Üdvözöllek Botond Ákos oldalán!!!
Üdvözöllek Botond Ákos oldalán!!!
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Welcome
 
Menü

 
Telefonosoldalak
 
Kedvenc oldalaim
 
Hányszor jártam itt?
 
Nézd meg, jött E-mailed?
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Szavazás
,
Szavazás
Szerinted milyen az oldal?

Király [5]
Jó [4]
Közepes [3]
Elmegy [2]
Kurva szar [1]
 
Szavazás
Szavazás
Miből szeretnél többet?

Animációk
Autós képek
Hírek
Szerelmes SMS
SMS Duma
Autós hírek
Tájképek
Sztárfotók
Videók
Úgy jó, ahogy van
 
Motoros baki
 
Még több videó
 
Iratkozz föl!!!!!!!!!!!!
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Vendégkönyv
[Megnézem a vendégkönyvet] [Írok a vendégkönyvbe]
 
Online TV
Online-Tévéadások!
 
Holdfázis

Holdfázis
 
 
Vasutimenetrend
honnan:

hova:
mikor:

 
Hányan jártak itt ?
Indulás: 2005-03-24
 
A Lapozásért
 
Egérkövető
 
Jobb oldali
 
Alsó szöveg
 
Bolyongó kis ördög
 
Scriptek, HTML kódok

 
Még több Script
 
Vicces képek
 
SZIG

 

 
Autós hírek
Autós hírek : Alfa Romeo 147 GTA

Alfa Romeo 147 GTA

Botond Ákos  2005.08.22. 21:01

Attraktív stílus, nagyszerű temperamentum és kiemelkedő műszaki tartalom, valamint csúcsminőségű utastér, elektronika és telemetria alkotja az Alfa Romeo 147-est. Ez az élménycsomag most új változattal bővült: a GTA kiadás még jobb menetteljesítményeket, hatékonyabb fékeket és élvezetes vezethetőséget kínál. A hárombetűs elnevezés mögött a márka legszebb versenypályás hagyományai alapján épített autó rejtőzik.

A kifinomult technológiai fejlesztéseket sokatmondó, megnyerő csomagolásban kellett tálalni. Mindezt úgy érték el, hogy nem tértek el az autó eredeti formájától, melyet már annyira megszerettek rajongói. Így csak olyan változtatásokra korlátozódtak, melyeket a technikai módosítások amúgy is megköveteltek volna. A hosszúra nyújtott alfás hűtőmaszkot megváltozott formájú lökhárító veszi körül, míg a 17 colos alumínium kerekekre 225/45-ös abroncsok kerültek. A fekete alapú, átlátszó burájú fényszórók és a köztük elhelyezett extra levegőbeömlők agresszívabb megjelenést adnak az autónak. A ködlámpákat szűkebb helyre száműzték a lökhárítón belül, hogy nagyobb helyet nyissanak a levegőbeömlőknek. Hátulról is más képet mutat a 147 GTA a többi alapmodellhez képest, hiszen a vaskosabb lökhárító légelvezető betéteket és kettős kipufogóvéget kapott. Az autót tízféle színben rendelhetjük, melyek közül a Nuvola fehér csak ehhez a típushoz jár. Már az alapmodell utastere is eléggé sportos stílusú, így a GTA kiadás belső kialakítása sem tér el túlzottan. A teljesen új rajzolatú háromküllős kormánykerék és a sebességváltó sötétebb szürke színben pompázik, míg az alumínium pedálokat és lábtartót csúszásgátló gumibetétekkel látták el. A vörös, ezüst és kék színekben rendelhető belsőben szövetborítású üléseket találunk, felárért azonban fekete, vagy kéttónusú bőrhuzatú sportülések is rendelhetőek. Újabb kiegészítő funkció a motorolaj hőmérsékletét mérő műszer. Az Alfa 147 GTA menetteljesítményeihez méltóan sportos felfüggesztés került az autó alá. A meghajtott első kerekeknél kettős keresztlengőkaros, míg a hátsóknál MacPherson rendszerű futóművet találunk. Ez a kombináció már nagy sikert aratott a 147-es esetében is, hosszú fejlesztése közben a vezethetőséget és kezelhetőséget tartották szem előtt. A 156 GTA változathoz hasonlóan ugyanaz a 3,2 literes V6-os, 24 szelepes erőforrás került a 147 csúcsmodelljének orrába, amelyet a 166-os és GTV háromezres motorjából fejlesztették ki. A motort nem a szelepvezérlés, üzemanyag-ellátás és elektronika módosításával erősítették, hanem a hengerűrtartalmat növelték meg. 250 lóerős teljesítményét 6200-as percenkénti fordulatszámon éri el, 300 Nm-es maximális forgatónyomatéka 4800-nál áll rendelkezésre. Nyomatékgörbéje még alacsony sebességnél is erőteljes viselkedést biztosít. Kétezres fordulaton hatodikban lehet gördülni a városban, egy kényelmes gyorsítás pedig sebességváltás nélkül véghezvihető. A hathengeresnek mindössze 6,3 másodpercébe telik álló helyzetből százra gyorsítani, míg a végsebessége 246 km/h-t éri el. Műszaki adatok Motor: V6-es 60 fokos szögben álló hengersorokkal Felépítés: orrmotor-elsőkerékhajtás Hengerűrtartalom: 3179 ccm Furat/löket: 93 x 78 mm Kompresszió: 10,5 : 1 Teljesítmény: 184 kW (250 LE) 6200/min Nyomaték: 300 Nm 4800/min Literteljesítmény: LE/l Kerekek: elöl , hátul colos Gumiabroncsok: 225/45 ZR 17 Fordulókör átmérője: 12,1 m Féktárcsák átmérője: elöl 305 mm, hátul 276 mm Hossz/szél/mag: 4213/1764/1412 mm Tengelytáv: 2546 mm Nyomtáv elöl/hátul: 1516/1504 mm Csomagtartó: 280 l Üzemanyagtartály: 63 l Saját tömeg: 1360 kg Sebesség 1000/percnél 6. fokozatban: 38,2 km/h Gyorsulás (0-100 km/h): 6,3 sec Gyorsulás (0-1000 m): 26,1 sec Végsebesség: 246 km/h Fogyasztás (város/országút/vegyes): 18,1/8,6/12,1 l/100 km Károsanyag-kibocsátás: Euro 4, 287 g/km A megnövelt hengerűrtartalommal együtt járt, hogy hatékonyabb hűtést és olajhűtőt szereltek az autóba. A hatfokozatú kézi sebességváltó masszívabb alkatrészekből, nagyobb tengelykapcsolóval épül fel. A jelenleg elérhető manuális változat 2003-tól a Magnetti Marelli által kifejlesztett Selespeed kiadással bővül. A megfelelő lassításról elöl 305 mm-es hűtött, míg hátul 276 mm-es tárcsafékek gondoskodnak. A piacon elérhető legmodernebb négycsatornás Bosch blokkolásgátlót elektronikus fékerő-elosztóval szerelték fel, ezen kívül ASR kipörgésgátló és VDC stabilitási rendszer is elérhető. Utóbbi a fékszenzorokkal, motorvezérléssel, kormánykerékkel és elektronikus gázpedállal áll kapcsolatban. A GTA elnevezés nem újdonság az Alfa Romeo palettáján, hiszen már a hatvanas évek sportos túrakocsijai között is felbukkant. 1965-ben az Amszterdami Autószalonon jelent meg a Giulia GT alapjaira épített GTA, amely nagyobb levegőbeömlőkkel és 106-ról 115 lóerősre izmosított 1,6 literes motorral hódított. Nem lett sikertelen a modell a versenypályákon sem, hiszen akadt olyan monzai viadal, ahol az első hét helyet foglalta el a hét nevezett versenyautó. A közúti 103 lóerős Junior alapjaira 1968-ban készült el a 160 lóerős GTA 1300 Junior versenyváltozat, majd 1970-ben jött ki a kétliteres, 230 lovas GTAm az 1750 GT Veloce America műszaki alapjain, attól teljesen eltérő karosszériával. A korábbi sikereket megismételve ez a modell megnyerte az 1970-71-es európai túrakocsi-bajnokságot. Az Alfa Romeo csak 1992-ben határozta el, hogy visszatér a versenypályákra a 155 Q4-ből megépített GTA-val. Karbon szárnyaival, állítható hátsó légterelőjével, töltőlevegő-hűtőjével és 400 lóerős motorjával nem sok köze volt a közúti 186 lovas modellhez. Az olyan nevek, mint Nicola Larini, vagy Alessandro Nannini, húsz versenyből 17-en vitték sikerre az autókat. A GTA modellnév ekkor ismét eltűnt a pályákról, és csak 2002-ben bukkant fel újra a közúti 156 GTA alapjaira épített versenyautóval az európai túrakocsi-bajnokságban.

 
What time?
 
Ízelítő az animációkból
 
Levelet írok...
 
Hányadika is van?
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Zenekarok honlapjai
 
Chat
A legjobb CHAT a világon. Gyere te is, ebből nem maradhatsz ki!!!!!!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Ídőjárás
 
Ízelítő az autós képekből

 
Beállítás kedőlapként
Beállítás Kezdőlapnak!
 
Valutaváltó


=
 
Bytes Kalkulátor

 
Mp3 kereső
MP3 Kereső
 
Boldog névnapot
 
A nap képe

A nap képe:

 
Bölcsességek
 
Focis hírek
 
Google

Google

 
Rádió minden mennyiségben
Szuper Rádiók!
 
Programok

www.port.hu





 
Szerelem teszt
+ =

 
Írjuk mondjuk helyesen!!
Írjuk helyesen!
 
Videóklip
Irigy Hónaljmirigy:Numerakirály
 
Számológép
0
7 8 9 /
4 5 6 *
1 2 3 -
0 +/- . +
C
=
 
Utolsó frissítés
 
Hírek

 
Egérkövetők

 
Szótár

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?