Holdfényudvar

Főoldal

Rólam...

Kép-érzés-hangulat

Galéria

Humor

Vendégkönyv

 


"Holdfényudvar" fórum

Szavazz!
Lezárt szavazások
 
Modulok, helyek, szervezetek
Modulok, helyek, szervezetek : Helyek, helyszínek 1.

Helyek, helyszínek 1.

  2005.03.06. 19:36

Itt nézheted meg az első kalandsorozathoz tartozó térképeket, leírásokat

 

Helyek,

 

Szürke Varjú fogadó

 

 

 

A Szürke varjú fogadó igen közkedvelt hely, mivel a kiszolgálás megfelelő, az árak sem túl magasak, sokféle szerzet megfordul itt, és viszonylag biztonságos. A kocsmárost Ramisnak hívják, nagyon készséges, de dörzsölt alak, információkért, vagy tűzrőlpattant fehérnépért bármikor hozzá fordulhatunk, néhány rézért, ezüstért cserébe. Sokféle étel és ital kapható, gyakran hallatszik zeneszó is itt. Viszonylag ritkán törnek ki verekedések, de azok is hamar elcsitulnak, vagy véget vetnek nekik a városőrök (kivéve ha valamely klán tagjai kerülnek összetűzésbe). Az épület kétszintes, az ábrán jelzett felső szintre lépcső vezet fel, ahol szintén helyet lehet foglalni, és innen kiváló a rálátás az alsó szinten történő eseményekre. Szobák is bérelhetők, bár előfordulhat, hogy azok foglaltak.

            Külön érdekesség még, hogy a szakács kiválóan ért a gyengébb, ételmérgek elkészítéséhez, amik sokáig hatnak, és általában gyomorgörcsöket, vagy hasmenést okoznak. Hogy ez miért fontos? Ki tudja...

 

A daloló kút tere

 

 

A karakterek itt találkoznak El Dominissel. A helyszín jellegzetessége a daloló kút, melynek mélyéről halk, mélabús énekszó hallatszik. Állítólag még senki sem merészkedett le oda. Ha a karakterek ezt valamilyen oknál fogva megtennék, egy nedves barlangba jutnának, melynek alján víz van. Nagyon szép hely. A hang egészen mélyről jön. Ha követik a hangot, néhány riadt denevér, vagy más barlangi lénnyel való küzdelem után eljuthatnak egy kis barlangrészbe, ahol egy álomkristály található. A zene tőle származik. Néhány barlangba vésett írás figyelmezteti a kalandozót, jobb ha nem zavarja meg a kristályt. Ha mégis közelebb merészkedne a játékos, néhány csontvázat pillanthat meg. A csontvázaknál nincs sok értékes holmi, maximum egy-kettő különlegesebb tárgy (Ez a KM-re van bízva) A kristály közelében újabb apró ékkövek hevernek. Az álomkristály mentális úton a következőket üzeni: Elviheted amit a halottaknál találsz, de ha a kövekhez nyúlsz, halálnak halálával halsz! Kevés az időd, tehát siess!

Ha ezután a kalandozó mégis megpróbálkozna a fosztogatással, akkor a bestiáriumban fellelhető azonos nevű szörnnyel találhatja magát szembe a játékos. És a lény kíméletlen lesz (ne szégyelld megölni a karaktert, ha ennyi figyelmeztetés után nem tért észhez).

Amúgy a zene, ami szól egy életre szóló élmény lesz a játékosoknak, ha valaki bárddal játszik az szinte örökké keresni fogja az ehhez hasonló tökéletes hangzást (vagy a művész hajlamúak is)

 

Tipp: Tűzd ki célul, hogy a játékosok felkutassák a barlangot, vagy motiváld ez irányba őket. Érdekes mellékszál lehet.

 

Riadalmak fegyháza

 

 

 

A riadalmak fegyháza Ikara városának börtöne. Bár a neve kissé ijesztően csenghet, ma az intézmény már régen nem olyan könyörtelen, mint működésének kezdetén. Akkor még ugyanis gyakran előfordult, hogy a börtönlakókat különböző kísérleteknek vetették alá, mondván az ő életük kevésbé számít. Elég gyakran előfordult, hogy valaki odabent lelte halálát. Természetesen a rend és a fegyelem is sokkal nagyobb volt akkoriban. Az épület ma már csak árnyéka egykori önmagának, de azért így sincs túl egyszerű dolga annak, aki észrevétlenül be akar jutni.

 

Az intézmény vezetője, egy bizonyos Brumm vezér (ha nevetségesnek találod a nevet, nyugodtan írd át). Termetes, zömök, harcedzett férfi. Minden új börtönőr, rab, vagy vendég először vele tárgyal. Elmondja, hogy a folyosókon délelőtt 4, délután 6 őr járatozik a cellák mellett (az 1-el jelzett helyiségek jelölik a cellákat). Ha probléma adódna a folyosók végén kolompok találhatóak, melyek megrángatásával riasztható az őrség többi tagja. Délben van az ebéd, ilyenkor mindenki az ebédlőben tartózkodik, kivéve a négy őrt, aki járatozik. Amúgy az őrök a szobájukban, vagy a börtönudvarban tartózkodnak. Egyszerre 30 őr tartózkodik a helyszínen.

 

A bejárat, kétszárnyú, mágikusan megerősített kapu, brumm vezér ismer hozzá egy varázsszót, amit ha 20 méteres körzetben elmond, akkor a kapu bezáródik. Az utána lévő folyosót a képen pöttyözött rész zárja le (2x), ez rácsos kapukat jelent. Ha új rab érkezik, bevezetik az első rácson, mögötte bezárják, majd ezután mennek a következőn át. Ezen a kis téren egy őr is van egy kis szobában, aminek rácsos ablaka van. Innen tud riasztani őröket, ha kell.

A rabot ezután bevezetik a cellájába, vagy ha valami megbeszélnivaló van még vele, akkor a tárgyalóba. A tárgyaló amúgy mindenféle megbeszélések helyszíne, az új őröket itt fogadják, szépen rendben tartott, de viszonylag üres helyiség, egy nagy asztallal és néhány székkel.

            Az iroda Brumm vezér irodája. Sok kis szobor található itt, valamint iratok, amik a börtön gazdasági ügyeit, és a rabok adatait tartalmazzák. A szőnyeg alatt, amin az asztal áll, egy csapóajtó nyílik, ami egy alagútba vezet (a térképen nincs jelölve). Az alagút egy idő után kétfelé ágazik. Az egyik vége kivezet a szabadba, a másik vége a laboratóriumba. Amúgy a laboratóriumot, valamint a Mágus szobát ma már nem használja senki, régi használt üvegek, állványok, elszáradt porok, értéktelen tekercsek, elszáradt tinta, stb. található a két szobában, amik egyébként zárva vannak (ide bele lehet illeszteni egyéb ötleteket is). Az iroda fölötti nem jelölt kis helyiségek jelzik az őrszobákat. Lehet nyugodtan több szoba is, mint amennyi a képen jelölve van.

A konyhában, és az étkezőben nincs semmi különlegesség, egyszerűen berendezett helyek. A WC-re sem érdemes sok szót fecsérelni: Büdös!

A pincét ma már alig használják. Régen finom borokat tartottak itt, ma már csak egy két hordóban lelhető fel az értékes nedű. Alaposabb szemlélő észreveheti, hogy a boroshordók közül néhány hátulja ki van rágva. Tovább kutatva észrevehető egy kis alagút, melyben egy ember épphogy elfér. Barlang egy patkánybáró családjának a kunyhójába vezet. Elég szerencsétlenül élnek, teljesen ártalmatlanok, csak legvégső esetben szállnak harcba az emberekkel, ilyenkor jó néhány patkány is segíti őket. Értékeik nincsenek, ha valaki rájuk bukkan egy kis élelemért könyörögnek. Lemészárlásuk nem vetne jó fényt egy élet jellemű karakter becsületére.

A raktárban találhatóak az őrök fegyverei, egyenruhái, páncélja, élelmiszerek, és egyéb használati eszközök. A börtönhelység vallató szobája, egy eléggé sötét, zárt, helyiség, a fáklyákban kék színű, mágikus fény ég. Középen egy asztal található, két oldalán egy-egy székkel. A szekrény be van zárva, egy bonyolult zárral (-20 %). Néhány irat van benne, melyekre vallomásokat írtak le, valamint egy, amin csak egyetlen szó van felírva: Radaman. A szó enyhe mágiát sugároz. Amennyiben valaki a tekercset a kezében tartva felolvassa a szót, a kékes fény különböző színekben kezd tündökölni, majd a fényből mindenféle rémséges illúziószörny tör ki, és összevissza repkednek a teremben. A célja ezeknek a lényeknek, hogy ezáltal megfélemlítsék a vallatottat, és könnyebben szóra bírják. Amúgy a jelenség kb. 10 percig tart, és teljesen ártalmatlan, leszámítva a pszichikai hatást. 

 


Tipp: Valamelyik rab reszketve mesél a vallatóteremben lévő szellemekről, szörnyekről. Ki is színezheti a dolgot, lényeg hogy a játékosok kíváncsiságát felkeltse.

 


Ha nem elég a lelki gyötrés, vagy fogoly nem dőlt be a trükknek, akkor irány a kínvallató! Itt már sokkal gyakorlatiasabb eszközökkel bírják szóra a rabokat (hogy pontosan mik ezek az eszközök a KM fantáziájára van bízva).

Hát ennyi lenne. Az udvar, az őrök és a rabok jelleme, az események kidolgozása már a KM feladata.

 

 

 

A láplesőhöz vezető út

 

 

 

A térkép ábrázolja az utat a lápleső épületéig. Az épület neve értelemszerűen azért lett lápleső, mert a mögötte elterülő lápos, mocsaras vidéket hivatott megfigyelni. A régi időkben gyakran megesett, hogy egyes ork, vagy más sereg ezen a mocsaras vidéken keresztül akart betörni Ikara városába. Ma már ilyesmikre nincs példa, egyrészt, mert mára megszűntek ezek a támadások, másrészt a lápot állítólag mindenféle mocsári szörnyek lepték el (ha ennek ellenére a kalandozó mégis odamerészkedik, akkor így járt). Ma a helyet egy tolvajbanda vette birtokba, és egy előidézett sziklaomlással, valamint egy szúrós növény betelepítésével (ostromverő bozót) akadályozták meg hogy bárki is a közelébe merészkedjen. Viszonylag nehéz a növényt megkerülni, mivel egészen a sziklafalakig nyúlik. Meg lehet próbálni körbemászni, ilyenkor a karakter +40%-ot kap a mászásához, ha mégis leesne eséspróbától függően Sp-ket veszít el, plusz 25% esélye van rá, hogy a szúrós ágak közé zuhan. A sziklák között más veszedelem nem található (esetleg egy régi méregkeverő barlang található itt).

            Ha a játékosok Ikarától indulva egyenesen mennének, Ifin külvárosába érkeznének pár napon belül. Először Quiron tenger tűnne fel, majd a hosszú partmenti házak, kikötők, stb.

 

 

 

A lápleső épülete egy sziklán helyezkedik el, melyhez egy lépcső vezet fel. Néhány jel arra utalhat, hogy odabent tartózkodnak (pl. Lovak, vagy bentről jövő fény, esetleg füst a kéményből). A harmadik lépcsőfok egy csapdát aktivál. A sziklákba vésett, szinte észrevehetetlen lyukakból pontosan 6 nyílvessző csapódik az áldozatba, CÉ-je egy vesszőnek 30-as, sebzése k6. Az íjász szabály természetesen itt is érvényesül. A csapda maximum 3-szor sül el.

A kövezett úton szintén csapda van, (ha rálépnek akkor lép működésbe) mely eredetileg mérges gázt lövellt a levegőbe. Ma már csak sziszegő hangot hallhat az „áldozat”, de gáz nem jön ki- mert nem töltötte újra senki- csak poros levegő. A bokrok mélyén egy csapóajtó található, mely a konyhába vezet. Elég könnyű felfedezni, és nincs is elreteszelve. Az első bejárat zárva van, egy viszonylag bonyolult zárral (-20%). Az előtérben néhány üres erszény, kiürített hátitáska van hanyagul szétszórva. Jobban megfigyelve találhat a játékos egy szent szimbólumot egy névvel. Ha a játékos visszajuttatja eredeti tulajdonosának, aki bárhol lehet (1.Tsz pap), akkor az illető nagyon hálás lesz nekik (pénz, vagy információ). Az előtérben van egy csigalépcső (a képen nincs ábrázolva), ami egy kisebb toronyba vezet. Itt nincs semmi érdekesség, hacsak az nem, hogy belátható rajta a láp egy egész nagy része.

A nagyobb szobában valószínűleg tartózkodik néhány rabló. Amennyiben a játékosok kellő zajjal érkeztek (a zár feltörést mindenképpen meghallják), előre fel tudnak készülni. Ebben az esetben az ajtón belépő karakterre meglepetésből, fél-hátulról ráront az egyik, eközben egy másik egy láda mögül előugorva lő rá nyílpuskával a másik játékosra. A nyílvessző mérgezett (hogy milyen méreg, döntse el a KM). Rögtön a lövés után a ládát a játékos felé rúgja, így van ideje elővenni fegyverét, és azzal harcol tovább. A harmadik rabló egy égető port dob a játékos szemébe, ez elöl nagyon nehéz kitérni (gyorsaság próba -2-vel). A por k6 körre megvakítja a játékost.

A kisebbik szobában egy kölyökkutya van, egy kis kosárban. Játszik. Hallgatózással már előre fel lehet fedezni. Fajtájáról a KM dönt. Aranyos kis jószág, lemészárolni, otthagyni nagy kegyetlenség lenne.  A WC, mint ahogy azt már tőle megszokhattuk, itt sem tartogat semmilyen különlegességet.

            A ház mellett található még néhány kenu is. Régen nem használta senki, de ha a karaktereknek később a Holt erdőn át kellene menekülniük, akkor még sok hasznát lehet venni. A hátsó sziklába vájt lépcső csapdamentes.

 

Szerepjáték.lap.hu

RPG

Szürkecsuklyás

Kalandozók

Rengeteg kiegészítő

Sok-sok kiegészítő

Képek

Kepeslap.com

Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Kérésre teszek ide linkeket! (hasonló témájúakat)


RÚNATÁBOR

Atlantisz

Yusuke

Mágus-gödöllő

 

 

 
Ennyien látogatták az oldalt
Indulás: 2005-01-17
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!