Skyline
Főoldal
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Autós képek

(Katt)

(Katt)

(Katt)

(Katt)

(Ti küldtétek)

 
Menü

(Vendégkönyv)

(Itt hírdes)

 

(Fórum)

(Írj nekem e-mailt)

 
A NITRO

(A nitro müködési elve)

(Nitros kérdések & válaszok)

 

(Nitros autók)

 
Audio

(Akik komolyan gondolják)

(Mélyre hangolva)

(Hangszórok)

(Subwoofer) 

(Erősítök)

 
Naptár
2024. Április
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Link
 
Filmek
 
Játékok
 
Horgászoknak, vadászoknak
 
Közérdekű oldalak
 
Virusirtás

Panda ActiveScan - On-line Virus Check

 
MSN címem

MSN címem: zdani@freemail.hu

 
Pár oldal amit látogatok
 
Letölthető játékok
 
Microsoft Magyarország
 
Hasznos programok
 
Vegyes képek & bannerek
 
Szavazás
Milyen az oldal?

5*
4
3
2
1
Hát nagyon szar
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavazás
Mit tegyek még az oldalra?

Videót
Képet
Leírásokat
Programokat
Inkább semmit
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Gokart

Ha mindent megakarsz tudni a gokart életéről, müködéséről, szabályairól stb itt a helyed katt ide.

 
Még több gokart
 
Autós iskolák
  1. Csigavér Autós-Motoros Iskola honlapja ...
 
Rádió 2
 Online rádióadás
 
            
 
Regisztráltak

Eddig 69 regisztrált felhasználó van az oldalon.

 
Kalkulátor...

 
Tanuljunk nyelveket


 
Időjárás

Magyarország időjárása
A részletekért klikk a képre.

 
Online TV. (Min. 1 Mbit/sec)

Online-Tévéadások!

 
Szerencsejáték


 
JavaScript
 
Ha esetleg nyomtatni szeretnéd az oldalt

Nyomtatás!

 
Lottó statisztika
Múltbéli találat
A már kihúzott számok között keres találatokat.
Adjon meg öt lottószámot:

 
Aktuális BUX index
Klikkeljen a képre a nagyításhoz
 
Elvira.Vasúti menetrend
honnan:

hova:
mikor:

 
Legyen bárhol is az e-mail címed itt bejelentkezhetsz
Felhasználó név:
Jelszó:
Mail szerver:
(pl:mail.freemail.hu)

 
Heti horoszkóp


 
Valutaváltó


=
 
Nitros kérdések & válaszok

Nagyon sokan érdeklődtetek a Nitro-System rendszerekkel elérhető tuning lehetőségeiről.( Hyundai, Toyota, Honda, Alfa, Opel, Suzuki, Peugeot, BMW... és bármely modell ).
Magyarországon is elérhető már ez az álom, ha ellátogatsz hozzánk!
Nálunk a NITROSYSTEM Kft.-nél olyan Nitro-system rendszereket találsz amelyek teljes biztonsággal beszerelhetők a nálunk futó ( nem amerikai ) autókba is.

Összeállítottunk egy kis bevezetőt a Nitro világába, reméljük ezzel meg tudjuk válaszolni a bennetek felmerülő kérdéseket.

Valójában semmi misztikus nincs a nitrogén-oxiddal, valamint a motoros járműveknél való alkalmazásával kapcsolatban. A NITROSYSTEM rendszerek egyszerűen csak jobbak és biztonságosabbak a felhasználók számára..

KÉRDÉS :Hogyan működik a Nitro?
VÁLASZ:
Három fontos dolog van.

Először is a nitro-oxid 2 rész nitrogénből és egy rész oxigénből (36%-os súlyarány) áll. Amikor a nitro-oxidot kb. 572 Farenheitre (300 Celsius) hevítik (sűrítő lökettel), akkor lebomlik és extra oxigén szabadul fel. Azonban, nem csak ez az oxigén hozza létre a plusz erőt, hanem az oxigénnek az a képessége is, hogy több üzemanyagot tud elégetni. Azáltal, hogy több üzemanyagot égetünk el, nagyobb hengernyomás jön létre, innen származik a többlet erő nagy része.

Másodszor, amikor a nyomás alatt tartott nitro-oxidot befecskendezzük a motorba, folyadékból gázzá alakul (felforr). Ez a forrási hatás lecsökkenti a nitro hőmérsékletét mínusz 0,127 F-re (17,91 Celsius). Ennek a "hűtő hatásnak" az eredményeként jelentősen lecsökken a beömlő üzemanyag hőmérséklete, kb. 60-75F-el (15,5-23,8 Celsius). Ez szintén segít a plusz erő létrehozásában.

Harmadszor: a nitrogén, amely szintén felszabadult a sűrítő löket hatására, fontos szerepet játszik. A nitrogén tompítja vagy gyengíti a megnövekedett hengernyomást, amellyel elősegíti az égési folyamat kontrollálását.

 

KÉRDÉS: Miért Nitro-t?
VÁLASZ:
A Nitro-oxid befecskendezés sok szempont miatt nagyon népszerűvé vált a mai világban azok számára, akik teljesítménynövekedéssel foglalkoznak

1.   A nitro elköltött forintonként nagyobb teljesítményhez juttat, mint bármely más teljesítmény-átalakítás.
2.   A nitro beszerelését viszonylag könnyű végrehajtani.
3.   Mivel a nitrot csak akkor használjuk, ha szükség van rá, megvan az az előnye, hogy az autó mindig vezethető, és normál benzint fogyaszt, amikor nincs "bekapcsolva".
4.   Gyakorlatilag bármilyen erőigényhez beszerezhetők rendszerek a 25 lóerőtől az 500 fölötti extra lóerőig.
5.   Az egyike annak a néhány teljesítménynövelő lehetőségnek, amelyeket be lehet szerezni a mai számítógép-vezérlésű, üzemanyag-befecskendezős gépekhez.v
6.   A rendszereket könnyen el lehet távolítani vagy át lehet helyezni másik járműbe.

 

KÉRDÉS: Befolyásolni fogja a Nitro a motor megbízhatóságát?
VÁLASZ:
Erre válasz a megfelelő lóerő megválasztása az adott alkalmazás számára. Az a készlet, amelyik a megfelelő gyári kalibrálást használja általában nem növeli az elhasználódást. Ahogy a hengerben kiengedett energia növekszik, úgy növekszik azoknak a különböző tartozékoknak a leterhelése is, amelyek ezeket kezelik. Ha a terhelés-növekedés túlhaladja annak az alkatrésznek a kapacitását, amelyik kezeli azt, akkor bekövetkezik a fokozottabb elhasználódás. A Nitro-system rendszereket nagyfokú igénybevételre tervezték, használatuk csakis teljesen nyitott fojtószeleppel történik. A Nitro borzasztóan előnyös, mert nem használod mindig, csak akkor, amikor akarod.

Minden NITRO-SYSTEM készletet maximális teherbírásúra terveztek úgy, hogy ugyanakkor megbízhatóak is az adott alkalmazásoknál.

KÉRDÉS: Hozzá lehet egyszerűen csak szerelni a nitrosystem készletet egy gyári motorhoz?
VÁLASZ:
Igen, mert a NITRO-SYSTEM rendszer gyakorlatilag minden gyári motorhoz gyárt rendszereket. A lényeg, hogy a megfelelő készletet válasszuk ki az adott alkalmazáshoz, például: a 4 hengeres motorokhoz általában hozzáadható további 40-60 lóerő, a 6 hengeresek általában nagyszerűen működnek 75-100 plusz lóerővel, a kis hengerblokkos V8-asok (302/350/400) általában elbírnak plusz 140 lóerőt, a nagy hengerblokkos V8-asok (427/454) elbírhatnak plusz 125-200 lóerőt is. Ezek az ér-ékek maximálisan megbízhatók a legtöbb öntött dugattyús és öntött főtengelyű gyári motor esetében, ahol minimális vagy semennyi motorátalakítás nem történt.

 

KÉRDÉS: Hogyan működik a nitro?
VÁLASZ:
A Dinitrogén-oxid két rész nitrogénből és egy rész oxigénből (36%-os súlyarány) áll plusz egyéb adalékanyagokból. A motorban végbemenő égési folyamat során, nagyjából 572 Fahrenheitnél (300 Celsius) a nitro lebomlik, és oxigén szabadul fel. Ez a többlet-oxigén többletenergiát hoz létre azáltal, hogy lehetővé teszi, hogy több üzemanyag égjen el. A nitrogén tompítja vagy gyengíti a megnövekedett hengernyomást, amellyel elősegíti az égési folyamat kontrollálását. A nitronak komoly "közbenső hűtési" hatása is van, mivel 60-75 Farenheittel (15,5-23,8 Celsius) csökkenti a beömlő üzemanyag hőmérsékletét.

KÉRDÉS: Mekkora teljesítménynövekedést várhatok egy nitrosystem rendszertől a gyorsulásban?
VÁLASZ:
Sok alkalmazás esetében a várható növekedés negyed mérföldenként 1-3 teljes másodperc és 10-15 mérföld(16-24 km/h). A végső eredményt befolyásolja a motor mérete, az abroncsok, a befecskendezés, a sebesség fokozatok, stb.

KÉRDÉS: Meddig tart ki egy palack?
VÁLASZ:
Ez nagyban függ a felhasznált nitro-készlettől és a befecskendezéstől. Például: a 125 lóerős készlet a normál 10 font (4,53 kg) kapacitású palackkal általában 7-10 teljes negyed-mérföldnyi menetet tesz lehetővé.

A 250 lóerős szinteken 3-5 teljes negyedmérföldnyi menet várható. Ha a nitrot csak 2. és 3. sebességben használjuk, a menetek száma több lesz. A 2000 ccm hengerűrtartalmú motorokra szerelt nitrórendszer általában 20-30 gyorsítási menetet enged.

KÉRDÉS: Mennyi ideig tarthatom lenyomva a nitro-gombot?
VÁLASZ:
Lenyomva lehet tartani a gombot addig, amíg a palack ki nem ürül. Azonban egyszerre a 15 vagy kevesebb másodpercnyi folyamatos nyomva tartás ajánlott.

KÉRDÉS: Mikor a legmegfelelőbb a nitrot használni?
VÁLASZ:
Csakis akkor, amikor a fojtószelep teljesen nyitott (hacsak nem használunk progresszív kapcsolót vagy Nitro-computert). A borzasztóan megnövekedett forgató-nyomaték miatt a legjobb eredmény - a hajtó tapadásától függően - általában korai aktiváláskor lesz. A nitro 2500 fordulatszám felett is biztonságosan használható teljes gáz alkalmazásakor.

KÉRDÉS: Gyúlékony a nitro?
VÁLASZ:
Nem.

Maga a nitro nem gyúlékony.

Azonban a nitroban jelen lévő oxigén miatt az üzemanyag elégése gyorsabban megy végbe.

KÉRDÉS: Okoz robbanást a nitro?
VÁLASZ:
Közvetlenül nem.

A robbanás annak a következménye, hogy túl kevés üzemanyag van jelen az égéskor (híg), vagy an-nak, hogy az oktánszám túl alacsony. A túl korai gyújtás is okoz robbanást. Mindent összevéve, a gyári motorokhoz gyártott készleteink megfelelően fognak működni prémium üzemanyaggal (szuper benzin). A versenyalkalmazásoknál, ahol nagyobb nyomásarányok használatosak, melyek nagyobb hengernyomáshoz vezetnek, nagyobb oktánszámú üzemanyagot kell használni, valamint nagyobb gyújtáskésleltetést. Ezért nagyon fontos, hogy szakembereink beállítsák a nitrosystem rendszeredet autódhoz.

 

KÉRDÉS: Hol lehet a palackot újratölteni?
VÁLASZ:
A NITROSYSTEM Kft.-nél 1107 Budapest Ceglédi út 30.
Tel::06/20-9257207 ,06/20-9805873

 

KÉRDÉS: Növeli a nitro a hengernyomást és a hőmérsékletet?
VÁLASZ:
Igen. Éppen annak a képességének köszönhetően képes annyi energiát létrehozni, hogy több üzemanyagot képes elégetni.

KÉRDÉS: Van előnye annak, ha a nitrot turbó vagy supercharger alkalmazással használjuk?
VÁLASZ:
Hogyne! A turbó alkalmazásnál a turbókésés teljesen kiiktatható a nitrosystem-rendszer hozzáadásával. Továbbá a turbó és a supercharger is sűríti a bejövő levegőt, ami által az felmelegedik. A nitro befecskendezésével létrejövő nagyfokú közbenső hűtőhatás 75 Farenheittel (23,88 Celsius) vagy többel csökkenti a beömlő üzemanyag hőmérsékletét.

KÉRDÉS: Milyen hatással lesz a nitro az olyan motorra, amelyben már sok kilométer van?
VÁLASZ:
Ez nagymértékben függ a motoralkatrészek állapotától. Ha olyan motoron hajtunk végre teljesítménynövelő átalakításokat, amely lehasznált vagy rosszul tuningolt, annak káros következményei lesznek. Azonban egy jó állapotú motor, amelyiknél megfelelő a gyűrű és a hengerfejtömítés, mindenfajta abnormális elhasználódás nélkül fogja tudni használni a nitrot.

KÉRDÉS: Befolyással lesz a nitro-system használata a katalizátoros átalakítóra?
VÁLASZ:
Nem.

A kipufogóban jelenlévő oxigén növekedése valójában növelheti az átalakító hatékonyságát. Mivel a nitro használata általában 10-20 másodperces folyamatos használtra van lekorlátozva, általában nincsenek észlelhető hatások. A hőfokok általában jóval az elfogadható normákon belül vannak.

KÉRDÉS: Ugyanakkora lesz a teljesítmény-növekedés százaléka egy nagymértékben átalakított motor esetében, mint egy gyári motor esetében, amikor ugyanazt a NITRO-SYSTEM készletet és befecskendezést használják?
VÁLASZ:
Nem igazán. A legtöbb esetben a növekedés százaléka nagyobb a gyári motor esetében, mivel az nem annyira hatékony a normál (nem nitrós) üzemmódban, mint az átalakított motor. Azonban mivel a nitro-system megnöveli bármely motor teljesítményét, az összteljesítmény sokkal nagyobb lesz az átalakított motor esetében.

KÉRDÉS: A nagynyomású motorok is tudják használni a nitrot?
VÁLASZ:
Hogyne. A nagy vagy alacsony nyomásarányok is megfelelően működnek a nitro-oxiddal, feltéve, hogy fenntartjuk a nitro és az üzemanyag sűrűségének megfelelő arányát. A NOS-készleteket a viszonylag alacsony nyomású gyári motoroktól egészen a professzionálisan átalakított motorokig használni lehet, melyek gyakran meghaladják a 15:1 arányt. Általában minél magasabb a nyomásarány, annál nagyobb gyújtáskésleltetés, és annál magasabb oktánszámú üzemanyag szükséges. Részletesebb információért hívd valamelyik szakemberünket.

KÉRDÉS: A közúti nitro alkalmazásokhoz lehet használni benzinkútnál vásárolható üzemanyagot?
VÁLASZ:
Igen. A legtöbb alkalmazás számára a 92-es ólmos vagy ólommentes prémium üzemanyag (szuper benzin) ajánlott. Sok olyan NOS-készlet van, amelyet benzinkútnál vásárolható üzemanyaghoz terveztek. Azonban amikor nagyobb nyomást, vagy nagyobb lóerőt használunk, 100-as vagy magasabb oktánszámú versenyüzemanyagot kell használni.

KÉRDÉS: Alkalmazható a Nitro-system készlet az EFI-autók későbbi modelljeihez is?
VÁLASZ:
Igen, valójában a NITROSYSTEM Kft. rendelkezik széles körű nitro-system kínálattal ezekre az autókra vonatkozóan. Telefonálj, ha nem látod a listán a neked megfelelőt.

KÉRDÉS: Melyik típusú nitro-rendszer jobb: a tárcsás (plate) befecskendezős rendszer vagy a közvetlen nyílású (direct port) befecskendező rendszer?
VÁLASZ:
A tárcsás rendszer előnye a könnyű beépítés és eltávolítás, a könnyű átszerelhetőség más járműbe, a befecskendezési kombinációk váltásának gyors lehetősége, és legtöbb esetben nyújtja azt az összes extra lóerőt, amire valaha is szükséged lehet (75-350-nel több LE). Bizonyos esetekben, mint a soros (in-line) típusú motoroknál, amelynek hosszú forgattyúsrésze van, a közvetlen nyílású rendszer tanácsolható a maximális elosztáshoz. Ahol pedig több mint 350 Le-re van szükség, a közvetlen nyílásos Fogger rendszerünk nyújtani fogja a csúcsot elosztásban és energiában is (egészen 500+ LE-ig). A közvetlen nyílásos befecskendezés szintén kívánatos, amikor a rendszer az elosztócső (manifold) mögött van elrejtve.

KÉRDÉS: Meg kell változtatnom az üzemanyagrendszeremet a nitro-system használata esetén?
VÁLASZ:
A legtöbb gyári benzinpumpa megfelelően fog működni a kisebb nitros alkalmazásoknál. Fontos ellenőrizni, hogy vajon a pumpád képes-e megfelelő mennyiségű üzemanyagot folyatni a meglevő üzemanyagrendszerünkbe (akár karburátoros, akár üzemanyag-befecskendezős), valamint hogy képes-e a nitro-készlet által megkövetelt többlet-üzemanyagot is szolgáltatni teljes gáz mellett. Nem rossz ötlet, ha külön üzemanyagpumpát szentelünk a nitro-készletnek.

KÉRDÉS: Melyek a nitro-használat előnyei más teljesítménynövelő lehetőségekkel összevetve?
VÁLASZ:
Sok olyan teljesítménynövelő lehetőség van, amelyek költségei miatt a híd alá költözhetsz. Forintról ,forintra számolva nem tudsz nagyobb teljesítményt vásárolni kevesebb pénzből, mint a nitro esetében. A nitro rendszerrel a teljesítményt és a megbízhatóságot sokkal elfogadhatóbb áron lehet megszerezni, miközben megtartjuk a gyári motor előnyeit is a normálhasználat folyamán. Ráadásul a nitro rengeteg előnyt kínál a forgatónyomaték kapcsán is anélkül, hogy a motort túlzott fordulatszámmal terhelnénk. Ezek a tényezők elősegítik, hogy a motorod tovább tartson, mint más tuningolások esetén.

KÉRDÉS: Gyárt a NITROSYSTEM készleteket motorbiciklikre, vízi járművekre vagy motoros szánokra is?
VÁLASZ:
Hívd fel vagy írj a Nitrosystem@axelero.hu-ra pontosan mit is szeretnél és műszaki kollégánknak megkonzultálhatod ezt a kérdést.

KÉRDÉS: Milyen nyomásnak vannak kitéve az alkatrészek egy átlagos nitro-készletben?
VÁLASZ:
A nyomás gyakran meghaladja a 70 kg/cm2 . Ezért használ a NITROSYSTEM csakis magas nyomáson tesztelt, repülőgép-minőségű alkatrészeket az egész rendszerében, mint például a Teflonnal bevont rozsdamentes acélhuzalok.

KÉRDÉS: Honnan tudom meg, hogy mennyi nitro maradt a palackban?
VÁLASZ:
A legmegbízhatóbb mód az, ha megmérjük a palackot ahhoz, hogy meghatározzuk, hány kg maradt benne. Amikor a palack már nagyjából üres (kb. 20% vagy kevesebb nitro maradt benne) általában ingadozás érezhető.

KÉRDÉS: Mi a funkciója a palackon lévő leváló biztonsági szelepnek?
VÁLASZ:
Nagyon fontos, hogy ne töltsük túl a palackot; azaz egy 4,5 kg kapacitású palackba nem szabad 4,5 kg-nál nagyobb súlyú nitro-oxidot tölteni. A túltöltés és/vagy túl sok hő megnövekedett palacknyomást okozhat, amely kilöki a biztonsági szelepet, és kiengedi a palack teljes tartalmát.

KÉRDÉS: Meg kell változtatnom a gyújtás-rendszeremet?
VÁLASZ:
A legtöbb mai gyújtásrendszer jól megfelel a nitro-alkalmazásokhoz. Bizonyos magas LE esetekben tanácsolható, hogy belenézzünk a kiváló minőségű, nagyteljesítményű gyújtási rendszerbe.

Sok szerencsét, és szórakozz jól!!!!!
 
Ha kérdésed van írj bátran a Nitrosystem@chello.hu-ra!
 
Tuning, kiegészítők
  BONTEX 
 
Itt lehet dumálni
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Star Trek
 
MP3
 
Cserélt Linkek
 
Google kereső
Google
 
Rádió
 
A hét legjobb horgászképe

 
Gördeszkás márka képek

Blind Skateboards    Globe Shoes

Darkstar  DVS Shoes

World Industries  Element Skateboards

Billabong   Enjoi Skateboards

 

 
Ilyen leszel te is

 
:DD
 
 
Pár jó autó
 
Skyline
 
 
G-Mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Mp3 kereső
MP3 Kereső
 
Barik :)

 

 
Versek
 
Társoldalak

 

 
 
 
 
YOKOHAMA Rallylive
 
Maxx Speed Control
 
RALLYSZEM
 
HYTS Autós Galéria
 
 
RALLYWOOD
 
RALLYeSHOP
 
[origó] autó
 
Magyar Nemzeti Autósport Szövetség
 
 
 
 
Óra
 
Látogatottság
Indulás: 2005-07-04
 
Eladó
 
domain|Kereső.hu
.: domain|Kereső.hu :.
www. .hu
 
Szoftverkereső

Szoftverkereső

 
Óra és naptár

 
Könyvkereső
Keresés a MEK-ben:
 
Filmkereső (filmlexikon.hu)

 
Teveclub belépés
Tevéd neve:

Hívójele:

 
Letöltésmérő
 
Visualchat
 
TV,Mozi,Szinház

www.port.hu





 
Betöltés
 
Tégy a kedvencekhez!
Tégy a kedvencekhez!
 

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!