Ugyan már semmi meglepő nincs benne, de Gáspár Győző az elmúlt héten ismét minden tőle telhetőt megtett; a Győzike című családi reality a hétfői nap legnézettebb műsora volt, 1,9 millió nézőjével (akik közül 946 ezer a kereskedelmi szempontból fontosabb, 18-49 év közötti korosztályhoz tartozik) jócskán lehagyta a TV2-n vele egyidőben sugárzott Kölcsöngyerek visszajár című családi vígjátékot. Az ezt követően kezdődő Szulák Andrea-show azonban 1,4 milliós közönségével a konkurencia A rettegés foka című kissé extrém vetélkedőjét utasította maga mögé, bár csak a teljes lakosság, s nem a 18-49 évesek körében. Az MTV hétfő esti műsorblokkjában az Aranyág 2005 adománygyűjtő műsort sugározta, ezt azonban csak 557 ezren nézték.

Kedden a Barátok közt vitte a prímet, 2 millió nézőjével nem volt vetélytársa, a vele egyidőben a konkurens kereskedelmi csatornán adott Multimilliomos vetélkedő csaknem egymillióval kevesebb nézőt érdekelt. Egymillió néző felett járt viszont az MTV Önök kérték című műsora, míg ezt követően a T-akta című riportműsort mindössze 431 ezren látták. Szerdán a TV2 műsorai közül a Columbo emelkedett ki, 1,47 millió nézőjével verte az RTL Klub Kardfog című katasztrófafilmjét (1,18 millió néző). A legnézettebb napi műsor mindemellett ismét a Berényi családról szóló sorozat lett. A kései időpont ellenére 775 ezren látták A nagy alakítást a TV2-n, az RTL-en a XXI. századot pedig csaknem vele egyidőben 488 ezren.

Az izgalmas csütörtöki felhozatalból - akárcsak két hete - újra csak az Esti Showder-Csaó, Darwin! párosítást emelnénk ki, amelyet ismét meggyőzően nyert Fábry Sándor műsora. 1,4 millió nézője majdnem 300 ezerrel volt több, mint Bochkor vetélkedőjének nézőtábora, bár a 18-49-es korosztályon belül kevesebb, mint 90 ezer volt az RTL Klub előnye. Az Eurovíziós dalfesztiválnak már ekkor zajlott egy selejtezője az MTV-n, labdába azonban nem rúghatott; 724 ezren látták a teljes lakosságból. A kései órákban újabb párbajt vívott a két kereskedelmi csatorna viszonylag új műsoraival. A Házon kívül című közéleti magazinnal ismét az RTL Klub nyert több nézőt, mint a TV2 sztármagazinja, a Bennfentes.

Pénteken a Barátok közttel egyidőben kezdődő Áll az alku!-t a félórás napi sorozat még háttérbe szorította, a Berényiék után következő Keresd a nőt! című Ben Stiller-Cameron Diaz vígjátékot azonban már kevesebben nézték, mint a Gundel Takács Gábor vezette vetélkedőt (ezt ugyanis 1,47 millióan látták). Újra csak leszerepelt viszont az MTV Lagzi Lajcsi vezette mulatósa, a Péntek esti sztár, amelyre alig 441 ezren kapcsoltak. Szombaton rejtélyes dolog történt, egyetlen műsorszám volt csupán, amely egymillió feletti nézőszámot produkált. Az RTL Klubon futó IQ – Az ország tesztje című kvízshow 1,59 millió magyar embert érdekelt, közülük 629 ezren tartoztak a vonzó keresőképes korosztályba. Tény ugyanakkor, hogy masszívan küzdött a második helyért a TV2 és az MTV. Előbbi a Bazi nagy buli címet viselő német vígjátékot tűzte műsorára, s könyvelhetett el 948 ezer nézőt, utóbbin pedig a NOX együttes eurovíziós leszereplését láthatta 925 ezer ember. Vasárnapra ismét megteltek a tévékészülékek előtti fotelek, s az Irigy Hónaljmirigy együttes viccelődését 1,57 millióan meg is nézték, többen, mint a percre pontosan ugyanakkor kezdődő Londoni csapás című Jackie Chan filmet az RTL-en (emez 1,45 millió nézőt érdekelt). Az MTV igazán kitűnően szerepelt, hiszen a Bob herceg című magyar operettfilmre 1,23 millióan kapcsoltak, bár az azt követő A szólás szabadsága című Friderikusz Sándor vezette közéleti magazint már kevesebben, 883 ezren követték figyelemmel.

Az év 20. hetében a csatornák egy-egy műsorpercére eső átlagos nézettséget vizsgálva kiderül, hogy az RTL Klub a legnépszerűbb a teljes lakosság és a 18-49 évesek körében is (az emberek 30,4 illetve 31,5 százaléka választja, szemben a TV2 26,8; 28,8 százalékával, az M1 14,1; 9,4 százalékával és a Viasat3 3,3; 4,1 százalékával). A kizárólag főműsoridős nézettséget vizsgálva az RTL Klub szintén mindkét korcsoportban vezető: a teljes lakosság 34,4 százaléka, a 18-49-esek 35,8 százaléka választja esténként a csatornát, míg a TV2-t 27,8; 31,2 százalékuk, az M1-et 15,2; 10,2 százalékuk, a Viasat3-at pedig 2,8; 3,7 százalékuk.