Production
2007.11.18. 13:48
Egy online versenyjáték termelése
Meg fogom mutatni neked, hogy hogyan hozunk létre versenyjátékokat a Cheese Page-emnek.
A Cheese Page gyártóival
Itt deepbluehálózatoknál vagyunk Hamburgban. Ez az, hogy a Cheese Page-et hol hozzák létre. A következő dolgozat a napirendről a tavaszi verseny.
Ötleteket keresni
Először is nekünk fejlesztenünk kell egy játékfogalmat. A fejeink fonnak kedvel őrült ahogy megpróbálunk gondolkodni melyik játék volna a legtöbb neked való móka, amit Diddl legyez
Koordináció Depesche-kel
A fogalmat a tavaszi játékért most átnézik az a honlapomért felelős emberek Depesche-nél Geesthachtban. Ha a játék megígéri, hogy sok móka lesz, a termelés kezdődhet.
A szervezet
Arról meggyőződni, hogy a játékot termelhetik ahogy simán lehetséges, az egyéni lépéseknek jól szervezettek és koordináltak kell lenniük. A projekt folyamatában ez nélkülözhetetlen az embereknek, akik érintettek voltak hogy közelről dolgozzanak.
Colourfulcool terv
Most hozzáfogunk, hogy rajzoljunk! A tervezők a Diddl Workshopnál megpróbálják nagyon keményen elérni, hogy a játék nézzen ahogy jó lehetséges.
Trükkös programozás
Most jön a kemény rész - a játékot programozzák. Ez azt jelenti, hogy a különböző játékfunkciókat hozzáadják a képekhez.
Teszt, teszt, teszt
Azelőtt a játékot tudod játszani, azt alaposan tesztelni kell, hogy bármilyen kicsi hibákat, lehet, hogy amik besurrantak, kijavíthassanak
A kezdés
A nagy nap megérkezett. Minden kész és a játék online-ná válik a Cheese Page-en! A több heti munka eredménye most készen áll arra, hogy játsszák a Game Boxomban ...
Diddly játékmóka
Most ez a kanyarod! Diddl sok mókát kíván neked, ami az új játékát játssza!
|