Típus - Harc Költség - 5 Hatóidő - 1 Kör/Power Basic - Célpont,szövetséges egység +3 támadást kap közelharcban. Advanced -Célpont,szövetséges egység +6 támadást kap közelharcban. Expert -Minden szövetséges egység +6 támadást kap közelharcban
CURSE
Típus - Harc Költség - 6 Hatóidő - 1 Kör/Power Basic - Az ellenfél egyik egysége minimum sebzést okoz a harcban Advanced - Az ellenfél egyik egysége a (minimum sebzés 80% - 1) sebzést okoz a harcban. Expert -Az ellenfél minden egysége a (minimum sebzés 80% - 1) sebzést okoz a harcban.
PROTECTION FROM FIRE
Típus - Harc Költség - 5 Hatóidő - 1 kör/Power Basic - A tűzvarázslatok 30%-al kevesebet sebeznek a célpont egységen. Advanced -A tűzvarázslatok 50%-al kevesebet sebeznek a célpont egységen. Expert - A tűzvarázslatok 50%-al kevesebet sebeznek az összes szövetséges egységen.
LEVEL 2
BLIND
Típus - Harc Költség - 10 Hatóidő - 1 Kör/Power Basic - Célpont ellenséges egység "megvakul" és nem képes támadni.Ha megtámadják 50% attack-al üt vissza. Advanced - Célpont ellenséges egység "megvakul" és nem képes támadni.Ha megtámadják 25% attack-al üt vissza.. Expert - Célpont ellenséges egység "megvakul" és nem képes támadni.Ha megtámadják nem üt vissza.
FIRE WALL
Típus - Harc Költség - 8 Hatóidő - 2 Kör Basic - Két hexa hosszú tűzfal keletkezik a célpont hexáról.Akik beleálnak ((Power x 10) + 10) sebzést szenvednek el. Advanced - Mint a Basic,de itt a fal hossza már hexa és a sebzés ((Power x 10) +20) lesz. Expert - Mint az Advanced, csak a sebzés módosul ((Power x 10) + 50)-re.
LEVEL 3
FIRE BALL
Típus - Harc Költség - 15 Hatóidő - Azonnali Basic - Az egységek a célpont hexán és körülötte ((Power x 10) + 15) sebződnek. Advanced - Mint a Basic,itt a sebzés már ((Power x 10) + 30). Expert - Mint a Basic,de itt már a sebzés((Power x 10) + 60).
LAND MINE
Típus - Harc Költség - 18 Hatóidő - Érintésig Basic -A csatamezőn véletlenszerüen 4 helyre akna kerül. Az aki belesétál ((Power x 10) + 25) -öt sebződik. Advanced -A csatamezőn véletlenszerüen 6 helyre akna kerül. Az aki belesétál ((Power x 10) + 50)-et sebződik. Expert -A csatamezőn véletlenszerüen 8 helyre akna kerül. Az aki belesétál ((Power x 10) + 100)-at sebződik .
MISFORTUNE
Típus - Harc Költség - 12 Hatóidő - 1 Kör/Power Basic - A célpont egység szerencséje csökken egyel. Advanced - A célpont egység szerencséje csökken kettővel. Expert -Az ellenfél minden egységének a szerencséje csökken kettővel.
LEVEL 4
ARMAGEDDON
Típus - Harc Költség - 24 Hatóidő - Azonnali Basic - Minden egység ((Power x 50) + 30) sebzést szenved a csatamezőn. Advanced -Minden egység ((Power x 50) + 60) sebzést szenved a csatamezőn. Expert - Minden egység ((Power x 50) + 120) sebzést szenved el a csatamezőn.
BERZERK
Típus - Harc Költség - 20 Hatóidő - 1 Kör Basic -A célpont a hozzá legközelebb álló egységet támadja.Minden lényen hat aki 1 hex sugarú körön belül ál. Advanced - A célpont a hozzá legközelebb álló egységet támadja.Minden lényen hat aki 7 hex sugarú körön belül ál. Expert -A célpont a hozzá legközelebb álló egységet támadja.Minden lényen hat aki 19 hex sugarú körön belül ál.
FIRE SHIELD
Típus - Harc Költség - 16 Hatóidő - 1 Kör/Power Basic -A közelharci sebzés 20%-át sebzi ha az egységet megtámadják. Advanced -A közelharci sebzés 25%-át sebzi ha az egységet megtámadják. Expert - A közelharci sebzés 30%-át sebzi ha az egységet megtámadják.
FRENZY
Típus - Harc Költség - 16 Hatóidő - Az egység következő cselekedéséig. Basic -A célpont egység támadásához hozzá adódig a védelem 100%-a és a védelme 0-ra csökken. Advanced - A célpont egység támadásához hozzá adódig a védelem 150%-a és a védelme 0-ra csökken. Expert - A célpont egység támadásához hozzá adódig a védelem 200%-a és a védelme 0-ra csökken.
INFERNO
Típus - Harc Költség - 16 Hatóidő - Azonnali Basic -Célpont hexán és a körülötte levő 2 hexa sugaru körben mindenki ((Power x 10) + 20) pontnyit sebződik. Advanced - Célpont hexán és a körülötte levő 2 hexa sugaru körben mindenki ((Power x 10) + 40) pontnyit sebződik. Expert - Célpont hexán és a körülötte levő 2 hexa sugaru körben mindenki ((Power x 10) + 80) pontnyit sebződik.
SLAYER
Típus - Harc Költség - 16 Hatóidő - 1 Kör/Power Basic - Célpont egység támadása megnő 8-al ha Behemótot vagy Sárkányt vagy Hydrát támad.. Advanced - Mint a Basic,plusz Ördög és Angyal ellen is jár a bónusz. Expert - Mint az Advanced,plusz Titán ellen is nő a támadás.
LEVEL 5
SACRIFICE
Típus - Harc Költség - 25 Hatóidő - Permanens Basic - Célpont, nem élőhalott egységet feláldozzuk(kinyírjuk).Másik célpont halott egységet feltámasztjuk. ((Power + feláldozott lény alap ÉP-je +
3) x feláldozott lények száma) képlet alapján térnek vissza az élők közé. Advanced - Célpont, nem élőhalott egységet feláldozzuk(kinyírjuk).Másik célpont halott egységet feltámasztjuk. (( Power + feláldozott lény alap ÉP-je +
6) x feláldozott lények száma) képlet alapján térnek vissza az élők közé.. Expert - Célpont, nem élőhalott egységet feláldozzuk(kinyírjuk).Másik célpont halott egységet feltámasztjuk. (( Power + feláldozott lény alap ÉP-je +
10) x feláldozott lények száma) képlet alapján térnek vissza az élők közé.
SUMMON FIRE ELEMENTAL
Típus - Harc Költség - 25 Hatóidő - 1 Csata Basic - (Power x 2) tűz elementált idézhetsz meg és hívhatod segítségre egy csata erejéig.Egy csatában csak egyfajta elementált használhatsz. Advanced - (Power x 3) tűz elementált idézhetsz meg és hívhatod segítségre egy csata erejéig. Expert - (Power x 4) tűz elementált idézhetsz meg és hívhatod segítségre egy csata erejéig.