::A 'Y tu mama tambien' c. filmjéről: "Ez volt a legfantasztikusabb film, amiben valah is szerepeltem, és amelyiket a legjobban szerettem. Nagyon jó volt a legjobb barátommal együtt dolgozni, és egy olyan rendezővel, akit én nagyra becsülök. Sok bizalmat nyertem ezzel a filmmel."
::Az ideális nőről: "Valaki, aki képes meglepni engem, aki megnevettet, akinek megvan a saját életet, és nem aakr beleszólni az enyémbe. Nem bírom, ha valaki elfelejti, hogy a másik személynek is van egy 'intim zónája', ugye érted?"
::A női rajongókról: "Ez egyfajta bolodság, hiszen mindig ezt mondják nekem az interjúkban: "Ó minden lány szeretne találkozni veled!", és ez jó-de én csak ülök a székben, egyikükkel sem találkozom."
::Mexicoi életről: "Van egy saját házam Mexico City-ben. Valójában akkor vagyok ott, amikor egy játékban (The Complete Works of William Shakespeare) szereplek. Bár amikor csak tudok, hazamegyek. Sajnos ez az évem egy kicsit őrült, így nincs sok időm hazalátogatni."
::Hollywoodról: "Az a hely, ahol a legtöbb filmet készítik, és én is ott szeretnék dolgozni. De nem úgy, hogy ohh az USA-ba költözök, és ohh filmeket forgatok, és híres leszek és ott van a pénz. Olyan filmeket szeretnék csinálni, amiket én is értékelek. Azt kívánom, egyszer legyen egy olyan szerepem, amit Amerikában csinálunk, mint a Y Tu Mama."
::Ami a legfontosabb az életében: "Ez egyszerű: legyen valaki, akit szeress, és téged is szeressenek. És dolgozz azzal, akit nagyra becsülsz. Ezek az én céljaim."
::A legfelháborítóbb dolog, ami azóta történt vele, amióta híres lett: "Talán az, amikor kisgyerekekkel találkozok, akiket Diegonak neveztek el rólam. (Ilyenkor a szüleikkel szeretnék beszélni) 'Miért tették ezt? Ha önök a rajongóim, az a saját dolguk, és nem a fiaiké.'"
::Romola Garai-ról és a közös munkájukról: "Csodás volt! Eleinte mindenki azt hitte, hogy nehéz lesz ez a munka, a köztünk levő kémia miatt, hiszen ha táncolsz, akkor nagyon meg kell bíznod a partneredben. Ez nem az a tánc, amit egyedül csinálsz, vagy esetleg egy társsal. Ez egyfajta kommunikáció a testek között, és össze kell hogy hangolódjanak. Ez volt a legnagyobb kihívás a filmben (Dirty Dancing2), de sikerült. Ugyanazokon a dolgokon mentünk kerszetül; néztük magunkat és először azt mondtuk 'Istenem, ez sosem fog összejönni!', aztán megláttuk a változást, és ezek után mindent együtt csináltunk. Úgy képzeltük, hogy mi vagyunk a koreográfusok."
"Amikor nagyon kicsi voltam, egy csomót hazudtam. De már megtanultam a leckét. Olyan határokat képzeltem magam elé, amiket az igazi életben nem kaptam meg. Pl. szexelnem kellett a színpadon, pedig előtte még senkivel sem feküdtem le. 13-14 éves voltam, és ez volt az első szerelmi tapasztalatom-velem szemben 25 emberrel. A színjátszás terápia. Ez tart kapcsolatot az érzéseid közt."
"Amikor a színházban nőttem fel, sok csinos nő mesélt nekem azokról a férfiakról, akik összetörték a szívüket. Akkor azt kívántam, bárcsak én lennék az!"
"Eddig azt hittem, hogy elég jól táncolok, mint mindenki más Mexicóban. Aztán Puerto Rico-ban jártam, és néztem a helyi táncosokat és elszomorodtam...eddig hazugságban éltem!"
"Szexszimbólumnak lenni a vásznon annyit jelent, hogy sokat kell szeretkezni. Örülök, hogy ezt eljátszhatom, de a való életben nem az vagyok."
|