacsa Előzmény | 2007.10.09. 15:34 - #9

Sziasztok előszőr is szeretnék gratulálni Zeronak, Szlnek, és mindenki másnak aki be tudta fejezni ezt a futamot...utána szeretnélek titeket elküldeni innen  msnre vagy fórumba... inkább fórum mert sztem mindenki kiváncsi erre a témára...és még annyit hozzászólnék hogy szerintem mindenkinek igaza van részben......

 

IDŐMÉRŐ:

nos az időmérőm pocsékul kezdődött mert nagyon rossz időket mentem...maradt 3 köröm(vagyis 1 gyorskör) hogy javítsak és majd 1 mpel megdöntöttem és így 1:07:840 lett az időm... Gyuri még futot egy kört ami 2 ezreddel volt jobb mint az enyém(enyhe szivroham) de kiderült hogy belecsuszott egy levágásba...emiatt hátrasorolásban részesült... így a saját csoportom második helyén végeztem Zero mögött, a teljes mezőnyben pedig a 4ik helyre volt elég....

 

Kicsit furcsán álltam a versenyhet, mivel Senna az elején leszögezte, hogy nem fog vigyázni senkire, mert ő hudemilyenrohadtnagy rajtoló... általában valóban jól rajtol ugyanakkor szerintem ezt itt nem kellett volna hangoztatni...

miután a lámpák elaludtak, jól kaptam el a rajtot megpróbáltam bebújni Zero mellé de nem sikerült, elvettem a gázról a lábam és elgurultam a kanyarig(hátha így megúszom), sikerült is befordulnom amikor is Senna a jó Isten tudja miért de gyorsan jött az első kanyarba ahol eredetileg is torlódás volt mivel sem Máté sem SZL nem tudott bekanyarodni... Tehát nekem sikrült törés nélkül megusznom az első kanyart aztán jött Senna... Félreértés ne essék nem haragszom, mérges sem vagyok, csak szeretném azt hogy mindenki felfogja hogy NEM MINDEN AZ ELSŐ KANYARBAN DŐL EL...lehet hogy kicsit nagyképűnek hangzik de ha ez a baleset nincs akkor talán megnyerhettem volna ezt a futamot, ugyanis a kör végén Fisicofan-nal egyszerre értünk a boxhoz ahol is előreengedtem mivel mégiscsak ő az első számú pilóta nálunk... így meg kellett őt várnom, mivel a mi boxunk a második, ezért én beálltam Zero mellé szotyizni, szerencsére senki nem jött mögöttem már...

amikor eleredt az eső nekem pont letört a szárnyam így azt hittem hogy kellemetlent a hasznossal köthetem össze de nem így történt...bementem gumikért és esőst raktam fel, majd boxutcalimiter miatt StopandGo-t kaptam, és az első kanyarkombinációban letört a szárnyam... így végigmentem csuszos esősgumikon egy kört szárny nélkül--> stopandgo --> még egy kör esőgumin szárny nélkül--> aztán felraktam az Inter gumikat + szárnyat és csuszkálás nélkül szinte szárnyaltam a Renault-val... több embert megelőztem és még pár szárnytöréses kiállás után végül sikerült a harmadik helyen autóznom... amikor ismét beütött valakibe a ménykű... Ez Faky volt... pont jöttem ki a boxból amikor ő is arrafelé járt és üldözött valakit... sikerült visszaérnem elé (hozzátenném körhátrányban volt), amikor is kilökött az egyik kanyarban...nagyon ideges lettem mert Norton megelőzött és mivel a vége felé jártunk ezért elveszni látszott a dobogóm egy ilyen figyelmetlenség miatt... szerencsémre ő is hibázott ezért sikerült a 3ik helyen célba érnem... mivel láttam hogy Tibike több mint egy percre van tőlem, Zero pedig már kört adott (szeretném jelezni hogy az alagútnál elengedtem) ezért visszavettem a tempóból és kényelmesen beértem a harmadik helyen, aminek végtelenül örülök mert tényleg pályázni szeretnék az év legtöbbet fejlődő pilótájára de egyelőre ez csak időmérőkön látszik meg...Remélem mostmár tényleg rendben lesz és sikerül előrébb jutnom a tabellán...

Mégegyszer Gratulálok Mindenkinek.

Kanadában is jól szeretnék szerepelni habár a héten nem igazán lesz időm tesztelni...bízom benne hogy megint szerencsém lesz...


SZLMCL Előzmény | 2007.10.09. 13:44 - #8

Azt mondjuk nem értem hogy miért nem indultál el alap setuppal, itt aztán teljesen mindegy lett volna milyen setuppal mész, a tiktikát, szárnyakat, gumit meg menet közbe is lehet állítani, olyan tavaly kétszer is előfordult velem hogy új szerver volt és elfelejtettem betölteni a setupot és mégis végigmentem, de ha nálad ilyen bug volt akkor is ugyanaz az eset, ettől még nem kell kilépni. Kicsit hasonló eset ami Ausztráliában történt velem az időmérőn, amikor 13 kört mentem. Nem tehettem én se róla mert előző szezonban nem is engedett több kört menni a gép mint amennyi engedélyezve volt, ennél fogva egy biztos pole pozíció lett oda amit nem kaptam vissza később, szóval így ez is bugnak tekinthető. Amikor én lemondtam a pontokról akkor azért tettem mert azt hittem hogy a gép lépett ki neked és nem te... de így azért átgondolandó a dolog, mert végülis végigmehettél volna alap setuppal is. Meg aztán az szinte hihetetlen számba menne ha a netem miatt idén minden versenyt befejeznék és akkor meg neked kellene lemondani a pontokról ha kvittek akarunk lenni (és még az sem lehetetlen hogy több versenyző is csatlakozik az élmezőnyhöz és a végelszámolásnál olyan szövegek lennének ami helyezésekről döntene, hogy "dehátén annakidején lemondtam x pontról..."), szóval sztem igaza van Zeronak és valószínű mégse mondok le a pontokról, mert így ez nagy hátrány nekem, mert ha nem is 8 pontot de 3-at 4-et sztem hoztam volna rajtad most mivel gyorsabbak voltak a McLarenek ezen a pályán. De azt a 4 pontot ami így a különbséget jelenti sztem alap setuppal is megszerezhetted volna, és az nem az én vagy a játék hibája hogy nem indultál el. Senkinek nem lesz idén sem olyan szezonja, hogy semmi nem fog történni vele. Szóval bocs de ennek tükrében mégse mondok le sztem a pontokról, bár azért kiváncsi vagyok mi a véleményed erről.

Zero Előzmény | 2007.10.09. 11:41 - #7

Gyuri: Sajnos máskor is előfordult már az onlájn versenyek történetében, hogy vki technikai problémák miatt nem tudott belépni vagy elindulni a versenyen. És vélhetően lesz is még ilyen gond. Bár, reméljük, minnél kevesebb! -- Kiszálltál a rajt előtt, elköszöntél, kiléptél, utána meg, amikor már ment a verseny, vissza akartál jönni, meg új rajtot kérni. Hogy is van ez...? -- Ha legközelebb SZL nem tud elindulni egy futamom, vagy nethiba miatt kiesik, akkor Te is lemondasz a pontjaidról? És ez így megy majd az évad végéig oda-vissza? :) Hát, Ti tudjátok...! Ez nekünk csak jó, mert szépen, apránként fel tudunk zárkózni majd mögétek a tabellán. :-)) - - - (Elnézést kérek mindenkitől, hogy a nyilatkozat rovatba írtam egy fórumba "illő" választ! De úgy gondoltam, hogy ehhez a versenyhez (is) tartozott ez az ügy.)

vigyuri Előzmény | 2007.10.09. 10:27 - #6

Az időmérőn a vártnál rosszabbul teljesítettünk, a Ferrariké csak az 5. és a 6. hely lett. Ezen a pályán számítottunk valamelyest visszaesésre, de rémálmomban sem gondoltam volna, hogy már el sem tudok rajtolni. Sajnos a setupot nem töltötte be és alapbeállításokkal, alapstratégiával, 65 liter üzemanyaggal dobott ki mindenáron a boxból. Az UJ RAJTOT KEREK felirat helyett én egy nem megfelelő közlésmódot választottam, majd erre nem is figyeltek, ami jogos is. Végül így nem indultam el és elhagytam a szervert.

Zeroval viszont nem értek egyet, mert amit eddig felépítettem, az a 7 pont előny most 1 pont hátránnyá válhat egy ilyen miatt. SZL sokkal sportszerűbb ennél, ezért a pontjairól lemond, hogy egyenlő esélyekkel folytassuk a további küzdelmet. Úgy gondolom ez volt a legjobb és legsportszerűbb megoldás részéről is. Köszönöm.

A konstruktőri pontokat véleményem szerint természetesen tartsa meg a Mclaren, bár itt is jogtalan lemaradásunk akadt. Ezt a Kanadai Nagydíjon szeretnénk is helyreállítani.

Gratulálok Tibikének a jó versenyért, és sok sikert mindenkinek a felkészülések alatt. Valamint köszönöm SZL-nek a sportszerű magatartását!


Zero Előzmény | 2007.10.08. 16:39 - #5

(Elnézést kérek mindenkitől, hogy kicsit hosszúra sikeredett ez a nyilim. Próbáltam mindent leírni, ami történ ezen a versenyen, és annak árnyékában.) --- Nagyon köszönöm a gratulációkat!! :-) -- Az időmérőn sikerült elég jó eredményt elérnem, így a 3. rajtnégyzetből indulhattam. A rajt után a már eddig „sajnos megszokott” dolgok történtek. Eltűntek az autók egy rövid időre. A célegyenes végén lévő enyhébb, jobbos kanyarban éreztem egy rántást, ütést az autómon. (Nem tudtam, hogy nekem jöttek vagy én koccoltam meg valakit.) Majd ezután hirtelen megjelent a több kocsi is mellettem és fölöttem is, szinte egy kötelékben. Röviddel a megjelenésük után alá is hullottak és jókora borulásokat okoztak egymásnak, és így nekem is. Szerencsére az első szárnyam itt nem tört le, így aránylag kis időveszteséggel folytathattam a városnéző utamat Monte Carlo-ban. Az első kör vége felé a Rascaz-kanyarnál kicsit elmértem a féktávot és a fal gyengéden lepöccintette a szárnyat a McLaren-Skodámról. Rögtön a boxutca felé vettem az irányt, de ott már szinte tömeg volt, hemzsegtek az autóversenyző sporttársak a soron. Láttam, hogy SZL is bent áll a boxban, így az utca bejáratánál félreálltam, húztam egy sorszámot és beálltam a sor végére türelmesen, rágyújtottam, szotyiztam, vattacukor stb… Mivel a mi boxunk volt az első a soron, elfelejtettem a leálláskor benyomni a boxutca-limitert. A kocsi javítás után induláskor átléptem a sebességhatárt, így kaptam rögtön egy Stop&Go büntit. Ezt a soron következő kör végén mindjárt le is róttam. Pár körrel ezután jött egy lagg az alagút végi sikán előtt. Ez a lagg hirtelen átsegített a sikánon, úgy hogy kanyarodni sem kellett. Erre kaptam még egy Stop&Go-t a pálya levágásáért. Ezt is mindjárt letöltöttem. Mindezek eredményeként utolsóként eredtem a mezőny után, úgy ahogy ez eddig is szokott lenni. Gondoltam, hogy a második verseny óta tartó pech-sorozatom most is folytatódik, ahogy illik… -- Két tankolásra terveztem a futamot (a plusz 2 Stop&Go és a szárnycsere nem volt benne). Valószínűleg a többieknek sem! Aztán néhány kör megtétele után láttam a kijelzőn, hogy előrébb kerültem néhány hellyel. A 8. kör környékén megváltoztak a fényviszonyok és nedvesedett az aszfalt. (Vagy az eső kezdett el esni vagy a locsolókocsit küldek végig a pályán a helyi városüzemeltetők.) Volt még 4 köröm a rendes kiállásig. Mivel az autó viselkedésében még nem tapasztaltam nagy változást, így nem csináltam előrehozott kiállást és taktikamódosítást. Óvatosabban, de lenyomtam még azt a négy kört száraz gumival. Közben megint néhány helyet előrébb kerültem. Ezt a monacoi boxutca népszerűségének tudhattam be, mivel sokan és gyakran látogatták a legkülönbözőbb okokból kifolyólag.:) Az első „valódi” kiállásomnál intermediate gumira cseréltettem a szárazakat. A második etapban ezzel egy kicsit jobban tudtam menni. Ekkorra a mezőny már szétszakadozott, így senkitől sem zavartatva tudtam körözni a 2-3. helyen. Jók voltak a beállítások az autómon és jól fel tudtam venni a pálya ritmusát is, nem hibáztam többet, szárnyalt a McLaren - így élvezetes volt autókázni. (Sikerült a 2. leggyorsabb kört megfutnom) Később a 2. helyre kerültem. SZL volt előttem több, mint fél perccel. Az utolsó kiállásom is menetrend szerint zajlott. Fent hagytam az inter gumikat, nem mertem a szárazat bevállalni, holott az ideális ív már száraznak tűnt. Aztán csapattársam utolsó kiállása miatt eléje tudtam kerülni 2-3 másodperccel, így átvettem a vezetést a versenyben. :) Ezt a távolságot tudtam is tartani előtte körökön át, egészen addig, míg egy kissé botladozó BMW (Senna) meg nem jelent előttem. (Körhátrányban volt, de nem engedett el több körön keresztül sem. Lehet, hogy nem kapott jelzést, nem látott engem vagy csak nem foglalkozott az egésszel.) Így SZL meg tudott közelíteni egy másodpercre, majd még jobban rámesett. Nem tudtam, hogy meddig tudom tartani a nálam jóval rutinosabb társamat, de úgy tűnt, hogy most nem volt gyorsabb, így végül szinte kéz a kézben vittük át a két McLarent a célvonalon. -- Nagyon örülök ennek az első helynek. Főként, hogy itt Monacoban sikerült, mert itt győzni egy kicsit másabb, és talán egy kicsit több, mint a más pályákon. Nagyon jó, hogy kettős győzelmet aratott a csapatunk, így a konstruktőri versenyben is fel tudtunk zárkózni a Ferrari mögé. Gratulálok SZL-nek, aki kitartóan üldözött a futam utolsó szakaszában. Elismerésem Klacsának is a nagyon jó 3. helyhez! – - Sajnálom, hogy páran nem tudtak indulni a versenyen, illetve hogy kiestek technikai okokból. - Még eléggé az évad elején járunk, ezért sztem nem kellene emaitt elkedvetlenedni és a ligából való kilépésen gondolkodni senkinek sem! Másoknál is lehetnek még technikai gondok a későbbiekben, és így újra kiegyenlítődhet az állás a nagyobb riválisok között is. Nem kellene pontokat most „visszaadni” a fair play szellemében, mert akkor ez máskor is „visszaköszönhet”. Végül, de nem utolsó sorban tenx Mafinak a szerverért és a türelméért! -- Tenx to promoter, tenx my crew, my supervisor, my suspensor, my krém! J Jó felkészülést mindenkinek Kanadára! *** Fly McLaren !!! ***

Faky Előzmény | 2007.10.08. 15:49 - #4

Elösször is gratulálok még egyszer Zero-nak :D

Hát...szerintem jó ötlet volt ez a kettéosztódás :D tényleg sokkal kevesebb volt a lag....ha arra ment ki a játék :) de mind1... szóval nem is tudom hogy mehettem ilyen rossz köröket...BORZASZTÓ :D...kb 5-6 msp-el lassabb voltam a teszt köreimnél...hát ez van... A verseny nagyon jól kezdődött számomra és SZINTE a lehető legrosszabbul fejeződött be... Én indultam az utolsó helyröl és nagyon jók voltak a megérzéseim és tudtam hogy 90%-a a mezőnynek le fogja törni a szárnyát már az 1. kanyarban...ezért nem is akartam lerajtolni senkit hanem amikor volt a "baleset" simán elmentem mindenki mellett és 12 körön keresztl vezettem is a versenyt...vezettem is volna egy jó darabig, ha szl nem vert volna rám körönként kb 7 msp-t XD hát...végülis kezdő vagyok még... aztán a verseny közepénél ugyebár elkezdett esni az eső...és kicsit kínba voltam hogy átmeneti gumit vagy eső gumit rakjak fel...de aztán az eső gumi mellett töntöttem... kb 20x le is törött a szárnyam néhol a lag miatt...néhol a csúszós pálya miatt, de 3x az én hibám volt... mikor elállt az eső /szl és palik szavaival élve/ nem voltam férfi és felraktam az átmeneti gumit :D nem tudom hogy jól jártam-e vele...de végül sikerült a 7. helyre betolnom a kocsit, így az "erős" hondát és magamat is 2 pontal gazdagítottam...remélem Korsó kanadában már ott lesz ;) Jó felkészülést és sok szerencsét a következő futamra!


n.a. Előzmény | 2007.10.08. 14:29 - #3

Az időmérő rossz volt, nem tudtam hozni azt az időt amit kellet volna, hanem 2mp el gyengébbet!

A futam a rajtnál törés volt. a futam alatt sokszor törtem a vasat, és nem értem el semmi .

Max 1 pontot mivel kiesett mindeni aki előttem végezhetett volna.

! szer 10mp es büntit kaptam, szóval ennyi elég is lesz .

Most jönek azok a pályák amelyeken dobogón kell végeznem

Bocsánat mindenkitől akit kiütöttem


SZLMCL Előzmény | 2007.10.08. 12:40 - #2

Az időmérő jól alakult bár érdekes hogy senki nem tudta megközelíteni szinte a teszteken elért idejét. A rajtom viszont már nem volt az igazi mivel túl későn fékeztem az első kanyarban és mivel 100 l benzin volt a kocsimban nem tudtam megállni, szerencsére szinte mindenkinek letört a szárnya valami miatt ezért ebből nem lett nagy hátrányom, ezután kb 4-szer voltam boxba, mert lag miatt letörtött a szárnyam, 1-szer saját hibából is letörött, meg 2-szer voltam az időjárás miatt szóval az egy kiállásos taktikám teljesen felesleges volt, egész versenyen nem volt kevesebb benzin az autómban mint amennyi 10 körre elegendő, még a végén se. Az utolsó etapra felraktam a szárazgumit (Palik szavaival élve férfi lettem mint Webber :D), és pont Zero mögé értem vissza akit nem tudtam megelőzni, nagyon nem is akartam kockáztatni mert féltem hogy kilököm, de amúgy se tudtam volna megelőzni mert nagyon jól zárta a szögeket és nem hibázott. Az elején még Fakyval is versenyeztünk egy jót, mert neki fentmaradt a szárnya, de egyszer csak azt vettem észre hogy előtte vagyok :S A lekörözött versenyzők viszont nem nagyon akartak elengedni (Tibikét leszámítva), az elején 4 körön át üldöztem Sennát, meg a végén is Zeroval utolértük de akkor sem engedett el, de valószínű nem látott minket a lagok miatt. Sajnos Gyu nem vett részt a versenyen még mindig nem tudom pontosan miért, de mivel ő az egyik vb esélyes ezért lemondok az itt megszerzett pontokról. Mindenesetre legközelebb ha valakinek gondja van akkor ne azt írja be a csetbe. hogy mi a baja , mert verseny közbe nem mindig tudjuk elolvasni, főleg én hogy néha másodpercek kimaradnak lag miatt, hanem csak annyit kell írni hogy UJ RAJTOT KEREK és később bizonyítani miért, ennyi. Gratulálok csapattársamnak a győzelemhez, szép volt ZERO!!!!!!!!!!

SZLMCL Előzmény | 2007.10.07. 23:15 - #1



[11-1]

 
A-Liga
A liga
INGYENES!
 

 



 

 
Következő esemény

IP: 80.98.112.212:34313

 


 

Webview


 
EzaNap.HU

 
Társalgó (Chat)
 
Számláló
Indulás: 2006-02-11
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
F1 rFactor -A- Liga

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?