Game Mania Online - Minden ami PC game
Hirdetés
 
Menü



 

Főmenü (Help)

 

Kezdőoldal

Hírek

Szerkesztőség
Elérhetőség
GMO banners
Vendégkönyv
All szavazás

Jogi szabályzat

Köszönet

GMO Magazin
GMO Movies

GMO TV - Tipp!

Játékarchívum

 


Hét képe:


Mirror's Edge


Játéktesztek (Help)

TOP Lista
Összes teszt
Gyorstesztek

Előzetesek (Help)

Leírások

Videók

Események


Letöltések (Help)

 

Teljes játékok

Demók

Videók

Magyarosítások

Kiegészítések

 


Képek (Help)

 

Játékképek:
Akció

Sport

Autós

RPG

Stratégia

Egyéb game
Minijátékok

eXtra képek:

Képsor & Wallpaper

Filmek

Extra

 


Cikkek

Utolsó 5 cikk:

GamePad teszt
T'Storms vs. Thunder
Sármelléki gyorsulás
Másolás
Magyar játékfejlesztés

 


Filmek

 

Leírások

Videók

 
Reklám


Médiaajánlat

GMO banner:

Reklám:

 
Teszt: Call of Duty 4

Call of Duty 4
Modern Warfare

48# játékteszt

Kategória: FPS


Velem az FPS műfajt egyértelműen a CoD sorozat szeretette meg. Hogy miért is? Mert nagyszerű, szép, hangulatos és tökre filmszerű, izgalmas sztorijú a játék... Így hát nem is csoda, hogy elég rendesen vártam a CoD 4-et - igaz, kissé féltem attól, hogy az Infinity Ward a kicsit fura és merész újításaival talán elrontják a játékot, de kérem, ezt nagyon megcsinálták! Pontosan úgy, ahogy múltkor Lázár megcsinálta a Recept Klubban azt a hagymás-tejfölös csirkét... Nyammm...

Ez így vót! Vagyis, lösz:
Na de vissza a CoD-hoz... Mik is azok a merészebb újítások? Hát, ugye a legfőbb az, hogy az Infinity Ward szakított a jól bevált 2. világháborús recepttel, és inkább áttért a modern hadviselésre... És mint korábban a gyorstesztben írtam, e azzal is járt, hogy a fejlesztő bácsik végre megtornáztathatták az agyukat, és nem Normandiával kellett szarozniuk, hanem egy igen izgalmas, érdekes sztorit kellett levezetniük a modern korban...

    

Kezdjük azzal, hogy egy orosz bácsi, nevezetesen Zakhaev nagyon csak amcsi, pontosabban világellenes lett, és el kezdett rosszalkodni... Csakhogy tudta, hogy egyedül nem lenne elég erős a világ ellen, ezért beszervezett pár nagyhatalmat (pl. a maffia is őt támogatta), köztük régi nagy barátját, Al-Asad-ot. Neki az lett a feladata, hogy az Amerikai hadsereg figyelmét eltereljék Zakhaev-ról - ezt ő jól meg is tette, ugyanis a játék elején az amcsik vele fognak bummbummolni. Közben azonban a mélyen tisztelt S.A.S. kommandósok elkezdenek Zakhaev-ék után szaglászni, és mikor már rá is jönnek arra, hogy itt ő a fő ellenség, összekapcsolódnak a szálak, és a végén az amcsik és a S.A.S. kéz a kézben fognak megmérkőzni az ellenséggel.

Helyszínek, pályák, küldetések:
Ami egy igen nagy erénye a modern kori, alternatív történet-vezetésnek, hogy végre nem csak a történelem által behatárolt helyeken harcolhatunk, hanem végülis akárhol... A kezdő tutorial kiképzés után egy tengerjáró hajón kell rendet tennünk (egyszerűen piszok jó, ahogy a hajó dölöngél az óceánon...), később eljutunk azonban a világ elég sok tájára, köztük Oroszországba is. Kis- és nagyvárosokban, mezőn, föld alatti bunkerben, roncstelepen harcolhatunk. Természetesen mindezt más időjárási viszontagságokkal és más napszakokban. De egyértelműen az első helyen egy 15 éves visszaemlékezés volt, ami magában a nagy és híres Csernobilban játszódott! Egyszerűen leestem a székről (nem), annyira jól fest Csernobil! Megkockáztatom: jobb, mint a S.T.L.K.E.R.-ban volt! Megnézhetjük a soha meg nem nyitott óriáskereket, láthatunk vad kutyákat, a híres hotelokat... Egyébként ez a küldetés egy Zakhaev elleni visszaemlékezős merénylet volt, az a bizonyos lopakodós küldetés...

    

Na és akkor itt lép életbe a másik merészebb újítás: mivel a modern korban játszódik a játék, azért akkora, több ezer fős csatákat nem láthatunk, mint ami a 2. világháborúban volt. Egyébként de... Az egyik küldetésnél több 10 helikoptert, harckocsi, és rengeteg gyalogos hatolt be egy nagyobb - talán arab - városba... Na de vissza Csernobilba. A küldetésben McMillan kapitány társaságában próbáljuk eltenni Zakhaev-et: egy egész hadseregen kell átlopakodnunk! Egy nagyon izgalmas pillanat volt a küldetésnek az, mikor egy max. fél méteres műben feküdtünk (természetesen teljes álcában), és mellettünk több tank és gyalogos ment el... Utána kocsik alatt kellett átkúsznunk, majd fellopakodni az egyik emeletes ház tetejére, és onnan célba fogni Zakhaevet... Nem mondom el mi történik, de utána egy igen izgalmas és nehéz menekülésben lesz részünk...

A HANGULAT:
Azám, a nagybetűs hangulat. Mint minden CoD rész, ez is a filmes hangulatának is köszönheti azt, hogy mennyire jó lett a játék... AZ izgalmas és változatos sztori mellé filmes átvezetőket és egyebeket betűzni mindig is jó dolog. Nagyon érdekes, hogy az Infinity Ward még a Credits-et is a játék második küldetése után tette be, de úgy, hogy közben egy mi egy fogoly szemszögéből játhattuk Al-Asad és Zakhaev tevékenységét: beültettek minket egy kocsiba, majd a két szövetségeshez vittek minket kivégzéshez - az út alatt ment a Credits, valamint ha nekiálltunk nézelődni, akkor körben mindehol kivégzéseket, menekülteket, gépfegyver hohérokat láthatunk... Végül odavittek a kivégzés helyszínére, Zakhaev Al-Aasad-nak adott egy stukkert, aki könnyelműen fejbe lőtt minket...

    

Ilyen és ehhez hasonló, néha interaktív videókat láthatunk a játékban. Az utolsó küldetés vége is nagyon nagy... Nem akarom lelőni a poént, de azért néhány dolgot muszáj leírnom: körben mindehol a haverjaink fekszenek (köztük olyanok, melyekkel tényleg összehaverkodunk a játék során), majd hirtelen megjelenik Zakhaev... Aztán Price tábornok utolsó erejével hozánklöki a fegyverét és...

Na tényleg abbahagyom. A játék végén egyébként egy prológ is szerepel - egy repülőről kell kiszabadítanunk egy embert (az olyan apróságok, mint egy lyuk a repülő oldalán már meg sem kottyan), és egy kissé bullet time-os fílinggel kell a tőszejtőt elküldeni a pics... a francba.

A játékban továbbra is bennhagytak pár olyan részt, ahol mi egy mozgó jármű fegyverét kapjuk meg, és közben az autó/helikopter egy előre skriptelt úton halad végig: nekünk mindössze csak az ellenfeleket kell lőnünk addig, amíg bírjuk.

    

Fegyverek:
A fegyverarzenál az valami óriási... A küldetések elején két meghatározott stukink van, de a játék közben több tíz weapont tudunk felvenni. Többféle sniper puska, a szokásos Ak-47 és 74, az én személyes kedvencem, az MP40 és az MP5 (melyek játékban talán most lettek a legjobban megoldva), egyéb gépfegyverek, shotgunok, RPG, távcsöves gépfegyverek melyek közelre és távolra is halálosak.

Hogy néze ki má'?
Há elég fessül. Nagyon jól néz ki a játék! Nem egy csilli-villi Crysis, hanem egy - a háború borzalmait tökéletes kimutató játék ez! A robbanások, az egységek, társaink, a fegyverek, minden nagyon jól ki van dolgozva. Ráadásul a képek, amiket láttok, közel sem max grafikán vannak - a képlopóm miatt kissé le kellett butítania játékot. Nagyon durva, mikor a harckocsi real-time áthajt egy kocsin, vagy nagyszerű, ahogy egy helikopter megintcsak real-time lezuhan, eltarolva fát, táblákat, kerítéseket... A tengeri küldetésnél nagyon durván lefestették a tengeri vihart - mennydörgés, zápor... Az orosz küldetésnél a hóesés, a fenyőfák, az égő házak, a vadkutyák (melyek ellen nem könnyű harcolni - ha utolérnek, akkor próbáljuk kitörni a torkokat - ha nem sikerül, akkor volt egy torkunk). mind nagyszerűek.

    

Természetesen azért hibák is vannak a játékban - ha a grafikát nézzük, akkor néhány falon átlogó kéz, fegyver, a levegőben lebegő pisztoly említhető meg, de nagyon semmi több. A másik hiba, hogy még mindig túl lineáris, skriptelt a játék - a legtöbb dolog mindig ugyanúgy történik. De ez egy CoD, megszoktuk már, nem is vártunk többet.

Ami nagyon tetszik még a játékban, az a gyalogosok mozgása. Nagyon durva pl az, hogy hgoyan reagálnak az egyes testrészeikre érkezett lövésre. Fejlövésnél természetesen rögtön összesnek - de ha pl. valami magaslatról kaptuk le őket, átesnek a korláton, és a mélybe zuhannak... Ha térden lőjük őket, megbotlanak, próbálnak tovább futni, ha testen találjuk el őket, akkor összesnek, de mivel még nem kaptak halálos sebet, kispisztolyukkal próbálnak még hadonászni... Ha saját társainkat nézzük, akkor megemlíteném azt, hogy pl. ellenséges tűznél ahogy haladnak fedezékről-fedezékre, és gyorsan térden csúszva érkeznek meg a fedezéket nyújtó fal mögé, hát nagyon jó... Aprópó fedezék! A megújult fizikának köszönhetően mostmár nem minden tárgy nyújt fedezéket: vékony falakon, fatáblákon, repülő-üléseken könnyen átlövünk, sőt, az utcán parkoló autó felrobbannak, szóval azok mögé sem érdemes elbújni...

    

Na és akkor egy utolsó szidalmazó bekezdést írnék: sajnos rövid a játék! 2 nap alatt végigvittem (és mégcsak nem is éjjel-nappal toltam, mindössze reggel meg este, plusz egy kicsit nappal is), szóval a single mód kicsit lehetne hosszabb... (A megunhatóság éppen ezért kapott kevesebb értkéket.)  De azért ott a multi rész, az azért kissé kárpótol minket. De azért az nem hadjárat... Ami még kissé kevés a játékban, az az újítások. Van olyan, hogy árkád mód (ilyenkor játékgép fílinggle különféle pontokat kapunk az ölésekér), meg ugye új környezet, új fegyverek, de annyira forradalmi újítások nincsenek a játékban. (A csoportjában ezért kapott kissé kevesebb pontot.)


Értékelés:

  • Grafika --> 19/20
  • Hangok --> 15/15
  • Megunhatóság --> 12/15
  • Csoportjában --> 13/15
  • Játékélmény --> 35/35

+ Besz.rás:
   - modern környezet
   - hangulatos, filmszerű, remek sztori
   - nem szúrták el a lopakodós részt
   - nagyszerű játék
- Nem besz.rás:
   - kevés újítás
   - néhány bug
   - kissé rövid

Összesen: 94%


Néhány hibától eltekintve ez a legjobb CoD (mégha kevesebb százalékot is kapott) - nagy esélye van a 2007 év játéka címre!

berc


    

Tovább a teljes galériához >>>


Multiplayer - utóteszt

Kiadó: Activison
Fejlesztő: Infinity Ward
Kategória: FPS
Tovább a játék adatlapjára >>>

A CoD 4 hangulatos, jó sztorijú, látványos single-je mindössze csak egy kis része a játéknak - a legnagyobb, legnagyszerűbb újítások egyértelműen a multiplayerben találhatóak meg! Ha rövidellettük a singlet (5-6 óra alatt ki lehetett pörgetni), csak cuppanjunk rá a multira - az új szintrendszerével, vagy nevezhetjük kicsit túlzóan fejlődésrendszernek is - totálisan meghosszabbítja a játékot! Azt kell hogy mondjam, megvan az év multis játéka! (Ja, és sem az Activison, sem az Infinity Ward nem fizetett nekem, hogy dicsérjem a játékot. Komolyan.) Egyébként tényleg látszik, hogy idén az Infinity Ward teljesen a multira hajtott rá - a single-ben nincsenek is akkora újítások, valamint mint már sokszor mondtam rövid is lett. Azonban a multiban rengeteg kisebb-nagyobb újítást tettek bele, és mivel rengeteg magyar szervert is találhatunk, jól elleszünk honfitársainkkal. Kivéve az olyan idiótákkal, mint a 6 éves vérpistike. Na az hülye.

Szintrendszer:
A készítők egy remek ötlettel eltolták a játékot egy RPG-s stílushoz: mostantól minden meccsen XP-t (gy.k.: tapasztali pontot) kaphatunk, és ha eleget összeszedtünk, szintet léphetünk. Szintlépéseknél pedig új cuccokat, fegyvereket, kiegészítőket kapunk (bővebben lásd később). Egyébként minél nagyobb szintűek vagyunk, annál több XP kell a szintlépéshez - így kissé tovább tart, míg elérjük a maximum lvl-t. Egyébként ez azért is volt jó ötlet az Infinity-től, mivel az ember nem bírja abbahagyni a játékot: "Már csak 50 XP, és szintet lépek". Szerintem ezt az érzést az MMO-sok már ismerik - most a vérbeli FPS hívők is átérezhetik az efféle dolgokat!

   

Fejlődés, fegyverek:
Na de milyen kiegeket is kapunk szintlépésnél... Hát először is el kell hogy mondjam, hogy egy nagyon jó újítás, hogy a játék során mi magunknak összeállíthatjuk a legmegfelelőbb fegyver-összeállításokat a kiegészítéseket - akár 5 ilyen fegyvercsomagunk is lehet, amit természetesen meccsek elején/közben változtathatunk. Érdemes úgy összeállítanunk ezeket a pakk-okat, hogy legyen főleg közelharcra használható fegyver (shotgun), legyen pontossága, rambózásra való csomag, szóval hogy bármilyen pályán a megfelelő összeállítással nyomulhassunk.

Mint mondtam, fegyvereket is kapunk folyamatosan - öt különféle csoport van (assault, sniper stb.), amin belül x fegyver, és azokat kapjuk szép sorban. Ak-47, MP5, mini-UZI 2 féle shotgun, pisztolyok, több féle sniper puska, mini-gunok, szóval mindenféle. Egy csomagban 1 elsődleges fegyverünk és egy másodlagos lehet (az utóbbi a kispisztolyok, az előbbi minden más). Fegyvereinkhez tuningokat is kapunk tehetünk rájuk hangtompítót, gránátvetőt, távcsöveket (persze egy fegyverre nem lehet akármit, akármennyi feltenni, és ha felteszünk rá  valami kiegészítőt, akkor legtöbbször elveszítjük a perk 1-et [perk = lásd később xD]).

A legjobb dolog azonban az, hogy minden csomagba 3 különféle 'perk' csomagból egy-egy perket felhasználhatunk, azaz extra tulajdonságokat kapunk. Na de nézzünk is néhány perket a különféle csportból (nem mind van felsorolva):

Perk 1:

- C4-ből, RPG-ből vagy
valamilyen spéci grántából + kettőt kapunk (az RPG-nél a gránátvető hasznosabb,
szóval érdemesebb inkább
a fegyvert tuniszkolni)
- 3 sima gránátot kapunk:
én nem tartom hasznosnak
- Bomb Squad: a kistérké-pünk mutatja az ellenfelek által elhelyezett C4-eket

Perk 2:

- Stopping Power: Lövedékeink erősebbek
- Juggernaut: Nagyobb életerőnk lesz - rambóknak igazán hasznos
- Overkill: nem kell szaroznunk a pisztolyokkal - rögtön két elsődleges fegyverünk lehet - talán snipereknek a leghasznosabb
- UAV Jammer: Ha az ellenfelek aktiválják az UVA-t (azaz mindenkit látnak minimapükön) mi "láthatatlanok" leszünk - nem mutat minket a térképük

Perk 3:

- Extreme Condition: Tovább sprintelhetünk
- Steady Aim: nem fontos szemünkhöz emelni a fegyvert - enélkül is pontosan célzunk
- Last Stand: Mikor meghaltunk, még fekve használhatjuk fegyverünket - unalmas, és általában haszontalan (bár ha így ölünk meg valakit, dupla annyit XP-t kapunk)
- Martyrdom: Halálunkkor egy gránátot hagyunk az ellenségeinknek - ha közelről öltek meg, akár bele is halhatnak

Challengek:
XP-t sokféleképpen szerezhetünk: ha megöljük, megsebzük az ellent, vagy ha teljesítünk időnként unlockolódott challengeket. Ezek a küldetések általában csak XP-t adnak, de a bizonyos fegyverekhez tartózó küldetéseknél már kiegészítőket is unlockolhatunk. Olyan küldetések vannak itt, mint pl. ölj meg x fegyverrel x embert, vagy lőjj fejbe x embert, vagy úgy ölj meg embereket, hogy közben guggolsz. De van olyan is, hogy sprintelj 21 mérföldöt... Érdekesek, és az ember észre sem veszi, aztán teljesítette őket.

Pályák, játékmódok:
Játékmódok terén megmaradt a szokásos min-denki mindeki ellen (FFA), ami inkább egy a-gyatlan hentelés, mint valami háborús cucc (sok vérpistike van itt, szóval ha kipróbáljuk, akkor csak óvatosan). A csapatmeccs, a TDM már kissé logikusabb, izgalmasabb: csapatjáté-kot igényel (nem mindig van ez meg, ilyenkor nincs is sok esélyünk a győzelemre), van a már sokak által megszokott Search and Destroy, van Sabotage, és van az én kedvenc játékmódom, a HQ, azaz a Capture the Flag kissé (teljesen) átalakított mása. Ez igényel a legnagyobb összejátszást, ezért is tetszik: a két csapat igyekszik először elérni egy kijelölt helyet, ahol egy laptop közelében kell maradnunk (vegyük úgy, hogy ez az zászló), és meg kell várnunk, míg egy csík szép lassan felkúszik. Ha eddig nem öltek meg, akkor a feladatunk hogy egy bizonyos ideig megvédjük a laptopot - minél tovább tudjuk védeni csapatunkkal, annál több XP-t kapunk (míg pl.
TDM-nél csak emberölésért és assist-ért [megsebzésért] kapunk XP, addig a HQ-nál legtöbbet a küldetés teljesítéséért kapunk pontotkat), minél tovább tudjuk védeni a laptopot. Azonban ez nem könnyű dolog: míg az ellenfelek rögtön újraélednek, nekünk - ha meghaltunk védés közben - eg y bizonyos, jó hosszú ideig halottnak kell maradnunk. Tehát az előre beállított ideig igazán nehéz megvédeni a laptopot. Fordított esetben pedig nekünk kell támadni az ellenfél csapatot, hogy visszavegyük a lapotopot. Ha sikerült, minde kezdődik előről: újabb kijelölt pont, újabb sprintelések... A meccset az a csapat nyeri, aki a legtöbb XP-t szerezte azálta, hogy eltulajdonította a laptopot.

Pályák terén sem lehet sok panaszunk: játszhatunk városokban, nyílt, nagyobb téren, mezőn, hajón... Egy problémán volt mindössze, hogy néhány pálya tulságosan is hasonlított egymásra - nagyobb bajunk ne legyen.

Extrák:
Ami nagyon jó, hogy néha be lehet vetni a nagyágyúkat: jönnek helikoterek (melyeket nekünk kell leszedni - látványos, mikor lezuhannak), vagy repülők jönnek jó nagy bombákkal - bizony vonuljunk fedezékbe, nagyot robbannak.

   

Játék közben természetesen chatelhetünk is (vagy beszélhetünk élőszóban), ami pedig a legjobban tetszett, hogy a szervereknél be lehet állítani a teamkill - szegény társaink, és szegény mi gyakran egymásnak köszönhetjük a halált. Ilyenkor vaktában gránátot dobálni hüyleség, ugyanúgy megdögölhet a társunk, mint az ellenfelünk. Tömegbe is óvatosan kell lövöldöni: egy rossz mozdulat és társunk bánja (meg mi, ugyanis XP levonással jár).


Értékelés:

Pozítívumok:
 - nagyszerű szintrendszer
 - fegyverkiegészítések
 - király pályák
 - izgalmas meccsek
 - HQ játékmód

Negatívumok:
 - néhány hasonló pálya
 - pár apróbb grafikai bug
 - vérpistikék xD

Összességében:
A CoD 4 legnagyobb erőssége - nagyban előre helyezi az Év Játéka listán. Majd meglátjuk 2008 legelején...

berc

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat

 
Szavazás
GMO szavazás
Mikor költözzünk?

Majd ha teljesen kész az oldal - ne legyenek hiányosságok
Néhány dolog (játékarchívum, all szavazás, letöltések...) hiányozhat, de más ne nagyon
Minél hamarabb, csak a legfontosabb dolgok kerüljenek át (hírek, képek, cikkek)
MOST RÖGTÖN AZONNAL!
 
Versenyek

Verseny időpontok


GMO Points

Infó

Pontok

Nyeremények


Szépségverseny

 

Infó

Képek

Eddigiek


Games racing

 

Infó

Képek

Eddigiek

 
Xtra
Beállítás Kezdőlapnak!
Kedvencekhez!


Google PageRank


A honlap böngészéséhez 1024*768-as felbontás és Mozilla Firefox ajánlott!

© Game Mania Online - 2006-2008 - All rights reserved

 
Számláló
Indulás: 2006-12-21
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak