Menü
 
OFFROAD!!
 
Videók
 
Én írtam

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
...
 
cset
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Offroados írásaim
Offroados írásaim : Zyma trophy

Zyma trophy

Dani  2006.01.11. 11:36

2005.nov.26. az amortizációs futam :)

"Zymá trofíí,fuksz ném gágyí"

 

Helyesírási és fogalmazási hibákért felelősséget nem vállalok,így 12éven alul csak szülői felügyelettel olvasható!

Képek: http://suzuki4x4.wplanet.hu/e107_plugins/coppermine_menu/thumbnails.php?album=82

Video: http://suzuki4x4.wplanet.hu/download.php?view.27  A videoban látottakat otthon semmiesetre se próbálja!

 

Verseny után tettem fel képeket(és Recefice jóvoltából egy videot is) és írtam röviden róla,mire mindenkitől megkaptam hogy én aztán nem kímélem az autóm.Lehet h a képek elég beszédesek voltak? Na akkor lássuk jogos e a „kritika” és mik is történtek velünk.

A verseny most is Öreglakon volt és a Loco4x4 leghírhedtebb rendezvényéré a Zyma trophyra igyekeztünk nov.26. szombat reggelén Valérral(szintés pénzügyi szakember mint én J ). Azthittem simán időben ott leszünk és majd az elsők között indulhatunk…Na igen.. de nem számoltam azzal h rekordnevezés fog születni!145nevező volt motorral quadra terepjáróra! Gépátvétel nevezés és rajt!Na a nevezés és a rajt között eltelt vagy másfél óra. De így volt idő szemre vételezni a többiek gépeit.Bár ilyenkor általában azt a kevés önbizalmamat is elveszítem amit egy ilyen megméretettés előtt gyűjtök.Hisz remekül megemelt átalakított gépek voltak.Ugyanakkor volt egy alap 5ajtós Vitara,de azon meg terepgumik(BFG)voltak. Később kiderült h Kostyinak legalább olyan gumijai voltak a Patrolon mint nekem de a hasmagasságban meg simán vert.Tehát meg volt megen az az érzés h enyém a legalapabb és h majd végig húzkodni kell majd minket.. És ezek a rémképek hamarosan valósággá is váltak! Rajthoz araszolva a 33as rajtszámú Vitarával már nagyon vártuk h induljunk.Megkaptuk az itinert Gelitől és mondta h jók legyünk szántásba ne autózzunk..Azért jólesett h kinézte a Vitarámból h el tudna menni a szántásban J meg megemlítette h nagy sár van és a tőzeges TKP-t (ősszel itt ragadtunk be)azért gondoljuk meg.Meggondoltam.Már itt eldöntöttem h kihagyjuk(látjátok?mondom én h kímélem a gépet).

Elején minden szuperul ment.A 6.itinerpont után elértünk az első KP-t. Csakh itt az erdőben már jó sár volt és egy elég durva nyomtávot alakított ki a nagyok(és szinte csk egy nyomtávnyi hely volt).Egy két bakháton még átmentem de az egyikre felült.. Na remek!Se előre se hátra.Mögöttem egy épített Vitarás megtolt de ez se volt elég.Aztán egy brutál Mitsu el tudott menni mellettünk és kihúzott.Nem kellett sokat mennünk az újabb elakadásik csak alig 100m-t.Elöbbinél durvább nyomtáv úgy min.50m-en keresztül.Kikerülni se nagyon lehetett.Elöttem egy Samu elakadt de végül kijött.Hát remek..Aztán kicsit ügyeskedtem és nem a nyomtávból kezdtük de várható volt h majd belecsúszunk(mint mindenki előttünk). És majdnem átértünk de az utolsó méterekre belecsúsztunk és felült megen.Esélytelen volt mozdulni onnan.Így aztán megen húzni kellett minket.Egy Jeep hasonmásos épített autó húzott ki minket.Sikeres kezdés volt.A kedvem hirtelen elment a versenyzéstől.De szerencsére ez volt a mélypont a versenyen.Legalábbis ilyen „nem.igaz.h.mindig.elakadunk” téren.Az egyik „jeepes” srác mondta h neki is volt Vitarája és csak pörgetni kell és nem szabad a gázt elvenni és akkor szépen elmegy sok helyen.Na igen de pont mielőtt beleestünk a nyomtávba keresztbefordultunk,sz’al kicsit el kellett venni.És volt aki azt mondta(nem ők) h lesz még nehezebb is mi lesz ott ha már itt elakadtunk..na remek.El is határoztam egy így ezzel a Vitarával ebben a formában nem versenyzek többet.Na de mostmár haladjunk tovább.Továbbra is iszonyat sár.Autó csúszkált rendesen.De megfogadva a tanácsot vészes részen padlóig nyomtam a gázt fél2ben a fordulat ilyenkor általában 5000körül volt. Aztán a „jeeppel” megálltak előttünk pont egy nyomtávban mert egy motoros bénázott előttük.Éreztem h nem ült fel,de az alja leért.Az ilyeneken lendületből simán átmegyünk..helyből?háát.. Ők persze simán tovább mentek.Miután a Valér megtolta a gépet mi is simánJ

Itt az erdőben azért nagyon nehéz volt menni vele.Egyrészről voltak a nyomtávok ahol fullgázon kellett átkelni de nem is ragadt be.Másrészről pedig átkozottul csúszott.Amit még élveznék is,de nem erdőben fák között amikor a nyomtávhoz és emelkedőkhöz lendület kell.1x keresztbe is fordult a gép és egy fát finoman megpuszilt a kocsi eleje.De ilyen lesz még a futamon. J Már itt tisztán látszott h eddigi legnehezebb versenyem ez.Már ezek az első km-ek is.Volt egy két veszélyes megcsúszásunk is.1x direkt lassan mentem mégis megcsúsztunk.Ami nem lett volna baj de balra „szakadék” volt sűrű bokrokkal és kisebb fákkal.Na ide csúsztunk be kicsit. Visszapillantóm majdnem letört és alig tudtunk kijönni.Majd ezután jött egy meredek emelkedő felfelé.Egy motoros meg pont előtte előzött meg.Mondom szép lesz ha miatta kell megállni felfelé.Jó hosszú és meredek emelkedő. Sár miatt csúszott rendesen és persze nyomtávok sem hiányozhattak egy két kanyarból. Padlógáz és 6000es fordulat körül igyekeztünk felfelé.A motoros belassult és megállt de szerencsére tudtam nyomtávot váltani és feljutottunk. Ahol egy hajtűkanyarral kellett felkanyarodni egy kicsit magasabb szintre.A ződ dzsip replika nagyívben vette és kivitt egy kicsi fát.A mi megoldásunk csodásra sikeredett.Kicsit szűkebben fordultam a hátulja meg szépen befordult csúszva magától.Max a kanyarban álló motorosok nézték rossz szemmel míg beterítem őket egy kis sárralJ

A 96 itinerpontból most voltunk a 20as körül.És mennyi minden történt te jó ég!!!! Itt viszont egy olyan 2órás várakozás következett.A feltorlódott autókat láttuk.Először azt hittük KP de mint kiderült nem egészen.Egy iszonyat meredek lejtő következett amiben az volt a pláne h rendkívül csúszós volt.És amerre csúszni lehetett h szép nagy fák vártak az autókra.Ha nem ezeknek megy neki az ember akkor pedig lecsúszhatott a völgybe… Előre sétáltam megnézni mi újság.Pont mikor egy Mitsu indult neki.Mondták neki ne fékezzen csak fél1ben jöjjön. Szép lassan nekiindult majd egyre begyorsult és min egy olyan jó 30cal nekicsúszott egy fának a jobb elejével.Kerék kitört és esélytelen volt h bárhogy is továbbmenjen.

Belegondoltam h nekem is le kell majd jönnöm itt..

Aztán egy kreatív csapat kicsit átalakította a pályát.Kidőlt fákból szegélyt csinált ami mentén le lehetett jönni amortizáció nélkül.Egy pickup-ot csörlővel engedtek le majd a két csörlővel is felszerelt hiper szuper ’Párduc’ Jeep is csörlővel engedte le magát.Nem kevés ideig tartott mindez és mindezek után mindenki meg tudta oldani csörlő nélkül is J Persze azért tartottam ettől és örültem volna ha vki csörlővel leenged de végül erre nem volt szükség.Fél1-ben és fékezéssel a Valér irányításával szépen sikerült lejutni.

Mehettünk a többiek után.Egy újabb kp a 27es pontnál,majd felfelé egy elég meredek de nem túl hosszú rész.Csakhogy elég nagy sár volt.De úgy gondoltam lendületből felmegyünk.Most kicsit örültem h van nyomtáv mert az majd felvezet minket,így nyomtam is neki.Csakh a kanyarban az autó nem maradt nyomban hanem kiugrott neki egy fának.Nem volt nagy tempó és kicsit tudtam fékezni,tehát nem amolyan kormány-lefejelős ütközés volt korántsem.Gyorsan kiszálltunk megnézni mi lett az autóval de szerencsére nem volt akkora gond mint amire számítottunk.A gallytörő sokat felfogott.De mint a képek is mutatják,azért látszik.Vissza kellett ereszkedni h lendületet vegyünk.Fel is jutottunk és megérkeztünk az első TKP-hez.Jeep-es srácok fogták a fejüket J Gyors élménybeszámoló majd megnéztük mit kell csinálni.Kát nagy sáros gödrön kell átkelni amibe épp elakadt egy épített Vitara..Na akkor köszönjük ebből nem kérünk(újabb példa h kímélem az autót),főleg a közvetlen előzmények után.Így legalább előztünk jó pár autót,bár az összidő nem számít az eredménybe mégis jó pl sötétedés előtt beérkezni.Ha megpróbáljuk és kihúznak minket az csak 10zel kevesebb hibapont.Tehát mentünk tovább.

Talán ezzel voltunk túl a brutál részen.Innen soxor ismerős részen haladtunk.Volt benne szokásos aszfaltos rész(szép kis sárfelhordásokat csináltunk) és hosszú széles földes utak, amik hihetetlenül csúsztak.Ha akartam se tudtam volna egyenesen menni.De nem is akartam J Tehát tekertem a kormányt elegetJ Erről is van egy kis video. Az egyik kocsmába betérve egy kp pecséttel lett gazdagabb a Valér gyerek.Az egyéni itiner és egyéni kp-k mind mind Loco sajátosság J Pl a megjegyzés rovatot sehol ne hagyjuk már üresen így ahol nem volt megjegyezni való ott viccek voltak(most is).A mostani verseny szelleméhez híven roma viccek(Melyik a legjobb cigány?Amelyik a párját ritkítja! J és hasonlók).

A 47.ponttal elérkeztünk az első spechez.Mint legutóbb,a homokbányában! Odaérve látom ám h ez most kicsit nehezebb lesz.Feladat ugyanaz:le fel,le fel.Csak az első része jóval meredekebb.Előttem egy jó terepjárónak(emelt+jó gumik)tűnő ARO próbálkozott vagy 4x de nem sikerült felmennie..Nagyon véleményes volt a dolog h nekem fog e menni.Valér fotózott és persze bíztatott,de voltak ott többen is akik megnézték a Vitara produkcióját.3x lehetett neki futni.Először nem jutott sokáig.Másodjára viszont teljesen ráfordultam már így nagyobb gázzal indultam és úgy h ez a fordulat maradjon meg végig is.Majdnem sikerült csak leért az alja de ezáltal kicsit legyalultam a pályát már.A 3. előtt teljesen hátramentem amennyira csak lehetett.Ugyanúgy felpörgettem 5000fölé és nekivágtam és sikerült felmennem.Jeeee!! A másik fele már nem volt vészes. Örültem h ezzel a speccel nem sikerült kifogni rajtunkJ Kostyival ezután dumáltunk itt egy kicsit(ő is meg tudta csinálni ezt az alap Patrollal). Majd újra nekivágtunk az itiner által mutatott útnak.

Újabb kp,Valér pecsétel.Majd a gyümölcsösön vezet keresztül az utunk. Itt is nagyon nagy sár.Az autó csúszkál és sáros lesz.Szörnyű.És van aki ezt még élvezi is! J Na igen vagyunk páran. Tovább visz utunk a 2.spec felé ami előtt begyűtjünk egy újabb kp-t.Spec-nél találkozunk Gelivel. Örömmel nyugtázza h teljesíthető utat jelölt ki J

Nade akkor jöjjön a 2.spec.Bár asszem legjobb videon megnézni mert belülről nem volt olyan látványos és izgalmas mint kívülről.Persze adrenalin maxon voltJ Nade vissza még kicsit. Meglátva gyanakodva mérem végig h itt is kitaláltak vmit.Hosszabb lett a spec,fel a erdő felé. Szokás nagy úr,itt is elöbb gyalogszerrel járjuk végig.Felmenni alig tudunk és két helyen is fennakadás veszély!! Na akkor ide lendület kell.Valért fennhagyom a fényképezőgéppel és mondom neki h videora vegye inkább.Felkészülök,fél2-ben,mi másban(ez a kedvencem J ). Start,padlógáz,jó lendület.Első bucka megvolt csak kicsit erősen döccent lejövetkor kicsit elveszem a gázt majd újra padló és fenn vagyok.Ott forduló kis tolatással.Lefele buckáknál óvatosan,de szerencsére egyik se fogott ki rajtam.ÉS A SPEC TELJESÍTVE.Örülök szállok ki a kocsiból.Többen mondják h h mentem fel.Valár is h állat vok,miilyent ugrattam. Csodálkoztam mondom miről beszél.Megnézem videon és ámulok bámulokJ De teccik a produkció.Az eleje itt is kapott kicsit,de nincs (sok)nyoma.

 

De ideje tovább indulni!Cigánytelep felé visz utunk ahol megállítanak mivel övék ott a KP és piáért adnak pecsétet.No ilyen nem volt nálunk.Mondtam van ásványvízJ Kisebb morajlás kinnről.Mer ugye az összes putriból kijöttek meg ingyen pia van.De aztán megdumáltuk és kaptak egy palack ásványvizet meg szendvicset.Na! Utunk tovább vitt a tőzeges TKP felé. Ezt előre megfontolt szándékkal kihagytuk.Legutóbb száraz időben is tartogatott meglepetést hát akkor most!!De utólag a többiek azt mondták nem volt vészes.Így bántam a dolgot.Azóta viszont láttam képeket róla!Na jó h nem mentünk bele J Így mentünk „tikot lopni”.Ez a tkp+ volt.Gumicsirkét a kerítés mögé a kosárba kellett dobni.Egyik se ment be.Az uccsó úgy pattant le a kosár széléről.ÓÓÓ h az aaaa … J

Innen már csak a 3.spec volt vissza.Odaérkezve egyrészről nagyon sokan voltak másrészről megint nyugtalansággal nyugtázhattam h ez a spec is nehezebb lett!Uazantival Szabó Feriékkel is találkoztunk itt.(Ja uazanti levette a nagy dögtolót így alig ismertem meg az autójátJ )A spec eleje egy mély nyomtávból indult.Úgy éreztem már itt elakadok.Majd a végén egy dagonyán keresztül vezetett.Azt mindenképpen ki akartam hagyni.De a többiek rábeszéltek h próbljam meg.Hát najó! Szóval én kíméltem volna J Láttam h csak páran tudtak kijönni de a Samuk Vitara is benn maradt mind.Azaz csak egy Samut láttam kijönni. Osztrákok voltak mint vki megjegyezte.Igaz egy bácsi(kocsmai légkört kicsit maga mögött hagyva kijött megnézni minket)helyesbítette h németek mert németül beszélnek.Ekkora vki még megpróbálta kijavítani h osztrákok de a bácsi mondta: de hát németül beszélnek! Mindezek után én odamentem a starthoz.Autó klasszikus fél2-ben.Elmondták h körbe kell menni időre és h miért mennyi hibapont jár.Ha az egészet kihagynám azért sok ha csak a dagonyát kevesebb(talán 70) és volt további olyan opció ha a dagonyából a traki húz ha én magam ha kijövök de nem a kijelölt helyen…Az elején próbáltam kikerülni a nyomtávat.Vicces volt h elindulni alig tudtamJ Szerencsére a nyomtávba csak a végén csúsztam bele,ami pont lelassít a bucka előtt.Így olyan gyök2vel araszoltam a fordulat 6000en,de szép lassan felértem csakhogy közben oldalra csúsztam kicsit.Így a jobb ajtót is meghúztam(így most szimmetrikus a „pénzesgyőri” ballal).Hirtelen fékeztem és megálltam h mi legyen.De hát most tök mind2 h az a **$ß÷Đđ&#!!$đ߀** Tehát fullgáz és menjünk tovább.Erdőből kibújva a jó nyomtávra kellett ráfordulnom.Ehhez kicsit tolatni kellett de a Vitara meglepő módon azt csinálta amit én akartam pedig ott is volt trutyi.Így aztán a dagonya előtt ott mentem ahol akartam.Láttam h már nem fogok tudni ott kijönni ahol kell így csak arrra figyeltem h a dagonyából kimásszak.És az volt a vicces h majdnem ki is jöttem!Tényleg nem kellett volna sok.Aztán megpróbáltam visszatolatni és újra nekiveselkedni de ez elég szárnyaszegett próbálkozás volt mert a trutyiban már nem mozdult.Így jöhetett az MTZ és kiszedett.A gumi nem volt más mint egy sáros felületű kerék így mikor indulni akartam csak álltam egy helyben és forgott a kerék,aztán lasssan elindult.Utána még megpörgettem (közönségnek autóztamJ ). A réten is pörögtünk kicsit hátsó kerékkel.De megcsináltuk!Leadtuk a menetlevelet és mentünk enni egyet.

Eredményhirdetésen nem vártam túl jó eredményt hisz két TKP is kimaradt.DE egy kp sem maradt ki!Igaz két kp-t én vettem észre először,így ezeket le kell vonnom a Valér zsoldjábólJ Az amatőr kicsi kat-ban 35en voltunk és 20.hely lett a mienk.De a lényeg h egy nagyon jó versenyünk volt!Mindenben volt részünk!!

 
Vekker

 
időjárás

Hőtérkép

Felhőkép

Balaton:

Hőtérkép

Felhőkép

www.idokep.hu

Előrejelzés

 
Peugeot 206WRC szaltó
 
terepjárós linkek
 
Offroados ismerősök
 
Link
 
Barátok,haverok,ismerősök

 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Számláló
Indulás: 2005-01-28
 
Gazdasági oldalak
 
Biztosítók
 
Indexek
 
Technikai elemzés
 
Tőzsde blog
 
Forma-1
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?