-Műszaki adatok-
|
|
|
|
Új A-osztály Limuzin |
A 160 CDI |
A 180 CDI |
A 200 CDI |
|
Motor adatok |
Hengerszám / elrendezés |
4 sorban |
4 sorban |
4 sorban |
|
Lökettérfogat (ccm) |
1991 |
1991 |
1991 |
|
Névleges teljesítmény (kW / rpm) |
60 [82]/4200 |
80 [109]/4200 |
103 [140]/4200 |
|
Névleges nyomaték (Nm / rpm) |
180/1400-2600 |
250/1600-2600 |
300/1600-2600 |
|
Sűrítési arány |
18,0:1 |
18,0:1 |
18,0:1 |
|
Gyorsulás (0-100 km/h-ra) |
15,0 (15,3) |
10,8 (11,1) |
9,5 (9,6) |
|
Maximális sebesség (km / h) |
170 (165) |
186 (181) |
201 (196) |
Üzemanyagfogyasztás (l / 100 km) |
város |
6,2-6,5 (7,0-7,6) |
6,4-7,4 (7,0-7,6) |
6,9-7,4 (7,1-7,9) |
|
főút |
4,3-4,5 (4,4-4,9) |
4,6-4,7 (4,4-4,9) |
4,5-4,7 (4,9-5,0) |
|
vegyes |
4,9-5,2 (5,4-5,8) |
5,2-5,7 (5,4-5,8) |
5,4-5,7 (5,7-6,0) |
Egyéb paraméterek |
CO2 kibocsátás (g / km) |
128-137 (142-154) |
137-149 (142-154) |
141-149 (149-159) |
|
Üzemanyagtartály (l) |
54/6 |
54/6 |
54/6 |
|
Légellenállás |
0,29 |
0,29 |
0,30 |
|
Emissziós besorolás |
EU 4 |
EU 4 |
EU 4 |
|
Erőátvitel |
|
Meghajtás |
Elsőkerék meghajtás |
Elsőkerék meghajtás |
Elsőkerék meghajtás |
|
Váltó |
Ötsebességes mechanikus (AUTOTRONIC) |
Hatsebességes mechanikus (AUTOTRONIC) |
Hatsebességes mechanikus (AUTOTRONIC) |
|
Váltóáttételek mechanikus |
3,64/2,04/1,26/0,88/ 0,70/R3,29 |
12,74/7,20/4,50/3,16/ 2,50/2,20/R12,64 |
12,74/7,20/4,50/3,16/ 2,50/2,20/R12,64 |
|
automata |
2,72/1,69/1,12/0,79/ 0,65/0,52/0,42/R4,22 |
2,72/1,69/1,12/0,79/ 0,65/0,52/0,42/R4,22 |
2,72/1,69/1,12/0,79/ 0,65/0,52/0,42/R4,22 |
|
Differenciálmű áttétele |
3,31 (3,95) |
1,00 (3,95) |
1,00 (3,95) |
|
Futómű |
|
Első tengely |
McPherson-futómű |
McPherson-futómű |
McPherson-futómű |
|
Hátsó tengely |
szférikus parabolatengely |
szférikus parabolatengely |
szférikus parabolatengely |
|
Rugózás - elől |
spirálrugók, kétcsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
spirálrugók, kétcsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
spirálrugók, kétcsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
|
Rugózás - hátul |
spirálrugók, egycsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
spirálrugók, egycsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
spirálrugók, egycsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
|
Gumiabroncsméret |
185/65 R 15 |
185/65 R 15 |
195/55 R 16 |
|
Kormányzás |
parametrikus kormánymű, elektromos |
parametrikus kormánymű, elektromos |
parametrikus kormánymű, elektromos |
|
Fékek |
tárcsfékek |
belső hűtésű tárcsfékek elöl |
belső hűtésű tárcsfékek elöl |
|
Méret és tömeg |
Saját tömeg***/Hasznos terhelés/Össztömeg (kg) |
1325/435/1760 (1370/390/1760) |
1345/425/1770 (1380/390/1770) |
1365/415/1780 (1395/385/1780) |
|
Utánfutó tömege fékezett / fékezetlen (kg) |
1000/645 |
1500/645 |
1500/645 |
|
Tetőterhelés (kg) |
50 |
50 |
50 |
|
Csomagtartó (VDA) (l) min/max |
435/1370 |
435/1370 |
435/1370 |
|
Fordulókör (m) |
10,95 |
10,95 |
10,95 |
|
|
|
|
|
Új A-osztály Limuzin |
A 150 |
A 170 |
A 200 |
|
Motor adatok |
Hengerszám / elrendezés |
4 sorban |
4 sorban |
4 sorban |
|
Lökettérfogat (ccm) |
1498 |
1699 |
2034 |
|
Névleges teljesítmény (kW / rpm) |
70 [95]/5200 |
85 [116]/5500 |
100 [136]/5750 |
|
Névleges nyomaték (Nm / rpm) |
140/3500-4000 |
155/3500-4000 |
185/3500-4000 |
|
Sűrítési arány |
11,0:1 |
11,0:1 |
11,0:1 |
|
Gyorsulás (0-100 km/h-ra) |
12,6 (13,5) |
10,9 (11,5) |
9,8 (9,9) |
|
Maximális sebesség (km / h) |
175 (170) |
188 (183) |
200 (195) |
Üzemanyagfogyasztás (l / 100 km) |
város |
7,9-8,4 (8,5-8,7) |
8,6-8,7 (8,6-9,0) |
9,6-9,6 (9,6-9,6) |
|
főút |
5,4-5,7 (5,5-6,0) |
5,5-5,8 (5,5-6,0) |
5,9-6,1 (5,9-6,1) |
|
vegyes |
6,2-6,7 (6,6-7,0) |
6,6-6,8 (6,6-7,1) |
7,2-7,4 (7,2-7,4) |
Egyéb paraméterek |
CO2 kibocsátás (g / km) |
148-159 (157-166) |
157-163 (157-169) |
172-176 (172-176) |
|
Üzemanyagtartály (l) |
54/6 |
54/6 |
54/6 |
|
Légellenállás |
0,31 |
0,31 |
0,31 |
|
Emissziós besorolás |
EU 4 |
EU 4 |
EU 4 |
|
Erőátvitel |
|
Meghajtás |
Elsőkerék meghajtás |
Elsőkerék meghajtás |
Elsőkerék meghajtás |
|
Váltó |
Ötsebességes mechanikus (AUTOTRONIC) |
Ötsebességes mechanikus (AUTOTRONIC) |
Ötsebességes mechanikus (AUTOTRONIC) |
|
Váltóáttételek mechanikus |
3,64/2,04/1,33/1,03/ 0,82/R3,29 |
3,64/2,04/1,33/1,03/ 0,82/R3,29 |
3,64/2,04/1,33/1,03/ 0,82/R3,29 |
|
automata |
2,72/1,69/1,12/0,79/ 0,65/0,52/0,42/R4,22 |
2,72/1,69/1,12/0,79/ 0,65/0,52/0,42/R4,22 |
2,72/1,69/1,12/0,79/ 0,65/0,52/0,42/R4,22 |
|
Differenciálmű áttétele |
3,88 (4,86) |
3,88 (4,86) |
3,72 (4,86) |
|
Futómű |
|
Első tengely |
McPherson-futómű |
McPherson-futómű |
McPherson-futómű |
|
Hátsó tengely |
szférikus parabolatengely |
szférikus parabolatengely |
szférikus parabolatengely |
|
Rugózás - elől |
spirálrugók, kétcsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
spirálrugók, kétcsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
spirálrugók, kétcsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
|
Rugózás - hátul |
spirálrugók, egycsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
spirálrugók, egycsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
spirálrugók, egycsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
|
Gumiabroncsméret |
185/65 R 15 |
185/65 R 15 |
195/55 R 16 |
|
Kormányzás |
parametrikus kormánymű, elektromos |
parametrikus kormánymű, elektromos |
parametrikus kormánymű, elektromos |
|
Fékek |
tárcsfékek |
belső hűtésű tárcsfékek elöl |
belső hűtésű tárcsfékek elöl |
|
Saját tömeg***/Hasznos terhelés/Össztömeg (kg) |
1225/465/1690 (1275/415/1690) |
1240/465/1705 (1279/426/1705) |
1270/425/1695 (1315/380/1695) |
|
Utánfutó tömege fékezett / fékezetlen (kg) |
1000/595 |
1300/595 |
1500/595 |
|
Tetőterhelés (kg) |
50 |
50 |
50 |
|
Csomagtartó (VDA) (l) min/max |
435/1370 |
435/1370 |
435/1370 |
|
Fordulókör (m) |
10,95 |
10,95 |
10,95 |
|
|
|
|
|
Új A-osztály Limuzin |
A 200 TURBO |
|
|
|
Motor adatok |
Hengerszám / elrendezés |
4 sorban |
|
|
|
Lökettérfogat (ccm) |
2034 |
|
|
|
Névleges teljesítmény (kW / rpm) |
142 [193]/5000 |
|
|
|
Névleges nyomaték (Nm / rpm) |
280/1800-4850 |
|
|
|
Sűrítési arány |
9,0:1 |
|
|
|
Gyorsulás (0-100 km/h-ra) |
7,5 (7,3) |
|
|
|
Maximális sebesség (km / h) |
228 (220) |
|
|
Üzemanyagfogyasztás (l / 100 km) |
város |
10,5-10,7 (10,2-10,3) |
|
|
|
főút |
6,4-6,6 (6,5-6,6) |
|
|
|
vegyes |
7,9-8,1 (7,9-8,1) |
|
|
Egyéb paraméterek |
CO2 kibocsátás (g / km) |
187-192 (187-192) |
|
|
|
Üzemanyagtartály (l) |
54/6 |
|
|
|
Légellenállás |
0,31 |
|
|
|
Emissziós besorolás |
EU 4 |
|
|
|
Erőátvitel |
|
Meghajtás |
Elsőkerék meghajtás |
|
|
|
Váltó |
Hatsebességes mechanikus (AUTOTRONIC) |
|
|
|
Váltóáttételek mechanikus |
13,65/8,24/5,54/4,09/ 3,20/2,57/R13,54 |
|
|
|
automata |
2,72/1,89/1,29/0,9/ 0,65/0,66/0,52/R4,22 |
|
|
|
Differenciálmű áttétele |
1,00 (4,86) |
|
|
|
Futómű |
|
Első tengely |
McPherson-futómű |
|
|
|
Hátsó tengely |
szférikus parabolatengely |
|
|
|
Rugózás - elől |
spirálrugók |
|
|
|
Rugózás - hátul |
spirálrugók |
|
|
|
Gumiabroncsméret |
195/55 R 16 |
|
|
|
Kormányzás |
parametrikus kormánymű, elektromos |
|
|
|
Fékek |
belső hűtésű tárcsfékek elöl |
|
|
|
Saját tömeg***/Hasznos terhelés/Össztömeg (kg) |
1305/425/1730 (1340/390/1730) |
|
|
|
Utánfutó tömege fékezett / fékezetlen (kg) |
1500/595 |
|
|
|
Tetőterhelés (kg) |
50 |
|
|
|
Csomagtartó (VDA) (l) min/max |
435/1370 |
|
|
|
Fordulókör (m) |
10,95 |
|
|
|
|
|
|
|
Új A-osztály Coupé |
A 160 CDI |
A 180 CDI |
A 200 CDI |
|
Motor adatok |
Hengerszám / elrendezés |
4 sorban |
4 sorban |
4 sorban |
|
Lökettérfogat (ccm) |
1991 |
1991 |
1991 |
|
Névleges teljesítmény (kW / rpm) |
60 [82]/4200 |
80 [109]/4200 |
103 [140]/4200 |
|
Névleges nyomaték (Nm / rpm) |
180/1400-2600 |
250/1600-2600 |
300/1600-2600 |
|
Sűrítési arány |
18,0:1 |
18,0:1 |
18,0:1 |
|
Gyorsulás (0-100 km/h-ra) |
15,0 (15,3) |
10,8 (11,1) |
9,5 (9,6) |
|
Maximális sebesség (km / h) |
170 (165) |
186 (181) |
201 (196) |
Üzemanyagfogyasztás (l / 100 km) |
város |
6,2-6,5 (7,0-7,6) |
6,4-7,4 (7,0-7,6) |
6,9-7,4 (7,1-7,9) |
|
főút |
4,3-4,5 (4,4-4,9) |
4,6-4,7 (4,4-4,9) |
4,5-4,7 (4,9-5,0) |
|
vegyes |
4,9-5,2 (5,4-5,8) |
5,2-5,7 (5,4-5,8) |
5,4-5,7 (5,7-6,0) |
Egyéb paraméterek |
CO2 kibocsátás (g / km) |
128-137 (142-154) |
137-149 (142-154) |
141-149 (149-159) |
|
Üzemanyagtartály (l) |
54/6 |
54/6 |
54/6 |
|
Légellenállás |
0,29 |
0,29 |
0,30 |
|
Emissziós besorolás |
EU 4 |
EU 4 |
EU 4 |
|
Erőátvitel |
|
Meghajtás |
Elsőkerék meghajtás |
Elsőkerék meghajtás |
Elsőkerék meghajtás |
|
Váltó |
Ötsebességes mechanikus (AUTOTRONIC) |
Hatsebességes mechanikus (AUTOTRONIC) |
Hatsebességes mechanikus (AUTOTRONIC) |
|
Váltóáttételek mechanikus |
3,64/2,04/1,26/0,88/ 0,70/R3,29 |
12,74/7,20/4,50/3,16/ 2,50/2,20/R12,64 |
12,74/7,20/4,50/3,16/ 2,50/2,20/R12,64 |
|
automata |
2,72/1,69/1,12/0,79/ 0,65/0,52/0,42/R4,22 |
2,72/1,69/1,12/0,79/ 0,65/0,52/0,42/R4,22 |
2,72/1,69/1,12/0,79/ 0,65/0,52/0,42/R4,22 |
|
Differenciálmű áttétele |
3,31 (3,95) |
1,00 (3,95) |
1,00 (3,95) |
|
Futómű |
|
Első tengely |
McPherson-futómű |
McPherson-futómű |
McPherson-futómű |
|
Hátsó tengely |
szférikus parabolatengely |
szférikus parabolatengely |
szférikus parabolatengely |
|
Rugózás - elől |
spirálrugók, kétcsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
spirálrugók, kétcsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
spirálrugók, kétcsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
|
Rugózás - hátul |
spirálrugók, egycsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
spirálrugók, egycsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
spirálrugók, egycsöves, szelektív lengéscsillapítóval |
|
Gumiabroncsméret |
185/65 R 15 |
185/65 R 15 |
195/55 R 16 |
|
Kormányzás |
parametrikus kormánymű, elektromos |
parametrikus kormánymű, elektromos |
parametrikus kormánymű, elektromos |
|
Fékek |
tárcsfékek |
belső hűtésű tárcsfékek elöl |
belső hűtésű tárcsfékek elöl |
|
Saját tömeg***/Hasznos terhelés/Össztömeg (kg) |
1300/460/1760 (1345/415/1760) |
1320/450/1770 (1355/415/1770) |
1340/440/1780 (1370/410/1780) |
|
Utánfutó tömege fékezett / fékezetlen (kg) |
1000/645 |
1500/645 |
1500/645 |
|
Tetőterhelés (kg) |
50 |
50 |
50 |
|
Csomagtartó (VDA) (l) min/max |
435/1370 |
435/1370 |
435/1370 |
|
Fordulókör (m) |
10,95 |
10,95 |
10,95 |
|
|
|
|
|
Új A-osztály Coupé |
A 150 |
A 170 |
A 200 |
|
Motor adatok |
Hengerszám / elrendezés |
4 sorban |
4 sorban |
4 sorban |
|
Lökettérfogat (ccm) |
1498 |
1699 |
2034 |
|
Névleges teljesítmény (kW / rpm) |
70 [95]/5200 |
85 [116]/5500 |
100 [136]/5750 |
| |