TCM Hírek : Reklám-megállapodást kötött az EA |
Reklám-megállapodást kötött az EA
TCM Advert 2006.09.01. 12:07
Az EA megállapodást kötött egy svéd céggel annak érdekében, hogy tovább növeljék a játékaik valósághűségét. A Carbonba is bekerülő funkció segítségével eredeti reklámokat láthatunk majd a pályákon, a városban, ami nagyban hozzájárul ahhoz, hogy valóban úgy érezhessük, a valóság egy piciny szeletében rójuk az utcákat. A svéd fejlesztésű program mind az EA, mind a hírdetők, mind pedig a játékosok számára nagy előnyöket rejteget, igaz, sok konkrétumot nem lehet tudni az esetről. A "valósághűség" azonban itt alighanem a szó legszorosabb értelmében értendő...
A hírt az nfsplanet.com kürtölte világgá, ám fontos megjegyezni, hogy nem példa nélküli a megállapodás. A FIFA nevű futball-szimulátor alighanem sokak számára ismerős; ott a FIFA licensz megvásárlásával a Nemzetközi Labdarúgó-szövetség hírdetőit is megvásárolta magának az EA Sports. A Carbonban alighanem a megszokott városi reklámokkal találkozhatunk majd, plakátok, neonfények, üzletek formájában, ám a rendszer nagyon flexibilis.
Ami biztos, hogy a reklámokat folyamatosan frissíteni tudják majd online is.
Ide kapcsolódó hír az is, hogy az EA megállapodott egy ruhagyártó céggel is, így ennek köszönhetően a játékban látható öltözékek is licenszeltek lesznek. Egyre komolyabb lépéseket tesz tehát az EA a valósághűség valódi megteremtésében. A licenszelés amúgy az újkori NFS-ekben "gyakori", hiszen valódi autók, termékek, matricák kerültek a játékokba.
- A legtöbb felhasználó a valósághűséget keresi játékainkban - nyilatkozta Frank Saigner. Az IGA-val kötött megállapodásunk egy új folyamat kezdete, amely új dimenziókat nyújt meg a PC-s játékok hirdetésében!
A partner IGA cég képviseletében Justin Townsend szólalt meg, aki leszögezte, hogy hatalmas lehetőség ez minden reklámozó számára, nagyon sokan már régóta vártak egy ilyen lehetőségre.
|