Tehát ez a játék rövid fontos története:
Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy nagy királyság amelyben ugye volt egy nagy sziget. Ez a sziget elég nagy volt. A fő szigeten Khorinis városa, a mágusok kolostora és a banditák nagy tanyája. Innen indult egy hágó amely elvezet a Bányavölgybe, Kolóniába. Az itteni fő tábor volt a régi tábor ami az egész sziget Érc kitermelését szállította, termelte. Egy időben az orkok megjelentek a felszínen és nagy pusztításokat tettek. Ezért a király, Gomez kitalált egy védelmet. A bányáit mágikus erőpajzzsal zárja le. Elő is hívta legerősebb mágusát, Xardast aki meg is csinálta csak egy kis hiba csúszott a számításba, a mágikus pajzs nőtt és nőtt míg az egész bányavölgyet bezárta úgy hogy csak befele tudtak jönni az emberek kifele nem. Ezért Xardast rögtön kizárták a régi táborból. Minden emberből bányászt csinált az elevetmült Gomez (köztünk minket is..)
Míg egyszer mindket kiválasztottak (eleve nem voltunk benn a börtön kolóniába) bedobta minket hogy adjunk át egy üzenetet a mágusoknak (xarasnak) amit végülis Corristónak a kolóniai tűzmágusnak kell majd. Mikor ledobnak egy Diego fazon pártfogásba vesz… (a többi már rajtad múlik…)
Javítás:
1. rész- Orktámadás miatt Gomez uralkodó védelmi burkot akar készíteni a tűz mágusaival.
Ez helytelen, mert II.Rhobar király rendelte el a kupola létrehozását, mégpedig abból a célból, hogy a rabok ne tudjanak megszökni a Bányavölgyből.
2. rész- A kupola elkészítése nem teljesen sikerült, Xardas elszámolása miatt, és ezért őt Gomez száműzte.
Ez úgyszint helytelen, mert az igaz, hogy nem a kívánt eredményt érte el a kupola készítése, de nem azért, mert Xardas elszámolta magát, hanem az Alvó jelenléte zavarta meg "a mágia törékeny szerkezetét". Xardas pedig azért hagyta el a Tűz mágusait, és ment az Orkföld közepére, mert Ő a Nekromantaság, és a "Démoni" mágiák felé fordult, és ezt nem fogatta el a többi mágus.
|