E.Margit oldala - kenyérsütés és minden, ami kelt tészta: gépi és sütőben sült kenyerek, kalácsok és péksütemények, receptek

Néhány tanács és ötlet.......

Kenyérsütőgépek

Témaindító hozzászólás
Batka

2007.08.08. 14:38 -
A fórumtéma célja a hazai és külföldi bevált szálláshelyek (cím, árak, fotók) és egyéb nyaralási, üdülési tippek megosztása.

rabim Előzmény | 2009.07.26. 08:48 - #16

A két nagy unokám van nálam. 10 és 11 évesek múltak.  Nekik kell jó programokat kitalálnom. Mi faluban élünk, és viszonylag közel Pesthez.  Rengeteg ötletet gyüjtöttem, de az utazás (vonat, busz a felutazáshoz, plusz a pesti közlekedés)  nagyon sok pénz.  Egyik unokámnak vettem bérletet, de a másiknak nincs diákigazolványa. Ennyi a panasz.

Azért irok, hogy elmeséljem, hogy a munkahelyemröl kapott üdülési csekkel elmentünk a Vidámparkba az egész családdal.   Praktikus dolog, hogy egy belépövel szinte mindenre fel lehet ülni, és akár egész nap lehet játszani.

A másik kirándulásunk Balatonaligára csak egy napos volt.  Itt is jó az üdülési csekk. A Balaton remek volt, és a strand nagyon kulturált, tiszta.

A fiuknak még egy hét tábor is van, és azután ismét viszem öket kirándulni.  A Budakeszi vadasparkra gondoltam, a Gyermekvasutra  (a régi Úttörö vasut),  a Jánoshegyi kilátóra,  a Libegöre,  és a Szemlöhegyi barlangra.  Aztán vége a nyárnak.  Itthon a számitógéppel nehéz versenyezni, pedig rengeteg ötletem lenne a játékhoz.

Ti hogyan oldjátok meg a nyári gyerekfelügyeletet?

Mindenkinek boldog és vidám nyarat kivánok!  üdv.  Marika

moldvanm Előzmény | 2008.07.27. 21:17 - #15

Nyaralásunk emlékei:

Kilátás az apartmanból.

Sóhajok hídja

kettecskén Velencében

Gergő érkezik nagy sebességgel

Edo-bedo Előzmény | 2008.06.06. 20:15 - #14

Szia Piadina!

Mi is keszulunk Olaszorszagba,kb augusztus vegen-szept elejen,ferjemmel es 3 eves kislanyunkkal.Erdekelne arajanlat es egyeb amit tudni kell a szallasrol.Varok informaciokat gergelyne@yahoo.com cimre.Elore is kosoznom!

HBKati Előzmény | 2008.05.26. 21:36 - #13

Sziasztok!

Zsuzsus!Köszönöm szépen a segítségedet!

Zsuzsus Előzmény | 2008.05.26. 08:22 - #12

HBKati!

Megpróbálom idemásolni egy törökországi fórum elérhetőségét, itt próbálj meg érdeklődni:

HBKati Előzmény | 2008.05.25. 21:10 - #11

Sziasztok!

Némi információra lenne szükségem Törökországgal kapcsolatban,pontosabban Side nevű helységről,Loyals Hotelről.Fruzsinám nyert egy egyhetes nyaralalást, 4 *-os szállodában,teljes ellátással.Kicsit gondban vagyok,ugyanis nem tudok erről a helyről semmit sem.Ha valaki tudna mondani valamit,megköszönném.

eszterlanc71 Előzmény | 2008.05.23. 22:47 - #10

Kedves Piadina!

Szeretném, ha tájékoztatnál szálláslehetőségekről július elején, a párommal mennénk ketten.

eszterlanc71@freemail.hu

Nagyon várom válaszod, előre is köszönöm!

Limara Előzmény | 2008.05.08. 13:49 - #9

Őrségben: www.ferenczporta.inf.hu

Piadina Előzmény | 2008.04.08. 16:25 - #8

Sziasztok!

Én szívesen ajánlom Olaszországban Cervia városkát, ez Ravenna alatt van kb. 20-km-rel a tengerparton. Kisgyerekeseknek nagyon előnyös lassan mélyülő homokos tengerpartja miatt. A hangulatos városkát hamar be lehet járni, de hetente sok érdekes program van, több helyen heti piac (ruházat, cipő, zöldség-gyümölcs, lakberendezés pl. függöny, terítő, ágynemű) gyakran igen jó áron. Cerviából nagyon jó félnapos-egynapos kirándulásokat lehet tenni Ravenna, Rimini, San Marino és sok témapark is van a közelben, kisgyerekekkl Fiabilandia remek szórakozás kb. 6-8 éves korig, idősebb gyerekeknek és felnőtteknek Mirabilandia és sok csúszdapark is van.

Ha valakit érdekel szívesen segítek apartmant találni, férjemnek itt van ingatlanirodája. A tengerparttól kb. 10 percre lakom autóval és szomszédasszonyom is ad ki lakást aminek az az előnye, hogy egy nagyon csöndes faluban lakunk és egy egy kertes ház felső szintje jó nagy kerttel.

nelly Előzmény | 2007.12.10. 15:28 - #7

Azt írta Emese, hogy nem lehet megnyitni a képeket. NEkem sikerült. A Noszvaj szóra kattintottam. Igaz, most néztem, hogy a nyaraló bejárata címszó alatt kicsit csalóka lett a kép, mert csak a kerítés tartozik a nyaralóhoz, és nem a szemközti bordó ház.....

moldvanm Előzmény | 2007.11.04. 19:16 - #6

Zalakarosi képek.

Családi fotó                           Főtér

Gergő őszi hangulatban            Sodró medence

apával  a sodrásban                  és a zuhatag alatt

nelly Előzmény | 2007.11.01. 20:34 - #5

Sziasztok kislányok! Mi a nyáron Noszvajon voltunk. A képeket itt találhatjátok a linkre kattintva. Nagyon szép helyen voltunk, egy idén felépült nyaralóban. 56000.-ft-ot fizettünk egy hétre az egész házért. Az interneten a keresőbe beírjátok a "Kenderes ház Noszvaj"-t, és akkor megtalálhattok róla minden infót telefonszámostól.A képeken a nyaralót és a faluban található La Motte kastélyt láthatjátok.
Noszvaj

ehhe Előzmény | 2007.09.24. 13:58 - #4

Hello, Mi párommal sopronban voltunk tavaly. Ott a fagusban szálltunk meg (www.hotelfagus.hu). A hotel újépítésű, és csodálatos helyen fekszik. A kiszolgálószemélyzet nagyon jól végezte a dolgát. A reggili és a vacsi is svédasztalos és mennyei étkek vannak az asztalon. Nem mondható olcsó hotelnek, de ha figyelembe vesszük, hogy mit nyújtanak, és azon a környéken a többi hotel mit nyújt... nos így már nem is olyan drága. Mindenkinek ajánlom. És ugye sopron és környéke nem egy napos program. Tehát bécsbe (schönbrunn-ba) is érdemes átmenni, stb... Idén pedig Eger volt a célpont. A város csodás, és a környéke is (lilafüred, szilvásvárad, stb...). A Hotel Villa Völgyben voltunk (http://www.hotelvillavolgy.hu/). A 4*-os részben. A szálloda szép volt. Viszont ha valaki oda megy nyaralni, akkor semmiféleképpen se kérjen félpanziós ellátást (napi 3e Ft/fő). Nem olyan jó a kaja, és szerintem drága is. A szépasszonyvölgy kb 10 perces sétára van a hoteltől, és tele van jobbnál jobb éttermekkel... és persze pincékkel :D Zalakaros-t csak hosszú 7végére ajánlom. Igazából nem nagyon van látnivaló, viszont a fürdő csodás. És szerintem 2 egész napnál többet nem érdemes fürdéssel és wellnessel tölteni. Ott is megfordultunk több hoetlban, de legjobb talán a Belenus volt (http://www.belenushotel.hu/). Érdekes módon ez volt a legolcsóbb, a legszebb és a legcsaládiasabb... Bye. e.

Sendy Előzmény | 2007.08.09. 11:33 - #3

Sziasztok!

Budapesttől 30 kmre a Délegyházi IV. tónál fekszik a Tavirózsa kemping. Valójában két kemping, idén bővültek. Nyugodt hely, viszonylag nagy a csend (közelben van homokbánya, ha rosszul fúj a szél, hallani), szép a környék (a kemping területén és közvetlen közelében. Körülötte eléggé lepusztult strandok és kempingek vannak). Tavirózsa 1-ben nagyobb a nyüzsgés, ott van a büfé is. Mi a 2-ben voltunk, ahol teljes nyugalom volt. Kemping előtt a IV. számú tó fekszik, szép tiszta, kavicsos (papucs nélkül is lehet rajta közlekedni). Amit illik tudni a tóról, hogy az eleje fel van töltve, de egy ponttól ( kb 1,8 m mélységnél ) nagyon hirtelen mélyül, tehát gyerekekre figyelni kell.

Faházban voltunk: 4 ágy - van több ágyas is - (2 kényelmes, 1 pedig kihúzható kanapé volt), fürdő + wc (a kemping területén nincs ivóvíz tisztaságú folyóvíz. A vizet bevizsgáltatták laboratóriumban, aminek az eredménye az volt, hogy forralás után ivóvízként kezelhető. Forralás nélkül mosogatásra, fürdésre is alkalmas.), konyha( hűtőszekrény (némelyikben fagyasztó is van), evőeszközök, mosogatószer, vágódeszka, tányérok, bögrék, edények, mosogatószivacs, szemetes (kukazacskóval, mely ha elfogy, lehet kérni a portán)... ami nincs: tűzhely. Villanyrezsót lehet napi 1000 ft-ért bérelni (én a Tefal asztali sütőmet vittem.) Az összes ablakon és ajtón van szúnyogháló. Minden házhoz jár továbbá egy asztal kb 5 székkel, 1 nyugágy, 1 tévéÁllatokat lehet vinni: én Tappancsot vittem, akiért nem is kértek külön költséget. Eleinte féltem, hogy nem engednek be egeret, de meglepetésemre, nagyon kedvesen fogadták.

Szórakozás: közelben van a Rukkel tavi csúszdapark. Közel 5-10 percnyi autóút. A belépő nem vészes. Üdülési csekket elfogadnak és 10%-kal többet is ér a kézpénznél. Elég sok és jó csúszda van, az árát megéri, de a tó partja nagyon éles kavicsos. Nehéz ki és be közlekedni. Amit nem írnak a honlapon: Fekete lyuk csúszdán csak pólóval lehet lecsúszni, mert anélkül átfordulhat az ember, és volt már belőle orrtörés.
Péntekenként a Tavirózsa 1-ben egy zenész múlatos zenéket játszik. Lehet táncolni is.
A kempingek területén van ping-pong asztal, bográcsozóhely (szükség esetén bográcsot, fát, és egyéb kellékeket is tudnak hozzá adni), kisebb focipálya, teniszpálya, néhány mérleghinta. Lehet bérelni vizibiciklit.... ezekről írnak a honlapon.

Honlapok:
Tavirózsa: http://tavirozsakemping.fw.hu
Rukkel-tó: http://www.waterpark.hu/index2.html

Ha van rá igény, teszek fel képeket. Az árakat mindenhol olvashatjátok a honlapon.

iriszi Előzmény | 2007.08.09. 09:11 - #2

Hi-HI én vagyok az első!Én a debreceni Hotel Aqvaticumot szeretném ajánlani.2 éve voltunk ott és a gyerekek kivánságára most is oda megyünk.Mivel mi sokan vagyunk(3gyerek,2felnött)kevés helyen tudunk szobát kapni.Itt egy napali,hálószobás,fürdös,vécés,erkélyes szobát kapunk.5éjszakára félpanziós ellátással belépövel az állatkertbe,állandó közvetlen bejárással az aqvaparkba,termál és normál strandra.Fürdököpeny használattal.Szaunával amihez vizet is adnak.155ezerért.Tudni kell 5éves korig ingyenes.

Batka Előzmény | 2007.08.08. 14:38 - #1

[16-1]

Sziaszok! Sok szeretettel üdvözöllek benneteket a honlapomon. Kellemes időtöltést kívánok! Ha szeretnétek a fórumban vagy a társalgóban írni, akkor először regisztrálnotok kell. Kérlek jelezzétek a kérdéseiteket, problémáitokat, mert csak akkor tudunk segíteni, ha tudjuk ki, miben szorul segítségre. Jelentkezzetek, írjatok bátran, üdv, Margit

Indulás: 2005-07-19

Társalgó
Kedves Látogatók! Sajnálattal arra jutottam, hogy átállítottam a társalgót, így most csak regisztrációval és belépve lehet ide is írni. Üdv, Margit

Hangulatjelek

A linkek új ablakban nyílnak. A kívánt vigyorik jobb klikkel másolhatók a hozzászólásba. Aki nem Internet Explorert használ, a bal oldali menüben találja a súgót.

További hangulatjelek

Egyéb hangulatjelek

Animációs tárház (Limara)

Smiley (Limara)

Smile
Ezek voltak eredetileg itt elérhetők.

Google kereső

Google

Kedvenc oldalaim

Diétázóknak

Fórumozók kedvenc oldalai

Elérhetőségeink

Margit:
emmargit@gmail.com
Egyéb elfoglaltságaim miatt átmenetileg nem tudok a levelezésemre kellő időt fordítani. A problémákat, kérdéseket inkább a fórumban kérem feltenni, ahol többen is segítséget tudnak nyújtani, mert nem ígérem, hogy belátható időn belül válaszolni tudok az e-mail-ekre. Elnézést: Margit

Bezsa (képfelrakás):
 holczervali@gmail.com

Kérjük, hogy a levélben a nicknevet is adja meg a levélíró (ha van), így könnyebben tudjuk azonosítani.

Figyelem!

A nevemmel fémjelzett receptek a sajátjaim. Felhasználható mindenkinek saját (kizárólag háztartási)céljaira, de nem járulok hozzá sem eredeti, sem átírt formában való terjesztéséhez sem az Interneten, sem más formában. A fentiek alól a sajátkezű aláírásommal ellátott postai levélben teszek kivételt. E.Margit

Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre    *****    Egy asztrológiai elemzés,sok segítséget ad,életünk megtervezéséhez,rendeld meg és küldök egy 3 éves éves elõrejelzést is    *****    Szeretne leadni felesleges kilókat? Szeretné méregteleníteni és tisztítani szervezetét?Csatlakozzon a programhoz még ma!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, kezd az évet azzal, hogy belenézel, én segítek értelmezni amit látsz. A saját akaratod dönt!