Resident Evil
Resident Evil
Raccoon City
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Naptár
 
Zenék
 
Extrák
 
Avatarok&Ikonok
 
Tidus&Yuna
 
Fanfiction
 
végigjátszások
 
Más játékok...
 
Silent Hill
 
Rikku
 
Paine
 
Final Fantasy X-2
 
Final Fantasy X
 
Final Fantasy VIII
 
Tesztek
 
A hónap játéka
 
Linkek
 
Leon Kennedy
 
Ashley Graham
 
Music
 
X-files végigjátszás

Végigjátszás

Alaposan nézzük meg a játék bevezeto képsorait, ugyanis a történtek fontos szerephez jutnak a további játék során. A fomenüben elsoként érdemes jól bekalibrálni a gépünk teljesítményének megfelelo paramétereket egyrészt az élvezhetoség miatt, másrészt a kritikus pillanatokban fontos lehet, hogy ne ugráljanak a képek. A játék kezelésével nem hinném, hogy valakinek is gondja akadna, mert minden nagyon egyértelmu: a szem alakú kurzor megjelenésekor megnézhetjük közelebbrol is az adott tárgyat; a száj formájú kurzor feltunésekor beszélgetést kezdeményezhetünk; továbbá az elektromosságot jelképezo kurzorral bizonyos tárgyakat vehetünk használatba, vagy rakhatunk el; a különbözo irányba mutató kezek eléggé egyértelmuek. Ennyi elokészítés után kezdjük el Craig Willmore ügynökkel a nyomozásunkat

Seattle, F.B.I Field Office - 1996. április 2.
==============================================
A folyosóra lépve Cook ügynökkel találkozunk. Hallgassuk meg a mondanivalóját, és egyelore legyünk hozzá barátságosak a válaszunkban, de az se baj, ha egyszeruen megvárjuk, míg magától továbbáll. Egy lépést elore majd balra lépve menjünk be az irodánkba, ahol eloször is nézzünk jól körül. Különösen fontosak a kituzotáblán levo papírokra felírt szavak. Miután leültünk az asztalunkhoz, csörög a telefon, úgyhogy vegyük is fel. A fonökünk keres, mert beszélni szeretne velünk, így következoként keressük meg az irodáját. Ha segítségre lenne szükségünk az épületben való eligazodásban, a folyosó végén levo kijárati ajtón van egy kis térkép.
Fonökünk irodájában Skinner igazgatóval találkozunk, aki részletesen beszámol arról, hogy két ügynökének nyoma veszett: természetesen Dana Scullyról és Fox mulderrol van szó. Kapunk egy fekete-fehér fotót kettojükrol, egy színes arcképet Scullyról, egyet Mulderrol, valamint az ügynökök személyi lapjait. A kapott dossziéban gyujthetjük a nyomozásunk elorehaladtával az üggyel kapcsolatos különbözo feljegyzéseket.
Beszéljünk Skinnerrel. Kérdezzük meg, hogy hol látták legutoljára a két eltunt személyt, illetve hogy éppen milyen ügyön dolgoztak. Ezek szerint a Dullas Nemzetközi Repülotérrol Tacomába repültek, és legutolsó ismert tartózkodási helyük a Comity Inn Everett városkában. Kérdezzünk még a korábbi viselkedésükrol. Feltétlenül tegyünk fel minden kérdést, még ha olykor lényegtelennek tunnek is, ugyanis késobb egy újabb kérdéshez vezethetnek, ami viszont már elengedhetetlenül fontos a továbbhaladáshoz.
Beszéljünk a fonökünkhöz is. O ugyan nem rendelkezik sok információval, viszont arra utasít minket, hogy adjunk át minden más folyamatban lévo ügyet Cooknak. Mikor elhagyjuk az irodát, pont vele találkozunk, és legyünk komolyak a kíváncsiskodó társunkkal. Utána menjünk be az irodájába, és beszéljünk vele mindenrol.
Menjünk vissza az irodánkba, üljünk az asztalhoz, majd a telefon alatti jobb oldali asztalfiókból vegyük magunkhoz a pisztolyunkat, a bilincset, és a jelvényünket. Használjuk egy kicsit a számítógépet. Ugye mindenki emlékszik még ügynökünk teljes nevére (Craig Willmore), illetve jól megjegyeztük a kituzotáblán lévo szavakat, amelyek közül SHILOH a kódszó számítógépünkhöz. Olvassuk el az E-mailjeinket.
Vegyük magunkhoz az asztalon fekvo mappát, tele a jelenlegi ügyeinkkel, és adjuk át Cooknak. Amennyiben mindenkinek minden kérdést feltettünk, Cook szobáját elhagyva Skinnerrel együtt elindulhatunk Everettbe. Menjünk a kijárat ajtóhoz, majd válasszuk Everettet uticélnak, azon belül is a Comity Inn legyen a cél.

Everett, Comity Inn - 1996. április 2.
======================================
Beszéljünk a pult mögött álló hölggyel, majd mutassuk meg neki igazolványunkat. Kérdezzük ki a két eltunt ügynökrol: sajnos semmi különössel sem jut eszébe. Kérdezzük meg az ügynökök által kölcsönzött autó felol: ez egy 621517 rendszámú Ford Taurus - a fecni belekerül az adatokat gyujto mappába, illetve a nálunk levo kis számítógépbe is. Kérjük meg a hölgyet, hogy mutassa meg nekünk a Scully és Mulder által bérelt 103-as és 104-es szobát.
Alaposan nézzünk körül a szobában. Találhatunk egy idegen létformákkal foglalkozó cikket tartalmazó újságot, továbbá ha jobban körülnézünk, egy kupac elrágcsált szotyoládét, és egy üveg vodka mixet. Az ágyon levo boröndben van egy akta (SE-75424, 3X99-es ügyszám) pár formulával és rajta egy megjegyzéssel: "Majestic Cover Op. Warehouse Dock Railroad Connect".
Az éjjeliszekrényen a telefon közelében megtalálhatjuk Jose Chung 'From outer space' címu könyvét. Vegyük fel! A könyv egyébként kapcsolódik a sorozathoz, pontosabban a 3-as sorozat 20. epizódjában kerül elo, amikor az író Muldert és Scullyt veszi a könyvében szereplo fohosök alapjául.
Beszéljünk Skinnerrel, és kérdezzük ki Scullyról és Mulderról, illetve hogy milyen ügyben nyomoztak. Miközben beszélgetünk, szó esik a kimeno hívások naplózásáról is, mire egy telefont ábrázoló ikon jelenik meg, jelezve, hogy egy új ötletünk támadt. Menjünk ismételtem a recepcióra, és a telefonos ikonra kattintva kérjük el a kimeno hívásokról tárolt információt. Hívjuk is fel azonnal a kapott számokat! 1-202-555-0149: ez egy washingtoni szám, így feltétlenül szükséges egy 1-est tárcsázni az elején. Frohike veszi fel, aki a Lone Gunmen 3-as egyike, de nem hajlandó felfedni kilétét elottünk. A másik számot Scully hívta: 206-555-0182, azonban senki sem válszol.
Menjünk vissza a motel szobájába, ahol találhatunk még egy laptopot. Vegyük magunkhoz. Ahhoz azonban, hogy hozzájussunk a rajta levo dolgokhoz, ismernünk kellene a kódot. Ha kifogytunk az ötletekbol, megkérdezhetjük Skinnert is, de az o ötletei sem igazán válnak be. Inkább késobb kellene elvinni a Crime Lab-ba, ott majd a nagyokosok kezdenek vele valamit.
Menjünk vissza a recepcióba, és beszéljünk Skinnerrel, aki követett minket. Ezek után térjünk vissza a Field Office-ba, és üljünk le PC-nk mögé. Az ING funkciót használva rákereshetünk pár dologra:
A 'phone' és a 'citizen' keresoparamétereket használva a 202-555-0149 telefonszámról ugyan nem tudunk meg semmit, de a 206-555-0182 telefonszámhoz egy cím is tartozik: Seattle, Dockside Warehouse, 62 Bell. Váltsuk át a 'phone' opciót 'license number'-ra, és nézzünk utána a kapott rendszámnak is: a kölcsönzo cég neve Lariet Rental Inc.
Menjünk a tárgyalóterembe, és keressük meg azt a szekrényt, amin a "csak felhatalmazott személyek számára" felirat olvasható, és vegyük magunkhoz az ott található eszközöket: messzelátó, fényképezogép, zárnyitó, elemlámpa, infraszemüveg, és a bizonyítékgyujto készletet. Miután felszerelkeztünk, irány a Dockside!

Seattle, Dockside Warehouse - 1996. április 2.
==============================================
A dokkokhoz érkezve talán mindenkinek feltunik, hogy az intróban látható helyhez érkeztünk, ahol pedig Mulder és Scully is járt. Az ajtónál nyissuk fel a zárat a zárnyitóval, és lépjünk be.
Menjünk a hordók felé, amelyek elott egy nyomot találhatunk: méghozzá egy termetes vérfoltot. Vegyünk belole mintát a bizonyítékgyujto készletünkkel. A vérfolt melletti jobbra lévo oszlopba beszorult egy lövedék is, amit szintén a készlettel gyujthetünk be. Forduljunk jobbra, lépjünk egyet elore, majd ismét forduljunk jobbra, ahol a földön egy cigarettacsikket láthatunk (anélkül, hogy lenéznénk). Ezt szintén vegyük be a bizonyítékok közé a készlettel.
Menjünk ezután abba a kis irodahelyiségbe, ahol éppen Skinner keresgél. Keressük meg a sötétbe burkolózott lépcsoket a fehér szekrény mögött, ahol a zseblámpánkat használva juthatunk egy kis világossághoz. Miután felmentünk, forduljunk balra, és keressük meg a szerszámosládában a feszítovasat. Így már a lenti nagy teremben található faládákat is fel tudjuk nyitni, és mintát vehetünk a benne található fekete porból is.
Menjünk ki az épületbol, majd balra, az épület mögött menjünk az ott található halászhajóhoz. Érdeklodjünk a hajó mellett serénykedo halász neve iránt, mutassunk neki egy igazolványt, és kérdezosködjünk tole. Pár érdekes dolgot megtudhatunk a mögöttünk levo raktárról: olykor furcsa dolgok történnek itt, pl. kiszáradnak a halak. Kérdezzünk meg minden lehetséges dolgot, beleértve a bal felso sarokban megjeleno ikonokat is.
Menjünk ismételten be a raktárépületbe, és beszélgessünk el Skinnerrel. Hallgassuk meg az o véleményét is a felso sorban megjeleno ikonok által reprezentált dolgokról. Utána nyugodtan elhagyhatjuk az épületet. Kint Skinner egy fekete Sedan-ra hívja fel a figyelmünket. Tegyünk felé egy lépést, vegyünk kezünkbe a fényképezogépet, és készítsünk egy képet az autó rendszámtáblájáról. Több dolgunk nem is akad itt, ezért menjünk a Crime Lab-ba.

Seattle, King Country Crime Lab - 1996. április 2.
==================================================
Miután egy kicsit elbeszélgettünk John Amis-szel, adjuk neki az összes begyujtött bizonyítékot, és hallgassuk meg a kommentárjait is az egyes tárgyakról.

Seattle, F.B.I. Field Office - 1996. április 2.
===============================================
A szobánkban vegyük birtokba a számítógépünket, és keressünk rá a James Wong névre. Meglepodve olvashatjuk róla, hogy az o történetével ellentétben nem kantoni származású, hanem sokkal inkább született amerikai... Töltsük be a fényképezogépbol a képet, és keressük meg a rendszámtáblára vonatkozó információkat a 'license' és 'government / military' beállítások mellett: sajnos ezek letiltott adatok, így nem juthatunk hozzá.
Menjünk a tárgyalóterembe, és mindaddig társalogjunk Skinnerrel, amíg nem közlik vele, hogy amint lehetséges utazzon vissza Washingtonba. Térjünk vissza a szobánkba, ahol Cookkal találkozhatunk. Mivel végül is még semmi sem dolt el, mindenki belátása szerint válaszoljon avagy ne válaszoljon a kérdéseire. Bennem minden esetre mély nyomot hagyott az a kép, amikor az elején a két ügynökrol kértünk tole egy APB-t: valahogy nem tunt túl barátságosnak.
Ne felejtsük: Trust no one!
Tegyük be a laptopot a fonök szobája elott található szekrénybe, majd irány ismét a raktár!

Seattle, Dockside Warehouse - 1996. április 2.
==============================================
Egy sötét kocsit láthatunk az épület elott parkolni. A hátsó ajtón keresztül lopakodjunk be az épületbe, amit a halászhajó feloli oldalon találhatunk - a nagykapuval nem érdemes próbálkozni... A hátsó ajtó kinyitásával ennyi zárfelnyitás után már remélhetoleg senkinek sem akad gondja. A sötétben az infraszemüveget használva menjünk addig, amíg meg nem látjuk a két fickót, amint éppen faládákat cipelnek ki. Miután elmentek, nézzünk be az elottünk levo nyílásba: szomorúan kell tudomásul vennünk, hogy már üres...

Seattle, Eavelyn Apartments - 1996. április 2.
==============================================
Szállásunkra érve egy kicsit nézegessünk körül, hiszen mégiscsak ez a mi otthonunk. Küldjük el a laptopunkban található jegyzeteket E-mailben Skinnernek és Shanksnek, és ne felejtsük ezt el legalább a lefekvés elott minden nap megtenni. Nincs más hátra, irány az ágy! Ha úgy érezzük, hogy már kiszundítottuk magunkat, keljünk fel.

Seattle, Field Office - 1996. április 3.
========================================
Menjünk a hivatalunkba, ahol Cookot láthatjuk a földön elterülve, akit minden valószínuség szerint valaki(k)nek sikerült jól fejbekólintani. Nézzünk be a szekrénybe is, ahová Scully laptopját tettük: megállapíthatjuk, hogy hiányzik. Menjünk a szobánkba, és vegyük fel a telefont, ahol Pendrell ügynök közli velünk, hogy sikerült beazonosítani a raktárépületben talált vért: a vér Scullyé. Az ügynök amúgy a sorozatban már egy alkalommal megkísérelte Scully iránti vonzalmát a tudomására hozni (kevés sikerrel), így hát nem csoda, hogy olyan letört a hír közlése közben... Hamarosan Cook közli velünk, hogy Wongot lelotték a raktár mellett. Máris induljunk a helyszínre!

Seattle, Dockside Warehouse - 1996. április 3.
==============================================
Menjünk hátra a halászhajóhoz, ahol a rendornek mutassuk meg az igazolványunkat, mire o természetesen továbbenged minket. Beszélgessünk a halottkémmel, illetve a mellette álló egyénnel. Miután minden kérdést feltettünk, forduljunk meg, és társalogjunk a fiatal és csinos nyomozónovel. Legyünk kedvesek és együttmuködok, mire a hölgy hamarosan felkísér minket a hajóra. Beszélgessünk a raktárról, illetve a halakról. Nézzünk körül a kabinban, és keressük meg a kis szekrényben található gyógyszereket, továbbá a 'Tarakan' feliratú sárga esokabátot. Hagyjuk el a kabint, és osszuk meg a bent látottakat Astadourian ügynökkel is.
Hamarosan visszatér a kikötomester is, akivel ismét mindenrol érdemes elbeszélgetni. Ha vége a társalgásnak, vegyünk utunkat a Tarakan felé!

Seattle, 'Tarakan' óceánjáró - 1996. április 3.
===============================================
Pillantsuk felfelé, és miután megvizsgáltuk a hajótestet, menjünk a fedélzetre, ahol haladjunk tovább lefelé a fedélközbe. Keressük meg azt a faládát, amiben egy nagy gömb alakú tárgy található, továbbá ne hagyjuk figyelmen kívül a másik farekeszeken található szimbólumokat sem. Menjünk vissza a fedélzetre, és másszunk fel a hajó következo emeletére. Keressük meg a kabinokat, ahol két cirill betukkel írt naplót találhatunk. A kabinoktól visszafele vizsgáljuk meg a falon található érdekes képzodményeket... talán egy kéznyomot lehet felismerni?
Még egy emelettel feljebb a hajó fülkéjében ismételten Astadourian ügynökkel találkozhatunk. Az elotte lévo asztalon érdekes ujjlenyomatokat találhatunk! Ezek után adjuk neki a két hajónaplót, majd pedig folytassunk vele eszmecserét minden lehetséges dologgal kapcsolatban. Az ujjlenyomatok beazonosításához hívjuk fel Amis ügynököt a laborban! Esetleg megmutathatjuk Astadouriannak is a hajó falán talált érdekes nyomokat, de ezzel akár várhatunk is.

Seattle, King Country Crime Lab - 1996. április 3.
==================================================
Hagyjuk Amisnál az érdekes fémgömböt, és ha nagyon hajt minket a kíváncsiság, akár az ujjlenyomatokra is rákérdezhetünk, bár ennyi ido alatt igazán képtelenség lenne elvégezni a beazonosítást...

Seattle, F.B.I. Field Office - 1996. április 3.
===============================================
Visszatérve az irodánkba, a számítógépben nézzünk utána a 'Media' menüpont alatt a Tarakannak, ahol érdekes információkat találhatunk a hajó visszatérésérol. Ha pedig már a számítógépnél buherálunk, ismételten küldjük el feletteseinknek a laptopból a jegyzeteinket.

Seattle, 'Tarakan' óceánjáró - 1996. április 3.
===============================================
A hajóra visszatérve menjünk újra Astadourianhoz, és ha eddig nem tettük volna, vigyük el a hajó falán található égésszeru nyomokhoz. Mutassuk meg neki a talált fémgömböt is, amitol ugyan egy picit meg fog ijedni kolléganonk. A csevelyünket egy or szakítja félbe, aki egy hulla boncolásáról hozott híreket.

Seattle, King Country's Medical Examiner's Office - 1996. április 3.
====================================================================
A halottkémnél az elso kérdést Astadouriannak tegyük fel, majd jöhet Truitt meghallgatása az összes lehetséges kérdésben és tárggyal kapcsolatban. Miután mindent megtudtunk, emeljük ki Wong agyvelojének maradványai közül a lövedéket, majd kezdjünk el érdeklodni a Tarakan áldozatainak hullái után. Truitt segítokészen meg szeretné mutatni nekünk a hullákat, ha azok nem tuntek volna el nyomtalanul a tárolóból. Astadourian, akit mellesleg már Marynek szólítunk, máris egy érdekes történettel rendelkezik az egész üggyel kapcsolatban, ami azért érdemes meghallgatni.

Seattle, King Country Crime Lab - 1996. április 3.
==================================================
Átadva Amisnak a második töltényt is, ígéretet kapunk rá, hogy összehasonlítja azt az elsoként hozott lövedékkel. A laborból vegyünk utunkat otthonunk felé!

Seattle, Eavelyn Apartments - 1996. április 3.
==============================================
Hazatérve elo dolgunk legyen, hogy a számítógépen elolvassuk John Amis üzenetét a beazonosított ujjlenyomatról. A levél mellékletében található ujjlenyomat-képet lefuttatva úgy tunik, Cook barátunk ujjlenyomataira sikerült a hajón rábukkanni! Ha kikapcsoljuk a számítógépet, máris kopogást hallhatunk az ajtónkon, amit kinyitva szegény Cook siet be a szobánkba, ugyanis elmondása szerint egy sötét kocsi követte egészen mostanáig...
Cook szeretne pár dolgot megtudni tolünk, ezért legyünk vele barátságosak, és válaszoljunk neki aszerint, amit hallani akar. És ha már így eljött hozzánk, kérdezzünk rá az ujjlenyomatokra is!

Seattle, Dockside Warehouse - 1996. április 3.
==============================================
A raktár meglehetosen barátságtalannal tunhet az éjszaka kellos közepén. A teherautó vezeto felöli oldalán bemászva máris szálljunk ki a másik oldalon, és keressük meg a kocsi ajtaján a cég nevét: Gordon's Hauling. Szálljunk vissza a kocsiba, és a kesztyutartóban kutassunk egy számokkal teleírt papírdarabka után. Amikor a jármu tulajdonosa visszatér, gyorsan szálljunk ki az utas oldalán!

Seattle, Eavelyn Apartments - 1996. április 3.
==============================================
Otthonunkba visszatérve ismételten vegyük a számítógépet kezelésbe, és olvassuk el a kikötomester üzenetét. A kapott telefonszámoknak nézzünk rögtön utána az adatbázisban, és jegyezzük meg a címeket. A hosszú nap után már ránk fér egy kis piheno, ezért "vegyük használatba" az ágyunkat. Másnap ajtódörömbölésre ébredhetünk, ugyanis kedvenc kolléganonk jött hozzánk látogatóba. Miután kibeszélgettük magunkat, tetessük be a videokazettát a lejátszóba. Hmm, érdekes... Ismételten cseverésszünk el a látottakról, majd pedig nézzük át az Astadourian által lefordíttatott hajónaplókat - az 1. és 5. oldal a legfontosabbak. Hamarosan egy faxunk is érkezik, amit ne mulasszunk el megmutatni nyomozótársunknak. Érdemes ismételten megnézni a videofilmet, az elejétol a végéig, hiszen egy hasonló jelenetet láthatunk lejátszódni, mint ami az intróban Scullyval és Mulderrel is történt. Az újabb eszmecsere közben kideríthetjük, hogy a filmen látható figura a Gordon's Hauling sofore, de sajnos nem lehet beazonosítani. A másik alak talán Mulder lehet? Lassan ideje távozni otthonunkból, elotte azonban kérdezzük meg Astadouriant, hogy gyorsan lezuhanyozhatnánk-e...

Seattle, King Country's Medical Examiner's Office - 1996. április 4.
====================================================================
Látogassunk el Truitt birodalmába, és gyujtsünk be tole minden információt, különös hangsúlyt fektetve az esetleges robbanás szemtanúkra.

Charno, Gordon's Hauling - 1996. április 4.
===========================================
Nyugodtan lépjük át a kerítés vonalát, majd menjünk be az épületbe is. Keressük meg az ásót, illetve a földön hevero bizonyítékot a papírdarabok közt. Ekkor egy furcsa idegen támad ránk, és bezár minket a szobába, ami valamiféle robbanó szerkezettel lett lezárva. Így nincs valami sok idonk teketóriázni, a hutogép elott nézzünk balra lefelé, majd az ásóval üssük ki az ajtón lévo panelt. Ha ügyesek vagyunk, éppen idoben szabadulhatunk... Beszélgessünk el a történtekrol, illetve a furcsa férfi szemében látott feketeségrol Astadouriannal. A nagy izgalomra való tekintettel levezetésként egy csókkal is megpróbálkozhatunk, a lényeg az, hogy ebben a kérdésben gyorsan döntsünk, mert egy ido után esetleg eltunhet az ikon, vagy pedig Astadourian unja meg a várakozást...

Seattle, Eavelyn Appartments - 1996. április 4.
===============================================
Menjünk vissza otthonunkba, és lefekvés elott ne felejtsük el a legújabb jegyzeteinket elküldeni a feletteseinknek. Feküdjünk le, majd ébredjünk fel az ébresztoóra kellemes hangjára.

Seattle, F.B.I. Filed Office - 1996. április 5.
===============================================
Találkozzunk Cookkal a tárgyalóteremben. O elmeséli nekünk, hogy a saját szakállára elokészített egy rajtaütést egy bizonyos Smolnikoff nevezetu egyén ellen, aki most éppen a saját raktárépületében tartózkodik. Nyugodtan fejezzük ki túlbuzgó társunknak a nemtetszésünket az önkényes intézkedései miatt, és ne felejtsünk el kitérni Astadourian értesítésére sem!

Seattle, Smolnikoff raktárépülete - 1996. április 5.
====================================================
Válasszuk ki a pisztolyunkat az eszköztárból, majd használjuk Cook fegyverét fedezettképpen. Egy ilyen sortuz után araszoljunk befelé, és köszöntsük illoen az elottünk felbukkanó fegyveres banditákat: elso menetben három rosszfiú próbálkozik. Ha elintéztük oket, menjünk két emelettel feljebb, ahol ismét két fegyveres ember várakozik ránk: az egyik éppen a hátunk mögül próbál elintézni, míg a másik egy bedeszkázott ajtót nézett ki magának fedezékül.
Másszunk meg még egy emeletet, ahol a kis sarokszobában található csigalépcson lemenve megtaláljuk Smolnikoff bácsit. Beszélgessünk el vele egy ideig, majd Cook tanácsára nézzünk utána a földszinten található fegyvernek - ehhez teljesen vissza kell menni oda, ahol az elso hármast elintéztük, és hátul a lépcso mögött rábukkanhatunk a keresett tárgyra. A keresgélés során utunkba kerül egy hajónaplószeruség is, amit feltétlen vegyünk magunkhoz. Menjünk vissza Cookhoz és Smolnikoffhoz, hogy újabb kérdéseket tehessünk fel mindkettejüknek.

Seattle, King Country Crime Lab - 1996. április 5.
==================================================
A Smolnikoff raktárépületében talált fegyvert adjuk Amisnak, hogy hasonlítsa össze a korábban átadott töltényekkel. Az eredmény: a fegyver és a lövedékek egyeznek, ami az jelenti, hogy ezzel a fegyverrel lottek ré Scullyra a másik raktárépületben.

Seattle, Smolnikoff raktárépülete - 1996. április 5.
====================================================
A raktárépületben fogjuk még egyszer vallatóra Smolnikoffot a fegyverrel kapcsolatban. Ha végeztünk, Cook új otthonába, vagyis a börtönbe kíséri az orosz illetot. Hamarosan csörög a mobilunk, amelyen Amis jelentkezik, ugyanis a Tarakanon, ahová mellesleg pont mi küldtük el szegényt, úgy tunik egy jó adag sugárdózist kapott...

Seattle, Eavelyn Appartments - 1996. április 5.
===============================================
Hazatérve felpezsdül az élet, ugyanis Astadourian viharzik be ajtónkon, és többek közt szemünkre veti, hogy senki sem értesítette az elozo akciónkról - hát nem azt mondta Cook, hogy már szólt neki? Beszélgessünk egy kicsit a felpaprikázott társunkkal, és nyugtassuk le. Miközben ezzel vagyunk elfoglalva, megszólal a telefon, aminek az üzenetrögzítojére egy rejtélyes alak mondja a mondókáját: hajnalkor menjünk a Sand Pointhoz, és természetesen egyedül! Astadourian távozását követoen nem marad aznapra más dolgunk, mint hogy megnézzük E-mailjeinket, és ágyba bújjunk. Ha felkeltünk, irány:

Seattle, 4-es hangár, Sand Point Naval Station - 1996. április 6.
=================================================================
Menjünk az irodának kinézo helyiségbe, és vegyük fel a kapcsolatot a titokzatos informátorral, Mr. X-szel. Mivel nincs sok ideje, és még kevesebb a türelme, ne nagyon viccelodjünk vele. Miután átvettük tole a speciális tort, semmi esetre se kövessük azon az ajtón, amelyiken távozott, hacsak nem szeretnénk máris véget vetni a játéknak. Forduljunk meg, és próbáljuk nem leloni Astadouriant. Folytassunk le egy gyors eszmecserét, majd induljunk el abba a Gold Bar-beli kórházba, amit még X említett. Ki lehet az a Jane Doe?

Gold Bar, Presbyterian Hospital - 1996. április 6.
==================================================
A novér érdeklodésére mondjuk el, hogy bizonyos Jane Doe-t keresünk. Amikor rákérdez a névre, feltétlenül Dana Scullyt válaszoljunk, illetve Walter Skinner nevét is adjunk meg mint felettesünk. Ezek után a formalitások után már bármit kérdezhetünk a novértol. Ha végeztünk, gyalogoljunk be Scully szobájába. Scullyt meglehetosen bizalmatlan hangulatában találjuk, így egy másodpercet se vesztegessünk, mutassuk meg neki az X-tol kapott tort, különben kellemetlen meglepetés érhet minket. Ez az egyetlen lehetoség, hogy a bizalmába kerüljünk! Innen már elmesélhetjük neki a teljes történetet, aminek pár homályos pontjára eddigi tudása szerint azért rá tud világítani, és újabb támpontot is kapunk a nyomozást illetoen:

RR1121 / 82434 - 1996. április 6.
=================================
A vonatok közt menjünk el addig, amíg csak tudunk, és másszunk fel az ott található póznára. A messzelátónkat használva oldalra nézve egy vagon tetején felfedezhetjük a 82434 számokat. Másszunk le, majd a vonatlabirintusban próbáljunk meg eljutni az elobb látott vagonhoz. Ha megtaláltuk, nyugodtan másszunk be, hogy megvizsgálhassuk a kiégése utáni maradványait. A vagon belseje persze ismeros lehet a TV sorozatot végig követok számára...
Visszafele haladva egy csavargóba botlunk. Van nála valami, amit nagyon jól használhatnánk a nyomozáshoz, csakhogy nem adja az ürge valami könnyen a dolgot. Menjünk bele kérdezz-felelek játékba, amihez nem árthat tudni, hogy a végén a 'videokazetta' szó a megoldás. Mivel ilyen rendes volt velünk, kapna pár dolcsit is, ha nálunk lenne a buxánk - még szerencse, hogy egyenjogúság van...

Seattle, F.B.I. Filed Office - 1996. április 6.
===============================================
Térjünk vissza a vizsgálat központját jelento irodánkba, és nézzük meg a csavargótól kapott videofelvételt a számítógép jobb oldalán lévo lejátszó segítségével. Mialatt teljesen elmerülünk a filmkockák tanulmányozásában, lopjunk egy képet az orvos arcáról, amit az ING adatbázisban végigfuttatva könnyen be is azonosíthatunk: Jonathan Rauch ezredes az alaszkai Eisenhower bázisról.
A technika csodálatos lehetoségeit használva hamarosan egy videokonferencián vehetünk részt a Lone Gunmen nevu titokzatos hármassal. Hallgassuk meg a mondókájukat, ami nagy mértékben elobbre lendít minket az ügyben. Olvassuk el a laptopunkban az általuk küldött E-mailt, aminek mellékletében Rauch villájának koordinátáit találhatjuk - a mellékletre klikkelve máris bekerülnek az adatok a navigációs részbe. Máris ellenorizzük le személyesen is Rauch ezredest!

Alaszka, Rauch rezidenciája - 1996. április 7.
==============================================
Menjünk Rauch házához, és lépjünk is be. Az emeleten megtalálhatjuk a keresett személy testét egy furcsa fekete olajszeru folyadékkal beborítva. Próbáljuk meg feléleszteni. A plafonról lelógó csontvázat meghúzva egy újabb emelettel felfelé vezeto lépcsot találunk. Menjünk fel! Beszélgessünk el egy kicsit Muderrel, ugyanis van pár érdekes teóriája. Miután átadtuk a mobilunkat Muldernek, és o maga is eltávozott, hagyjuk el az épületet, és fegyverünk segítségével intézzük el a két NSA fickót.

Alaszka, Eisenhower Air Base - 1996. április 7.
===============================================
Miután találkoztunk Scullyval az épület belsejében, a feladatunk, hogy megtaláljuk azt az idegent, ami megölte Rauch ezredest. Az épületben számos terminált találhatunk, ahol dupla kattintással jutunk hozzá a fomenühöz. Az egyetlen használható elem az épület térképe, amit a könnyebb tájékozódáshoz használhatunk. A térkép a fontos helyszínek jelölésével megtalálható a cikk mellett! Érdemes továbbá ennél a pontnál játékállást menteni, ugyanis most következik a játék talán legnehezebb része, ahol könnyen hibázhat az ember...

Induljunk el, s Scullyval az idegen egyik szemtanújának holttestét találjuk. Ezentúl fontos szabály, hogy Scullyn és Muldren kívül mindenkit lojünk le, akivel találkozunk.! Menjünk át az ajtón, és ha ellenorizni szeretnénk pozíciónkat, most megtehetjük pl. a sárga X-szel jelölt helyen.
Haladjunk tovább a kék X-szel megjelölt laborba, ahol elso dolgunk legyen, hogy magunkhoz vesszük az elektromos pálcát. Ekkor Cook támad ránk, akit amint csak lehet, intézzünk is el az elektromos pálcával.
A következo lépés, hogy megkeressük Muldert, aki a zöld X-es jelzésu teremben található. Fohosünket láthatóan hatalmába kerítette az idegen organizmus. Semmi esetre se emeljük fegyverünket Mulderre, vagy próbálkozzunk a speciális torünkkel, a szobába már eltett fegyverrel lépjünk be. Szólítsuk fel Scullyt futásra, vegyük elo a fegyverünket, majd jobbra fordulva meneküljünk el a szobából. Közben intézzük el az ort is!
Menjünk a fehér X-szel jelölt helységen keresztül a narancssárga jelzésu szobába, ahol is Scullyval találkozhatunk. Hallgassuk meg a tervét, majd menjünk a barna X-szel jelölt irányító szobába, ahol a sok terminál közt meg kell találnunk egy kapcsolót, amit megnyomva a fehér X-szes helyen nyithatjuk az üvegajtókat. A narancsszínu helyre visszatérve egy újabb gombot kell megtalálni, ami a világítást kapcsolja be az üvegajtók mögött. Nyissuk ki ezek után a fehér X-szel jelölt helyen található üvegház mindkét ajtaját. Menjünk át azon az ajtón, ami a lila X-szel jelölt terembe vezet, vegyük fel a kapcsolatot Scullyval, majd biztosítsuk ki ismételten a fegyverünket.
Forduljunk jobbra, menjünk két lépést elore, ahol Mulder és egy ort láthatunk, amint éppen a kulcsok behelyezésével a hatalmas ajtó kinyitásához készülodnek. Ezt megakadályozandó lojük le az ort amilyen gyorsan csak lehet, majd pedig vegyük ki a kulcsát a helyérol. Forduljunk balra, haladjunk keresztül az ajtón, valamint az üvegházon is! Forduljunk meg, és a gomb megnyomásával zárjuk Mulderre az ajtót. Ekkor az idegen nagy kínokat okozva elhagyja Mulder testét, és az éppen támadásra készülo Cook lesz az új gazdaszervezet. Miközben a nagy ajtó kinyitásával foglalatoskodik, dobjuk át Scullynak a Mr. X-tol kapott tort...
Mindenki élvezze a jól megérdemelt végképeket!

 
Time
 
Játékok
 
Resident Evil Zero
 
Resident Evil
 
Resident Evil Remake
 
Resident Evil 2
 
Resident Evil 3
 
Resident Evil 4
 
Resident Evil Code:Veronica X
 
Resident Evil Outbreak
 
Resident Evil Dead Aim
 
Resident Evil 1.5
 
Resident Evil Survivor
 
Filmek
 
Resident Evil-a kaptár
 
Resident Evil Apocalypse
 
Játékok ismertetői
 
Resident Evil színészei
 
Milla Jovovich
 
Sienna Guillory
 
Oded Fehr
 
Michelle Rodriguez
 
Resident Evil Videók!!!!
 
Tidus
 
nap képe
 
Ezt nézd meg!

 video preview

Play Video

 

 
Resident Evil

 

 

 
Testvéroldal

www.residentevil4.try.hu

 
MI legyen emberek?(Zombik)
Lezárt szavazások
 

Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre    *****    Egy asztrológiai elemzés,sok segítséget ad,életünk megtervezéséhez,rendeld meg és küldök egy 3 éves éves elõrejelzést is    *****    Szeretne leadni felesleges kilókat? Szeretné méregteleníteni és tisztítani szervezetét?Csatlakozzon a programhoz még ma!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, kezd az évet azzal, hogy belenézel, én segítek értelmezni amit látsz. A saját akaratod dönt!