Resident Evil
Resident Evil
Raccoon City
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Naptár
 
Zenék
 
Extrák
 
Avatarok&Ikonok
 
Tidus&Yuna
 
Fanfiction
 
végigjátszások
 
Más játékok...
 
Silent Hill
 
Rikku
 
Paine
 
Final Fantasy X-2
 
Final Fantasy X
 
Final Fantasy VIII
 
Tesztek
 
A hónap játéka
 
Linkek
 
Leon Kennedy
 
Ashley Graham
 
Music
 
Végigjátszás

Resident Evil 2

 

 

 

Leon „A” története

Mivel Claire a másikoldalon rekedt, és a zombik is vészesen közelednek, azonnal kezdj el futni az egyetlen lehetséges irányba, előre. Mivel az urak elég lassúak, ne pazarold rájuk a töltényt, fuss el közöttük, el az utca végére, ahol szaladj be a fegyverboltba. Itt a kis közjáték után vedd fel a töltényeket a pult végében, amikor elindulsz a polcon lévőkért, újdonsült barátodat kisebb baleset éri. Mivel most van egy kis időd, adnék egy tippet: nyomd meg a Select-et, és a Button Config.-ot tedd át a Type C-re. Ezzel ugyanis amikor előveszed a fegyvert (R1), a figura automatikusan a legközelebbi ellenfelet veszi célba. Ezután vedd fel a másik tárat is a polcról. Szerintem a boltost marcangoló zombikat nem érdemes lelőni, mert a hulla mellett csak egy shotgunt találsz patronnal, de az meg lesz majd később is, kár a töltényért. Tehát ki a boltból, végig a sikátoron. A fehér kocsi hátuljában van egy tár, közben a zombik kinyitják a kerítés kapuját. Végezz velük, majd haladj tovább. Mikor a lépcsőn lejössz, jobbra a kukában találsz még egy tárat. Mássz át a konténeren, kerülj ki mindenkit és fuss tovább. A busz mellett lakmározókat hagyd békén, inkább szállj fel a buszra. A buszban újabb tár vár, meg két potyautas. Ezután már kisebb buktatókkal, de szabad az út a rendőrségig. Most vedd fel a térképeket. Az előcsarnokba először a 3-as szobába menj be, ahol egy haldokló rendőrtől megkapod a mágneskártyát. Ezt vidd az 1-es csarnok közepén lévő számítógéphez és nyisd ki vele az első emeleti ajtókat. Vedd fel az asztal sarkáról a töltényeket, de van itt egy írógép is, ezeken lehet a játék során menteni. Javaslom, hogy az Ink Ribbon-okat ne hordozd magadnál, mert szinte minden írógép mellett találsz egyet. Irány a 2-es szoba, itt tegyétek ki a kést a ládába, vegyétek fel az írást a padlóról, majd menjetek a négyes folyosóra. Itt a fejetlen rendőrt átkutatva újabb töltényekre lelsz. A vértócsánál kellemetlen meglepetés ér, egy nyalakodó szörny támad rád. A 6-os szobában a bejárattól balra találsz egy Operation Report-ot, hátul a kis helyiségben gyújtsd be az öngyújtóval a kandallót. Ekkor megkapod az első piros követ, a kandallótól jobbra a sarokban van egy tölténytár is. A 8-as folyosóról fel tudsz menni az emeletre. Az emeleti 6-os folyosón told át a szobrokat az alapállásukkal ellentétes oldalra, a fal tövében világosabb színnel jelölt, négyzetre. Most már felveheted a szobor kezéből kihulló követ. A 3-as szobában, mely a S.T.A.R.S. csapat irodája, a szekrényből vedd ki a shotgunt. A szekrénnyel szemben van egy láda, abban egy elsősegély spray. Chris asztalán megtalálod a naplóját, alatta az Unicorn medált. Hátul a nagy asztal mögött van még töltény. Claire él és virul, rohanj tehát vissza az előcsarnokba. Az előcsarnokban tedd be a medált a szökőkút- szoborba, és tied a Spade kulcs. Most már ki tudod nyitni az 5-ös szobát, ahol a bejárattal szemben a polcon van egy Patrol Report. A fémlétrát told oda a szekrényhez, a tetejéről felveheted a kurblit. Irány a második emelet, ahol az új kulccsal be tudsz menni a 2-es folyosóra. Az egyik vége zsákutca, itt némi muníciót találsz. Van még itt egy kisasztal is, ebben olyan alkatrészek vannak, melyekkel át tudod alakítani a pisztolyodat automata fegyverré, okvetlenül tedd majd meg. Az asztal melletti ajtón tudsz bemenni a könyvtárba. A belépés után szaladj fel a lépcsőn, majd ki az első ajtón. Ez a harmadik emelet. A folyosó végén van az 1-es szoba, a falon egy nyílás, ide tedd be a kurblit, akkor lejön egy lépcső. Itt most mást nem tudsz csinálni, de legalább megszabadultál a kurblitól. Vissza a könyvtárba, szaladj el az ajtóval szemben lévő párkány végére. Földet érés után vizsgáld meg a falon lévő képet, és a szerint állítsd be a könyvespolcokat. Először nyomd meg a falon lévő piros gombot, ekkor ki tudsz menni. A bal szélső polcot mozgasd egyet jobbra, a következőt is egyszer jobbra, ekkor kinyílik a kép és ki tudod venni a Bishop dugót. Menj ki a dupla ajtón, a 7-es folyosóm engedd le a vészlétrát, így később könnyebben tudsz közlekedni. A 8-as szobában vedd fel a titkárnő naplóját és ha akarod a Small Key-t. a 14-es folyosóm társaságod akad. Mivel az egyik végén vígan ropog a tűz, menj ki az ajtón. Ezen a folyosón van egy vasajtó, kinyithatod, de ne menj ki. inkább rohanj el a végébe, a madaras hullánál van egy tár. A varjakat az automata célzással könnyel le tudod lőni. A 13-as erkélyen megtalálod a tűz okát. Menj le a lépcsőn, át az udvaron, a 18-as helyen vedd fel a Valve Handle-t. menj vissza a helikopterhez és a kerítés mögött a kerékkel nyisd ki a csapot. A helikopter roncsai között lőszert találsz. Most szaladj vissza a 8-as szobába és vedd magadhoz a két piros követ. A lángok eltűntek, be tudsz menni a 15-ös helyre. Itt tedd be egyenként a köveket a női mellszobrokba, ekkor felveheted a King dugót és a ládáról a Diamond kulcsot. Van itt némi muníció is a sarokban. Na most kimehetsz a 16-os balkonra, majd le az első szintre. A folyosón kutasd át a hullát és nyugtázd, hogy a szemközti ajtóhoz Heart kulcs kell. A hatalmas méretű 15-ös szobában van egy kis helyiség, benne egy széf. A kombináció 2236, benn némi lőszer és egy térkép. Az íróasztal mögött több zöld növény is lapul. A szobából a dupla ajtón menj ki és szaladj végig a 14-es folyosón. A 1O-es és 11-es szobákból szedj fel mindent, a lényeg a Rook dugó. Szaladj át a 8-as folyosóra, ahol ki tudod nyitni a 17-es szobába vezető ajtót. Tisztogatás után vedd fel a filmet és a patronokat a fiókokból, majd menj át a 3-as szobába. A kis kuckóban újra találkozol a fekete fickóval, de ezúttal valamivel rosszabb állapotban van. Mellette az asztalon ott a Heart kulcs. A helyiség nagyobb részében az egyik asztalon van egy üdvözlet, a sarokban némi zöldség, a szekrényben lőszer. most már ki tudod nyitni az első emeleti 15-ös ajtót a Heart kulccsal. Az út az alagsorba vezet. Ezen a folyosón némi sintér munkát kell végezned, majd menj be az 5-ös szobába. Itt az egyik falon van egy szerkezet, mellyel be tudod állítani az állomás energia- ellátását, a polcon egy térkép. Az első kapcsolót nyomd fel, a másodikat fel, a harmadikat le, a negyediket fel, az ötödiket le. Így később majd ki tudod nyitni a 4-es fegyverszoba ajtaját. Az 1-es parkolóban találkozol először Ada-val. Segíts neki félretolni a járgányt, majd menj utána a 8-as folyosón át a 9-es börtönblokkba. Itt raboskodik Ben, az újságíró, aki értékes dolgokat a városban folyó eseményekről. A beszélgetés után s polcról vedd fel a horgot, kint az asztalról a töltényt, majd menj be a 1O-es kamrába. Szerintem érdemes lelőni a kutyákat, mert akkor már Claire „B” küldetésében már nem lesznek itt. A fedelet emeld fel a horoggal, így lejutsz a pincerendszerbe. A pókok mellett könnyen el lehet szaladni. Mássz fel a létrára, majd menj be a kis szobába, ahol vedd magadhoz a három megszerzett dugót. Menj be a folyosón lévő ajtón, az 1-es terem másik végében pedig rakd be a dugókat a gépbe. Ez azért kellett, mert itt később meg kell küzdened egy főellenség-gel, és jobb ha a felesleges dolgok helyett inkább gyógyszert és lőszert viszel. Menj ki ott, ahol bejöttél, így újra találkozol Ada-val. Most egy ideig őt kell irányítanod. Miután kilépsz az ajtón, rögtön lődd le a két kutyát. Ha akarsz Leon-nak egy kis örömet szerezni, a másik oldalon van egy nyitott helyiség. Itt menj le a lifttel és vedd fel a patronokat. Most már koncentrálhatsz a küldetésre. Fent szaladj át a hídon, majd be a 2-es szobába. A falon van egy térkép, vedd fel. A sarokban le tudsz ereszkedni a medence közepébe. Itt az a feladat, hogy told be sorban a ládákat a fal tövébe. Ha kész vagy, menj fel a vezérlőpulthoz, ahol a kapcsolóval töltsd fel vízzel a medencét. A másik oldalon a polcon ott a Club kulcs. Ezek után menj vissza oda, ahonnan elindultál, Ada átadja Leonnak a cuccokat, és már mehetsz is tovább újra Leon-nal. Indulj el visszafelé az alagsor 7-es szobájába, ami a hullaház, és már nyitható. Hátul a szekrényben van a piros kódkártya, és némi meglepetés. A kártyával kinyílik a fegyverszoba, itt szedd össze a lőszereket, de szerintem az oldaltáskát és a gépfegyvert ne vedd fel. Irány vissza fel az őrsre. Közvetlenül a lépcső mellet van a 19-es szoba, bent találsz némi lőszert, a naplót és a magnumot. Innen nincs messze a 18-as szoba, ahova úgy menj, hogy legalább két üres helyed legyen az Inventoryban. Itt először gyújtsd be a kályhát, majd a falon lévő mécseseket, 12, 13, 11 sorrendben. Vedd fel az így szabaddá tett fogaskereket, a filmet az asztalról, és most menj el a 9-es szobába. Van a fiókos szekrényben egy tár, az asztalon egy Operation Report 2. A hátsó sötétszobában hívd elő a filmeket. A pisztoly tuning részeket már felvetted? Ha nem, itt az idő. Búcsúzz el a rendőrségtől, és a könyvtáron keresztül menj fel a harmadik emeletre, az 1-es szobába. Mivel itt már leengedted a lépcsőt, feljebb mehetsz, van itt egy gépezet, amelybe tedd be a fogaskereket, majd nyomd meg a gombot. A nyílásból vedd fel a Knight dugót, majd ereszkedj le a szellőzőcsatornába. Ben barátunk a börtönben sajnos szörnyű véget ér. Vedd fel a levelet, legyen nálad néni gyógyszer, majd menj el oda, ahol bedugdostad a dugókat. Hoho, itt egy szörny. Őt legjobban úgy tudod elintézni, ha folyamatosan lövöd az átalakított pisztollyal. Néha célozz lefelé is, mert ha rád másznak a gyermekei, nem tudsz lőni. Nem nagy ügy elintézni a kicsikét, ha van elég pisztoly töltényed. Tedd be a negyedik dugót, de mielőtt továbbmennél győződj meg arról, hogy nálad legyen a Valve Handle. A B1 csatornába fogsz jutni, de ide nem kell térkép. Itt a szobában van egy csomó cucc. Told el a szekrényt, így le tudsz menni a raktárba, ahol két falilámpában is meg kell gyújtani a tüzet. Van itt egy tár lőszer meg pár patron. Most már tovább mehetsz, le a lifttel. Ez a B2 csatorna. Itt újra találkozol Adával. Sajnos egy ismeretlen nő megsebesít, így elájulsz. Ismét Adát kell irányítanod. A folyosón van egy térkép. Szaladj a nő után, láthatod, hogy felmegy a szellőző létráján, tedd te is ezt. Menj tovább az egyetlen lehetséges irányban, ezután egy hosszabb párbeszédes rész következik, amelyből egy csomó dolgot megtudsz. Miután leesett a csaj, menj át a hídon, majd le a létrán. Valamit meglátsz. Közben Leon magához tér. Menj arra mint Adával, de a ventilátor most már üzemel, így arra nem tudsz továbbjutni. A sarokban hever két hulla náluk lőszert és egy Wolf medált találsz. Fuss visszafelé a folyosón, majd menj ki a rácsos ajtón. Ennek a folyosónak a végén láthatsz egy ajtót, de annyira zubog a víz, hogy egyenlőre nem tudsz hozzáférni. A vízesés mellett van egy gép, ide dobd be a Wolf medált, hogy ne foglalja a helyet. A hátad mögött lévő járatban viszont tovább tudsz menni. A párkány végén van egy gép, itt a kerék segítségével ereszd le a hidat. A másik oldalon ugyanilyen nyílás van, itt meg tekerd vissza a pallót az eredeti állásba. Van itt pár töltény meg némi zöldség. Tovább haladva a 8-as folyosóra jutsz. Itt az első kanyarban van egy kapcsoló a falon, ne feledkezz meg róla. Menj el a folyosó végére, ekkor megjelenik az aligátor. Rohanj visszafelé, és nyomd meg a vészkapcsolót. A kieső palack olyan széles, hogy az aligátor szájába beszorul. Célozd meg, és eressz bele egyet. Bumm. A folyosó végén most már ki tudod nyitni az ajtót a piros gombbal. Ada szépen bekötöz, fent rohanj át a hídon, és fel a rámpán. A végén ott egy hulla, az Eagle medál meg egy napló. A másik irányban van a ventilátor kapcsolója, amit ismét a piros kerékkel tudsz elzárni. Tedd meg és menj át a másik oldalra a 3-as folyosón lévő géphez, amelybe tedd be az Eagle medált is. A gomb megnyomásával kimehetsz az ajtón. A folyosó végén ott egy lanovka szerű valami. A jobb oldalán van egy panel, itt add rá az áramot, majd szállj be. A kocsiban utastársatok akad, mindig lőj bele a mancsába. Érkezés után gyújtsd be a jelzőágyút, ekkor megcsillan a fegyvertár kulcsa a sarokban. A gyárban vagy. Gyerünk fel a létrán. Fent az egyik elágazás végében a hullát átkutatva shotgun tuningra lelsz, szereld fel. Menj tovább, az 1-es szobában egy csomó töltény és gyógyszer vár rád. Kint van egy liftkocsi. Szállj be, a végében van egy kulcs, ezt használni kell a kint lévő panelen. Indítsd be a kocsit. Rövidesen megjelenik a kettes főellenség, William. Menj ki a kocsiból és küzdj meg vele. Csalogasd körbe- körbe, ha megüt rögtön gyógyíts. Oké, a nehezén túl vagy. Most a 4-es laboratóriumban vagy. Miután eldumáltál Adával a szobában, szedd fel a cuccokat, majd menj ki. Először a kék folyosóra fuss be, melynek végén van egy fagyott szoba. Itt vedd fel a biztosíték tartót a kis polcról, és használd a jobbra lévő gépezeten. Ezt tedd be a folyosórendszer középpontjában lévő foglalatba. Most a piros folyosót válaszd. A 6-os szobában vedd fel a computerről és a padról az iratot, majd kapcsold be a számítógépet. Beindul egy „anti B.O.W.” folyamat, amitől a levegő zöld lesz. A szekrényben van egy lángszóró, ezzel kiirthatod a szellőzőben lévő növényt. Ha akarsz mássz át itt a 7-es szobába, és rögtön lődd le a két nyalókát. A szekrényben töltények vannak. Az 5-ös szobában két növény vár, fűts be nekik. Menj le a létrán, el a 2-es folyosó végébe. Ez az 5-ös laboratórium. A 3-as szobában a monitorok alatt van a térkép. Az 5-ös szobában a szekrényben a magnum tuning részei vannak, ezzel könnyen leszedheted a zombikat és a nyalókákat. Legyen is nálad a magnum. Irány a 7-es szoba, ahol kisebb társaság vár, plusz a laboratórium mágneskulcsa. Ezzel már ki tudod nyitni a 8-as szobát, ahol lődd szét a lepkét, és valamelyik kisebb fegyverrel tisztítsd meg a számítógép környékét. Bejelentkezés után a Guest szót írd be. Jöjjön az utolsó kör. Gyerünk vissza fel a 4-es laboratórium 8-as szobájába. Nincs más dolgod, mint lelőni a zombikat és felkapcsolni a villanyt, a szoba végében a boncasztal mellett van az MO diszk. Ezt felvéve menj vissza az 5-ös szintre ahhoz az ajtóhoz, ami a 9-es folyosóra vezet. Vedd magadhoz a gyógyszereidet, a töltényeket, és menj be a 1O-es szobába. A másik oldalon van a lift hívógombja. Nyomd meg majd küzdj meg a főellenséggel. Vigyázz, mert át is fog alakulni. Mondjuk még így sem nehéz elintézni. Mikor kész vagy, épp megjön a lift, futás ki, majd végig a folyosón a szabadság felé.

 

Claire „A” története

Ugyanott kezdesz, mint Leon. A fegyverboltban most sem érdemes megküzdeni a zombikkal, mert csak egy nyílpuskát kapsz. Inkább a két tárat vedd fel. Fuss el a rendőr őrsig, út közben gyűjtsd be a töltényeket. Kezd a sebesült rendőrrel, majd nyisd ki az ajtókat a kártyával. A 2-es szobában a Lockpick-kel ki tudod nyitni a fiókot, gyógyszer van benne. A nyalakodót kerüld ki. A 6-os terembe még ne menj be, mert nincs öngyújtód. Legjobb, ha a 2. Emelet 6-ban betolod helyére a szobrokat. A S.T.A.R.S. irodában vedd ki a szekrényből az aknavetőt, vedd fel a naplót és az Unicorn medált. Kifelé jön egy fax, ezt is elolvashatod. Az aknavetővel már könnyedén le tudod szedni a nyalókát a visszaút során. A medált rakd be az 1-es terem szökőkútjába, és megkapod a Spade kulcsot. Ezzel be tudsz menni az 5-ös szobába, itt a lényeg a kurbli. A második emeleten a 2-es folyosón találkozol először Sherryvel. Lődd le a zombit, ezután minden bizonnyal összefutsz Leonnal. A könyvtárból menj fel a harmadikra, használd el a kurblit az 1-es szobában, majd a könyvtár polcainak beállításával vedd fel a Serpent követ. A dupla ajtón menj ki, ereszd le a létrát a balkonon és irány a 2. Emelet 8-as szoba. Itt mindenképpen vedd fel az öngyújtót, most már lemehetsz a vészlétrán az elsőre a 6-os szobába. A kandalló begyújtásával tied az első piros kő. Most jön a helikopter tüzének eloltása. Fel a másodikra a létrán, a kerék a 18-as helyiségben van. Nyisd ki a csapot, a füst környékén muníciót találsz. Vedd magadhoz a két piros követ, és a 2. Emelet 15.ös szobájában helyezd be őket a szobrokba. A ládán ott a Diamond kulcs, a szoborban a kék kő első darabja. Most a 16-os erkélyen át lemehetsz az 1. Emelet 15-ös szobájába, ahol nyisd ki a széfet a 2236 kombinációval. Az emelet másikszárnyában ki tudod nyitni a 17-es szoba ajtaját, itt a nagyobb méretű fiókok egyikének megpiszkálásával megleled a robbanóanyagot. A sebesült fekete rendőr mellett van a detonátor. Most gyorsan szaladj át a másik oldalra a 11-es szobába, itt mindenképp vedd fel a polcról az Eagle követ, és a 1O-est se hagyd ki. A másodikon a 14-es folyosón kombináld össze a robbanóanyagot és a detonátort, majd az ajtó tövébe helyezve robbantsd fel a torlaszt. A 11-es szobában megismered az enyhén szólva különös rendőrfőnököt, majd a párbeszéd után a 1O-esben újra Sherryt. Visszafelé a főnök szobájában az asztalon ott a Heart kulcs. Ezzel már ki tudod nyitni az 1. emelet 15-ben az alagsorba vezető ajtót. Gyilkold le a kutyákat, majd javítsd meg az áramellátást az 5-ös szobában ( fel, fel, le, fel, le). Most menj el a 6-os folyosóra, le a csatornanyílásba. A kis szobában pakolgathatsz, amikor kilépsz, újfent belebotlasz Sherrybe. Most őt fogod irányítani. Vigyázz, mert a kislánynak nincs fegyvere, vele ki kell kerülni a kutyákat. Nem muszáj, de átszaladhatsz a jobb oldalra, itt lőszert találsz. A feladat itt is az, hogy a hídon átkelve eljuss a pince 2-es szobájába, ahol told össze a ládákat, ereszd be a vizet, majd szedd fel a Club kulcsot. Menj vissza Clairehez. Az alagsorban ki tudod nyitni a hullaházat, ahol megtalálod a piros kódkártyát. A fegyverszobában szerelkezz fel, most már feldobhatod az oldaltáskát is. Menj fel az elsőre, a 19-es szoba immár nyitható. Gyűjtögess be mindent. Menj a 18-ba, gyújtsd meg a kályhát, majd kapcsold be a mécseseket ( 12, 13, 11). Tied a fogaskerék, és akár a film is. A kereket vidd fel a harmadikra az 1-esbe, tedd be a gépbe, indítsd be, majd vedd fel a kék kő második felét. Rakd össze a két kék követ, vedd magadhoz a másik kettőt is, és menj a főnök szobájába. Az asztala mögött van egy kép, ezt nyisd fel, majd tedd be mindhárom követ. Itt van Sherry is. A kinyíló ajtón csak úgy menj be, ha van nálad némi lőszer és gyógyszer, mert főellenség jön. menj le a lifttel, beszélj a főnökkel, majd tovább menve lefelé rövidesen meglátod a kicsikét. Adj neki a gránátvetővel. Oké, győztél. Engedd le a létrát a palló végén, de ne menj fel, először fuss vissza Sherryért. Figyelj rá oda, mert ha lemarad, lekuporodik a földre, és mindig vissza kell menni érte. Most menjetek fel az előbb leeresztett létrán. Rövidesen újra Sherryvel leszel. Menj előre, ki a szobából, majd mássz keresztül a szellőzőn. A szemét közt megtalálod a Wolf medált. Közben jön apuci is! Újra Claire vagy. Haladj tovább, rövidesen egy szobába jutsz. Itt a piszkálóval ki tudod nyitni a raktár ajtaját. Mielőtt kimész a szobából a lifttel, vedd magadhoz a kereket. A B2-es csatornában vagy. A 6-os folyosó végén a hulláknál lőszert találhatsz. A 3-as folyosón át, menj be az 5-ös szobába. Itt megismered Sherry muterját, akivel hosszan elbeszélgetsz. Ereszd le a hidat a kerékkel, majd a másik oldalon tekerd vissza. A 8-as folyosón szembetalálkozol a krokodillal, amit a cápa módszerrel intézhetsz el. A 1o-es teremben vedd fel Sherryt és a medált, másszatok fel a létrán, itt a hullánál megtalálod az Eagle medált. Távozni a kerékkel leállított ventillátornál tudtok. A két medált dobd be a 3-as folyosón levő gépbe. A lanovkát indítsd be kívül, majd szálljatok be. A kis kulcs ott van a fal tövében. A gyárban vagy, az egyik folyosó végén egy szuper fegyvert találsz. Az 1-es szobában vedd fel a muníciót, majd a kocsiban lévő kulccsal indítsd be a liftet. Rövidesen megjelenik William apuka, akit a kocsin kívül intézhetsz el. A 4-es laboratórium 2-es szobájában vagy. Szedd össze a cuccokat, majd menj a kék folyosó 4-es szobájába, ahol vedd fel a biztosíték tokot. Használd a jobbra lévő gépen, majd a biztosítékot tedd be a folyosókereszteződés közepébe. A piros folyosó 6-os szobájában kapcsold be a komputert, majd a szellőzőben tekergő növény kilövésével át is mászhatsz a 7-es szobába. Végül a 5-ös teremben mássz le a létrán az 5-ös laborba. Az első teendő a 7-es szobában lévő piros kódkártya felvétele. Ezután menj át a 8-asba, útközben előkerül Anette. Miután elfeküdt, vedd el tőle a szérum instrukciókat. A 8-asban csapd szét a lepkét, a számítógépbe a Guest néven jelentkezz be. Most menj fel a 4-es laborba, a 8-as terembe. Itt kapcsold fel a villanyt, vedd fel a szérumtartót és az MO diszket. Van itt egy gép, amelybe tedd be a tartályt, kapcsold be a jobbra lévő gépet. Ezután a computernél fel tudod venni a kész cuccot. Most még egy köröd lesz, le a 7-es terembe, ahol felvetted a kódkártyát. A terem egyik sarkában van egy gép, amelybe tedd be a szérumtartót, így végre kész van az orvosság Sherry számára. A 9-es folyosón lévő ajtót az Mo diszk nyitja, és itt már csak a főellenséggel kell megküzdened. Kifelé már csak rohanni kell.

 

Leon & Claire „B” története

A „B” küldetésekben a szereplők a kamion másik oldalán kezdenek. Máshonnan jutnak be a rendőrőrsre, egy kulcs segítségével. A kulcsfontosságú tárgyak máshová kerülnek, és azok a dolgok is kihatással vannak a történetre, amelyet az „A” sztoriban tettél. Mivel a két szereplő segíti egymást, így már olyan helyekre is eljutsz, ahova az „A” sztoriban nem. Megismered a történet azon részeit is, melyeket eddig nem magyarázott meg a játék. A legnagyobb újdonság a szuperlény, Tyrant megjelenése. Új feladatokat is csak a történet legvégén, a lanovka után kell csinálni, de ezekre magadtól is rájössz majd. Egy kisebb rumli ugyan lesz a játék végén, hiszen a menekülő vonatot két biztosítékkal be kell indítani, és még egy kellemetlen utastársatok is akad az utolsó pillanatban. De ne felejtsd el, hogy csak akkor teljes a játék, ha A-B sorrendben játszod végig. A „B” játékok végén is tudsz menteni, ez egy titkos dologhoz kell.

 

Titkok

Új ruhatár hőseidnek
Kezd el a játékot, de addig ne vegyél fel semmit, amíg el nem érsz a rendőrőrs mellett lévő aluljáróba. Itt találkozol egy régi ismerőssel, akit ha megölsz, egy speciális kulcsot találsz nála. Ez nyitja az első emelet 9-ben lévő szekrényt.

Nem csak jobb cuccokat találsz itt, de Leon egy kézzel tud majd lőni,

Claire pedig egy erősebb pisztolyt kap!

Rakétavető, örök lőszerrel (a pakoló ládában)
Nyomd végig az „A” küldetést 2 óra 3o percen belül, minimális mentéssel. Ha később használod mindenképpen csak B-t fogsz kapni, az időtől függetlenül.

Örök Submasine Gun ( a pakoló ládában)
A „B” történetet 3 óra alatt nyomd le. Ugyanaz vonatkozik rá mint fentebb.

Örök Gatling Gun ( a pakoló ládában)
A „B” történet 2 óra 3o perc alatti végigjátszása esetén kapod meg. Ugyanaz vonatkozik rá mint fentebb.

Titkos kép Rebecca-ról, a RE-ből
Kutasd át a hátsó feldúlt asztalt a S.T.A.R.S. irodában 5o-szer! Találsz egy filmet,

amit hívj elő.

Hunk, a vírustolvaj kommandós
Játszd végig valamelyik „A-B” küldetéspárt A osztályzattal, ekkor kapod meg ezt a mentett állást. Hunk küldetése kizárólag gyilkolásból- túlélésből áll, fel kell

vinnie a szérumot a rendőrőrsre.

Tofu, a fura figura
Akkor jön elő, ha hatszor egyfolytában végignyomod a játékot! Először valamelyik „A”-t, majd a mentett állásból a „B”-t, enek a végén ugye újra menthetsz, és így tovább. Mindig a mentett állásból menj tovább. Ja, minden sztorit A fokozaton kell befejezned!!!

Akuma, a Street Fighter 2 sztárja
Nyomd végig a játékot a fent említett módszerrel hatszor, de csak kést és pisztolyt használhatsz. A hetedik küldetésben, a labor computerébe Akuma néven jelentkezz be. Ekkor kimenthetsz egy új állást. Akumának nem kell kulcs az ajtókhoz, és tűzlabda a fegyvere.

 
Time
 
Játékok
 
Resident Evil Zero
 
Resident Evil
 
Resident Evil Remake
 
Resident Evil 2
 
Resident Evil 3
 
Resident Evil 4
 
Resident Evil Code:Veronica X
 
Resident Evil Outbreak
 
Resident Evil Dead Aim
 
Resident Evil 1.5
 
Resident Evil Survivor
 
Filmek
 
Resident Evil-a kaptár
 
Resident Evil Apocalypse
 
Játékok ismertetői
 
Resident Evil színészei
 
Milla Jovovich
 
Sienna Guillory
 
Oded Fehr
 
Michelle Rodriguez
 
Resident Evil Videók!!!!
 
Tidus
 
nap képe
 
Ezt nézd meg!

 video preview

Play Video

 

 
Resident Evil

 

 

 
Testvéroldal

www.residentevil4.try.hu

 
MI legyen emberek?(Zombik)
Lezárt szavazások
 

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.