Kézjelek és a kiszabható büntetések percben (ezt a rovatot a csiki jégkorong-sport club-ról vettem)
Kézjel
| Angol megnevezés
| Kiszabható büntetés
| Ábra
|
A játék folytatódhat tovább
| Wash Out
|
-
|
|
Akadályozás
| Interference
|
|
|
Botfogás
| Holding the Stick
|
|
|
Bottal akasztás
| Hooking
|
- 2´
- 5´+Végleges fegyelmi
- Végleges kiállítás
- Büntetőlövés
- Gól
|
|
Bottal lökés
| Cross-checking
|
- 2´
- 5´+Végleges fegyelmi
- Végleges kiállítás
|
|
Büntetés kiszabása
| Calling of Penalty
|
-
|
|
Büntetőlövés
| Penalty Shot
|
|
|
Durva játék, öklözés
| Roughing
|
- 2´
- 2´+2´
- 5´+Végleges fegyelmi
- 10´
- 5´+10´
- Végleges kiállítás
|
|
Fegyelmi büntetés
| Misconduct Penalty
|
- 2´
- 10´
- Végleges fegyelmi
- Végleges kiállítás
|
|
Fogás
| Holding
|
|
|
Gáncsolás
| Tripping
|
- 2´
- 5´+Végleges fegyelmi
- Végleges kiállítás
- Büntetolövés
- Gól
|
|
Gól
| Goal Scored
|
-
|
|
Hátulról lökés
| Checking from Behind
|
- 2´+10´
- 5´+Végleges fegyelmi
- Végleges kiállítás
|
|
Időkérés
| Time Out
|
-
|
|
Játékosok cseréje megengedett
| Player Change
|
-
|
|
Késleltetett büntetés vagy leshelyzet
| Delayed Calling of Penalty
|
-
|
|
Kézpassz, kézzel irányított korong
| Hand Pass
|
-
|
|
Könyökhasználat
| Elbowing
|
- 2´
- 5´+Végleges fegyelmi
- Végleges kiállítás
|
|
Magas bottartás
| High Sticking
|
|
|
Magas bottal való játék
| High Sticking the Puck
|
- 2´
- 2´+2´
- 5´+Végleges fegyelmi
- Végleges kiállítás
|
|
Meg nem engedett testtel való játék
| Charging
|
- 2´
- 5´+Végleges fegyelmi
- Végleges kiállítás
|
|
Nyírás
| Clipping
|
- 2´
- 5´+Végleges fegyelmi
- Végleges kiállítás
|
|
Palánkra lökés
| Boarding
|
- 2´
- 5´+Végleges fegyelmi
- Végleges kiállítás
|
|
Túl sok játékos a jégen
| Too Many Players on the Ice
|
|
|
Suhintás
| Slashing
|
- 2´
- 5´+Végleges fegyelmi
- Végleges kiállítás
|
|
Szúrás
| Spearing
|
- 2´+2´+10´
- 5´+Végleges fegyelmi
- Végleges kiállítás
|
|
Térdhasználat
| Kneeing
|
- 2´
- 5´+Végleges fegyelmi
- Végleges kiállítás
|
|
Ütés botvéggel
| Butt-ending
|
- 2´+2´+10´
- 5´+Végleges fegyelmi
|
| |