A HIVATÁSOS TAKARÍTÓK HONLAPJA - HÍREK - TANFOLYAMOK - KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS
ÉPÉSZ  |  HÍREK 2008  |  BKIK-ÉPSZÓ  |  Márkavadász  |  Szakik  |  FÓRUM  |  Archivum  |  APRÓ  |  Panaszkönyv
 
.
 
Sz. Történelem
 
ÉRDEKKÉPVISELETEK
 
A nap okossága
 
Takarítás lépésről lépésre: az új takarító szvk alapján megírt, mintegy 300 képpel ilusztrált tankönyv.
 
Szakképzés
 
 
Szakanyagok
 
 
Tanácsadás
 
Egy jó könyv,a háztartási takarításra.
 
STARTLAP
 
FONTOSAK
 
MasterLINK
 
Angol tanfolyam
 
PROTOKOLL
 
Környezetvédelem
 
VIDEOmegosztók
 
UTAZÁS
 
Cégkereső
 

START LAP takarító oldala, linkgyűjtemény.
www.takaritas.lap.hu

www.takaritok.lap.hu

www.ablaktisztitas.lap.hu

START LAP másik takarítós oldala, linkgyűjtemény.
www.szennyfogo.lap.hu

PATYOLAT CHEMICALS, az ALEGRINI és más higiéniai termékek Magyarországi disztributora.
www.patyolatchemicals.hu

a némethországi KIEHL csoport fióktelepe és központi elosztója. 1194 Budapest, Hoffer Albert u. 38 - 40. Telefon: 348-0841. Szegner Krisztián (30-201-1340)
www.kiehl-group.com

KonfirMATISZ KFT, a legtöbb referenciával rendelkező takarítóképző. Európában is elismert képzés négy szinten:Alap, Szakképzett(OKJ 31 7899 03), Szolgálatvezető és MASTER of Cleaning.
www.konfirmatisz.gportal.hu

BELTEX KFT, a KIMBERLY-CLARK, VILEDA, HAUG, MAPA-SPONTEX, TENNANT, TANA és VERMOP termékek forgalmazója.
www.beltex.hu

CLEAN MARKET KFT. A DR. SCHNELL tisztító-, ápoló- és felületkezelőszer család forgalmazója.
www.dr-schnell.hu

ITALCLEAN KFT. Kiemelt partnereink a TTs Tecno Trolley System Srl. - a népszerű TTs eszközök gyártója - a Lindhaus Srl.- ahol a világszínvonalú hengerkefés szőnyegtisztítókat gyártják - valamint a Facco G.& C Spa. ahol súrolópadeket, törlőkendőket és egyéb higiéniai termékeket gyártanak.
www.italclean.hu

NBO-Magyaroszág Kft. Háztartási és közületi papírhigiéniai termékek forgalmazása, gyártása. Toalett és kéztörlõalapppapír, csomagolópapírok tekercses és íves formában.
www.nbo.hu

 
WEBárházak
 

 

 
HÍREK 2007
HÍREK 2007 : Honlap

Honlap
Ritz Tibor  2007.12.12. 21:18

Az elmúlt 10 év alatt az Internet kikövetelte magának a helyet a takarítóiparban is. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy viszonylag sokan kínálnak ilyen szolgáltatásokat és a felmérések, azt mutatják, hogy a legtöbb esetben a takarító-cégvezetőt úgy beszélték rá, jó dolog lesz ez. Természetesen nem kevés azok száma sem, akik komolyan gondolják, hogy a céges honlap sokat fog jelenteni szervezete értékesítési hatékonyságában és ezért érdemes áldozni is. A kérdés persze az, hogy mit kell áldozni, csak pénzt vagy munkát is? „Sokan, amikor azt tervezik, hogy az internet segítségével fogják felvirágoztatni cégüket, abba a hibába esnek, hogy azt hiszik, keresnek egy honlap készítő "emberkét", tartanak neki egy 15 perces eligazítást, majd az illető pár hét alatt elkészíti azt a honlapot, ami majd a nagy lóvét hozza. Nem, nem arra gondolok, hogy ezt így bárki is kimondaná. Ezt így konkrétan nem mondja senki. Arra gondolok, hogy egyszerűen nem mérik fel, hogy milyen időráfordítást igényel majd online rendszerük felépítése. És ahogy már tegnapelőtt is mondtam, valószínűleg több időt fog igényelni, mint amennyire jelenleg számít. (Viszont sokkal jobban meg is fogja érni, mint ahogy most gondolja!)” Mondja ezt egy szakértő. Ennek megfelelően a ma elkészült honlapok statikusak és laposak, ritkán vannak frissítve, gyakran elavult és kifejezetten félrevezető információk vannak rajtuk, tulajdonképpen akkora marketing értékük mintha egy névjegyet kidobnánk az ablakon. Jó nem egyet, százat.

A honlap nem egy névjegy. A honlap egy interaktív platform, aminek célja a potenciális vevőt tájékoztatni, vele eszmét cserélni és egyben személyes ismerősünké tenni, függetlenül attól, hogy fizikailag még nem találkoztunk vele. Ami késik, nem múlik és ilyen szempontból nagyon fontos a találkozó előkészítése. Ez az egyik irány, ami a takarítóipar szempontjából fontos, mert előbb vagy utóbb fizikailag is meg szeretnénk jelenni az ügyfél területén, hogy ott takaríthassunk. Van azonban egy mási irány is ez a webáruház. Maradjunk az elsőnél, ez számunkra a legfontosabb.

Ha van már egy honlapunk az első kérdés, miképpen módosíthatjuk azt? Ha ez mi magunk nem tudjuk módosítani, akkor ezt sajnos nem szerencsés tovább fenntartani és célszerű egy újat rendszerbe állítani. Most persze mindenki felhorkan, újabb pénzeket kéne kidobnom? Nem, ma már van olyan szabadon elérhető rendszer, aminek éves költsége mindenestől 1. 000,- Forint alatt van, és minden tud, ami ahhoz kell, hogy a szervezet hatékonyan tudjon vele dolgozni, és mindez nem igényel különleges számítókezelési ismereteket. Tehát nincs akadálya annak, hogy áttérjünk egy olyan rendszerre, amivel naponta tudunk foglalkozni egy félórát, órát és aminek segítségével akár ezernél is több emberrel tudja tartani a kapcsolatot és természetesen újakat is tudunk bevonni ebbe a kapcsolati rendszerbe.

Második fontos szempont, hogy mi legyen ezen a honlapon, mint egyedi a tulajdonos személyéhez kötődő tartalom és az, hogy miképpen integrálódik be a honlap valamilyen nagy üzletági rendszerbe. Az első azért fontos, mert tulajdonképpen az, amiért a honlapra felmennek majd, míg a másik pedig azért kihagyhatatlan, mert ez az, ami megteremti a lehetőséget, hogy megtudják, hogy van ilyen megtekintésre érdemes tartalmunk, és adott esetben biztosítják a könnyű elérési útvonalat. Az eredeti tartalom kitalálása nem egyszerű, ez kreatív munka és erre még később visszatérek. A második szempont, másik részének vonatkozásában pedig, azért beszélek integrálódásról, mert ha mások segítenek abban, hogy a mi honlapunkat megtalálják a potenciális felhasználók akkor az elvárható, hogy mi magunk is segítsük a honlapunkról a továbblépést más honlapok irányába. Az integrálódás lényege tehát, hogy az üzletágon belül bármely honlapra téved fel egy szörföző, adjuk meg neki a lehetőséget a teljes üzletág megismerésére. Azon tulajdonosok, akik honlapján kevés vagy nincs semmilyen link, vagy van, de azok el vannak rejtve marketing rövidlátók.

Harmadik szempont, hogy van-e honlapnak hírlevél funkciója? Ez azért fontos, mert a látogatok, regisztrálhatnak a hírlevél adatbázisba, és ez által folyamatosan bővül az elérési körünk. A hírlevél akkor jó, ha egy-két mondatban meg tudja ragadni a lényeges információígéretet, és egy link, ráirányítja az érdeklődőt a honlapunkra, ahol majd esetleg mást is elolvas és nem csak azt, amiért odajött. Itt térnék akkor vissza a tartalomra, ha az érdeklődő feljött a honlapra mit talál ott?

Végsősorom ez a legfontosabb kérdés. Ahhoz, hogy ezt jól meg tudjuk ítélni, gondolkozzunk egy kicsit a potenciális megrendelő fejével. Mi olvasna szívesen, egy takarító cég honlapján? Biztos, hogy nem közhelyeket! Találgassunk:

·        Fontos információ lehet az, hogy a cégvezetés érdemben mit tesz azért, hogy szakmailag és erkölcsileg megbízható legyen.

·        Átjön-e, hogy ez egy valós tevékenység, vagy csak a kötelezőnek vélt közhely?

·        Adja-e azt az érzést a honlap, hogy mögötte egy élő, lélegző szervezet van egy agilis vezetővel?

·        Vannak-e a cég életében közérdeklődésre számot tartó események?

·        Van-e a cégvezetőnek valami olyan hobbija, ami egy másik közösséget is megcélozhat?

·        Tetten érhető-e cég fejlődése?

·        Referenciák?

·        Képek?

·        Filmek?

Akit érdekel ez a téma, írjon, most kezdtük meg egy ilyen, mindenre kiterjedő kétnapos Internet tréning előkészítését, aminek a végén minden résztvevő „hona alatt” egy kész honlappal és egy többé-kevésbé kiforrott Internet stratégiával távozhat. Ez a cikk azért született, hogy lássuk van-e rá piacképes kereslet, és ezért egy játékot ajánlok: ha még ma a ritz.tibor@gportal.hu drótpostán megsaccolja milyen díjat gondoltunk ezért a tanfolyamért és benne lesz abba a háromba, aki a legközelebb volt az igazsághoz ingyen elvégezheti a tanfolyamot. Izgalmas játék, nem?

Oldal tetejére
 
HÍRLEVÉL
e-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
Súgó Súgó
 
Ritz Tibor
 
eProfprojekt
 
Kapcsolat
 

www.pafi.hu
 
Médiaszereplés
 
TASKI
 
 
Technológia
 
 
Kreatív
 
 
Történelem
 
 
Az ablaktisztítók...
 
 
Takarítók
 
 
Porszívók
 
 
Atkák világa
 
Letöltések
Felhasználónév:
Jelszó:
  Súgó Súgó

Új postafiók regisztrációja
 
ADMIN
Felhasználónév:

Jelszó:
Súgó Súgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Látogatottság
Indulás: 2005.03.16.
 


websas.hu freestat.hu


copyright (C) 2005 - 2008 Ritz Tibor - Minden jog fenntartva