Legendás harcosok oldala

Frissítve: 
2010. 12. 14. 14:36

FIGYELEM, KALANDOROK!

A különleges küldetések vállalása mellett újabb pénz és értékpont szerző lehetőség nyílt a szerencsejáték megjelenésével. Hamarosan "akciós" és nagy havi kiváltságok érkeznek, amire anyagilag érdemes felkészülni! :)

Legújabb kalandoraink: Zaron, Mjölnir, Knot és Orton ajándékuk egy-egy kiegészítő...

FIGYELEM, VÁLTOZÁS! Úgy döntöttünk, hogy az 1. szintű tanulmányokat mester nélkül is el lehet végezni, de a 2. szinttől már mester kell, hogy tanulhassatok! Az egyetlen feltétel, hogy 1 héten belül csak 1 technikát lehet megtanulni, és persze sorrendben.

 

 

Felhívás:
- Endill, 3. szintű Varázsló tanonc lettél!

- Enessys, 4. szintű Növénygyűjtögető lettél!

 

- Xenystil, 2. szintű Harcos lettél!

Megalapult Ardawir első közössége, sok szeretettel várja az új tagokat! :)

Mostantól kezdve a kalandortársak mellett a Mesterek közül is lehet válogatni. A zajló metódus ugyanaz, mint a kalandortársaknál :)


 

 

  A hónap kalandora...

 
Előcsarnok
 
Az Oltár
 
Nagy Szentély
 
Egyéb Birodalmiak
 
Kiképző akadémia
 
Nevelde
 
Fortuna Barlangja

 
Piactér
 
Közvéleménykutatás :)
Hogy tetszik idáig az oldal?

Wow! Bámulatos!
Nagyon jó
Egész jó
Elmegy
Hát, lehetne jobb is...
Nem tetszik
No komment
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Leendő kalandortárs
 
Leendő Mesterek
 
Harcos FAQ

Üdvözöllek a Harcosok Szabályzatában! Itt mindent megtudhatsz a játékkal és a kalandozással kapcsolatban. Először is, néhány szót magáról a játékról. Mint már te is kitalálhattad, egy szerepjátékról van szó, melyben egy kitalált hős bőrébe bújva járhatod be Ardawir gyönyörű és rejtélyes világát. Kalandozásaid során nemcsak új helyeket és embereket ismerhetsz meg, de képességeidet is fejlesztheted, tapasztalatokat gyűjthetsz, harcolhatsz, értékesebbnél értékesebb tárgyakra és fegyverekre tehetsz szert!

 Nos, akkor vágjunk is bele! 
1. Karakter választás: A választható karakterek menüpont alatt kedvedre válogathatsz lényed fajtái között. Hogy segítsük döntésedet, minden fajhoz készítettünk egy leírást, tele mindenféle tulajdonsággal és érdekességgel. A jellemzések után, a Nagy Szentélynél  választhatod ki leendő hősöd képét. A képek mellett egy számot találsz, ezt a számot kell feltüntetned a levélben, a választott fajon belül. Lehet, hogy néhány fajhoz elég kevés képanyagot találunk, így ha netán egyik általunk választott kép sem tetszene, akkor az interneten való saját keresgetés után küldd el választott képedet és azt csatoljuk a karaktered lapjához. 
2. Név: Ha sikerült kiválasztanod hősöd fajtáját és nemét, akkor ugorhatunk is a következő pontra, ez pedig a név. Kérlek, olyan nevet válassz a karakterednek, ami egy igazi fantasy világba illik. Úgy válassz nevet, hogy azt hosszú kalandos utadon mindvégig megtartod. A név az egyéniségedet, a személyiségedet tükrözi.
3. Lakhely: Ha ezen is túl vagyunk, jöhet a város kiválasztása. Minden karakter a saját szülőföldjén belül indul el útjára. A népek országai menüpont alatt találod meg az adott területet. A menüponton belül egy kisebb térképet találsz, melyen fel vannak tüntetve az adott birodalomrész főbb városai, tavai és szent helyei. Minden város, falu különböző adottságokkal rendelkezik, így könnyedén kiválaszthatod a számodra legmegfelelőbbet. Természetesen, kalandozásaid során ellátogathatsz hazád bármelyik másik pontjába is.
4. Tevékenységi körNos tehát, megvan a karaktered fajtája, neme, neve, szülőföldje, illetve városa. A következő teendő karakter „tevékenységi körének” megadása. Ha nem választasz semmilyen tevékenységet (vagy netán elfelejted megadni), akkor automatikusan az alapot (harcos) kapod. A tevékenységi körökről bővebben az ezt jelölő menüpont alatt olvashatsz. Minden tevékenység erősségekkel bír, s mindegyik rendelkezik valamiféle különlegességgel.
5. Tulajdonságok: És még egy dolog. Hogy karaktered némi pluszokkal induljon, minden karakter fejenként 15 pontot kap, melyet a következő jellemekre oszthat szét: Erő, Bölcsesség, Támadóerő, Állóképesség, Meggyőzés, Ügyesség. Levélben ezeket a pontelosztásokat is küldjétek el.
6. Karakteralkotás: Eme szakasz utolsó elvégzendő feladata a karakteralkotás. Nem, nem kell semmiféle rettenetes és nehéz dologra gondolni! Egyszerűen csak egy rövid karakterjellemzést várunk. Itt leírhatod hősöd belső és külső adottságait, vagy épp feltűntetheted kevésbé pozitív jellemvonásait, esetleg életkorodat is megadhatod.  És hogy még egy kicsit izgalmasabbá tegyük a játékot, írj egy pársoros történetet hősöd életéről. Ezeket az információkat a Karakteralkotás menüpontnál kéne bepötyögni és elküldeni a
navarose1987@gmail.com -ra. Ja, és még mielőtt elfelejteném, kérlek titeket, hogy a karakter megalkotását követően, regisztráljatok hősötök nevén!!!

 

Ezzel túljutottunk az általános teendőkön. Akkor ugorjunk át a kalandozás és karakterkezelés következő részére. Jöjjenek a gyakran elhangzó, általános kérdések: 

 

Hogyan kezdjek neki a kalandozásnak és ki az a Mesélő?

Miután sikeresen megtörtént a hősöd kalandlapjának kiállítása, megindulhat a kalandozás első lépése. A kalandozás egyik fő alakja a Mesélő. A Mesélő dolga, hogy megindítsa a hősöket kalandos útjukon, választások elé állítsa őket, és pattanásig feszítse az ellenfelek közötti helyzetet. Az ő dolga lesz megalkotni a hősök kiindulási pontját, a hosszú út első perceinek mozzanatait. Minden harcosnak saját kalandozó menüpontja lesz, hogy még véletlenül se forduljon elő veszekedés vagy egyéb okokból fakadó gondatlanság. Ha úgy gondolod, hogy készen állsz az első nagy kalandra, csak értesíts egy Mesélőt, akár a cseten is. Mikor fordulóponthoz érsz, Mesélőnk választások elé állít. A Mesélő mindig tökéletességre törekszik, így bőven kifejti számodra a lehetőségek sorát, s gazdagon formálja meg környezeted. Így kérlek, mikor elhatározod, merre is szeretnél menni és mit is szeretnél csinálni, ne tőmondatokban válaszolj. Ha nem is egy egész bekezdést, de legalább 10-15 sort írj vissza a választáshoz. Ha gondolod, harcosod gondolatait is beleszőheted feleletedbe, mellyel még rejtelmesebbé teheted az egész utat.

Előfordulhat, hogy a Mesélő nem állít különösebb válaszút elé. Ha ilyen esettel találkozol, akkor ez azt jelenti, a Mesélő rád hagyja a történet további alakulását, de persze csak addig a néhány bejegyzésig, hogy aztán újabb izgalmakba keverhessen bele. :)

 

Hogyan fejleszthetem képességeimet?

Kalandozásod során különböző helyekkel és emberekkel ismerkedhetsz meg. Minden városban lehetőséged lesz felkutatni néhány Mestert, akik saját tevékenységeden belül különböző technikákra és fortélyokra tanítanak meg. Az °Edzés° és a °Próbatétel° menüpont alatt tanulhatod és csiszolhatod képességeid, technikáidat. Minél több minden újdonságot tanulsz, annál több tapasztalatra és ügyességre tehetsz szert. Ám egyszerre csak egy dolgot tanulhatsz meg. Ha túlerőlteted magad, hősöd kifárad, életereje lecsappanhat. Minél többször használsz egy újonnan megtanult technikát harc közben, annál ügyesebben fogod tudni hasznosítani. Minden képességet egy bizonyos szint átlépésénél tudsz elsajátítani, amiért természetesen plusz pontok járnak.

 

Hogyan léphetek szintet?

Minden küldetéssel, harccal vagy egyéb feladattal tapasztalati és ügyességi pontokat szerezhetsz, amelyek ha elérik a következő szint ponthatárát, megtörténik a szintlépés. Szintlépéskor újabb fegyverek, képességek és lehetőségek nyílnak meg előtted, amelyeket megvásárolhatsz, megtanulhatsz vagy beteljesíthetsz. Minden tárgy, különleges küldetés ésképesség  ellett ott áll a megkövetelt szint, mely alatt egy kereskedőnek vagy Mesternek sem áll szándékában teljesíteni kérésedet. Tehát minden plusz feladat és megtanult technika növeli pontjaidat és az új szint elérésének esélyét. 

 

Hogyan szerezhetek be új felszereléseket?

Minden városban, úton, útfélen találkozhatsz kereskedőkkel. Náluk beszerezheted a legújabb és legjobb fegyvereket, tárgyakat. De ezeknek, csakúgy, mint mindennek, meg kell fizetni az árát. Kezdéskor mennyiségben mindenki ugyanannyi vagyonnal indul. Utad során számtalan kereskedőbe botlasz, akik bővelkednek szép és hasznos portékákban. Minden árusnál más és más áruk vásárolhatók. Az árak a beszerezhető anyagok ritkaságától függ. Vagyonod nagy részét ’Adwara’ teszi ki (ez Ardawir egyetlen fennmaradt fizetőeszköze), melyet kalandozások, küldetések és tárgybeváltások során kaphatsz. Ha a piacon sétálgatsz és netán megtetszik valami (és persze van rá elég pénzed), akkor csak menj a °Vásárlás° menüpont alá. A vásárlás mostantól reagtól független, bármikor igénybe vehető!

 

Mi történik, ha harcba keveredek valaki/valami ellen?

Utadat rengeteg szörny, gonosz árny és vetélkedő társ fogja keresztezni. Mielőtt ki akarsz valakit hívni, vagy kényszerharcba keveredsz valakivel, a Mesélő válasza végén mindig feltűnteti ellenfeled tulajdonságait, így életerő, erősségek, gyengeségek, fegyverei és támadási technikái. Legtöbbször te indíthatod meg a támadást, kivéve, ha támadód lesből ront rád. Mestereidtől nemcsak szakmádbeli dolgokat tanulhatsz meg, de harci technikákat is elsajátíthatsz. Ezeket a technikákat bármikor felhasználhatod a harcban, melyek normális támadásaidtól eltérően nagyobb sebzéseket adnak, így nagyobb esélyekkel indulsz erősebb ellenfelek esetében. A harc addig tart, amíg ellenfeled megsemmisül vagy embertárs esetében minimálisra nem csökken az életereje, illetve, ha a te életerőd csappan meg. Kalandozás során a harcot legalább két körben, vagyis két bejegyzésben kell lebonyolítani, hogy pontot kaphassatok érte!

 

Hogyan tudom ellátni és regenerálni magam?

Ez a rész két dolgot takar: a napi étkezéseket, valamint a gyógyítást. Hasonlóan a vagyonodhoz, kezdéskor némi meglevő élelemmel indulhatsz útra. Ez az élelemcsomag általában 2-3 alkalomra elegendő, utána már magadnak kell gondoskodnod a táplálékról. Ilyenkor két dolgot is tehetsz: vagy elmész vadászni, vagy pedig egy árushoz fordulsz. Vadászat esetén zsákmányoddal ugyanúgy meg kell küzdened, akárcsak egy ellenfeleddel. Ezalatt életerőd is lecsappanhat, persze nem annyira, mint egy igazi harcos ellenféllel szemben. Hogy mennyi élelmet tudsz összeszedni a levadászott lényből, azt a Mesélő határozza meg. De azok a kalandorok, akik vegetáriánusok, sokkal könnyebb helyzetben vannak, nekik nem kell megküzdeniük a napi betevőt jelentő levelekkel, termésekkel és gyökerekkel. :)

A gyógyítás pedig ennél még egyszerűbb. Küzdelmeid után előfordulhat, hogy életerőd jelentősen lecsökken. Ilyenkor azonnal valami gyógyító hatású tárgyat kell használnod. Ha nincs meg a kellő képességed a gyógynövények terén, legkézenfekvőbb megoldás, ha felkeresel egy Gyógyítót, aki – némi jutalék fejében – orvosolja bajaidat. Ám vannak olyan esetek is, amikor veszteségeid nem túl súlyosak, de úgy gondolod, jó lenne velük kezdeni valamit. Erre legalkalmasabb eszköz az étel. Egy könnyebb párbaj után étellel visszaállíthatod a csekély pontveszteségeidet, s ennek mértéke attól függ, hogy milyennel orvosolod. Valószínű, hogy ha valami gyógytartalmú élelmiszerrel nagyobb regeneráló erőt tudsz elérni, ám teszem hozzá, ez csak az életerő pontokra érvényes

 

Hogyan szerezhetek több pontot?

Tulajdonképpen mindennel. Kalandozásod során plusz pontot kapsz, mikor felülkerekedsz ellenfeleden, legyőzöd a rád támadó fenevadakat, új technikákat sajátítasz el és hasznosítasz, új helyeket fedezel fel, különleges küldetésekre indulsz és még sok más megannyi lehetőséggel. Ahogy tapasztalatpontjaid növekednek, úgy fejlődnek képességeid és technikáid.

 

Hogyan szerezhetek/idomíthatok állatot?

A Választható tevékenységeknél minden tevékenységi körön belül jelezve van, hogy milyen fegyvereket, illetve idomított teremtményt tudsz beszerezni, vagy hasznosítani. Ez a foglalkozástól függ. Példaként egy vadásznak könnyebb megszerezni egy Védelmezőt, mert az ő képességei közt fellelhető az állatidomítás is. Mostantól nincs szinthez kötve a lényigénylés, így ha felkeresel egy ilyen kereskedőt vagy idomárt, tőlük vásárolhatsz ilyen állatokat. Igénylésed a °Lény igénylése° pontban jelezd. Gyűjtsd össze a kellő mennyiségű vagyont és már viheted is. Miután megkaptad, elnevezheted újdonsült lényedet, s ugyanúgy gondoskodnod kell róla, akárcsak magadról. Etetni-itatni kell, ápolgatni, ha megsérül, kikapcsolódásként játszhatsz vele, illetve ugyanúgy tanulhat technikákat és újdonságokat, akárcsak te. És ha érdekessé akarod tenni utadat, akár teremtményed gondolatait is belecsempészheted írásaidba. Emellett vannak olyan állatok is, melyekben fellelhetőek az emberi tulajdonságok, ezért őket többé-kevésbé könnyebben lehet szelídíteni. Ha egy harcban legyőzöl egy ilyen lényt, választás elé állíthatod: vagy ott hagyod, rosszabb esetben megölöd, vagy pedig felajánlod neki, hogy csapódjon az oldaladra, mint Védelmeződ. Ebben az esetben is fel kell tüntetned az igénylés alatt, hogy új lényre tettél szert, csupán azzal a módosítással, hogy leírod egy mondatban, hogy hol akadtál rá lényedre. Legtöbbször ezek a lények igen megbízhatóak. Felhívnám arra a figyelmet, hogy egy kalandornak mindössze egyetlen idomított lénye lehet, ezért jól válasszátok meg a kívánt lényt, aki végigkísér benneteket utatokon...
Előfordul, hogy valaki már a kezdetektől fogva a történetbe szövi egy lánytárs jelenlétét, de ez még nem azt jelenti, hogy kalandortársa is. Ebben az esetben is igényelni kell a lényfajtát, de csak az eredeti ár 50%-át kell érte kifizetni!

 

Hogyan tudom hasznosítani a megvásárolt lényemet?

Mint azt már az idomítható szörnyek/lények adatlapjain olvashattad, nem mindegyik ugyanolyan mértékben szelidíthető. Van, amelyiket könnyű kezelni, valamelyiket pedig nem. Nos, miután kiválasztottad a Kedvencek boltjában a neked kellő lényt, nem tudod azonnal és teljes mértékben kihasználni az erejét és képességeit. Ezt főképp a nehezen idomítható lényeken értem. Minden lény rendelkezik némi makacssággal és ellenálló képességgel, amit az utóbbiaknál nehéz legyűrni. Sok foglalkozás és tényleges nevelés, tanítás és bizalomkeltés kell hozzá, amit leginkább a kalandjaid során tudsz elérni. Minél többet foglalkozol vele és élvezi a bizalmad, annál könnyebben fogtok összeszokni és együtt harcolni. Erről többet más kérdéseknél és az Idomított lények menüpont alatt...

 

Hogyan vehetek részt egy különleges küldetésben?

Ez igen egyszerű. Egyszerűen csak kiválasztod a küldetést, amit véghez akarsz vinni (persze csak abban az esetben, ha megvan hozzá a szintigényed és az egyéb kiírt kritérium). A felsorolt küldetések alatt található a küldetésre való jelentkezés modula, név szerint: °Kalandra fel!°. A küldetésben megtalálod a megjegyzés alatt, hogy kiktől kérhető ez a feladat. Például, ha egy harcmesterhez kell menned, hogy megkapd a küldetést, akkor ha abban a tevékenységben vagy, saját mesteredet is felkérheted a feladat kiadására. Viszont ha egy konkrét személy van megadva, akkor az után bizony kutatgatni kell. Figyelem, a küldetések csakis az adott országokon belül kérhetőek és elérhetőek!

 

Hatással van-e karakterem meglévő tulajdonságaira egy másik, itt játszó kalandorral való párbajkor?

A válasz: nem. Mikor kiállsz egyéni párbajra egy másik kalandorral, az nem befolyásolja addigi kalandozásodat. Ugyanúgy folytathatod majd tovább, mint a kihívás előtt. Erről a kalandozáson kívüli párbajról mindent megtudhatsz a Küzdőtér menü alatt.

A karakter tulajdonságai nem változnak. Viszont, ha tegyük fel, a kalandor életereje nem 100%-os, az a párbaj idejére ideiglenesen feltöltődik 100%-ra. A párbaj végekor biztos jócskán le fog csökkenni, de akkor sem az a lecsökkent százalékszám fog bekerülni a kalandorlapra, hanem marad az, ami az egyéni kalandozás során. Röviden: az egyéni kalandozást ugyanavval az életerő százalékkal folytatod.

 

Alkothatok saját leendő kalandortársat?
Attól függ. Ha Mesélőd egy olyan fiktív személlyel hoz össze kalandod során, akit szívesen megtűrnél magad melett, mint állandó kalandortárs, lehetőséget kapsz rá, hogy megalkothasd a személyiségét. Nem kell hozzá más, csak egy kép - amit akár a Hozott képekből vagy bárhonnan az ineternetről választhatsz -, valamint a kellő adatok. Ezeket az adatokat a többi leendő kalandortárs adatlapjáról ismerheted meg. Az adatok közül azonban egy valamit a Mesélő határoz meg, ez pedig a hely.
Ha megvannak az adatok, küldd el őket a már jól ismert e-mail címre. :)

Csak ebben az esetben alkotható saját kalandortárs, egyébként nem.

 

Azt hiszem, ez minden, amit tudnotok kell. Ha netán valami mégis eszedbe jutna, csak vésd egy pergamenre, rögzítsd azt piciny postasárkányod lábára, és küldd el hozzám! :)

 

A kalandozásokhoz jó szórakozást és sok szerencsét kívánunk! Az istenek vigyázzák utadat!

Navarose és Drageline

 

>>SZEREPJÁTÉK<<

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fantasy oldalak
 
Harcosok fogadója
Üdv néked, Vándor! Gyere és ülj le közénk az asztalhoz, legyen ez a harcosok törzshelye!
 
Ardawir vándorai
Indulás: 2005-12-15
 
Ardawir hangjai
 
Küzdőtér
 
Közösségek
 
Különleges küldetések
 
Ardawir hősei
 
Lényeitek
 
Ti küldtétek
 
Régi vagy új?
Lezárt szavazások
 

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.