mary-kateandashley márka
˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙
Mary-Kate és Ashley tízévesek voltak, amikor megismerkedtek Judy Swartzcal, aki az egyik legismertebb divattervező volt a szakmában, és együtt kezdtek el dolgozni az ikrek önálló ruhakollekcióján. Mielőtt találkoztak, Ashley nem volt hajlandó mást felvenni, csak bő nadrágokat, Mary-Kate-re pedig már szinte ránőtt kedvenc rövidnacija. Elősször a 2x2 néha sok(k) forgatására hívták meg stylistként, hiszen Ashley és Mary-Kate szeretett volna trendin kinézni és egy leheletnyit különbözni az átlagostól. Judy fogott néhány felnőtt ruhadarabot és átalakította a lányok méretére és máris készen volt a friss ruhatáruk. A darabok abszolút sikert arattak, a rajongók a boltokban toporzékoltak, mert ők is ilyet akartak volna. Ekkor merült fel, hogy cégük ne csak könyvekkel és csecsebecsékkel, hanem a divattal is foglalkozzon. A mary-kateandashley márka első ruhakollekcióját 2001-ben dobták piacra, amelyet Amerika legnagyobb áruházláncában a Wal-Mart kezdett el forgalmazni. Első szezonra a hetvenes évek hangulata ihlette darabok voltak jellemzők, blúzok, topok, farmernadrágok, pizsamák, de még napszemüvegek és apró ékszerek is bekerültek a kollekcióba. Kialakításukban arra törekedtek, hogy a ruhadarabok illeszkedjenek az ikrek stílusához és azt bárki bármelyik nap felveheti. A siker nem is váratott sokáig a ruhadarabokat néhány hét alatt elkapkodták. A munka oroszlánrészét még mindig Judy végzi, járja a divat központjait, és hamar megszimatolja a jövő évi divatot. Mindenféle ruhadarabot elvisz a lányoknak. Mary-Kate és Ashley tele vannak ötletekkel, és így, hármasban gyúrják a következő kollekció terveit. Nagyon odafigyelnek arra, hogy csak olyan darabokat dobjanak piacra amit maguk is felvesznek. "Semmi értelme olyat árulni, ami nekünk nem tetszik. Nem lenne hiteles"- nyilatkozott Mary-Kate. Ő egyébként teljesen odavan az órákért és apró kiegészítőkért. Szívesen visel karkötőket, láncokat és mindenféle ékszert. Ashley kedvencei a szandálok, a lábbelik, és a könnyű sportcipőkért rajong. Azt mindketten tudják, hogyha jól érzik magukat a ruháikban, akkor az segít a közérzetükön is. Hogy formában maradjanak jógáznak, egészségesen táplálkoznak (sok-sok salátát, gyümölcsöt és halat esznek), és egyre kevesebb édességet tömnek magukba és a szénsavas italok helyett a frissen csavart gyümölcsleveket és ásványvizet részesítenek előnyben. Mary-Kate azonban mindig mondja, hogy egyvalamiről még mindig nem tudott lemondani és az a rágógumi. "Akár négy-öt darabot is bekapok, ha éppen senki nem lát."- nyilatkozta nevetve. 2002-ben elfogadták a Mattel ajánlatát, és Barbie babák mintájára elkészültek az első Mary-Kate és Ashley babák. Míg az első sorozat a rövid hajú lányokat ábrázolja, addig a Mary-Kate And Ashley Sweet 16 már jóval kifinomultabb imidzsüket idézi. A következő év igen komoly változásokat hozott, hiszen a márkájuk a világ számos országába eljutott, többek között Ausztráliába, az Egyesült Királyságba, Mexikóba. Ezek között még ott vannak a videojátékok, amit a lányok számára alakítottak ki. Amikor a Winners Circle a boltokba került, bebizonyosodott, hogy az ikrek és munkatársaik ismét jó munkát végeztek. A ruhák, videók, lemezek, DVD-k, különböző tini sminkkészletek, kiegészítők, könyvek és játékok a mai napig óriási mennyiségben fogynak, és immáron megrendelhetők az ikrek hivatalos oldalán is.
Már honlapjukon megrendelhetőek a mary-kateandashley termékek:
|