Holdfényudvar

Főoldal

Rólam...

Kép-érzés-hangulat

Galéria

Humor

Vendégkönyv

 


"Holdfényudvar" fórum

Szavazz!
Lezárt szavazások
 
Modulok, helyek, szervezetek
Modulok, helyek, szervezetek : A kapitány kitérője

A kapitány kitérője

  2006.06.14. 12:16

Ezt a kis kaland epizódot, bármilyen hajóutazásba be lehet illeszteni, 3-5. tapasztalati szintű játékosoknak feltéve, ha nem túl fontos az úti cél, és van ideje a hajóskapitánynak egy kis kitérőre...

A kapitány kitérője...

 

Ezt a kis kaland epizódot, bármilyen hajóutazásba be lehet illeszteni, 3-5. tapasztalati szintű játékosoknak feltéve, ha nem túl fontos az úti cél, és van ideje a hajóskapitánynak egy kis kitérőre...

 

A hajóval kapcsolatban nem adnék útmutatást, bármilyen – semleges - szállító, kereskedő hajó lehet (kivéve katonai). A kalandozóknak az egyik matróz bejelenti (pl.: a közös étteremben), hogy rövid kerülőt tesznek egy szigetre. A hajó kapitányának egy-két órás dolga van a szigeten, a hajót addig nem is szükséges elhagyni. Utána haladnak tovább. Ha a kalandozók ellenkezni kezdenének, a matróz megpróbálja megnyugtatni őket, és mondja, hogy a kapitány ragaszkodik ehhez. A történet alakuljon úgy, hogy a kalandozóknak ne érje meg ellenállni vagy, hogy ők is rájöjjenek felesleges.

 

Ha a kapitányt faggatják, ő csak annyit mond, hogy egy fontos üzletet megy megkötni. Kísérőket nem vihet magával, mivel csak őt egyedül engedik oda, ahova megy.

 

A délutáni órákban meg is érkezik a hajó ehhez a szigethez, és ki is köt. Egy nagy lakatlan szigetnek tűnik a hely, a kapitány egy kis csónakkal evez el a partig, majd eltűnik a fák között.

 

Hosszú órák telnek el, de a kapitány sehol. Lassan leszáll az est. A kapitány által beígért egy-két óra már rég lejárt. Ha a kalandozók kíváncsiságuktól hajtva nem erednek utána, akkor a szobájukba az egyik matróz lép be. Arca kissé sápadt. Azt mondja, meg merne rá esküdni, hogy a kapitány sikolyát hallotta visszhangozni a távolból (ha ez nem elég motiváció a játékosoknak egy kis jutalmat is ígérhet a matróz, de ezt már tényleg csak a legvégső esetben...).

 

A kalandozók tehát kicsónakáznak a partra (a többi utas amúgy már alszik). Sokfelé nem indulatnak el, ugyanis egyetlen kitaposott ösvény vezet be az erdő mélyére (lehet dzsungel is). Útközben nem történik velük semmi érdekes, nem támadja meg őket semmi (ez azért fontos, hogy ne csapjanak túl nagy zajt). Az ösvény nemsokára kiszélesedik, és egy kis tisztásra érkeznek.

 

Előttük egy gyönyörű tó terül el, melynek közepén egy kisebb szigetecske (sziget a szigetben) látható. A látvány nagyon szép, a szemközti szigeten szintén fák vannak, de mintha fény pislákolna a mélyükről. Élesebb szeműek felfedezhetik, hogy egy épület csúcsa is kiemelkedik a fák fölött.

 

A tó partján két kis kenu található, három személyesek, ki vannak kötve egy cölöphöz. A csomó bonyolult, de könnyen el is lehet vágni a kötelet. Ha valaki úszva próbál meg átkelni rajta, azt kellemetlen meglepetés éri. Először – figyelmeztetésként – egy hullába botlik bele a víz alatt. Ha tovább halad, néhány éhes piranha támadja meg. Darabonként 1-2Fp veszteséget okoznak. A páncél egy rövid ideig véd ellenük, de a ruhán keresztül könnyen átrágják magukat. Teljes páncélban meg nem igazán lehet úszni. Ha a játékos ennek ellenére kitart az úszás mellett, akkor további húsevő hal érkezik (egy egész sereg), akik pillanatok alatt szétmarcangolják a játékost. Különböző aurák még hatásosak lennének ellenük, de a tavon átúszni elég sok idő, és ezeknek a varázslatoknak az időtartama véges...

 

Tehát, a játékosok beleülnek a kenukba, és átkelnek a tavon. Igazán szép a látvány, ahogy a hold megvilágítja a vizet az éjszaka sötétjében. Néha egy-egy éhes húsevő hal ráakaszkodik ugyan az evezőlapátokra, de más nem zavarja meg az útjukat.

A szigethez közelítve halk fuvolaszóra lesznek figyelmesek. A zene valahonnan a kis sziget belsejéből szól. Kikötnek. Ezen a parton is akad 1-2 kenu. A fákon át ismét egy kitaposott ösvény vezet be a sötétségbe. A játékosok – tegyük fel - elindulnak.

 

Az út lassan kiszélesedik, és egy kisebb templomszerű épület jelenik meg a fák mögött. A fuvolaszó nem innen szól, hanem valahol az erdőből. Ha a játékosok előbb azt kutatják fel, és elindulnak a fák közé, a zene elhalkul, és nem találnak semmit, csak egy üres tisztást (esetleg egy elsuhanó női alakot is látnak).

 

Ha tovább mennek, megpillantanak egy templomszerű épületet.

 

Infó: Ez egy Ana-Amusi templom, melyben épp áldozati szertartás folyik. A kasztról bővebben a szürkecsuklyás honlapon olvashatsz: http://www.szurkecsuklyas.hu/enokaszt.htm

 

 

Viszonylag szolid épület, kívülről fáklyák világítják meg, és belülről is fény sugárzik. A falakba néhány egyszerűbb motívum és két – köpenyes – női alak van vésve. A bejárat egy nagy díszes kétszárnyú kapu (zárva van). Odabentről kéjes hangok hallatszanak ki (mintha egy orgia zajlana éppen). A falakon kb 2-3 méteres magasságban párkány van, és kicsivel fölötte nagy ablakok láthatóak (tehát a párkányról be lehet lesni). Esetleg még a kulcslyukon is be lehet nézni. Sok-sok lenge ruhába öltözött nő látszik, és néhány köpenyes figura, akik fáklyát tartanak a kezükben.

 

Van egy melléképülete is a templomszerű épületnek, innen nem sugárzik fény. Ennek viszonylag egyszerűbb zárú ajtaja van, ide könnyen be is lehet jutni. Az ajtó egy folyosóra nyílik, a folyosón pedig ajtók találhatóak (8-10) a végén pedig egy elágazás, ami a WC-be és a Konyhába vezet. Ez utóbbiban igen különleges fűszerek, péksütemények, ízesítőszerek találhatóak (kisebb kutatás után méregösszetevők is fellelhetőek). Az ajtók sajátossága, hogy 4 közülük olyan, hogy nincs külső zárjuk, és kilincsük sem, más szóval csak belülről lehet kinyitni, és mágiát is sugároznak, azaz légiesen se lehet rajtuk közlekedni (és ablakfélék sem vezetnek be ide).

A speciális ajtók háttere: Ezek az ajtók azért csak belülről nyithatók, mivel odabent van az az áldott helyiség, ahova a négy főpapnőnek a „hazatérés” nevű (alapkönyv, papi varázslatok) varázslata szól. Tehát nincs szükségük rá, hogy kívülről ki tudják nyitni.

 

A többi szobába könnyűszerrel bejuthatnak a játékosok, itt mindenféle érdekesség várja őket (a KM megítélése szerint). Pl.:

  • Méregkeverő felszerelés
  • Ruházatok
  • Mérgeskígyót rejtő ládika
  • Mérgespókokat rejtő ládika
  • Áldozó tőr, s egyéb könnyű fegyverek
  • Egy pihengető macska
  • Élezett legyezők
  • Nyílpuska csapda az ajtóban (ha nem megfelelően nyitják)
  • Fuvola, lant, hárfa
  • Különféle gyógyfüvek, sebkötő felszerelés
  • Ékszerek
  • Altató gáz (vagy hallucinációt / bódulatot / görcsöket okozó gázok) nem megfelelő ajtónyitásra.
  • Varázstekercsek (nem feltétlenül pozitív)
  • Titkos ajtó, mely az erdő egy pontjába vezet

 

Ezután minden bizonnyal elmennek megnézni magát a templomot. Odabent hatalmas orgia folyik, rengeteg lengén öltözött (vagy meztelen) nő látható, összesen három férfival (a kapitány, és két másik alak, nem tudni, hogy kik ők). A kapitányt épp akkor szúrják le, amikor nézik őket a játékosok. Erre a másik kettő küzdeni próbál ellenük (nagy harcosoknak tűnnek), de a papnők villámgyors, harapásszerű (lásd.: rókaharapás nevű varázslat) támadásokkal pillanatok alatt leszerelik őket, és egy áldozótőrrel (egy rövid ima elmondása után), végeznek velük.

 

A terem egyébként nagyon szép, egzotikus, lágy illatok lengik körül, a földön hatalmas vörös szőnyegek terülnek el, a terem sarkaiban négy női szobor áll, valamint a földből kiemelkedik egy nagy négyzet alakú oltár, mely egyben egy nagy bársony-ágy is (ezen volt az orgia).

 

Ezután jön az a rész, amikor észreveszik a kalandozókat. Ha van egy kis eszük a játékosoknak, menekülni kezdenek, ha nincs, támadni. Tűnjön ki az erőfölény a papnők javára (én úgy meséltem, hogy egy vámpírtalálkozónak látszódjon a dolog). 

 

Persze a menekülés sem egyszerű; íme néhány ínyencség:

 

  • A kenuk eltűntek erről a partról, így a kis szigeten kénytelenek elbújni, vagy megkeresni azokat (a nyomokat könnyen lehet követni, az erdő egy pontján vannak, de ott is akadnak őrzők)
  • Láthatatlanul támadó Ana-amusi papnő
  • Támadó elemi lény (varázslat)
  • Rovarfelhő varázslat
  • Hatalmas füst az erdőben (füstfelhő varázslat)
  • Csábítani próbáló papnő
  • Stb.

 

Persze ezek közül nem szükséges mindegyiket - egyszerre - bevetni.

 

 

Ha sikerült visszajutniuk a hajóra, oda már nem követik őket a papnők (vagy csak úgy tűnik?). További probléma lehet, hogy a matrózok kissé nehezen hiszik el a történteket, jó páran vissza is akarnak menni a szigetre többedmagukkal, hogy kiszabadítsák szeretett kapitányukat (plusz még egy kis kincset is keressenek). Hogy mi lesz ebből?

 

Mindenesetre azt nem árt tudni, hogy az Ana-Amusi papnőknek erős szövetségeseik vannak, és nem túlzottan örülnének neki, ha rossz pletykák terjednének róluk.

 

 

Szerepjáték.lap.hu

RPG

Szürkecsuklyás

Kalandozók

Rengeteg kiegészítő

Sok-sok kiegészítő

Képek

Kepeslap.com

Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Kérésre teszek ide linkeket! (hasonló témájúakat)


RÚNATÁBOR

Atlantisz

Yusuke

Mágus-gödöllő

 

 

 
Ennyien látogatták az oldalt
Indulás: 2005-01-17
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.