Fordítások : Miért olyan a Tokio Hotel, mint a sáskák? |
Miért olyan a Tokio Hotel, mint a sáskák?
Betty 2008.03.11. 19:19
DE Popcorn #4
Miért
olyan a Tokio Hotel, mint a sáskák?
Falánkak,
mohók és telhetetlenek. A semmiből röppentek fel, mindent lezabálnak és elviszik
azt, amit tudnak. Miután végeztek, újra eltűnnek, és új területeket keresnek,
hogy neki essenek. A pletykák a sáskákról szólnak. Az éhes és kíméletlen rovarok
időközben a siker utáni vágyakozás, a gyors pénzkereset és a kövér (pénz) haszon
szimbólumává vált – nem törődve a károkkal/veszteséggel! Ez nem csupán a
vállalatokra vonatkozik, de most már a popsztárokra is. Mindenekfelett a Tokio
Hotel is belekeveredett a sáskák ligájába. Ha visszatekintünk arra, hogy az
együttes, hogy viselkedett az elmúlt hónapokban, akkor mindenki levonhatja a
következtetést, a TH számára egy dolog létezik: nagy bevételt
csinálni!
A
Tokio Hotel szupersztár, szinte az egész világon. A maguk módján, a német
zenetörténelem legsikeresebb, nemzetközi tini előadóivá váltak. Milliókat
keresnek a CD-jeikkel, a turnéjukkal és a rajongói árucikkek eladásával. Mégis
elzárják magukat a követőik és a média elől. Nincs kedvük az interjúkhoz,
fotózásokhoz és rajongói találkozókhoz. Egy másik együttes sem nyavalyog ennyit,
és kellemetlen számukra, hogy nyilatkozzanak. Nem csupán a POPCORN tapasztalta
ezt. Ezen kívül a tini magazinok a kapcsolat a rajongók és a sztárok között.
Bill és társai viszont nem foglalkoznak ezzel a kapcsolattal, mert azt
gondolják, hogy egyedül is megoldják. Micsoda arrogáns viselkedés! Bár
valahányszor díjat kapnak, sáska módjára megjelennek, átveszik a díjat – és
utána azonnal újra eltűnnek!
Hasonlóan
megy a turnék során is! Fellépések csak olyan helyen vannak, ahol pénzt lehet
keresni, mint például Franciaországban és Amerikában. Mikor a TH rájött, hogy
semmit sem tehetnek Angliában (csupán a 77.-kek voltak a listákon), olyan
gyorsan távoztak, mint patkányok a szántóföldről! A többi országban másrészről a
cselük tökéletesen működik. Alig három év alatt a TH szinte ugyanazzal a
dalanyaggal országról országra zsákmányolt. Mikor egy területet sikeresen
meghódítottak, tovább ugranak és csak akkor térnek vissza, ha van mit
„lezabálni”. Februárban hirtelen behatoltak Berlinbe, hogy átvegyék a ’Goldene
Kamera’-t – és sity-suty hirtelen megint eltűntek! Egy német – turné, egy új cd-
egy nagy interjú? Kizárt!
Március
végén egyetlen fellépésük lesz Németországban, az európai turnéjuk alatt. Egy új
kislemez vagy talán egy új album legkorábban ősszel jelenhet meg – inkább
később. Egy dolog viszont biztos: Mihelyt valami új anyaggal állnak elő, a TH
–sáskák egy hatalmas ugrással újra Németországba teremnek, és elragadják
zsákmányukat…
Hm,
igen a Popcorn hozta a szokásos formáját… Oké most teljesen félre teszem, hogy
szeretem a TH-t stb… és próbálom, úgy nézni a dolgot, mint egy teljesen átlagos
ember, aztán meg mint egy menedzser, szóval két szempontból
:)
Szerintem
tiszta sor, hogy elég gáz mikor embereket a rovarokhoz hasonlítjuk, szóval
alapból az egész cikk arra megy, hogy minél jobban lehúzzanak egy olyan
együttest, aki megdolgozott azért ahol tart és ezt nem két pillanat alatt érte
el… A cikkből valahogy teljesen tükröződik, hogy fáj nekik mások sikere főleg,
az hogy nem csak otthon, Németországban érték el, hanem máshol is… Több cikket
is olvastam már róluk a Popcornba és azok után nem kéne csodálkozniuk, hogy nem
nyilatkoznak nekik. Lehet, hogy van egy kis pozitívum, de aztán dupla annyi
negatívum jön.
Ok
akkor menedzser szempontból… Egy menedzsert nem az érzelmek vezérelnek, hogy hol
van a legtöbb rajongó. Mert erre, most tökéletes példa Magyarország. Nagyon sok
rajongójuk van itt, de valamiért anyagilag nem éri meg nekik idejönni és ezért
lépnek fel inkább Franciaországban és Amerikában. Másrészt nincs mit azon
csodálkozni, hogy Angliába nem mennek, ha egyszer nem volt meg a kellő sikerük
ott.
Valamint
írják, hogy milliókat keresnek. Ok egy percig sem kell őket sajnálni, hogy
rosszul járnak anyagilag, de azért abból a milliókból ők mondjuk úgy, hogy a
felét sem kapják meg…
Ennyi…
|