A Tokio Hotel manapság, a legfölkapottabb téma, okkal mondhatnánk, hogy már a csapból is ők folynak, de hogy az üdítős dobozokból is? Ez nem vicc! Ugyanis a „Rich” cég, aki korábban Paris Hiltonnal is dolgozott már együtt, a TH srácokkal akarta a "Rich young - non alcohol" nevű alkoholmentes szőlőlevét piacra dobni.
Természetesen hasonló stílusban mint Parisnál, kicsi arany dobozokban, minden eladott darab után pedig részesedést kínálna a fiúknak. Paris 10 centet zsebelt be dobozonként. A cég mindenképpen szerette volna megnyerni a fiúkat reklámarcnak, hisz eddigi adatok szerint, szinte bármit el tudnak adni.
Viszont a banda nem szándékozik, az osztrák szőlőlé termékek előállítójával egy esetleges szerződésről sem tárgyalni. A fiúk elzárkóztak a dologtól, TELJESEN MINDEGY MENNYIT KÍNÁLNAK EZÉRT NEKIK.
(Popcorn)
|