Dragon Ball Z GT Super

Select Language

English Language  German Language

 

Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Extrák
 
Fanfiction
 
Szavazás
Melyik a kedvenc szereplöd az alábbiak közül?

Gohan
Goten
Vegita
Trunks
Piccolo
Krilin
Roshi
Kaio-Shin
Kaito
Ten Shin Han
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Infó
 
Linkek
 
D2 Orvgyilkos

Akit nem a hamis ego ösztönöz, és értelme mentes az anyagi kötelékektől, azt tettei nem kötik, s nem is gyilkos ő, még ha embereket öl evilágban." - Bhagavad Gita, 18.17

Az orgyilkos harcművészeti képzettségeit két fő kategóriába különíthetjük el. Az első kategóriába tartoznak az úgynevezett befejező mozdulatok, melyekkel a betárolt energiákat tudjuk kisütni. Fontosnak tartom még itt megjegyezni, a félreértések elkerülése végett, hogy a sima támadás is befejező ütésnek minősül. A másik osztályt a feltölthető képességek alkotják, amelyek kihasználásához először néhány sikeres ütést kell bevinnünk ellenfeleinknek. Csak ezután süthetjük ki, és élvezhetjük az általuk kínált bonuszt. Ezek főleg elemi támadási formák lesznek, de akad néhány egészen speciális is.

Ez a kép egy ritka pillanatot örökít meg, a Bérgyilkosnő minden feltöltő képessége maximumon van:



1. szintű képességek

Tiger Strike - Tigriscsapás Dragon Talon - Sárkánykarom
A legegyszerűbb feltölthető képesség. Sokkal nagyobb fizikai sebzést okozhatunk segítségével. Mellette szól, hogy csak kobra-, illetve tigrisütések kombinációjával fogjuk a legkönnyebben legyőzni - nem fizikai immunis - ellenfeleinket, ha egy az egy ellen harcolunk velük. Ismereteink mélyülésével manaigénye nem változik, csak sebzése és támadóértéke nő. Bármilyen osztályú fegyverrel használható. Ez a feltöltő képesség csak egy fegyverrel tölt fel.
Az első speciális befejező mozdulatunk. Igazából semmi különös, csak egy gyomorforgató rúgás, ellenfelünk irányában. Igen látványos, főleg, ha néhány elementáris feltöltést is betároltunk előzőleg. A magasabbrendű befejező mozgások előkövetelménye, egyébként csak szép. Ha mégis magasabb szintű elsajátítása mellett döntünk, számíthatunk sebzésének és támadóértékének növekedésére. Sőt, ha igazán sok energiát fordítunk rá, rúgásaink száma is emelkedhet. Manaigénye fejlődésünk minden szakaszában változatlan.

6. szintű képességek

Fists of Fire - Tüzes Öklök Dragon Claw - Sárkánykörmök
A képesség használatával a legegyszerűbb elemi segítőnket: a tüzet hívhatjuk oldalunkra társnak. Feltölthető képesség, kisütésének többféle módja lehet. Rövid koncentrációval, és egy ütéssel csak egy ellenfelünk érzi majd meg erejét - tűzsebzés formájában -, ha azonban több időt szánunk feltöltésére, pár másodpercre felgyújthatjuk a talajt magunk mellett, illetve kisebbfajta tűzrobbanást is okozhatunk vele. Előkövetelményként a Tigriscsapás ismerete szerepel. Magasabb szinteken csak sebzése és támadóértéke növekedik, manafogyasztása változatlan marad. Csak karom osztályú fegyverrel használható. Ez a képesség egy vagy két karommal is feltölthető.
A második speciális befejező mozgásunk. Speciális, mert ez az egyetlen képesség, melynek használatához két fegyverre van szükségünk. Használatakor az orgyilkos egy - majdnem védhetetlen - ütéskombinációval támad ellenfelére, és ha ez még nem lett volna elég, az előzőleg betárolt energiákat is rászabadítja. Megtanulásához előkövetelmény a Sárkánykarom ismerete. Ismereteink mélyítése közben sebzésünk és támadóértékünk fog növekedni, manafelhasználása konstans. Csak két, karom osztályú fegyverrel használható.

12. szintű képességek

Cobra Strike - Kobramarás
Már-már a tiszta vámpírizmus megjelenése orgyilkosunk fegyvertárában. Használatakor az ellenfél élet- és mágikus energiáit tudjuk magunkévá tenni. Kisütésének pillanatától függ a lopás típusa, és erőssége is. Előkövetelmény a Tigriscsapás ismerete. Fejlesztésének következtében az energiaszívás mennyisége, és a támadóértékünk nő, manaemésztése változatlan marad. Bármilyen osztályú fegyverrel használható. Ez a feltöltő képesség csak egy fegyverrel tölt fel.

18. szintű képességek

Claws of Thunder - Villámok Karmai Dragon Tail - Sárkányfarok
Második elementáris feltöltési képességünk az elektromos energiákat szólítja meg. Hatalmas pusztítást vihet végbe, de figyeljünk, hogy mindig a megfelelő formában engedjük ki a kezeinkből. Nem mindegy ugyanis, hogy egy - mindent elsöprő - hullámban, egy irányban szabadítjuk fel, vagy sok kis apró tüskét hozunk belőle létre. Előkövetelménye a Tüzes Öklök képzettség ismerete. Ha időt fordítunk elsajátítására, tapasztalhatjuk, hogy a sebzés és a támadóérték növekedése mellett manaigénye nem változik. Csak karom osztályú fegyverrel használható. Ez a képesség egy vagy két karommal is feltölthető.
Igen érdekes befejező mozdulat, egy rúgással indul, amit egy robbanás és az előre eltárolt energiák kisütése követ. A robbanás hatására a közvetlen közelünkben lévő ellenfelek hátratántorodnak, vagy esetleg a reinkarnáció következõ fázisába lépnek. Megtanulásához előkövetelmény a Sárkánykarmok ismerete. Magasabb ismereti fokon a robbanás és a rúgás sebzése, valamint a támadóértéke emelkedik. Manafogyasztása nem növekszik.

24. szintű képességek

Blades of Ice - Jégpengék Dragon Flight - Sárkányrepülés
(delay: 2 mp)
Az elemi feltöltések közül a jég és a hideg uralmát sajátíthatjuk el utoljára. A képesség használatával nagy területen dermeszthetjük meg ellenfeleinket, és adhatunk jelentős hidegsebzést támadásunkhoz. Előkövetelmény hozzá a Villámkarmok ismerete. Mélyebb megismerésével növelhetjük sebzését és támadóértékét. A használatához szükséges mana mennyisége nem változik. Csak karom osztályú fegyverrel használható. Ez a képesség egy vagy két karommal is feltölthető.
Az orgyilkos talán legsokoldalúbb befejező mozdulata ez, hiszen nyithatja meglepetésszerűen az összecsapást egy ilyen rúgással, és veszély esetén könnyen el is tud vele menekülni, még akkor is, ha körbeveszik. Maga a képesség egy teleportból és egy rúgásból áll. Természetesen, ha vannak betárolt energiáink, a támadás azokat is felszabadítja. Előkövetelmény megtanulásához a Sárkányfarok ismerete. Hosszabb távú használata és gyakorlása során emelkedik sebzése és támadóértéke. Manaemésztése magas, de változatlan marad.

30. szintû képességek

Phoenix Strike - A Főnix Támadása
Az elementáris támadási formákat ötvözték egybe ebben a képességben. Kisütésének idejétől függően idézhet az orgyilkos tüzet, villámokat, jeget. Ez igen sokoldalúvá teszi a képzettséget, és majdnem minden szituációt megoldhatunk vele. Fontos megjegyezni, hogy a jég típusú támadás itt valódi fagysebzést okoz, és nem hideg általi lassítást. Ennek jelentőségét nem hiszem, hogy külön kellene hangsúlyoznom. A megismeréséhez előkövetelménynek számít a Kobramarás és a Jégpengék ismerete. Magasabb szintre emelésével sebzései és támadóértéke növekszik, manaigénye azonban mindvégig konstans. Bármilyen osztályú fegyverrel használható. Ez a feltöltõ képesség csak egy fegyverrel tölt fel.
Az égboltra és az éjszakai jövevényre! Honnan tudhatod mi az éjszakai jövevény? A vakítóan fénylő csillag. Nincsen senki, aki fölött ne lenne őrző." - Korán, 86. szúra 1.-4.
Bizony mindannyiunk felett, mellett van őrző, habár van, aki manából képez pajzsot maga köré e célból, és akad olyan is, aki egy valkűrt idéz védelmére. A bérgyilkos őrzője saját árnyéka, aki szintúgy használja képességeit, mint árnypengéit a mestere védelmére. A képességcsoport más képességei főleg a bérgyilkos fizikai támadásait erősítik fel valamely módon, illetve kevés mentális támadása is az árnydiszciplínák közé tartozik. Talán elmondhatjuk, hogy ez a képzettségcsoport, amely alapul szolgálhat a csapdák, illetve a harcművészetek felé, ez a biztos alaptudás, amire a későbbiekben a specifikusabb szaktudást lehet építeni.

1. szintű képességek

Claw Mastery - Karmok Ismerete
A bérgyilkos fegyverhasználatának alapja, a karommal történő harc magas fokú ismerete. Passzív képesség, tehát hatását minden ütésünkkor kifejti, habár ez eleinte nem fog feltűnni, azonban magas szinten igen jelentős sebzés és támadóérték bónuszt fog jelenteni.

Psychic Hammer - Szellemi Kalapács
Az orgyilkos fizikai támadásai mellett fontos szerepet játszanak a mentális támadási formák, amelyek közül a legegyszerűbb a Szellemi Kalapács. A képesség hatására ellenfelünk kicsit megkábul, és hátratántorodik. Sebzése eleinte kielégítő, magas szinten azonban igencsak kevésnek mondható. Manaigénye kismértékben növekszik.

6. szintű képességek

Burst of Speed - Vágta
Az első auraszerû képességünk a Vágta, amellyel jelentős mértékben növelhetjük meg haladási és támadási sebességünket. Alapvető elsajátítása esetén csak kismértékben növekednek értékeink, és hatóideje is meglehetősen rövid, azonban mélyebb szintű ismerete esetén gyorsító hatása, és hatóideje is jelentősen megnő. Manafelhasználása konstans. A megtanulásának előfeltétele a Karmok Ismerete képesség birtoklása.

12. szintű képességek

Weapon Block - Fegyverblokkolás
Második, és egyben utolsó passzív képességünk a Fegyverblokkolás. Hatását csak a két karom típusú fegyverrel harcoló bérgyilkosok fogják kiélvezni, azonban nekik ez nagy segítséget fog jelenteni az életben maradáshoz. A képesség bizonyos esélyt ad az ellenséges csapások kivédésére - több ismeret esetén természetesen többet - mindössze a két fegyvere felhasználásával. Megtanulásának előfeltétele a Karmok Ismerete képesség birtoklása.

Cloak of Shadows - Árnyak Leple
A képesség hatására sötétség borul a bérgyilkos környezetére, aki így képes meglepetésszerű támadásokra. A képesség mindemellett csökkenti az áldozatok védelmi értékét, és kismértékben még kábítja is őket. Megismeréséhez a Szellemi Kalapács ismerete szükséges. Manafelhasználása és hatóideje nem növekszik, csak az ellenfél védőértéke csökken nagyobb mértékben a képesség magasabb szintű elsajátításakor.

18. szintű képességek

Fade - Homály Shadow Warrior - Árnyharcos
Következõ auraszerű képességünk a Homály, ami főleg a mágiahasználók és nekromaták ellen lett kifejlesztve. A képesség segítségével testünk fizikai komponenseit helyezhetjük át - ismereteinktől függően valamely mértékben - magasabb rendű síkokra, ezáltal növelve ellenállásainkat a varázslatok, és átkok ellen. Hatóideje és hatékonysága is megnő, ahogy magasabb szinteken elsajátítjuk, míg manaigénye nem változik. Megtanulásához feltétel a Vágta képesség ismerete.
A bérgyilkos saját árnyékát alakíthatja gyilkos fegyverré eme képességével. Az Árnyék hűen szolgálja és védelmezi, egészen haláláig. Saját gondolkodásra csak igen kis mértékben képes, azonban tökéletesen másolja gazdája minden cselekedetét és képességeit. Az orgyilkos nagy előnyre tehet szert, például csapda elhelyezésben is, egy ilyen árnyék segítségével, hiszen így kétszer annyi gyilkos szerszámot tud telepíteni, ellenségei legnagyobb sajnálatára. Az Árnyék életereje, támadóértéke, és védelme is növekszik a képesség alaposabb megismerésével, azonban manafelhasználása mindvégig azonos marad. A megtanulásához előfeltétel a Fegyverblokkolás és az Árnyak Leple képzettségek ismerete.

24. szintű képességek

Mind Blast - Agypusztítás
Legerősebb mentális támadási képességünk az Agypusztítás. Nemcsak fájdalmat okoz az ellenfeleinknek, hanem képes olyan hatást elérni, hogy a szerencsétlen áldozat - időlegesen - régi társai ellen fordul, és a mi érdekeinket szolgálva, oldalunkon harcol. A képesség területre hat, és megismerése során növekszik sebzése, és az átállítás esélye is. Manaigénye nem változik. A megtanulásához előfeltétel az Árnyak Leple képzettség ismerete.

30. szintű képességek

Venom - Méreg Shadow Master - Árnymester
A bérgyilkos utolsó auraszerű képessége, amellyel gyorsan ható méreggel borítja fegyvereit. Igazából felesleges rá több szót vesztegetni, hacsak azt meg nem említem, hogy előfeltétele a Homály ismerete, és manaigénye nem, csak sebzése, és időtartama növekszik.
Az Árnyharcoshoz hasonló képesség, amely sokkal több, és sokkal kevesebb annál. Több, mert ez esetben önálló intelligenciát zárhatunk árnyékunkba, amely így önállóan tud képességeket használni, és kevesebb, mert ebben a formában nem irányíthatjuk képességeit. Fizikai megtestesülése, csakúgy, mint képességei, erősebbek sima társáénál. Ha magasabb szintű elsajátítása mellett döntünk, támadóértéke, mágiával szembeni ellenállása, és életereje növekedni fog, de manaigénye nem. Megtanulásához előfeltétel az Árnyharcos ismerete.

Nem félek a haláltól, mert tudom mi. Olyan, akár a többi földi holmi. Nem nagyszerű hullás, mint egykoron, csak por és por és por, az én porom" - Kosztolányi Dezső
A bérgyilkos gyors, meglepetésszerű támadásait igen jelentősen meg tudja erősíteni egy-két csapda jelenléte. Az ellenfél összezavarodik, és ez már fél győzelemmel felér... De nem szabad ugyanakkor elfelejteni azt, hogy több, erős ellenféllel szemben nem elég csak csapdáinkra támaszkodnunk, valamilyen kiegészítő támadásra szükségségünk lesz még, ami lehet egy megfelelő zsoldos, vagy akár saját árnyékunk is. A csapdák két fő kategóriába oszthatóak, vannak dobócsapdák, és vannak rögzített, aknaszerű csapdáink. Hatékonyságukban mindenképpen az aknaszerű csapdák viszik a pálmát, de néha pár dobópenge az életet jelentheti számunkra. Az összes telepített csapdáról elmondható, hogy mélyebb szintű megismerésükkor csak sebzésük növekszik, manaigényük nem változik. Szintén általános tudnivaló, hogy egy orgyilkosnak maximum öt csapdája lehet a földön egy időben.

1. szintű csapdák

Fire Blast - Tűzrobbanás
A képesség a feltárja előttünk a bérgyilkos szakértelmét a robbanószerek területén, aki a képesség használatakor kis, saját készítésű szeretetcsomagot dob ellenfelei felé. A robbanás területre hat, és tűzalapú sebzést okoz, a képesség magasabb szinten való elsajátításakor magától értetődő módon többet. Manaigénye kismértékben növekszik.

6. szintű csapdák

Shock Web - Bénító háló Blade Sentinel - Pengeőr
(delay: 2 mp)
A Tűzrobbanáshoz hasonló képesség, de ez esetben a csomag heveny elektromos kisüléseket produkál. Elsajátításához ismerni kell a Tűzrobbanás képességet. A képességben való tudás elmélyítésekor tapasztalhatjuk, hogy csak sebzése emelkedik, manafelhasználása nem változik.
Viszonylag egyszerű képesség, aminek a segítségével egy borotvaéles pengét dobhatunk el, ami köztünk és az általunk kiszemelt hely között fog cirkálni, és megsebezni minden óvatlan lényt. A képzettség fejlesztésekor csak sebzése emelkedik, manafelhasználása változatlan.

12. szintű csapdák

Charged Bolt Sentry - Villámszilánk őr Wake of Fire - Tűzkeltő
Az első igazi csapdaképességünk. Kis villámszilánkokat ereget magából, egyszerre öt darabot, maximum öt alkalommal. Értelemszerűen elektromos sebzést okoz. Megtanuláshoz rendelkeznünk kell a Bénító háló képességgel.
A Diablo első részét idézi az orgyilkos gyengébbik tűzcsapdája, "V" alakú tűzhullámokat indít útnak, maximum ötször. Természetesen tűzsebzést okoz. A csapda elsajátításához ismernünk kell a Tűzrobbanás képességet.

18. szintű csapdák

Blade Fury - Pengezápor
A bérgyilkos ezen képességét használva képes rengeteg apró pengét rázúdítani ellenfelére. A képesség sajátossága, hogy minimum három pengét el kell dobni, e nélkül a képesség nem használható. Természetesen többet is lehet, sőt, ajánlott is, hogy a hatás teljesen biztos legyen. Fejlesztésekor sebzése, és manaigénye növekedik. A képesség elsajátításához előkövetelmény a Pengeőr, és a Tűzkeltő csapda ismerete.

24. szintű csapdák

Lightning Sentry - Villámőr Wake of Inferno - Pokoltűz
A Villámszilánk őr továbbfejlesztett verziója, igazi méretes villámokat indít útjára tíz alkalommal, sokkal nagyobb, villámalapú sebzéssel. A megismeréséhez rendelkeznünk kell a Villámszilánk őr csapda ismeretével.
A tűztámadás csapda minden téren felerősített változata, a varázslónő-féle Inferno varázslatot használja. Ezen varázslat jellege miatt kiválóan alkalmas csapatban érkező ellenfelek megsemmisítésére. Tíz töltettel rendelkezik. Előkövetelménye a Tűzkeltő csapda ismerete.

30. szintű csapdák

Death Sentry - Halálőr Blade Shield - Pengepajzs
A csapdák fejedelme. Kétfajta támadást ismer, az első a Villámőr csapdából ismert sima elektromos nyaláb, de a második támadási módja miatt szeretjük igazán, ez pedig a hullarobbantás. Öt töltettel rendelkezik, és intelligens módon használja támadásait, azaz mindig azt, amelyikkel nagyobb pusztítást tud véghezvinni. Megtanulásához rendelkeznünk kell a Villámőr csapda ismeretével. Fejlesztésekor az elektromos sebzés, a hullarobbantás hatóköre növekszik.
Az bérgyilkosok legvégső védelme a Pengepajzs. Hatását csak az orgyilkost közelharci közelségből támadókra fejti ki, és még a támadásukkor jelentős fizikai sebzést okoz nekik. Sebzése, manaigénye és hatóideje is megnő magasabb szintű elsajátításakor. A képesség megismeréséhez szükséges a Pengezápor ismerete.
 
Online részek

 
Képek/Pictures
 

Fórum

 

Számláló
Indulás: 2006-06-16
 
Multimédia
 
Szavazás 2
Ki a kedvenc női szereplőd?

Chi-Chi
Bulma
Bra
Videl
Lansh
Pan
C18
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 


Dragon Ball Linkek
 
Szavazz
Szavazás 3
Melyik sorozatot szereted a legkevésbé?

Dragon Ball
Dragon Ball Z
Dragon Ball GT
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Statisztika
widget
 

websas.hu 

Google Pagerank mérés, keresooptimalizálás

 

 

Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK