Game Mania Online - Minden ami PC game
Hirdetés
 
Menü



 

Főmenü (Help)

 

Kezdőoldal

Hírek

Szerkesztőség
Elérhetőség
GMO banners
Vendégkönyv
All szavazás

Jogi szabályzat

Köszönet

GMO Magazin
GMO Movies

GMO TV - Tipp!

Játékarchívum

 


Hét képe:


Mirror's Edge


Játéktesztek (Help)

TOP Lista
Összes teszt
Gyorstesztek

Előzetesek (Help)

Leírások

Videók

Események


Letöltések (Help)

 

Teljes játékok

Demók

Videók

Magyarosítások

Kiegészítések

 


Képek (Help)

 

Játékképek:
Akció

Sport

Autós

RPG

Stratégia

Egyéb game
Minijátékok

eXtra képek:

Képsor & Wallpaper

Filmek

Extra

 


Cikkek

Utolsó 5 cikk:

GamePad teszt
T'Storms vs. Thunder
Sármelléki gyorsulás
Másolás
Magyar játékfejlesztés

 


Filmek

 

Leírások

Videók

 
Reklám


Médiaajánlat

GMO banner:

Reklám:

 
Hírek
Hírek : E3 - Spore interjú Patrick Buechner-rel

E3 - Spore interjú Patrick Buechner-rel

E3 hír, YETI  2007.07.12. 11:42

Már régóta nem hallottunk semmi komolyat, újat a Spore nevű játékról, ami Will Wright-nak köszönhetően meglepte a világot. Már évek óta nyafogunk az EA-nál hogy végre játszhassunk ezzel a játékkal. Vajon ez a mi nyafogásunk köszönhető vagy üzleti kalkulációk eredménye az EA-nál, végre játszhatunk majd ezzel játékkal de sajnos nem most az E3 alkalmával. Patrick Buechner-rel beszélgettünk a játék várható kiadásáról, Lipcséről és egyéb más dolgokról. Reménykedjetek, a Spore úton a boltok polcai felé. Ha több infó kell a játékról nézz be a German Games Convention-ra.

Ign.com fordítás.

IGN: Hogy haladtok Spore-val?

Patrick Buechner: Kemény munkában vagyunk az Emeryville-i irodáinkban. A játék jelenleg Alfa állapotban van ami azt jelenti hogy már tudunk a játékkal játszani egészen egy faj megjelenésétől egészen a bolygókra kiterjedő civilizációkig. A játékosokat most hagyjuk kialakítsák a saját véleményüket a játékról.

IGN: Min dolgoztak most, fiúk?

Patrick Buechner: A játék már egész jól néz ki és már játszható mert már túl vagyunk a fejlesztés nehezén. A fejlesztők most a játékélmény javításán dolgoznak. Amit még csinálunk az hogy játékosokat rakunk Spore elé és engedjük őket játszani néhány óráig. Figyeljük a játékukat, beszélgetünk velük és megkérdezzük mit tetszett és mi nem. Majd ezeket felhasználva később javítunk a játékon.

IGN: Milyenek a tapasztalatok a játékról?

Patrick Buechner: Hát szinte mindenki várakozását felülmúlja a játék. Ezek közül az emberek közül sokan hallottak már a Spore-ról viszont sokan. Azok akik nem hallottak a játékról nagyon meglepte őket a játék alapötlete. Ahogy mi látjuk a játékosok imádjak azt hogy úgy alakítjuk saját fajuk történelmét ahogy szeretnék sőt még evolúcióját, imádják megtervezni fajuknak a járműveket, űrhajókat. Nem nagyon lepődtünk meg hogy mennyire sok embernek tetszik a játék és mennyire egyszerű kezelni – ez volt a célunk – de azért jól esik látni és hallani ezeket az elismeréseket.

IGN: Van a játékosoknak olyan problémája amin pont neked kell elgondolkodnod és kijavítani azt?

Patrick Buechner: Nem, nincs. A játékosok akiket a Spore elé ültettünk – akár hardcore játékosok vagy csak játszottak a Sims-szel – már mind jártasak a játékokban. Szerintem amivel a játékosok próbálnak megbirkózni az maga a Spore játékmenete. Tudod minden játéknak megvan a maga műfaja, a Spore-nak viszont többfajta stílus is lehet. Ahogy Will Wright leírta - a Pac-man féle egysejtűktől (ami a játék kezdete) a felfedezésig, fejlődésig, és a bolygó benépesítésig sőt még akár más bolygókra is átviheted lényeidet - mindig másfajta élményt nyújt számodra a játék. Tehát rengeteg műfaj van összekeverve ebben a játékban. A játékodnak alkalmazkodnia kell ehhez a sok különböző műfajhoz.

IGN: Érzel valami másfajta nyomást a csapaton mióta ez a játék ennyire híres lett?

Patrick Buechner: Természetesen, minden játékfejlesztő csapat éri ezt. Az elvárások a Spore-val szemben igen nagyok és én úgy gondolom hogy a csapat mindent megtesz azért hogy a játék megfeleljen a játékosok elvárásainak és persze Will saját elképzeléseinek. Nagyon jó egy olyan csapatban dolgozni ahol megadják a szükséges időt és felszerelést a lehető legélvezetesebb játék megalkotása céljából. Az egész csapat ez alatt a nyomás alatt van de már ez volt akkor is mikor kiadtunk egy új Sims játékot, ez az az érzés amit szeretünk.

IGN: Mennyiben más az eredeti játék kinézete mint amit itt megmutattatok nekünk?

Patrick Buechner: Úgy gondolom elég megdöbbentő milyen közel van már a játék eredeti kinézete és amit a videón láttatok. Amikor a sajtó megkapja majd a lehetőséget arra hogy játsszon itt a Games Convention-on Lipcsében nagyon meg lesznek lepődve mennyire közel áll ez a két dolog.

IGN: Miért jöttetek Lipcsébe az E3 helyett?

Patrick Buechner: Az E3 egy nagyszerű hely ha le akarsz leplezni egy új játékot vagy valami hatalmas híred. Az EA rengeteg játékkal szerepel ott. A Spore már járt ott. Akkor ez a játék lett a Bemutató legjobbja és a Legeredetibb ötlet címet is elnyerte. Amikor bemész el ilyen nagy rendezvényre a játék fejlesztőknek fontolóra kell venni a média előnyeit, azt hogy mibe kerül levinni oda a csapatot, egy különleges videó elkészítése, egy ideig pihentetni a fejlesztőket és mivel a Spore járt már az E3-on és mi úgy éreztük hogy a csapatnak a fejlődésre kell összpontosítania. Ezért döntöttünk úgy a Games Convention-ra megyünk ami Európa legnagyobb játék bemutatója és nem akartunk több bemutatóra, hogy a csapat tovább tudjon dolgozni a játékon. A sajtónak lehetősége lesz kipróbálni a játékot zárt ajtók mögött.

IGN: Ez egy irányított játékmenetű demó lesz vagy mindenki azt csinál benne amit akar?

Patrick Buechner: Még nincs kész a demónk de a sajtónak lehetősége lesz rátenni a kezét, tudni fognak majd játszani a játékkal.

IGN: Addig a fanok hogyan szerezhetnek infókat a játékról? Egy kicsit ki van már éhezve néhány újdonsága.

Patrick Buechner: Akit érdekel a játék menjen fel a spore.com-ra ott regisztráljon és jelölje be azt hogy az újdonságokat megkapja e-mail-ben. Hamarosan új módszereket találunk ki amin keresztül tudjuk informálni az érdeklődőket.

IGN: Hivatalosan is bemutattátok a DS-re írt változatát a Spore-nak.

Patrick Buechner: Körülbelül akkorra lesz kiadva DS-re mikor a PC-re is.

IGN: Miben lesz más a DS-s verzió? Biztos lesz valami különbség.

Patrick Buechner: [Nevet] Igen egy kicsit kisebb lesz méretben mint PC-s testvére. Hamarosan lesz egy csomó információ róla. A DS-s verzióban nem lesz benne az egész evolúció mint a PC-én csak a lényeid sorsa. DE azért a DS-s verzió lényege is a teremtés és fejlesztés lesz.

IGN: Ki fejleszti?

Patrick Buechner: A Maxis az Amaze Entertainment-tel kapcsolatban.

IGN: Azt mondtad hogy a DS-s verzió a PC-sel együtt fog megjelenni. Pontosan mikor is?

Patrick Buechner: Ahogy John Riccitiello mondta a Wall Street.-i elemzők szerint a Spore ebben a költségvetési évben már nem fog megjelenni és 2008 márciusa végén kezdődik a következő a költségvetési év. Üzleti okok miatt nem fog ebben a költségvetési évben tehát semmi sem fog változni addig. A megjelenés e körül az időpont körül lesz és valószínűleg nem előbb mert április elsején kezdődik az új költségvetési év.

IGN: Tehát 2008 április elsején vagy később Patrick Buechner: Igen de nem sokkal később fog megjelenni. IGN: Tervezitek béta vagy demó kiadását?

Patrick Buechner: Néhány héttel a játék megjelenése előtt tervezzük egy lény teremtő kiadását. Tudjuk hogy sok ember vár már a Spore-ra és kérjük türelmüket, olyan játékot akarunk készíteni ami teljes mértékben megfelel nekik.

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat

 
Szavazás
GMO szavazás
Mikor költözzünk?

Majd ha teljesen kész az oldal - ne legyenek hiányosságok
Néhány dolog (játékarchívum, all szavazás, letöltések...) hiányozhat, de más ne nagyon
Minél hamarabb, csak a legfontosabb dolgok kerüljenek át (hírek, képek, cikkek)
MOST RÖGTÖN AZONNAL!
 
Versenyek

Verseny időpontok


GMO Points

Infó

Pontok

Nyeremények


Szépségverseny

 

Infó

Képek

Eddigiek


Games racing

 

Infó

Képek

Eddigiek

 
Xtra
Beállítás Kezdőlapnak!
Kedvencekhez!


Google PageRank


A honlap böngészéséhez 1024*768-as felbontás és Mozilla Firefox ajánlott!

© Game Mania Online - 2006-2008 - All rights reserved

 
Számláló
Indulás: 2006-12-21
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak