Enemy Territory: Quake Wars
2007. június 27.
Most egy ign.com-on levő hír fordítását olvashatjátok YETI virtuális tollából - berc:
Információ John Deantól a Quake Wars botjairól.
A legnagyobb újdonság mostanában az id Softwarétől John Carmack Tech 5 grafikus motorja. De ne feledkezzünk el a Enemy Territory: Quake Wars-ról sem amíg elmerengünk a a jövőbeni lehetőségekről a grafikai motorok terén. A Splash Damage (PC), a Z-Axis (PS3), Nerve Software (Xbox 360)-al egyetemben az id Software tervezi ennek a játéknak a kiadását remélhetőleg még az idén.
A játék a Strogg és a Global Defense Force (GDF, emberek) hadseregeit szabadítja egymásra egy küldetés központú játékmenetben. A játék a kasztok kiválasztásával kezdődik variálható képességekkel mint például harcjárművek rendelése a harcmezőre, rakéták kilövése és elektromos hálózatok feltörése. A játékosoknak rá kell jönniük a kasztok erősségeire hogy sikeresek legyenek és teljesíteniük kell a küldetéseket, hogy megnyerjék a csatát. Amit a játékról láttunk elég meggyőzőnek tűnt, gondolom csak a PC-s verziót fogják megmutatni a közeljövőben.
De ha nincs haver, kivel játszani tudnánk, akkor ki ellen harcoljunk? Botok! Az id csapata csapata által eredetileg nem tervezett újítás. John Dean jelenleg az AI által irányított csapatársakon dolgozik egészen a játék jövőbe vesző megjelenéséig. Egy olyan játék mint az Enemy Territory: Quake Wars tökéletes példája a bonyolult csapatjátéknak, és küldetéseknek. Nem meglepő hogy az AI által irányított harcosok megalkotása szinte lehetetlen feladat főleg hogy az emberi játékosok való együttműködés beprogramozása. John Dean munkásságának látta után(néhány mod pl: Return to Castle of Wolfenstein) az id megkaparintotta a tehetséges programozót és teljes munkaidőben foglalkoztatja. Mostanában a botokat tesztelik az emberi játékosok és egymás elleni harcban és egyes fajok különböző kombinációiban. A botok támogatása különösen ha úgy küzdenek mint egy emberi játékos nagy segítség lehetne. A szerverek sose lesznek üresek hiszen a botok betölthetik az üres helyeket és bármikor kiléptethetők ha egy emberi játékos akar csatlakozni.
YETI |