Dimensions of murder
Megjelent: 2006. március 14-én
A kaliforniai San Rafael városában dolgozó Telltale csapata egykori LucasArts-fejlesztőkből áll, akik akkor léptek ki a cégből, amikor a Sam&Max 2 projektet leállították. Miután nem sikerült a saját szakállukra befejezni a játékot, összeütöttek egy pókerszimulátort, majd következett a Helyszínelők feldolgozása.
Hat éve már, hogy a CBS útjára indította a Helyszínelők című tévésorozatát, ami azóta szinte minden évben nézettségi rekordokat döntögetett, és maga mögé utasított olyan sorozatokat, mint a Jóbarátok, vagy a még mindig sikeresnek számító, noha már a tizedik vérátömlesztést élő Vészhelyzet. Hat éve alatt William Petersen csapata számtalan ügyet oldott már meg, a csapat pedig még mindig ugyanaz, az első szezon harmadik részétől kezdve, csupán bővülések történtek, eddig senki sem hagyta el a sorozatot (köszönhetően a valószínűsíthetően szép nagy koffer pénzeknek, melyeket a szereplőknek ajánlanak szezonról szezonra, hogy folytassák). Bár már két mellékszál is született a Las Vegas-i helyszínelők kalandjaihoz, a Miami (gyenge) és New York-i (jobb) változatok (sőt a pletykák szerint készül a CSI: London is), mégis az első széria a legfelkapottabb, nem véletlenül.
A Ubisoft eddig három játék adaptációt készített a sorozatból: sorrendben a Crime Scene Investigation, a Dark Motives és a CSI Miami szerepelt a palettán, ezúttal pedig teljes 3D megvalósítással próbálták megújítani a sorozatot. Ez a legfontosabb változás az eddigi részekhez képest, azt pedig nemsokára meglátjátok, hogy vajon előnyére, vagy hátrányára válik a játéknak, hogy a fejlesztők ejtették a jól bevált Quicktime-panorámás megközelítést…
|