Ismerkedjen meg az FM Group-al:
|
|
Az FM Group egy 2004-ban indult vállalkozás, mely rendkívűli sebességgel hódítja meg a világot!
A tevékenységi kör:
-
Ismert parfüm illatok forgalmazása, egységes ám igényes csomagolásban, könnyen áttekinthető előre meghatározott, egységes és rendkívül kedvező áron.
-
A termékek eljuttatása a fogyasztókhoz egy egyéni forgalmazói hálózaton keresztül történik, melynek bárki teljes jogú tagjává válhat, egy jelentkezési lap kitöltésével.
A koncepció alapelve:
-
Tegyünk lehetővé egy olyan legális és mindenki számára elérhető parfüm beszerzési forrást, mely egy új és eddig egyedülálló alternatívát nyújt azoknak, akiknek nincs lehetősége parfümériákban megvásárolni a népszerű, trendi illatokat 10-19 000 Ft-os áron, vagy egyszerűen nem akarják a nehezen megkeresett pénzüket efféle luxusra költeni!
-
Kerüljük el az egyedi csomagolásból/tervezésből, neves tervezők munkadíjából, reklámarcok gázsijából, viszonteladói haszonból, a logisztikai költségekből, a rendkívüli pénzt felemésztő tv-s, internetes... stb. marketingből adódó FELESLEGES pénzkidobást.
Ennek az összegnek a nagy részét osszuk szét olyan egyéni forgalmazók között, akik hozzájárulnak a termékek világaszerte történő forgalmazásához, és olyan új embereket hoznak ebbe a vállalkozásba, akik szintén hozzátesznek ehhez a sikerhez! Ez a Multi Level Marketing lényege!
Magyarországi képviselő az FM Group Hungary Kft.Csatlakozni, vásárolni kizárolag egyéni FM tagokon keresztül lehetséges.
A rendszer felépítése: |
|
Hogyan lehetséges a márkás illatok alternatíváinak forgalmazása?
- A világon összesen 4 parfüm olaj előállító cég létezik.
-
Az egyik ilyen gyár a Drom Fragrance, az FM Group ezzel a céggel van szerződésben, tőlük vásárolja az alapanyagot.
- A termékek nem az adott illat nevét viselik, hanem egy FM által meghatározott kódszámot kapnak.
-
Egy parfümolaj általában 300-400 összetevőt tartalmaz, természetesen a divatcégek által forgalmazott és márkanévvel levédett parfümök nem állíthatóak elő. Azonban ha a több száz összetevőből akár egyet is megváltoztatnak, akkor az már egy új illatnak minősül. Ezt az ugymond "kiskaput" használta ki annak idején az FM alapítója.
-
Ez a változtatás természetesen egyáltalán nem érezhető, így nagy sikereket ért és fog elérni a cég termékeivel.
-
A sikert és a minőséget, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a 2004-ben beindított vállalkozás immár meghódította az egész világot.
A FENT LEÍRTAK EGY ROSSZUL MŰKÖDŐ, SILÁNY MINŐSÉGŰ TERMÉKET FORGALMAZÓ VÁLLALKOZÁS ESETÉBEN, NEM VÁLHATTAK VOLNA VALÓRA! |