S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Cherobyl
Upload two:
Újabb infók a nagyszerűnek ígérkező FPS-ről! Az egyik hír, hogy a demó - egyenlőre csak a multiplayer - majd csak a játék megjelenése előtt pár nappal fog megjelenni. Ezenkívül hallottam olyanokat, hogy bizony a grafika nem is csúnya, és még csak komolyabb gép sem kell hozzá! Azonban egy rossz hírt is közölnöm kell veletek: a járműveket kivették a játékból, mivel fusztráló lett volna a sok tereptárgy között szlalomozni (bár nem értem, főldutakat bele lehetett volna tenni a játékba...). Ez viszont valamilyen szinten nem jó, mivel egy ekkora területen való gyaloglás unalmassá válhat, de ha belegondolok, a sok mutáns között nem fogunk unatkzoni (de szívem szerint én mégiscsak száguldoznék, benzint fogyasztanék egy jó kis dzsip kormányánál ülve).
Ne siránkozzatok, hogy csak ennyi hírt kaptatok, mindjárt írok még :). Na tehát, bulis lesz még a játékban az, hogy az egyes sugárfertőzött helyeken ha már túl nagy a fertőzöttségünk egy jó kis vodkával csökkenthetjük, de mivel ennek kellemetlen hatásai is lesznek (homályos látás, rossz célzás) jobb, ha gyógyszerekre hagyatkozunk.
A térkép a műholdas felvételhez fog hasonlítani, ami nagyon királyul hangzik. Az RPG-re jellemző napló pedig designos, jól átlátható lesz, ami újabb jó pont a játéknak! Egy szó, mint száz, várjuk!
Upload One:
Stalker - egy szó, mely hallatán minden FPS, sőt, talán egy kicsit bármilyen games rajongó szíve megdobban. Már 2004-ben nyomolnunk kellett volna vele, de aztán csúszott a mgjelenés, csúszott... Egészen 2007 márciusig!
Mi is ez?
A játék kategóriájáról annyit, hogy egy király FPS lesz, rengeteg szerepjátékos, azaz RPG-s elemmel nyakon öntve. Ami pedig a sztorit illeti, nem is rossz: a Csernobili katasztrófa után történik mégegy robbanás, és ennek hatására furcsa mutálódott emberek meg állatok keletkeztek... Természetesen a kormány az egész területet bekerítette, viszont ez a terület egyre nő, ahogy szaporodnak a csúfságok... Ekkor lépünk majd mi a képbe, mint stalkerek. A stalker egy olyan ember, akit megbíztak, hogy infókat gyűjtsön Csernobilról...
Feladatok, terület:
A játék RPGkhez hasonlóan majd különféle NPC-k (nem játékos karakter) adják nekünk a feladatokat, amik megoldásáhot messzire kellhet majd száguldoznunk. A játéktér viszont hatalmas lesz, úgyhogy tényleg sokat mehetünk majd. Egyébként ha szerzünk dolgokat, majd el is adhatjuk őket olyanoknál, akik felmérik az egyes tárgyakra való hatását az atomerőmű sugárzásának.
Királyság:
A játék legnagyobb előnye a hihetlen életszerűség, csak hogy pár dolgot mondjak: mikor nagy szerencsénkre találunk egy járművet, ami még használható is, akkor bizony nem mehetünk akármeddig, hiszen a benzin az fogy... Akkor a játékban nem csak a mutáns kutyák (akiknek nagyon jó a szaglásuk...) meg a többi rémség lesz az ellenfelünk, hanem sok másik stalker is, akik velünk rivalizálnak... Ritka ha találkozunk olyan stalkerokkal, akik nem lőnek ránk. Egy apró bibi van, a grafika már nem lesz olyan megváltó, mint lehetett volna 2004-ben, de attól még szép maradt. A lényeg: itt nem fogunk csillogást-villogást látni, mint a Crysis-ban, itt csak a valóságot fogjuk látni!
Március!:
Már nem kell sokat várnunk, és már tényleg meg fog jelenni (hiszen, állítólag azt a hibát, ami miatt korábban nem játszhattunk vele, kijavították - bizonyos források szerint a hiba az MI-vel volt: a szörnyek meg mutánsog egy ideig szépen megéldegéltek, majd pár nap után elvándoroltak a térkép egyik sarkába...). Ha újabb infó csúszik az ölembe, rögtön írok majd még cikket, addig is várjátok a márciust! Ha bővebb infó kell, vegyétek meg a februári GameStart, hiszen egy egész cikket közöl le a játékújság a várva várt S.T.A.L.K.E.R.-ről!
berc
Egyebek:
|