Ferrari 360 Modena
Mérföldkövek:
1967: A Ferrari kibocsátja első középmotoros sorozatgyártású modelljét a Dino 206GT-t
1973: A V6 Dino-t a Ferrari első V8 motorjával felszerelt 308-as sorozata váltja fel.
1999: A V8-as, középmotoros Ferrarik számos nemzedéke után a vállalat piacra dobja a 360 Modena-t.
2000: Elindítják a 360 Modena Challenge versenysorozatot.
MÜSZAKI ADATOK
Motor és váltó:
Gyártó: Ferrari
Motor: 3586 cm3 V8, hengerenként 5 szelep
Max. teljesítmény: 400LE (8500 1/perc ford.)
Max. nyomaték: 373 Nm (4750 1/perc ford.)
Max. sebesség: 295 km/h felett
Sűrítési viszony: 11:1
Üzemanyagrendszer: Boch, hengerenkénti benzinbefecskendezés
Váltó: hatfokozatú, automatizált
Alváz és Karosszéria:
Felépítés: alumínium térváz és héjszerkezet, kétajtós kétüléses kupé
Első felfüggesztés: független, kettős keresztlengőkar tekercsrugóval, adaptív lengéscsillapítók és stabilizátor
Hátsó felfüggesztés: független, kettős keresztlengőkar tekercsrugóval, adaptív lengéscsillapítók és stabilizátor
Fékek: 330 mm-es hűtött tárcsafékek
Kerekek: 18 colos könnyűfém keréktárcsák
Abroncsok: 215/45 ZR18 (elöl), 275/40 ZR18 (hátul)
Méretek:
Hosszúság: 4477 mm, Szélesség: 1922 mm, Magasság: 1214 mm, Tengelytáv: 2600 mm
|