Honda
2008.03.08. 20:42
Honda Racing
A bársonyos simasággal vezető Jenson Button boldogabb lesz kipörgésgátló nélkül, mint amilyen azzal volt, de a Honda számára is új aerodinamikai irányvonalat képviselő RA108 egyenlőre nem bizonyult méltónak tehetségéhez. A jó hír az, hogy a Toyotával ellentétben a Honda hajlandó volt rálépni a sikerhez vezető útra, amikor megkaparintotta Ross Brawnt. Mivel a technikai háttér, a költségbetés és a lelkesedés adott, a nagy áttörés már csak idő kérdése. Végre!
Konstrukció
|
RA108
|
Motor
|
Honda RA 808E
|
Gumiabroncs
|
Bridgestone
|
Egyéni világbajnoki cím
|
0
|
Konstruktőr-világbajnoki cím
|
0
|
Első nagydíj
|
1964 Német GP
|
Első győzelem
|
1965 Mexikó GP
|
Összes rajthoz állás
|
70
|
Pontok
|
140
|
Győzelmek száma
|
3
|
Dobogós helyezések
|
8
|
Pole pozíciók
|
2
|
Első rajtsorok
|
6
|
Leggyorsabb körök
|
2
|
Körök az élen
|
104
|
Kilométerek az élen
|
593
|
Tavalyi eredménye
|
Vb. 8.
|
|