333 portál!!!
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

Focivilág!!!

 

Játékbemutató rovat!

 
Flashgames
 
A Félvér Herceg
 
Star Wars
 
GTA:San Andreas
 
Harry Potter
 
Szórakozás & Poén
 
Letöltések
 
Linkek

 

 
Játékbemutató
Játékbemutató : Brothers In Arms: Earned In Blood

Brothers In Arms: Earned In Blood

  2005.12.04. 12:45

A Gearbox nagy meglepetést okozott a világnak, mikor kiadta a Brothers in Arms-t és egy új etalonnal járult hozzá a játékvilághoz. Az Earned In Blood-nak tehát nem kis elvárásoknak kellet megfelelnie, de lássuk, hogy sikerült-e.

A második rész sztorija hasonlít az első részére, most is Normandiában kell majd harcolnunk, az elődből megismert szakasszal. A sztori a demóból ismerős videóval kezdődik, ami a partraszállást követő 15. nap eseményét mutatja be. Red és kis csapata megérkezik egy normandiai kisvárosba, ahol egy parancsnok fogadja, majd kikérdezi a D nap óta történtekkel kapcsolatban, így kezdetét veszi a story és vele együtt a játék. Most is a partraszállás hajnalán járunk, a már megszokottnak mondható ejtőernyős vízum nélküli normandiai megérkezéssel. Érkezésünk célja, hogy elvágjuk a németek utánpótlási vonalait, hogy a fő erők sikeresen partra tudjanak szállni. A fő változás az, hogy most Red közkatonát alakítjuk, aki az első részben is szerepelt, de akkor még csak egy katona volt az általunk irányított Béjkör csapatába, a 101-esek között. Red-el se egy laza gyalog túra vár ránk, a nehéz kezdet után még nehezebb folytatás vár. Földet érés után első feladatunk a fegyverünk megkeresése, de miután meg találtuk, újra végig kell mennünk az alap irányítás átvételén, ha akarjuk, ha nem, mint az előző részben. Ezek után a helyszínek megegyeznek az első részben megismertekkel. Az eltérés csak annyi, hogy most azon település részeken harcolunk, ahol az előzőben egy fél szakaszt irányítottunk. A 30-as dombi csatát most megvívhatjuk és az utána következő 8 nap harcait is, így eljutva a játék kezdetén feltűnő településig, megismerve Red és csapat történetét. A sztori fő vonalát ismertetve elmondhatom, hogy azért egy kicsit jobbra számítottam, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül.
A híres 30-as dombi csatáig lesz egy-két könnyű és nem annyira nehéz küldetés. Ez elsőre furának tűnik, de így van. Volt olyan küldetés, amit könnyen meg lehet csinálni és egy pár, ami kicsit nehézkesebben lehetett végig vinni, de a 7. nap után lehetetlennek tűnő küldetések várnak majd a játékosra. Amit az első részben "kihagytunk" most bepótoljuk, hangzott az ismertetőben. Ismerős városok ismerős szituációk, lassan unalmassá váló feladatok és még mindig a butuska csapattársakkal, és pontatlan fegyverekkel. A 30-as dombi csatát most sem a frontálisan vívjuk meg, hisz a játék lényege nem az lenne, de utána sem lesz jobb, de nézzük a többi részét, hogy maradjon valami érdekes is a sztoriban, ami elég gyenge lett.

A mesterséges intelligencia révén az előző rész könnyű volt. Az ellenség előre meghatározott úton mozgott, és még a reakciója is ugyanaz volt minden helyzetben. A fegyverekkel sem tudtak pontosan lőni és csak nagy nehezen találták el a játékost. Ezen a hibán akartak javítani valószínűleg a Gearbox csapata, de ez nem jött össze. A németek még mindig nem mondhatók okosnak, maradt az előre meghatározott útvonal, csak a reakciókon javítottak. Gyorsabban és messzebbről észrevesznek, előbb lőnek az adott fegyvernek megfelelő pontossággal. Ha sikerül a hátuk mögé, vagy az oldalukba kerülni, akkor nem gondolkodnak, egyből menekülőre veszik a figurát, miközben tüzelnek ránk. Kicsit sikerült tehát javítani az ellenségen, de még mindig nehezen mondható jónak. A csapattársak még rosszabbak lettek, mint az előző részben voltak. A fedezéket, még mindig nem találják meg rendesen. Több esetben is megtették, hogy a fedezékhez mennek, de egyik katona mindig mellé ál, mint élő céltábla, pedig simán odaférne a társai mellé szűkölködés nélkül. A második rész neve durva fordításban annyit takar, hogy "vérrel kiérdemelve" jelezvén, hogy csapattársaink halála nem túl jó és kerülendő dolog, de mit tudunk tenni, ha ő nem akar életben maradni, és különben is túl sok negatív következményt nem von maga után a csapattárs elvesztése. A megoldás egyszerű, hisz ha elértük a mentési pontot (még mindig nincs gyorsmentés) és nincs vége a pályának, akkor 3 gyors öngyilkosság után ismét választhatjuk a teljes élet és maximális lőszer lehetőséget, így visszakapva az elvesztett csapattársakat (amit egy beépített csalásnak is lehet nevezni), mehetünk folytatni a játékot. Társaink azon kívül, hogy nem tudnak fedezékbe vonulni, még mindig nehezen használhatók, azon egyszerű oknál fogva, hogy pontatlanul lőnek és külön mindenre utasítást, kell nekik adni. Az ellenfél lehet előtte, mellette egyre megy, ha nem adsz neki parancsot, nem lő rá (lehet előző este barátságot kötöttek az ellenünk kivezényelt németekkel a helyi talponállóban), és panaszkodnak kislány módjára a rájuk érkező golyózápor miatt, de visszalőni már nem tudnak.
A játék lényege, hogy a csapattársakra építve észszerűen győzzük le a fricceket, de sajnos sokszor csak a "Rambó módszer" használatával lehet eredményesen teljesíteni egy pályát. A társak használhatatlansága miatt a játék közepe után már többnyire egyedül kell végrehajtani a feladat nagy részét. Ezekben, a küldetésekben általában egy pár Tigris tankot kell legyőznünk panzerfaust (páncélököl) segítségével, mivel egy Sörmen (Shearman) tank 2 lövésből lerendezi a tigrist, addig a csapattársainkat eggyel a túlvilágra küldi. A "Rambó" megoldásnál legalább maximálisan a németekre tud koncentrálni és nem arra, hogy mikor lövik le valamelyik emberünket, vagy hogy miért kiabál megint, pedig nem ez lenne a játék lényege és élménye. Az elődben is meglévő és a kettőben is meglévő nagy negatívum, az a fegyverek pontatlansága. Az első részben is ezt érte a legtöbb kritika, mivel pontatlan fegyverrel nem lehet háborút nyerni, de még csatát sem. A KAR 98-as Mauser puska például arról volt hírhedt, hogy pontos és nagy ölőerejű fegyver, ami a játékban nem volt rá igaz, de a többi mordályról is el lehetett ezt mondani. Az Earned in Blood-ban a helyzet változatlan maradt, azzal a különbséggel, hogy csak a játékosnál és csapattársainál pontatlanok a fegyverek, míg a németek pontosan lőnek a lőtávolságnak megfelelően.
A grafika nem sokban változott az elődhöz, de az sem észrevehető. Egy-két hibát kijavítottak benne, de maradt az első rész motorja, ami még mindig jó. A városok kidolgozása jó, bár a bokros mezős részek még mindig nem mondhatóak szépnek, de ezek megvalósítása még egyik játékban sem volt tökéletes közeli. Az efektek jók, a tank lövésére a föld szétrepül a találat helyén, tehát a grafikára nem lehet túl sok rosszat elmondani, és ezzel hozta a vártakat.
A hangok is jók, minden fegyver másképp szól. Könnyen meg lehet különböztetni egymástól a fegyvereket hangból, ezzel könnyítve a játékos dolgát, növelve a játék élményét és hangulatát. Ez most kicsit furának tűnik, de a hangból lehet tudni, hogy milyen fegyverrel lőnek rád, így fel tudod mérni a lőtávolságát, ami segít a társak helyének kijelölésében.
Nem mindegy, hogy egy MP 40-es vagy egy FG 42-es van az ellenségnél. Az MP 40-es 30 méteren belül még pontosnak mondható, míg az FG 42-es 100 méterre is hatékony a német kezében.

A játék fő részeit ismertetve elárulhatom, hogy számomra nagy csalódás volt, de ezzel nem voltam egyedül. Én utána olvastam egy jó pár helyen, és volt ahol istenítették, míg másik írásban a sárba tiporták. Én meg úgy érzem, hogy egyszer végig lehet vinni, de akinek az első rész tetszett, ezt másodjára már nem fogja végigjátszani.
Hozta sok helyen azt, amit az előd (grafika, hang), volt ahol megújult, de rontott a játékon (AI), és ahol felemás lett a végeredmény (sztori).

 
Óra
 
Rakj a kedvencek közé!
Rakj a kedvencek közé!!!
 
Szavazz az oldalamra!

Szavazz rám a Hungarian Top10 - WAREZ -on!

 

http://free.srv.hu/t/b/tbanner/

 

Reklámozza Ingyen Weboldalát ! Banner TOP 2004 - http://www.bannertop.tk

 
Szavazás
Milyen volt a Harry Potter 4?

Szuper!
Jó!
Egynek elmegy.
Nem volt jó.
Xar volt.
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Köszöntő
 

 
Látogatottságmérő
Indulás: 2005-06-22
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak