Duel Masters Portal
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 
Boltok

Sárkánytűz Szombathely
9700 Hefele M. u. 3
/a T-Com mellett a sétáló utcában /

Telefonszám:+36/70/318-8815

 

 

 

Sárkánytűz Veszprém
8200, Veszprém Kossuth u. 10/A
Kinizsi üzletház I emeletén

Telefonszám: 06-70-599-4130

 
Linktár
 
Chat!

Név:
Jelszó:
(Jelszó nem kötelezö, csak ha regisztrálva vagy a nasa.hu-n.)
Számláló
Indulás: 2005-05-20
 
A scriptek innen származnak:
Honlapépítő portál
hitetlen portálja
 
Szabályok
Szabályok : Gyorskezdő szabályok

Gyorskezdő szabályok

  2005.07.22. 19:14


DUEL MASTERS

 

GYORS KEZDÉSI ÚTMUTATÓ

 

 

A játék célja: törd át ellenfeled összes pajzsát, majd támadd meg még egyszer, hogy nyerj.

 

Készülj fel a párbajra!

-          Keverd meg a paklit.

-          Húzz öt lapot a paklidból. Ne nézd meg őket! Helyezd őket képpel befelé a pajzs zónádba. Ezek lesznek a pajzsaid.

-          Húzz öt lapot a paklidból. Nézd meg őket. Ezek a kezedben maradnak.

 

Pajzs zóna. A játék elején öt pajzs kártyád van. Ezek védenek meg téged a lények támadásaitól!

Harci zóna. Ideidézed meg lényeidet, melyek érted küzdenek.

Mana zóna. Körönként egy kártyát raksz ide, úgy, hogy a körben levő szám fejjel felfelé legyen. Ezeket a fejjel lefelé lévő kártyákat fogod használni lények idézésére és varázslására!

 

 

Kezdődjék a párbaj.

1         Kezd el a köröd!

Ugorj egyből a 2-es lépésre, ha ez az első köröd! Ha a legutóbbi körödben tappelted (oldalra fordítottad) bármely kártyáidat visszatappelheted (visszafordítottad) azokat, hogy ebben a körben ismét használni tudd őket!

 

2         Húzz!

Húzz egy lapot a paklidból!

 

3         Játszd ki a manádat!

Válassz egy kártyát a kezedből és tedd képpel felfelé a manazónádba úgy, hogy a körben lévő szám fejjel felfelé legyen! A manád kijátszása erősebb lények megidézését és varázslatok, végrehajtását teszi lehetővé (átugorhatod ezt a lépést, ha már elég kártya van a mana zónádban)

 

4         Idézz lényeket!

Ha már elég kártya van a mana zónádban akkor meg tudsz idézni lényeket a kezedből. Tappelj (fordíts oldalra) a lény árának megfelelő számú kártyát a mana zónádban. Legalább az egyik tappelt kártyának ugyanolyan színűnek kell lennie, mint amilyen a lény! A többi bármilyen színű lehet. Ezután helyezd a lényt a harci zónádba. A lény ebben a körben még beteg, ezért csak a következő köröktől kezdve tud támadni!

Varázsolj!

A varázslatok kijátszása ugyanúgy működik mint a lények megidézése. Viszont a varázslatok nem kerülnek a harci zónádba. Tedd azt ami a kártyán áll és utána helyezd a temetőbe képpel felfelé.

 

5         Támadj a lényeiddel!

Tappelj (fordíts oldalra) egy lényt mikor támadsz vele, jelezvén, hogy ebben a körben már használtad. Annyi lénnyel támadhatsz, amennyivel akarsz, de egyszerre csak egy lény támadhat.

Tudod:

-          Támadni az ellenfeled! A lényed megtámadhatja az ellenfeled hogy áttörje az egyik pajzsát.

-          Támadni az ellenfeled tappelt lényét! Ha az ellenfeled egyik lénye támadott az előző körében, akkor tappelve van és a te lényed meg tudja támadni. Ilyenkor a te lényed megküzd ellenfelével.

 

A lényeid nem tudnak nem-tappelt lényeket és az ellenfeled mana zónájában lévő kártyákat támadni.

-          Támadni az ellenfeledet,

-           hogy nyerj! Ha az összes pajzsa megsemmisült, támadd meg még egyszer az ellenfeled, hogy nyerjél!

 

6. Fejezd be a köröd!

A te körödnek vége. Most az ellenfeled jön.

 

Tappelés:

A „tappelés” azt jelenti, hogy fordítsd el a kártyát oldalra. Ez azt jelzi, hogy ebben a körben már használtad ezt a kártyát és nem használhatod a következő körödig. Tappeld a mana zónádban lévő kártyákat, hogy lényeket idézz és varázsolj.Tappeld a lényeidet, amikor támadnak.

 

Visszatappelés:

A „visszatappelés” azt jelenti, hogy kiegyenesíthetsz egy tappelt kártyát. Minden tappelt kártyádat visszatappeled köreid elején.

 

Mana:

A mana zónádban lévő kártyák különlegesek. Fejjel lefelé vannak(de mégis képpel felfelé) hogy jelezzék csak lények idézésére és varázslására használod őket. Ez az egyedüli feladatuk.

-  A mana zónádban képpel felfelé, de fejjel lefelé rakd a kártyádat!!!

 

Ár:

A kártya ára a bal fölső sarkán van. Ez aa kártyák számát jelzi, melyeket tappelned kell a mana zónádban hogy megidézd a lényt vagy végrehajtsd a varázslatot. A tappelt kártyák közül legalább egynek olyan színűnek kell lennie mint a lénynek, illetve a varázslatnak! A támadáshoz nem kell a mana zónádban lévő kártyádta tappelned.

 

Beteg lények:

Amikor megidézel egy lényt, az abban a körben beteg. Ez azt jelenti, hogy a következő körödig nem támadhat!

 

Támadás:

Válaszd ki, hogy a lényed mit támadjon!

-          támadd az ellenfeld, hogy áttörd az összes pajzsát!

-          Támadd ellenfeled tappelt lényeit!

-          Ha már nincs több pajzsa támadd meg az ellenfeled hogy nyerj!

 

Pajzs áttörése:

Ha egy játékos pajzsa áttörik, akkor a pajzs zónából a kezébe kerül. Ha ellenfelednek nincs több pajzsa, támadd meg még egyszer hogy megnyerd a játékot!!

 

Csata:

Ha két szörny csatázik, az erősebb nyer és kiüti a másikat a temetőbe. Ha viszont ugyanolyan erősek, akkor mindketten a temetőbe kerülnek.

 

Keresd a következő különleges tulajdonságokat!

 

Erős támadó (power attacker)

Egy „erős támadó” lény erősebb lesz amikor támad! Add hozzá az erejéhez az „erős támadó bónuszt’ amikor támad. A legtöbb erős támadó 2000 erőt kap, de némelyik sokkal többet is kaphat.

 

Blokkoló (blocker)

Ha egy „blokkoló” lény van a harci zónádban, tappelheted hogy megállítsa bármelyik támadást. Ilyenkor a támadó a blokkoló lénnyel harcol!! Azok a lények, amelyeknek nincs különleges blokkoló képességük, nem tudnak védeni!

 

Végül…

Állítsd össze a saját szuper paklidat! A két kezdő paklit össze lehet kombinálni eggyé! Vehetsz kiegészítő csomagokat (mint amilyet ebben a kezdő felszerelésben is kaptál) és erősítheted a paklid!

 

Szabályok


Szabályok
Képességek

Paklileírások


Esőerdő Pakli
A Halál Hívása Pakli
Arcadia Védelmezői
A hét kártyája

Még nincs új kártya

 

Játékok


Sárkány vs. sárkány
Világjáró Rothus
Puzzle
 

Kifestők


Rothus, the Travaler
Bolshack Dragon
Mighty Shouter
Aqua Sniper
Shobu
Mimi
Rekuta
Cool Stuffs
 
Szavazás
A hét kártyája...
Melyik legyen a következő hét kártyája?

Bolzard Dragon
King Tsunami
Gandar, Seeker of Explosions
Kachua, Keeper of the Icegate
Stallob, the Lifequasher
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak